HCL.HR

The Witcher 3: Wild Hunt

  • 1650 Odgovora
  • 294883 Hitova
*

Cole

  • ******
  • 13312
    • CroSimRacing
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #360 : 01. Veljača, 2015., 08:53 »
Pobrisano oftopičaranje. Skoncentrirajte se.

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16098
    • HCL.hr
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #361 : 17. Veljača, 2015., 22:40 »
Evo posjetio opet taj chapter 4 i Murky Waters. Isuste, to je nešto najbolje ikad.



Citat:
The Witcher's fourth act is something special. It takes the clever role-playing ideas throughout the first few acts of the game and makes them work in an environment and world completely different than what came before. The drastic tone shift brings some wonderful variety, but Act IV takes the next step and brings them together to form a cohesive statement. The Witcher reveals love to us, lays all its forms bare, and examines them.

http://kotaku.com/the-witchers-fourth-act-takes-rpgs-to-the-next-level-1623958861

*

iris94

  • ***
  • 645
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #362 : 18. Veljača, 2015., 00:56 »
Wuuu kako bi volio igrati ovu igru. No nažalost hardware za ovu igru će morati čekati da se se zaposlim(još minimalno 3 godine). Ah well. Dvicu još uvijek nisam igrao, pa ako sam to dočekao, mogu i tricu :hug

Našao sam informacije nove o Witcheru i za slučaj da ko nije vidio.
- Postoji mnogo različitih tipova oružja. Neka od njih zahtevaju više nivoe iskustva da biste ih koristili
- Oružja se troše i ne traju večno. Potrebno je održavati ih
- Interfejs može drastično da se preuređuje. Postoji nekoliko opcija, uključujući mogućnost da se isključi mini mapa i notifikacije
- Sva grafička podešavanja mogu se menjati tokom gejmpleja
- Neprijatelji blokiraju strele štitovima
- Drvo veština je masivno, toliko da do kraja igre nema šanse da Geralt otključava sve sposobnosti
- Nove veštine moraju da se aktiviraju ali postoji ograničen broj slotova koji se povećava levelovanjem
- Privremeni saveznici su vrlo korisni i koriste različite stilove, poput ženske osoba koja čeka da se neprijatelji fokusiraju na Geralta a onda ih ubada s leđa
- Igra je teška, i na najlakšem nivou se često gine ako niste pažljivi
- Biće snega, različitog doba dana i noći, oluja, nekoliko tipova kiša pa čak i jutarnja izmaglica
- AI je jako dobar. Vukovi i banditi se šire kako bi Geraltu odsekli odstupnicu. Ako im ubijete lidere oni ostaju neorganizovani.
- NPCovi su vrlo različiti a svaki enterijer deluje drugačije

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #363 : 18. Veljača, 2015., 04:12 »
Evo posjetio opet taj chapter 4 i Murky Waters. Isuste, to je nešto najbolje ikad.

(Klikni za pregled slike.)

Citat:
The Witcher's fourth act is something special. It takes the clever role-playing ideas throughout the first few acts of the game and makes them work in an environment and world completely different than what came before. The drastic tone shift brings some wonderful variety, but Act IV takes the next step and brings them together to form a cohesive statement. The Witcher reveals love to us, lays all its forms bare, and examines them.

http://kotaku.com/the-witchers-fourth-act-takes-rpgs-to-the-next-level-1623958861

Tu prvi put vidimo zelenu sisu :)
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #364 : 18. Veljača, 2015., 15:36 »
Jedinica mi je jedna od najboljih igara ikad :D Dvojka je takoder vrhunska igra ali mi nekako fali takvih lokacija kao taj dio u Murky Watersu, pa kada prvi puta dodes na otocic gdje se nalazi Lady of the Lake, ili pak Druids Grove.

Nadam se da ce u trojci ubaciti nekoliko tih "skrivenih" bajkovitih lokacija :thumbs:

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #365 : 18. Veljača, 2015., 16:02 »
meni je dvica stvarno bila zakon, i volio bi odigrat jedinicu, ali me sustav borbe jednostavno...odvlaci, nez. preukoceno je nekako :wildboy:
''The curse of much knowledge is often indecision.'' - Paarthurnax, Skyrim

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #366 : 21. Veljača, 2015., 16:22 »
Sad si i mene potaknuo da ponovno prodem jedinicu. Jel igras s kakvim modovima?

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16098
    • HCL.hr
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #367 : 27. Veljača, 2015., 19:41 »

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #368 : 04. Ožujak, 2015., 10:01 »
Witcher 3 Gameplay from GDC 2015

http://youtu.be/QQUKoJRuIyg

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16098
    • HCL.hr
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #369 : 04. Ožujak, 2015., 10:44 »
it's not even on the highest graphical setting...... we don't even have a hardware that could run it above 10 fps. \:D/
« Zadnja izmjena: 04. Ožujak, 2015., 10:46 wyzard »

*

Cole

  • ******
  • 13312
    • CroSimRacing
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #370 : 04. Ožujak, 2015., 13:06 »
Si ti obnovio konfiguracijicu?

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #371 : 04. Ožujak, 2015., 15:13 »
Nadajmo se da će netko brzo modati borbu i pretvoriti ju u Souls iskustvo, jer CDP očito nema pojma što radi na tom području. ;(
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2008
  • i didn't ASK fOr this
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #372 : 04. Ožujak, 2015., 16:12 »
Nadajmo se da će netko brzo modati borbu i pretvoriti ju u Souls iskustvo, jer CDP očito nema pojma što radi na tom području. ;(
Indeed

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #373 : 04. Ožujak, 2015., 17:42 »
Ne želim Souls iskustvo u Witcheru... Tako da se ne nadam tome.
Za Souls iskustvo igraj Souls i Bloodborne

Borba kao u dvojci je sasvim OK...

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2008
  • i didn't ASK fOr this
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #374 : 04. Ožujak, 2015., 17:44 »
Ja nisam mislio da nužno mora biti teška kao DS, nego da je borba bude na taj fazon a ne ovaj dosadašnji "klikajući" fazon :mrgreen:. Nisam dvojku igrao pa ne znam jesul šta mijenjali ali ova u kecu gdje samo klikaš u pravim momentima mi je podosadan i nije uopće imerzivan. U Skyrimu borba nije dobro realizovana ali je taj sistem dobar tj. ja zamahujem, blokiram... a ne kao u Witcheru gdje ja samo pravoremeno klikam a on nasumično izvodi neke poteze.
« Zadnja izmjena: 04. Ožujak, 2015., 17:49 Adam Jensen »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9