HCL.HR

The Witcher 3: Wild Hunt

  • 1670 Odgovora
  • 466501 Hitova
*

iris94

  • ***
  • 644
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #615 : 20. Svibanj, 2015., 14:51 »
Daj priliku kecu jer stvarno je dobar. Meni je čak i borba u njemu najbolja jer nije spam dodge-a i attacka. Jednostavno traži da vežeš napade u combo-e i aktiviraš magiju i pravi trenutak. Lagano je dominirat u njoj :v

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #616 : 20. Svibanj, 2015., 15:48 »
Jucer sam igrao oko 4-5h sve skupa i nikakvih problema. Danas u neka dva sata igranja su mi se dogodila 3-4 freezanja igre. Jednom tijekom razgovora, ostalo u inventoriju. Ima jos netko slicnih problema? :solidus:

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #617 : 20. Svibanj, 2015., 16:01 »
Meni je čak i borba u njemu najbolja jer nije spam dodge-a i attacka.

Borba u jedinici se već jako zastarila..
Bilo mi je OK 2007 godine, ali da bi sada htjeo Witchera sa takvom borbom... Nebi!

*

iris94

  • ***
  • 644
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #618 : 20. Svibanj, 2015., 17:44 »
Meni je čak i borba u njemu najbolja jer nije spam dodge-a i attacka.

Borba u jedinici se već jako zastarila..
Bilo mi je OK 2007 godine, ali da bi sada htjeo Witchera sa takvom borbom... Nebi!

Ne kažem da je savršena ali nije ni približno loša kao što svi govore. Čak mi je i osvježavajuća u moru igara gdje radiš dodge pa udariš i sve tako na repeat....što je više manje gotovo svaka igra.

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #619 : 20. Svibanj, 2015., 19:37 »
Ma ja sam probao igrat nedavno kao da pređem jedinicu i dvojku prije izlaska Wild Hunta i nisam mogo preći preko te borbe... Nikako!
_______________

Jedan od moji najuspješnijih "color correction" projekata:
od jučer skinuto preko 2000 komada preseta te preko 1500 pogleda na galeriju slika



Neki ljudi očito nisu zadovljni sa tim žutim filterom kojeg su ubacili iz samo njima znanog razloga...
« Zadnja izmjena: 20. Svibanj, 2015., 19:45 doktor1 »

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #620 : 20. Svibanj, 2015., 20:37 »
Evo igram dva dana bez prestanka pa kratki početni dojmovi u nastavku...

Prvo veličina - fakat je mind blowing. Ona početna zona u kojoj je Igor snimio video sadrži valjda sve razine Witchera 2, dok je Velen još nekoliko puta veći. Bezbroj questova i stvari za otkrivati uz gomilu sitnih detalja koji svijet čine daleko uvjerljivijim nego li je on vizualno na ekranu. Fascinira me najviše koliko su dobro napisani side questovi, ima fakat svega - nacionalizma, bračnog nasilja, dev sprdnji (quest s tavom), klasičnih GoT style twistova i da ne nabrajam dalje. Tu me zapravo čudi koliko je main storyline za sada nekako mlak - uglavnom se sve svodi na traženje informacija o Ciri i odrađivanju stvari da dođeš do te informacije. Nadam se da to neće trajati sada 30 sati.

Gameplay je ok - u pravilu W2 sustav, samo je sve malo responzivnije uz pokoju foru više (relativno beskoristan dodge i crossbow). Ono što mi se ne sviđa recimo je mogućnost ispijanja potiona tijekom borbe - swallow je sada više instant health booster, umjesto nešto o čemu trebaš razmisliti hoćeš li koristiti prije bitke u kontekstu taktičkog elementa. Kužim odluku developera za tu promjenu (veliki open world s mnogo više borbe pa bi dosadašnji sustav remetio tempo igre), al' više mi se sviđalo ono prije. Al' ok, osobne preferencije.

Što se tiče vizuala, sve tip top - na Playstationu 4 jedino nerijetko zna biti dropova frameratea ispod 25 sličica u sekundi tak da možda ne bi bilo loše da su ubacili kao i na Xboneu automatsko skaliranje rezolucije. Uvijek preferiran stabilan framerate pored vizuala.

TLDR; - sve prema očekivanjima. Nadam se da će main storyline kasnije biti bolji i da će za PS4 verziju stići zakrpa za UI jer je fakat font presitan za normalno čitanje bez naprezanja.

The greatest teacher, failure is.

*

virty

  • ***
  • 812
  • Xbox: Muskarcina
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #621 : 20. Svibanj, 2015., 20:56 »
Moja jedina zamjerka ide malo sitnom fontu (titlovi).
Ostalo sve super, živio The White Wolf! :mrgreen:

*

skipp

  • **
  • 432
    • NuttyGamer
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #622 : 20. Svibanj, 2015., 22:09 »




Screenshoti sa svim na ultra. Priču/gameplay na stranu - al ove sjene i ova trava mi izgleda grozno. I onda sve to na i7 4770K, 20GB RAMa i GTX770OC radi u 35FPSa :fpalm:

Idem skinut "Optimized" drivere da vidim hoće li što pomoć.

Btw - ako upalim onaj hairworks - imam 13-18FPSa :tired:

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #623 : 20. Svibanj, 2015., 22:43 »

I onda sve to na i7 4770K, 20GB RAMa i GTX770OC radi u 35FPSa :fpalm:

Idem skinut "Optimized" drivere da vidim hoće li što pomoć.

Btw - ako upalim onaj hairworks - imam 13-18FPSa :tired:

Pa iskreno, ne znam sto si ocekivao s tom grafickom? :solidus:
« Zadnja izmjena: 20. Svibanj, 2015., 22:46 maxim.x »

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #624 : 20. Svibanj, 2015., 22:48 »
Želatina sam na vas koji igrate. I lijepo je za vidjeti da sidequestovi čisti poštarski bez ikakve veze sa svijetom.

*

Shicko

  • ***
  • 851
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #625 : 20. Svibanj, 2015., 22:50 »
Neznan u ćemu je stvar, ali u tebi je, ja na 3 godine staroj mašini (doduše onda je bila najbolje šta se moglo kupit) vrtim na high na stalnih 60 fps, na ultri mi se vrti oko 30-35 bez hairworks-a.

*

skipp

  • **
  • 432
    • NuttyGamer
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #626 : 20. Svibanj, 2015., 23:01 »
Pa iskreno, ne znam sto si ocekivao s tom grafickom? :solidus:

http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

da... ja isto budala očekujem fluidnu igru na grafulji od 1800-2000kn

*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #627 : 21. Svibanj, 2015., 00:24 »
Evo da se i ja malo uključim.

Dugo nisam komentirao na forumu, ali za Witchera jednostavno moram.

Sve u svemu vrlo dobra igra. Naspram DA:I koji je bio dosadan k'o proljev Witcher me stvarno uvukao u svoj svijet. Već stvarno dugo me jedna igra nije ovoliko držala, stalno joj se želim vratiti, evo čak i sad kad sam polumrtav od umora, posla, streamanja i gadne prehlade. Jednostavno ima taj X faktor. Primjerice težina, igra je jebeno izazovna na zadnje dvije razine. Sve je skupo k'o smrt, do dobrih itema je teško doći, leveliranje je također vrlo sporo... upravo zbog tih elemenata osjećaj dostignuća i napretka je nevjerojatan.

Nakon više od deset sati i svega četiri napunjena levela, feeling kada zamjeniš neki smećavi bijeli sword sa svježe skraftanim čarobnim koji radi 2 puta veći damage je jednostavno neopisiv. Odmah bi i čitav armor složio i sve, ali ne ide to tako bajo moj... moraš utrošiti još minimalno dvadeset :D. Jedno je željeti, a drugo je baciti se na posao. Iz nekog razloga ova igra me podsjeća na vanilla WoW kada su zelene gaće na levelu 12 bile centar moga svijeta - obožavam to.

Dizajn otvorenoga svijeta je puno bolji nego što sam mislio da će biti. Bojao sam se da će i oni posrnuti za tim smrdljivim ubisoftovim repetitivnim content dizajnom, ali sam se prevario. Jest da i tu ima nekih ponavljajućih elemenata poput otkrivanja onih upitnika na mapi koji se nekad sadržajem ponavljaju - tipa kampovi sa lootom ili jazbine za raznjeti da se spriječi stvaranje čudovišta, ali to je tek manji propust zbog itema na koje se može naići.

Ipak, nebih dao igri 10/10 masterpiece za čime je dosta portala i recenzenata posegnulo. Realno, kontroliranje kretnji lika je gore od GTA V (netko je spominjao) - stvarno kriminal. Iskreno, neznam što je gore, jahanje ili gibanje u zatvorenim prostorima. Hitbox i lootbox su isto udrimelopatom, neprecizni i dosta frustriraju. Borba je da se ne lažemo clunky i dosta nepredvidljiva - pogotovo na tim težim razinama. Nekada se sve posloži kako isplaniram u glavi, a nekada se sve toliko upetlja i zasere zbog nespretne kamere i kontrole nad likom da čisto čovjek pomisli da ne igra istu igru kada 5 minuta poslije izvede neke lude ultraprecizne manevre i komboe.

Nadalje, smatram da mi se igra vrti katastrofalno s obzirom na konfiguraciju koju imam, ali nije prvi put da Nvidia sabotira samu sebe zbog usranih GPU + igra bundlova... Zbilja je tužno da GTX960 tuče jednu GTX780 i 780ti u ovoj igri. Kad se sjetim samo da sam ispljunio 550€ prije svega godinu dana. Dobro, ja sam ipak kurva kada su u pitanju framesi i te stvari pa ne žalim previše zato što ionako kada se pojavi nova serija GTXica nagodinu ili kad već; uzimam prvu ili drugu najjaču. Onda ću se vratiti witcheru i osvetit mu se sa upaljenim Hairworksom :D

Kad bolje čovjek razmisli, glavni selling point za ovu igru je jebena KOSA. Jesmo na to spali gejmeri moji?

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #628 : 21. Svibanj, 2015., 07:54 »
Još nisam ni došao u priliku vidjeti taj Hairworks na nekoj živini, samo na Geraltu... a na Geraltu se jedva primjeti. Suptilna razlika, a u kosu mu ne gledaš uopće dok trčkaraš uokolo.

Nego, što se tiče onog grafičkogh downgradea, progovorili su malo o tome u intervjuu za Eurogamer, pa kome se da čitati:
http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-19-cd-projekt-red-tackles-the-witcher-3-graphics-downgrade-issue-head-on

TLDR; žao im je zbog downgradea, bed im je skroz, rade na patchu koji će omogućit  da mijenjamo više postavki kroz .ini fileove: "You will be able to tweak grass and vegetation density, post-processing effects such as sharpening, and draw distances.", kažu.


*

Shazaam

  • *****
  • 2278
  • But it was so artistically done...
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #629 : 21. Svibanj, 2015., 07:57 »
Palio sam i gasio Hairworks prije razgovora s NPC-ovima i nisam baš vidio velike promjene. Tipa kod žena, obično samo rep bude "živ", a ostalo je statično. Na živinama se vidi i nije loše, a i neki tepisi nisu loši :D

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9