HCL.HR

Tom Clancy's: The Division

  • 493 Odgovora
  • 139044 Hitova
Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #105 : 29. Siječanj, 2016., 14:14 »
Probao betu,li situacija je dobra,sa amd fx 6300 i gtx 950 dobijam oko 35-45 fpsa na medium-high detaljima \:D/ \:D/ Samo ima malo micro stutteringa koje bi se dalo popraviti

*

PS2MASTE®

  • Gost
Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #106 : 29. Siječanj, 2016., 15:04 »
Ako neko želi igrat betu na PS4, a ne može nabavit kod, pitajte frenda sa liste koji igra betu da vam malo da da igrate. Share Play u ovoj igri radi.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #107 : 29. Siječanj, 2016., 21:14 »
Ja igram na PC-ju, solidno se vrti na High detaljima na FX8350+R9 290, ali ima i dosta skakanja frameratea pa nije baš stabilno na 60fps-a.

Složio odmah i jedan video kao prvi pogled na igru, izvol'te:

http://youtu.be/EQ9UuEWpvVw

*

iris94

  • ***
  • 644
Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #108 : 30. Siječanj, 2016., 02:55 »
Probao sam danas jedno dva sata igru i ne bi ovo preporučio nikome, barem ne za trenutnu cijenu. Full verzija igre će samo proširiti igru i ne vjerujem da će puno mjenjati stvari. Dakle da ispišem ukratko mišljenje.

Igrao sam na PC-u kod djevojke i igra radi prelijepo na gtx 960, i5 4460 i 8 giga rama. Fluidna je i dobro optimizovana sa ponekim kratkim padom. Najviše me je dojmio grad i kako uvjerljivo izgleda. Pogotovo navečer kad se ništa ne vidi i svuda puše vjetar i raznosi snijeg. Sve ostalo mi je prosječno i jadno. Napucavanje je onako, tu i tamo. Vidio sam i bolje a i gore. Uglavnom se da igrat. Glavni problem sa igrom je što će da pati od repetitivnosti. Već vidim million verzija gdje ubiješ par protivnika i onda oslobodiš par taoca, ugasiš neku bombu, pokupiš document ili ubiješ glavnog baju u kvartu. Ne vjerujem da će igra ići dublje od toga. Gameplay također pati od borderlands simptoma. Protivnik ide prema vama, prima saržer u glavu a vi pratite kako mu se smanjuje health crtica iznad glave. Dakle, nema nekog superiornog skilla sa oružjem. Oružja se isto generišu na način da veći level obično izbacuje veće brojeve kad u nekoga pucate pa ga brže ubijate. Protivnici se preglupi i ne osjeća se kao da primaju metke. Fokus je na multiplayeru i ekipama koje sklapate sa drugim igračima. To je korisno u glavnim misijama koje se svode na to da dođete do bossa koji iz nekog razloga ima 15 puta više HP od drugih....i to je to. Jednostavno vas četvero mu puca u glavu i čekate da umre. Totalno bez inspiracije. Cool stvar je Dark Zone, što je neka vrsta PVP arene. Idete da skupljate stvari(više manje tražite iste stvari koje imaju veće brojeve \m/) i ponekad naiđete na grupu seronja koji počnu da šoraju po vama. I to obično završi tako što potrošite beskonačno metaka puneći jedan drugog olovom. Da složim. Prezentacija i grafika su top. Gameplay je prosječan. Dizajn i misije su i vjerovatno će ostati ispod prosječne. Ne vrijedi prednaruđbe, niti 60 dolara/eura. Maksimalno nekih 20 ili 30 ako vam je mrsko čekati. Brzo dosadi jer je totalno neispirativno i nekreativno. Podsjeća na neki mix HellGate Londona, Borderlandsa i Destiny-a. No ako vam gridanje za jednim te istim oružjem, nadajući se većem dps-u zanimljivo, onda navalite. Meni lično nije.

Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #109 : 30. Siječanj, 2016., 10:24 »
Evo jedan komentaric od mene, nisam puno igrao zbog obaveza, ali dojam onoga sto sam vidio u svojih 5 sati igranja na PC-u jucer je iznimno pozitivan.

Krenimo od onoga (meni) najmanje bitnoga, grafike, prekrasan grad, odlicno modelirani likovi, promjenjivi vremenski uvjeti, mogucnost busenja guma na autima (wiii!!), propucavanje stakala na autima, sve je izvedeno odlicno, izgleda sjajno, jedini problem koji sam imao je bio sa kasnjenjem animacije (recimo puknem u gumu, a ona se probusi 5 sekundi kasnije), ali to je zanemarivo ako uzmemo u obzir da je ovo beta.

S druge strane cover system i napucavanje su jako dobro izvedeni, nije se obistinilo (srecom) ono cega su se ljudi bojali nakon alphe, da ce neprijatelji biti hit boxevi i da ce se po njima pucati danima. Sami neprijatelji su takoder vise nego solidno izvedeni, skrivaju se, flenkaju, healaju se, bacaju bombe, ima situacija i nacina da ih se dovede na svoj mlin, ali nista strasno. Stvarno je zabavno ici nakolo i boriti se s neprijateljima koji su izazovni, a sve je jos i zabavanije kad se igra s grupom ljudi.

Takoder, skaliranje neprijatelja je jako dobro izvedeno, tako da je isti level sa 1, 2 ili 3 igraca jednako izazovno.

Prvi dojam mi je da ce mapa biti ogromna, cak i ova, poprilicno osakacena beta mapa ima nekoliko skrivenih tajni koje vrijedi istraziti (recimo stanice podzemne), tako da je season pass sljedeci na mojoj shopping listi, igru sam vec prednarucio.

Dark Zone zasad nisam probao, moram se levelati na 8. level da mogu sa ekipom igrati jer vas u dark zone instance rasporeduje ovisno o levelu, bez obzira da li ste u partyu ili ne. Decki s kojima igram kazu da tamo tek pocinje zabava, ljudi se udruzuju u ekipe od po 8 ljudi i love rogue agente, s druge strane se i rogue agenti udruzuju i nastaju pravi mali ratovi od 20-ak ljudi sto izgleda poprilicno impresivno.

Nisam neki gamer, tako da ne primjecujem veliki frame drop (ili on nije dovoljno velik da ga primjetim) pa bih rekao da je igra dosta dobro optimizirana i radi bez problema na mom racunalu na default postavkama (high/ultra kombinacija).

Jedini problem na koji sam naletio (i koji me poprilicno iznervirao u pocetku) je taj sto, ukoliko imam ukljucen bluetooth dongle (radi bluetooth slusalica), igra se ponasa kao da imam ukljucen gamepad, sve mi hintove i menije pokazuje sa dualshock 4 ikonama, cim izadem iz safe zone lik pocne manijakalno pucati naokolo, i sto je najgore, kontrole u meniju su funkcionalne otprilike 27,4%. Srecom pa imam stare, zicane sluslice, pa je iskljucivanje dongla rijesilo problem.

Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #110 : 30. Siječanj, 2016., 11:44 »
Probao sam danas jedno dva sata igru i ne bi ovo preporučio nikome, barem ne za trenutnu cijenu. Full verzija igre će samo proširiti igru i ne vjerujem da će puno mjenjati stvari. Dakle da ispišem ukratko mišljenje.

Igrao sam na PC-u kod djevojke i igra radi prelijepo na gtx 960, i5 4460 i 8 giga rama. Fluidna je i dobro optimizovana sa ponekim kratkim padom. Najviše me je dojmio grad i kako uvjerljivo izgleda. Pogotovo navečer kad se ništa ne vidi i svuda puše vjetar i raznosi snijeg. Sve ostalo mi je prosječno i jadno. Napucavanje je onako, tu i tamo. Vidio sam i bolje a i gore. Uglavnom se da igrat. Glavni problem sa igrom je što će da pati od repetitivnosti. Već vidim million verzija gdje ubiješ par protivnika i onda oslobodiš par taoca, ugasiš neku bombu, pokupiš document ili ubiješ glavnog baju u kvartu. Ne vjerujem da će igra ići dublje od toga. Gameplay također pati od borderlands simptoma. Protivnik ide prema vama, prima saržer u glavu a vi pratite kako mu se smanjuje health crtica iznad glave. Dakle, nema nekog superiornog skilla sa oružjem. Oružja se isto generišu na način da veći level obično izbacuje veće brojeve kad u nekoga pucate pa ga brže ubijate. Protivnici se preglupi i ne osjeća se kao da primaju metke. Fokus je na multiplayeru i ekipama koje sklapate sa drugim igračima. To je korisno u glavnim misijama koje se svode na to da dođete do bossa koji iz nekog razloga ima 15 puta više HP od drugih....i to je to. Jednostavno vas četvero mu puca u glavu i čekate da umre. Totalno bez inspiracije. Cool stvar je Dark Zone, što je neka vrsta PVP arene. Idete da skupljate stvari(više manje tražite iste stvari koje imaju veće brojeve \m/) i ponekad naiđete na grupu seronja koji počnu da šoraju po vama. I to obično završi tako što potrošite beskonačno metaka puneći jedan drugog olovom. Da složim. Prezentacija i grafika su top. Gameplay je prosječan. Dizajn i misije su i vjerovatno će ostati ispod prosječne. Ne vrijedi prednaruđbe, niti 60 dolara/eura. Maksimalno nekih 20 ili 30 ako vam je mrsko čekati. Brzo dosadi jer je totalno neispirativno i nekreativno. Podsjeća na neki mix HellGate Londona, Borderlandsa i Destiny-a. No ako vam gridanje za jednim te istim oružjem, nadajući se većem dps-u zanimljivo, onda navalite. Meni lično nije.

Ovo što si opisao je doslovno svaki MMO današnjice. Znači poanta je, ne sviđaju ti se mmo igre? Što je ok.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #111 : 30. Siječanj, 2016., 14:16 »
Jel negdje bila objavljena informacija dal kutija sadržava instalaciju ili samo kod za digitalnu verziju? PC verzija jel.

*

iris94

  • ***
  • 644
Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #112 : 30. Siječanj, 2016., 14:51 »
Probao sam danas jedno dva sata igru i ne bi ovo preporučio nikome, barem ne za trenutnu cijenu. Full verzija igre će samo proširiti igru i ne vjerujem da će puno mjenjati stvari. Dakle da ispišem ukratko mišljenje.

Igrao sam na PC-u kod djevojke i igra radi prelijepo na gtx 960, i5 4460 i 8 giga rama. Fluidna je i dobro optimizovana sa ponekim kratkim padom. Najviše me je dojmio grad i kako uvjerljivo izgleda. Pogotovo navečer kad se ništa ne vidi i svuda puše vjetar i raznosi snijeg. Sve ostalo mi je prosječno i jadno. Napucavanje je onako, tu i tamo. Vidio sam i bolje a i gore. Uglavnom se da igrat. Glavni problem sa igrom je što će da pati od repetitivnosti. Već vidim million verzija gdje ubiješ par protivnika i onda oslobodiš par taoca, ugasiš neku bombu, pokupiš document ili ubiješ glavnog baju u kvartu. Ne vjerujem da će igra ići dublje od toga. Gameplay također pati od borderlands simptoma. Protivnik ide prema vama, prima saržer u glavu a vi pratite kako mu se smanjuje health crtica iznad glave. Dakle, nema nekog superiornog skilla sa oružjem. Oružja se isto generišu na način da veći level obično izbacuje veće brojeve kad u nekoga pucate pa ga brže ubijate. Protivnici se preglupi i ne osjeća se kao da primaju metke. Fokus je na multiplayeru i ekipama koje sklapate sa drugim igračima. To je korisno u glavnim misijama koje se svode na to da dođete do bossa koji iz nekog razloga ima 15 puta više HP od drugih....i to je to. Jednostavno vas četvero mu puca u glavu i čekate da umre. Totalno bez inspiracije. Cool stvar je Dark Zone, što je neka vrsta PVP arene. Idete da skupljate stvari(više manje tražite iste stvari koje imaju veće brojeve \m/) i ponekad naiđete na grupu seronja koji počnu da šoraju po vama. I to obično završi tako što potrošite beskonačno metaka puneći jedan drugog olovom. Da složim. Prezentacija i grafika su top. Gameplay je prosječan. Dizajn i misije su i vjerovatno će ostati ispod prosječne. Ne vrijedi prednaruđbe, niti 60 dolara/eura. Maksimalno nekih 20 ili 30 ako vam je mrsko čekati. Brzo dosadi jer je totalno neispirativno i nekreativno. Podsjeća na neki mix HellGate Londona, Borderlandsa i Destiny-a. No ako vam gridanje za jednim te istim oružjem, nadajući se većem dps-u zanimljivo, onda navalite. Meni lično nije.

Ovo što si opisao je doslovno svaki MMO današnjice. Znači poanta je, ne sviđaju ti se mmo igre? Što je ok.

Pa naveo sam, da ako vam se dopada grindanje, onda slobodno navalite. Ne znam stvarno Noghri o čemu pričaš. jer se stvarno obistinilo to da su protivnici hit boxevi po kojima se puca danima. Ja igram svaku igru na hardu, pa sam odmah I ovdje pokrenuo prvu misiju na hardu. Protivnik je stojao u po vatre I pucao po meni, dok je primao metke u glavu, odbijajući da umre jer ima prvo neki ljubičasti štit kod healtha, pa nešto plavo pa tek onda jebeni health. Na normal je bilo malo normalnije ali I dalje je trebalo previse metaka za takve protivnike.

Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #113 : 30. Siječanj, 2016., 16:36 »
Ne znam stvarno Noghri o čemu pričaš. jer se stvarno obistinilo to da su protivnici hit boxevi po kojima se puca danima. Ja igram svaku igru na hardu, pa sam odmah I ovdje pokrenuo prvu misiju na hardu.

Pa ako gledas neprijatelja kao hitbox koji je sklop crta i boja, onda naravno da ima nekoliko crta koje nestaju dok pucas po njima, ako se ne varam postoje dvije linije iznad glave, prva linija je armor, koji je poprilicno tesko skinuti, ali kad ga se skine neprijatelj pada od 2-3 shota (isprobano par puta na misiji u bolnici na nekoliko tezina).

Da se razumijemo, nisam nikakav odvjetnik igre i samo dajem svoje misljenje.

Ali sad kad vec raspravljamo, reci mi kakve tipove misija bi ti htio osim ovih koje si naveo, nekako mi cak i ne pada napamet bas puno dodatnih uz postojece (moguce zato sto se ne igram previse, a i ono sto sam odigrao sam vec i zaboravio.

*

Garrus

  • *
  • 57
  • I'm so Mass Effect !
Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #114 : 04. Veljača, 2016., 12:58 »
Moram priznat da mi je ova beta ubila svaku želju za igranjem nečega drugog, evo već dva dana mi se igra nenormalno da bukvalno patim za igrom, lol. Skidam kapu Massiveu i Ubisoftu, mislim da su uspjeli. Iako beta baš nije bila bogata sadržajem i iako sam jako brzo došao do max levela i pokupovao najbolji gear te obavio sve misije, toliko sam se zabavio da jednostavno ne mogu dočekati da igra izađe. Igra je prelijepa, zvuk i grafika su blizu savršenstva, ima nekih sitnih problema sa framerateom ali mislim da će to driveri da poprave. Misije i gameplay ne mogu sad baš puno komentarisati jer nije bilo sadržaja ali ono što se moglo igrati je bilo zabavno i mogu mislit kakva će zaraza igra bit kad dobijemo raidove i group+ eventove. Ima i stvari koje mi se ne sviđaju a to je prije svega vezano za Rogue sistem, Prvo ne sviđa mi se što su šanse za preživljavanjem rogue statusa u većim fazama gotovo nemoguće, svako živ vas vidi na mapi, čak dobije i notifikaciju da vas lovi, nazvali su to Manhunt. Mislim da to treba ukinuti i da te rogue statuse možeš vidjeti samo ako direktno vidiš igrača, ovako se nemoguće sakriti jer vas svako vidi i kroz zidove itd. Jedna od stvari koja me najviše iritirala jeste kada nenamjerno upucate nekoga ili sasvim slučajno neko naleti na vašu bombu i sl. i vi dobijete rogue status, možda ne bi bilo loše da se uradi nešto na fazon friendly fire-a, da samo možete povrijediti rogue igrače i da se to može uključiti i isključiti. Dalje, Igra je sigurno 10 puta zabavnija kada imate full grupu i voice chat, čista zabava, od lova na rogueove do toga da sami budete lovina, zajedničkih misija, jednostavno sve pršti od zabave.

Ono što očekujem u finalnoj verziji igre su razne vrste neprijatelja, razni pristupi ubijanja tih neprijatelja, misije u dark zoni (potvrđeno), najbolji itemi u igri se ne smiju onako lako dobijati i kupovati za onako smiješne pare u DZ, dakle ili neki ultra rare loot ili samo putem craftinga i kod vendora ali za lude iznose. Raznovrsniji armor, u beti su mi svi izgledali isto, mnoštvo PVE sadržaja, dungeoni, raidovi. Pročitao sam negdje ideju, misije na fazon filma THE RAID u kojem čistite zgradu od kriminalaca i što se više penjete sve jače neprijatelje morate srušiti, genijalna ideja stvarno ! Melee moraju totalno popraviti jer je potpuno beznačajan, igrača kojem je ostalo 10 % zadnjeg health bara sam udario 6 puta i čovjek je i dalje na nogama. Možda dodati još opreme, kao night vision, thermal itd, mada je veoma moguće da je to već u igri, onda mogućnost zamjene  običnog novca za DZ novac, volio bih vidjeti bolje i jače efekte eksplozije ali to je već može i ne mora. Uglavnom to je sve što mi pada na pamet trenutno, jedva čekam da izađe, zbog bete je pao preorder, nadam se da nisam pogriješio.

edit: Vidim i po drugim forumima seru za bullet sponge, pa ovo je prije svega rpg, ne znam šta su očekivali, one kill shot u stilu Call of Dutya možda ? Smiješno.
« Zadnja izmjena: 04. Veljača, 2016., 13:09 Garrus »
Neurofunk

Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #115 : 04. Veljača, 2016., 14:33 »
Iako beta baš nije bila bogata sadržajem i iako sam jako brzo došao do max levela i pokupovao najbolji gear...


Ja nakon XX sati u beti nisam uspio kupiti najbolji gear, a čak sam i farmao vendore tj. forsirao reset vendora na način da se prijavite za onu madison square garden misiju i čim vam matchmaking pronadje grupu, vas prebaci u drugu instancu i samim time vendori imaju drugačiji loot. Sav gear mi je bio epic + 1 legendary weapon, ali kad god bi se vratio kod vendora, legendary weapon koji on prodaje (assault rifle, počinje sa "C") bi imao drugačiji dmg zbog RNG-a, tako da je skupljanje najboljeg gear-a na lvlu 8 relativno :)

...Rogue sistem, Prvo ne sviđa mi se što su šanse za preživljavanjem rogue statusa u većim fazama gotovo nemoguće, svako živ vas vidi na mapi, čak dobije i notifikaciju da vas lovi, nazvali su to Manhunt. Mislim da to treba ukinuti i da te rogue statuse možeš vidjeti samo ako direktno vidiš igrača, ovako se nemoguće sakriti jer vas svako vidi i kroz zidove itd.

Ja sam bio zadovoljan sa rogue sistemom i vidim kako će to izgledati na full mapi, a s obzirom da smo imali otključanu samo trećinu mape  i dosta ljudi je koristilo "out of bounds" glitch, shvaćam zašto si i nezadovoljan sistemom. Zaboravio si po meni najvažniju stavku ovog rogue sistema, a to je da ti možeš planirati kad i gdje ćeš postati rogue, tj. imaš ogromnu prednost nad ostalima.

Jedna od stvari koja me najviše iritirala jeste kada nenamjerno upucate nekoga ili sasvim slučajno neko naleti na vašu bombu i sl. i vi dobijete rogue status...


Meni se u beti nije desilo da postanem rogue "slučajno". Dovoljna naznaka da si pogodio friendly target je bila crveni hp bar / tag iznad glave i tek ako bi nakon toga nastavio pucati, postao bi rogue, ali svega na nekoliko sekundi (mislim na 17sec. Ispravite me ako griješim).

Igra je sigurno 10 puta zabavnija kada imate full grupu i voice chat, čista zabava, od lova na rogueove do toga da sami budete lovina, zajedničkih misija, jednostavno sve pršti od zabave.


Slažem se, ali u grupi su zabavnije i ostale mp igre, zar ne? :)

Ono što očekujem u finalnoj verziji igre su razne vrste neprijatelja, razni pristupi ubijanja tih neprijatelja, misije u dark zoni (potvrđeno), najbolji itemi u igri se ne smiju onako lako dobijati i kupovati za onako smiješne pare u DZ, dakle ili neki ultra rare loot ili samo putem craftinga i kod vendora ali za lude iznose...


Kao što sam gore napisao, teško da je netko imao "najbolji gear". Mislim da developeri nisu ni obraćali pozornost pozornost na balans lvl 8 gear-a s obzirom da je po meni najbitniji max lvl / end game balance.
Znači na lvlu 8 si za cca 900 DZ funds dobio epic chest / backpack od vendora, što bi skaliranjem na lvl 30 (maks lvl za koji se za sad zna) značilo cca 30k DZ funds za jedan epic item, što je mnogo. Ovo skaliranje vendor geara sam ja pretpostavio te nema službenih informacija u vezi, osim da će najbolji gear dolaziti isključivo iz crafting sistema!

Možda dodati još opreme, kao night vision, thermal itd, mada je veoma moguće da je to već u igri, onda mogućnost zamjene  običnog novca za DZ novac....


U koliko dodaju night / termal vision mislim da će upropastiti igru....a što se tiče zamjene creditsa za DZ funds, mislim da im to ne bi imalo smisla jer sam ja u drugom danu bete imao 18k creditsa i već kupljen sav najskuplji gear u DZ-u, tako da ljudi ne bi uopće ulazili u DZ do max lvl-a, već bi svi questali u normalnoj  zoni i skupljali kredite do max lvla te onda zamjenili za DZ funds i kupili sav DZ gear u šutu.

....zbog bete je pao preorder, nadam se da nisam pogriješio.


Dok ne vidim content na max lvlu, tj. dok veća količina ljudi ne dosegne max lvl i kaže "ima contenta", ne pada mi na pamet raditi nikakav pre-order. (eventualno, ako slučajno skoknem do jedne države u južnoj americi gdje je već sada igra jeftina, možda razmislim! if you know what i mean :)) )

Vidim i po drugim forumima seru za bullet sponge, pa ovo je prije svega rpg, ne znam šta su očekivali, one kill shot u stilu Call of Dutya možda ? Smiješno.

Tu se slažemo u potpunosti :)

« Zadnja izmjena: 04. Veljača, 2016., 14:47 Teknokyo »

*

Garrus

  • *
  • 57
  • I'm so Mass Effect !
Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #116 : 04. Veljača, 2016., 15:54 »
Ja sam dosta DZ funds skupio kroz ubijanje roguea, i mislim da sam jednom preživio manhunt što ti ono daje skoro 1k dz fundsa.

Meni je sve osim te dvije stavke koje sam naveo totalno uredu što se tiče Rogue sistema, malo je glupo da te ljudi vide kroz zidove, ubija imerziju, zamisli koliko bi zabavne i napete bile te potjere kada bi uletio dole u metro sa ekipom a negdje ti se krije rogue grupa i čekiraš svaki ćošak, ne znaš da li su tu, da li te čeka ambush itd itd...

Desilo se meni bar 5 puta, bacim bombu na roguea, neko od friendlya protrči kroz onu crvenu zonu i bam, rogue si.

Jesu ali mi je ovdje sve izgledalo drugačije, ne znam, možda je hype ili što sam uzbuđen. :D

Slažem se da je dosta ovih stvari što sam napisao bilo takvo kakvo jeste baš zbog toga što je beta u pitanju. I u potpunosti podržavam to za najbolji gear samo iz craftinga, to sam i napisao gore.

Pre-order sam ugrabio za 30 eura, nisu to neke pare a siguran sam da igra vrijedi i više.
Neurofunk

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #117 : 04. Veljača, 2016., 23:06 »
I ja sam preorderao i nesvlačim osmijeh nakon tvojeg dojma. :) <3

*

Garrus

  • *
  • 57
  • I'm so Mass Effect !
Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #118 : 05. Veljača, 2016., 00:04 »
Drago mi je da ti se svidio post. :D

Evo nešto o veličini mape, u suštini jako slična možda i malo veća od one u Falloutu 4.

The Division | Map Size Comparison To GTA V & Fallout 4
https://www.youtube.com/watch?v=52EK5xRtnJM

Neurofunk

*

Garrus

  • *
  • 57
  • I'm so Mass Effect !
Odg: Tom Clancy's: The Division
« Odgovori #119 : 06. Veljača, 2016., 13:18 »
Skill calculator za nestrpljive :D
http://miodec.com/division/

A ovdje je i tabela sa perkovima, skillovima i talentima.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Zl1kJ0phqJ5BA5frt2kUXMuXNKPytSXm1_wtkRt6848/edit#gid=283835530
« Zadnja izmjena: 06. Veljača, 2016., 13:20 Garrus »
Neurofunk

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9