HCL.HR

Vanquish

  • 36 Odgovora
  • 3605 Hitova
*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Odg: Vanquish
« Odgovori #30 : 25. Listopad, 2010., 21:39 »
E, a bas si bitcher, moram priznat ovaj put.    :wildboy:
Ne za Commandosa, vec reca.

Ae redom:

Citat:
Tijekom igre ćete nalaziti razne predmete koji će vam povećati štetu koju čine oružja i nosivost metaka za isto. Pomalo nam je nejasno zašto su se developeri odlučili na bezbroj nelogično postavljenih oružja po mapama, kad su mogli jednostavno dizajnirati taj segment gameplaya da municiju i oružja pokupljamo od palih neprijatelja.
Upgrade chips daju instantni upgrade oruzju koje vam je trenutno opremljeno.
Drugi nacin za upgradeanje je pokupiti oruzje koje vec imate dok imate max streljivo za njega.
Npr, nakon sto pokupite 3 shotguna dok je na max kolicini streljiva, oruzje dobije upgrade kao da ste iskoristili upgrade chip za njega.
Igra u kontejnerima daje random oruzja. Sto znaci da cete u nekom kontejneru ponekad naci assault rifle. A ako poginete, na istom mjestu bi tu mogao biti sniper rifle ili nesto trece.
Igra vas tim upgrade sustavom tjera da barem isprobate mogucnosti svih oruzja. Necete ih uspjeti upgradeati do lvl 10 ako koristite samo upgrade chipove. Kad tad cete htjeti omiljenom oruzju dignuti level, sto ce vas natjerati da koristite ostala oruzja jer za upgrade omiljenog morate imati full ammo. Granate se recimo mogu jedino na taj nacin upgradeati.
Stvar je u tome da niti jedno oruzje nije overpowered ili jace od drugog po necemu. Izbor se svodi na vas stil borbe i situaciju koja je oko vas.
Assault rifle je uvijek dobar u svakoj situaciji, ali opcenito jebena zvijer kad ga maxate. Homing laser je savrsen za ciscenje otvorenih podrucja, a moze i pucati direktno ravno. Onaj blade launcher(zaboravio tocno ime) mozete koristiti kao motornu pilu sa melee napadom, a nece vam boost gauge odmah potrositi kao obicni melee napad. Itd.
Igra vas ne sili da koristite neko oruzje u odredenoj situaciji, makar imalo prednosti. Ali potice da isprobate sve mogucnosti.
Ako je nekoga ovo podsjetilo na Contru, da, u pravu ste. Slucan upgrade sustav, ali puno dublji.

Vanquish je prakticki 3D Contra.


Citat:
Osim njih, tu je i još jedan šuterski gameplay element češći od AIDS-a u Africi: bullet time. Kad se bacate u stranu (iliti dodgate) te koristite precizno nišanjenje, vrijeme se uspori, što je na gamepadu i više nego nužno ako želite išta pogoditi pri ovakvom tempu igre. Doduše, dok vam je vrijeme usporeno, vi ste nepokretni. Da, bullet time u kojem ne možete izmicati metcima. Tko se samo toga sjetio? Dobro, vrijeme se uspori i kad vam je zdravlje pri kraju pa znate da trebate kidnuti i pronaći zaklon dok se ne oporavite.
Bullet time u kojem ne mozete izmicati metcima? Opet krivo.
Postoje 4 nacina za ulaz u bullet time, tj. AR mode. 2 si vec naveo, ali cu ipak nabrojiti sve ponovno:
-Dodge koji si ti opisao
-Preskakanje covera i ciljanje tijekom tog skoka
-Ciljanje ili jednostavno pucanje dok boostate uokolo
-Kritican health
Kod potonjeg si mobilan, kod Boost AR moda si hiper mobilan. Kod preskakanja covera mozes headshotati nekog bota ili vise njih. Direktno iznad njega, u skoku. Pa ono.


Citat:
Povremeno ćete ići sami, no uglavnom ćete sa sobom imati tim elitnih vojnika korisnih poput kacige na kamikazi. Dobro, budimo pošteni i recimo da su korisni za odvlačenje pažnje. Suborci mogu pasti na ratištu, a tada ih možete potapšati po ramenu da ozdrave. Vjerojatno to u budućnosti ima efekt umjetnog disanja. Šteta što i vas oni ne mogu tako oživjeti, no igra ni ovako nije pretjerano izazovna.
HUMOR HIHA
Prava korisnost vase pratnje je upravo u tom ozivljavanju. Svaki ozivljeni vojnik ce vam kao nagradu dati neko oruzje.
Blagoslov na vecim tezinama kad vam zatreba streljiva i isto tako mogucnost za dodatni upgrade vasih oruzja. I mozete od istog vojnika vise puta dobiti oruzja, pa se definitivno isplati drzati ih zivima. Dodu kao mobilni weapon box.
I ako mislis da su beskorisni, isprobaj neku od Challenge misija. U pocetnim misijama imas pratnju u vidu tih nesposobnih vojnika. U kasnijim misijama si sam. Ogromna razlika.


Akcijski klisei i sve to.
Commandos je za akcijske filmove osamdesetih isto sto i Vanquish za moderne TPS-ove.
Savrseno zabavni trash sa puno pucanja i sa zdravom dozom ismijavanja samog sebe.
Primjer.
Imas Gears of War & co i imas Vanquish. Razlika u skoro pa svemu, osim osnovnim elementima.
Gears sebe shvaca ozbiljno, fura neku kao epic dramaticnu pricu. Vanquish sam sebe ismijava, ali je ipak zabavan.
Onda imas Commandosa i recimo Aliens.
Primjeti paralelu.
Burns i ostali vojnici u igri su cisti, namjerni klisei. Glasovni glumci su vjerojatno bacali oklade tko ce izgovoriti najbolji one-liner u najgrubljem macho glasu. Cisti fors.
Igra je prepuna hommagea svemu i svacemu. "I think i'm gonna need a bigger gun"-Aliens, skoro na pocetku igre. "You're last years model!"-Uncharted itko?
Hrpa toga, par primjera koji bi ljudima mogli biti poznati odmah.


Prica mi je zapravo ogromni plus u igri, da budem iskren. Hrpa modernih shootera pokusavaju izvesti neku ogromnu pricu epskih proporcija kroz vise nastavaka, ali na kraju failaju u tome. Vanquish prdi na to i vraca nas u dobre stare 80-e.
Dobri Ameri vs Zli Rusi. Sa par twistova koji su dobro dosli na kraju za nastavak igre.
Mislim, ono, Crveni Ruski Roboti. Ne svi, ali vecina njih.
Prica nije ovdje kostur koji bi trebao drzati igru kao takvu, vec omogucio da se koncentrirate ono primarno u igri. Igrivost.
I ja osobno nemam nista protiv znanstvenice dobro 3D modeliranih nogu sa 185IQ. Dok god distrakcije ne traju predugo i ne ometaju igrivost.


Igra zapravo uzima svaki veci gameplay cliche TPS-ova u zadnjih nekoliko godina i polira sve do perfekcije.
Imas regeneraciju healtha, bullet time i cover.
S tim da je cover tu primarno za iniciranje bullet timea, sam bullet time dolazi u nekoliko varijanti i health regen je isto povezan sa bullet timeom.
I onda je tu boostanje. Bolesna mobilnost koja otvara vrata za hrpu manevara i stavlja tocku na i.


Uostalom, jednom stvari se Vanquish OGROMNO razlikuje od skoro svih shootera na trzistu.
Time sto je cista singleplayer igra. Radilo se na detaljima, na mogucnostima, na dubini, na igrivosti, na dizajnu samog gameplaya.
A nije se brinulo o tome da matchmaking sustav radi na kriplanoj mrezi ili slicno.

Vanquish je Mikamiev komentar zapadnih shootera. Uzeo je svaki moguci cliche i element, te sve skupa spojio u jednu vrlo ugodnu i fluidnu igru.
Jako puno shootera ce se nakon Vanquisha zapravo doimati poprilicno dosadno i kruto.
Dubinu igrivosti mogu slobodno usporediti sa DMC. Jednostavno za poceti igrati, ali ce iz vas s vremenom izvlaciti sve vise svojim mogucnostima.

Odg: Vanquish
« Odgovori #31 : 25. Listopad, 2010., 22:43 »
Isuse koji post i nepotrebno traženje dubine tamo gdje je nema.

Vanquish je najobičniji šuter na tržištu kao i svi ostali. Nije ni u snu usporediv s controm. SF treš je samo po tome što je loša vrsta treša. Nema veze s SF akcićima, priča je tu tek popratni dio, a ne neki humor i sprdačina. Ko priča u NFS-u. :wildboy: Al ipak ne fejla po tom pitanju ko gearsi jer se ne nameće i ne fura na epičnost i nešto. Al zli rusi i ameri ko junaci... To je tolko prožvakano da ni najbolja sprdačina tu ne pomaže. To je kao spamanje "over 9000" fora po internetu ili rađenje još jedne ww2 igre.
Loše je za suborce ako ih moram oživljavat svake 2 sekunde jer me onda netko može pogodit. Trebali bi radit dmg i općenito postojat na bojištu, ne biti samo dostava municije. Jebeš sad challenge misije. Trebali bi bit funkcionalni i u normalnim misijama.
Kad smo kod municije, level dizajn je masno retardiran oko raspodjele iste. :hihi: Hodaš po mostu i VAU GLE NETKO JE OSTAVIO SPREMNIKE S MUNICIJOM. Kako prikladno. Lijen dizajn ftw. I da, znao sam za apgrejd kod pokupljanja municije, al ono, ne radim faq igre.

Btw, prskakanej covera i nije neka mobilnost. :wildboy:
Dobro, za boost nisam ni isprobavao budući da mi je bio relativno nepotreban. :wildboy:

A nemam ni ja niš protiv znanstvenice i tog, samo spominjem konvencionalno nizanje događaja i nenadanu nesposobnost, jel.

Kao što rekoh. Solidan, zabavan, must have naslov za fanove žanra, al ne nudi ništa više od toga. Neće bit igra godine. Neće je se nitko ni sjećat za par godina.


Ak tražiš izazovan, maštovit, unikatan i jebeno duhovit TPS, uzmi Giants: Citizen Kabuto i Armed & Dangerous. Genijalne igre. :wildboy:
« Zadnja izmjena: 25. Listopad, 2010., 22:46 KingMortal »

*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Odg: Vanquish
« Odgovori #32 : 26. Listopad, 2010., 07:09 »
Bitcher.

Ne da mi se. Recenzija igre gdje nisi sa pola stvari u igri bio upoznat. Jebeno.

Odg: Vanquish
« Odgovori #33 : 26. Listopad, 2010., 15:13 »
Boost i bullet time kombinirani su pola stvari. :hihi:

Nisam naveo svaki detalj jer ne radim faq igre.

*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Odg: Vanquish
« Odgovori #34 : 02. Studeni, 2010., 19:34 »
Gustam u ovoj igri, nenormalno nesto.  :wildboy:

Slucajno otkrio jos jedan nacin za aktiviranje AR moda.

Skrivam se u zaklonu, prema meni leti kamion.
Vidim da ce pasti bas na mene, boostam van iz zaklona prema kontejneru.
Fulam protivnika, pogodim kontejner boost kickom, slucajno aimam kad je lik napravio salto unatrag, aktivira se AR mode dok sam u zraku.
Jedan komunisticki robot dobiva rundu sacme, prebacujem se na HMG, radim flip kick melee na drugom, opet ulazim u AR mode.
Sa HMG skidam cijelu grupu crvenih Gorgiea, AR mode taman dovoljno traje.

Gideon napokon na tlu, vrijeme ponovno normalno, roboti pocnu padati i eksplodirati svugdje.

Jedina zamjerka mi je sto ova igra nema replay save i upload funkciju kao u Ninja Gaiden (Sigma) 2.  :wildboy:

Odg: Vanquish
« Odgovori #35 : 03. Studeni, 2010., 00:11 »
probah igru i čini mi se skroz okej. al nemam volje za previše prepuštanja igri jer sam pre fifa. :< ne želim je počet i ostavit na pola, pa budem igrao kad budem ima više vrimena i volje. :<
CSadria - Kupovi, LANovi, intervjui i izvještaji s događanja iz Balkan/Adriatic regije.
Web - Facebook - Twitch - Youtube

[/url

*

Armor

  • ******
  • 4283
Odg: Vanquish
« Odgovori #36 : 03. Studeni, 2010., 18:23 »
Na PSN je stigel novi demo, neki izazov ili kaj vec...
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21