HCL.HR

Watch Dogs

  • 486 Odgovora
  • 131844 Hitova
*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #165 : 10. Listopad, 2013., 14:26 »

Da, to nitko nije tvrdio, ali imao si opciju odabiro i 800x600, 1024x768.... Ovim postavkama najniža igrina rezolucija bit će postavljena na možda 1600x900, ako ne i više, dakle nema onih zastarjelih rezolucija


Koju si ti isusovu glupost uopce napisao sad ovdje?

Zbilja ne kuzis koliko cijeli taj tok misli uopce nema smisla?

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #166 : 10. Listopad, 2013., 14:32 »
Nez što je tu problem za skužiti, prijašnje PC igre, zbog dosta zastarjelog hardwarea, morale su posjedovati opciju niskih rezolucija da ih mogu pokrenuti korisnici s lošim konfiguracijama. Logično, ako su ovo službene minimalne konfiguracije točne, nitko neće pokretati igru u 800x600 ako ima najnoviju grafičku karticu, brdo RAM-a i četverojezgreni procesor :fpalm: Samim time je i logično da će najmanja moguća odabrana rezolucija biti povećana sa prijašnjih 800x600 na minimalno 720p

Imalo lakše za razumjeti :ementaler:

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #167 : 10. Listopad, 2013., 15:17 »
Prvo, "HD" postoji vec koje desetljece na PC-u.
Drugo, rezolucija u danasnje vrijeme ima prakticki marginalan ucinak na performanse velike vecine igara, ako se radi o hardveru izaslom od 2008. naovamo.
Trece, nize rezolucije su postepeno eliminirane iz modernih igara ne zbog te tvoje "nelogicnosti", vec jer je prilagodavanje korisnickih sucelja za nize rezolucije u modernim igrama bilo davez i cesto se nije moglo izvesti kako spada bez da zauzima veliki dio igrive povrsine ekrana.

Cetvrto, "next-gen" konzole zapravo koriste current-gen PC hardver, specijaliziran da bi radio u zatvorenom okruzenju.
Sve se temelji na vec postojecim arhitekturama.
Uzmi u obzir da jako puno next-gen igara izlazi na current-gen platformama.
Battlefield 4 je jako dobar primjer recimo. Izvodi se sasvim fino na PS3 i X360, ali na PC-u nema ni priblizno toliku skalabilnost prema slabijem hardveru.
Recimo, neki Core 2 Duo sa 4 GB memorije i grafuljom u rangu Radeon 5800 nece moci glatko pokretati, dok PS3 i X360 sa pisljivih 512 MB memorije mogu(vizualno okljastreno, ali ipak glatko igrivo).
Sto jos takoder izlazi za current-gen i next-gen konzole? Watch Dogs.

Isto tako, probaj se sjetit prvih PC portova igara iz PS3/X360 generacije. 90% ih je bilo prezahtjevno i nedovoljno optimizirano za PC.
Ista stvar se dogada i ovdje. Ironija je zapravo veca ovaj put jer se next-gen konzole baziraju na x86 arhitekturi umjesto na Cell/PowerPC kao trenutne konzole.

Ubisoft generalno ima losu reputaciju oko optimizacije velike vecine svojih PC portova. Cesto su hardverski prezahtjevne bez da nude adekvatna poboljsanja u izgledu(AC3 je dobar primjer).
Sve se svodi na to koliko developer/izdavac zeli uloziti na kvalitetnu optimizaciju za PC. Teze je jer se radi o tisucama kombinacija hardvera, ali trenutno postoji jako puno middleware alata koji to znatno olaksavaju.

Ubisoft jednostavno tretira PC platformu kao sekundarno trziste, ne ulazu u optimizaciju, odgadaju izlaske igara(i cesto daju lazna obecanja) bez ikakvih razloga itd.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #168 : 10. Listopad, 2013., 15:34 »
S prvom točkom se u potpunosti slažem s tobom.
S drugom točkom se ne slažem, budući da rezolucija igra bitnu stavku u performansama igre, barem je to očito
Treće također ima neko uporište, no bitan karakter tu igra i napredak tehnologije, logična stvar je da više neće izlaziti igre s rezolucijama prethodne generacije, čisto iz razloga što sada većina korisnika ima noviji hardware i monitore koji podržavaju veće rezolucije.
Četvrto i možda najbitnije, već je odavno poznato da je alpha verzija Watch Dogsa rađena za "next-gen" konzole i PC, a tek je poslije downgreadanjem raznih dijelova napravljen port za X360 i PS3, ima negdje članak o tome sigurno, no neam volje sada tražiti. Dakle, oni su od starta odlučili na PC-u omogućiti najjaču izvedbu igre, a ne downgreadanu verziju igre. I da, znam da je moguće optimizirati to i bolje te izvesti manje specifikacije, no zar se zbilja vrijedi zamarati s tim poslom kada će većina igrača koji kupuju igru kupiti konzolašku verziju.

Ubisoft tretira PC platformu s razlogom kako je tretira. Pokušaj se staviti u poziciju developera: Želiš li potrošiti određen broj vremena na prilagodbi igre za jednu konfiguraciju na kojoj će se igra super prodavati ili želiš verziju za trilijun konfiguracija gdje će u dobroj mjeri igre biti piratizirane i prodati ćeš zanemariv dio za tolike silne novce ulupane u optimizaciju?

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #169 : 10. Listopad, 2013., 17:10 »
Funny thing, čitao maloprije članak na Edgeu u vezi Steam Boxa i ono...

Citat:
In the battle being fought between consoles and PCs at the moment, the PC is winning,” Kantar Worldpanel analyst Jules Williams tells us. “Console game shoppers switched £3 million of their spending to the PC this year, which has meant that declines in computer game sales have been far less severe than other platforms.

Može se itekako biti profitabilan na PC-u, ako se posveti malo pažnje kvaliteti proizvoda koje isporučuješ kupcima.
Ubisoft već godinama ima smiješnu politiku prema PC tržištu, dok masa drugih izdavača ulaže znatno više novca u portanje svojih naslova. Čak je i Rockstar nakon GTA 4-ke to shvatio pa u Engleskoj otvorio studio koji se sada većinom bavi prilagodbom igara za PC.

Al nebitno. Na kraju smo ipak zaključili da Francuzi rade smeće portove i da za ovakve konfiguracije nisu krivi svemirski skokovi u mogućnostima enginea.
The greatest teacher, failure is.

*

Shicko

  • ***
  • 851
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #170 : 10. Listopad, 2013., 18:14 »
Uf, neda mi se sve citirat :D

Dakle da objasnin prov ono o reklami, imaš reklamu na nekom zidu u igrici, u bubam, San Andreasu (vratimo se malo u prethistoriju:loludara: ) neku nevažnu stvar tipa reklame igra rendera  tek na 100 metara udaljenosti, u Saint Row 4 (ili Watch Dogs) renderat će se več kad je i igrač nevidi, šta zahtjeva više memorije i procesorske snage.
Next gen bi ja smatra igru koja bi uz iste hardverske zahtjeve kao San Andreas davala rezultate kao Watch Dogs. Sad jel to s novom tehnologijom kompresije ili ovim/onim, neznam nisan baš jak na tom područiju, pročita sam par tekstova samo.  Problem je šta ta tehnologij več postoji ali se ne primjenjuje u večini igara čisto iz razloga šta (da citiram legendarnu poslovnu direktoricu) :"Nema ekonomske računice"
Možda time zalazim u područije teorija zavjera, al jebi ga takav sam :)

Realno gledano po pitanju softwera mi nismo u next-genu, ili barem večinom nismo, jedva čekam da vidim nove indie ekipe, koje bi mogle bit dovoljno glupe da same rade svoje engine, i njihove rezultate. Prije par godina su se pojavila ona 2 tipa sa engine-om koji nije koristia  polygone nego neku particle tehniku, to bi po meni bilo next-gen.

Um, sad ponovno čitam šta san napisa, mislim da sam malo off topic, al ajde :D

Odg: Watch Dogs
« Odgovori #171 : 15. Listopad, 2013., 17:11 »
http://blog.ubi.com/watch-dogs-delay/

Ubisoft je odlučio odgoditi igru. Pa... bolje to nego da dobijemo nešto nalik Assassin's Creedu 3. A, oke, nema veze, čekao sam godinu i pol, valjda mogu čekati još par mjeseci :)

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #172 : 15. Listopad, 2013., 17:13 »
Pa... bolje to nego da dobijemo nešto nalik Assassin's Creedu 3.

Upravo ovo, bolje da uzmu još par dodatnih mjeseci i ispeglaju igru nego da dobijemo poluproizvod poput Remember Me

*

Me666

  • ******
  • 5556
  • Snaketicus Murphy Jr.
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #173 : 15. Listopad, 2013., 17:15 »
Problem je što ovako ulaze u koliziju sa "mogućim" izlaskom GTA 5 na PC-u. Sve je na razini špekulacije oko tog izlaska, ali ako se dogodi upravo tad, Ubisoft ima velikog konkurenta na PC tržištu.
Ali ako se ne dogodi tad, ili se ne dogodi uopće taman se ponovo otvara konzolaško tržište za ovakav tip igara.

*

Wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16146
    • HCL.hr
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #174 : 19. Listopad, 2013., 09:26 »
Zaboli Ubisofta za PC, to su ionako 95% lopovi.

Odg: Watch Dogs
« Odgovori #175 : 19. Listopad, 2013., 09:46 »
Pa nemora biti, i Far Cry 3 se solidno na PC-u prodavao....

*

Sikii12

  • n00b
  • 2
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #176 : 20. Listopad, 2013., 00:07 »
Zna li iko koji je iduci datum izlaska posto su je odlozili...?

Odg: Watch Dogs
« Odgovori #177 : 20. Listopad, 2013., 10:33 »
Ne zna se još točan datum, zna se samo da će izaći u proljeće 2014.

*

Shicko

  • ***
  • 851
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #178 : 21. Listopad, 2013., 09:35 »
Zaboli Ubisofta za PC, to su ionako 95% lopovi.

Da, zato su najprodavanije igre svih vremena večinom pc ekskluzive.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Watch Dogs
« Odgovori #179 : 21. Listopad, 2013., 13:25 »
Da, zato su najprodavanije igre svih vremena večinom pc ekskluzive.

Majstore, odakle vadiš ove brojke :ave:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9