HCL.HR

100 Classic Book Collection

• 3 Odgovora
  • 2424 Hitova

Pičkica

• Prince`Charming
100 Classic Book Collection
« : 26. Prosinac, 2008., 18:07 »
Dakle, procurila je al mislim da imam problem, nemogu je pokrenit. Stavim na linker i kao valjda ulazi u igru i piše; " Unable to read data. Turn off the power and re-insert the game card. " (imam m3 simply linker)

Predpostavljam da je treba pečat al kum Pičkica se ne kuži u to i molio bi ako postoji kakav tutorial 4 retards da mi objasni kako pečat ovu i ostale (neke) igre koje to traže. Fala.  :(
JA SAM TOLKO PAMETAN DA VI TO NEMORETE UOPĆE SKUŽIT KOLKA  JE TO PAMET

Kako mu je pimpek letio na sve strane, straaaaaaaaaaaašno...

s h u m a . o r g  :approve

Pičkica

• Prince`Charming
Re: 100 Classic Book Collection
« Odgovori #1 : 27. Prosinac, 2008., 16:17 »
Šta niko ne zna pomoć kumu Pičkici?  :b_wildy:
JA SAM TOLKO PAMETAN DA VI TO NEMORETE UOPĆE SKUŽIT KOLKA  JE TO PAMET

Kako mu je pimpek letio na sve strane, straaaaaaaaaaaašno...

s h u m a . o r g  :approve

Ementaler

• Administrator
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
« Odgovori #2 : 27. Prosinac, 2008., 17:02 »
Evo kume premješten ti je topic u malo prikladniji podforum, iako nije greška otvorit ovakve topice ni u Nintendo podforumu.

Oko problema ti neznam pomoć, sačekaj pa će se nać već netko pametan  :syzygy:

Wildboy

« Odgovori #3 : 27. Prosinac, 2008., 18:56 »
Ja sam to radio prije dosta vremena, nije teško al da me jebeš sad se ne mogu sjetit.
Uglavnom, radi se o jednostavoj zamjeni nekog fajla u igri, nešto kao krekiranje. Ovo sam našao na stranici od M3 linkera pa će ti valjda pomoći:

First off we need the patcher, and the correct library. These can be found here http://chishm.drunkencoders.com/DLDI/ You need the DLDI for the M3 Simply, and you also need the correct dlditool for your OS. I use the command line Win32 tool - but there is a nice GUI version of this now if you want to use this.

Whatever you use, the process is the same. The patcher simply takes the .nds file and uses the dldi file to patch it with the correct IO commands for that particular device.

When it's done - you can simply chuck the newly patches .nds file on the memory card and run it!

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9