HCL.HR

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

  • 48 Odgovora
  • 22113 Hitova
*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #15 : 20. Listopad, 2013., 15:53 »
Vrijeme je da Nintendo počne u sve svoje naslove stavljati odabir različitih razina težine. Na samom početku, ne nakon što sranje već jednom pređeš.
Mislim, 2013. godina halo...
Ima to fire emblem i donkey kong country za 3ds i.... Nijedna druga kolko ja znam :ementaler: :(
Da nintendo je u puno puno stvari zaostao gadno, prosla su vremena kad su oni postavljali trendove.
Najiritantnije mi je sto igre kupljene preko eshopa nisu vezane uz moj racun, nego uz konzolu. Ako mi krepa konzola mogu se *ebat! :hiha2:
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #16 : 20. Listopad, 2013., 16:13 »
Vrijeme je da Nintendo počne u sve svoje naslove stavljati odabir različitih razina težine. Na samom početku, ne nakon što sranje već jednom pređeš.
Mislim, 2013. godina halo...
Ima to fire emblem i donkey kong country za 3ds i.... Nijedna druga kolko ja znam :ementaler: :(
Da nintendo je u puno puno stvari zaostao gadno, prosla su vremena kad su oni postavljali trendove.
Najiritantnije mi je sto igre kupljene preko eshopa nisu vezane uz moj racun, nego uz konzolu. Ako mi krepa konzola mogu se *ebat! :hiha2:

To te Nintendo navodi na kupuješ fizikalu.
A što se tiče razina težine... eto, Nintendo je jednostavno drukčiji od drugih, štaš. Uz to, i likovi su još uvijek nesinkronizirani. No, možda u Wii U Zeldi progovore, tko zna...

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #17 : 20. Listopad, 2013., 16:38 »
@black_out
To nema nikakve veze s godinom izlaska. To je odluka u dizajnu igre.

@Densetsu - Yuga je muško, otkrio Aonuma nedavno.

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #18 : 20. Listopad, 2013., 17:21 »
Ima... radi se o dizajnerskoj odluci koja je relika nekog drugog vremena. U ovom slučaju loša i glupa relika.
To nisu jedine igre Diskač - MadWorld, Zelda i još par naslova pati od istog glupog sindroma.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #19 : 21. Listopad, 2013., 06:24 »
Ima... radi se o dizajnerskoj odluci koja je relika nekog drugog vremena. U ovom slučaju loša i glupa relika.
To nisu jedine igre Diskač - MadWorld, Zelda i još par naslova pati od istog glupog sindroma.

Nisi shvatio, te dve igre koje sam naveo imaju biranje tezine na pocetku ;)

@densetsu: ja ni ne kupujem ''velike'' igre preko eshopa, nego eshop ekskluzive, sve drugo kupujem bas fizicku verziju.
I npr meni jedan od najdrazih serijala ce izac kao download only (Ace Attorney).

Ne mora mi ni konzola krepat, dosta je da wi-fi odapne i vise nemozes prebacit (BTW smijes napravit transfer samo 5 puta!).
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #20 : 21. Listopad, 2013., 13:06 »
Nisi shvatio, te dve igre koje sam naveo imaju biranje tezine na pocetku ;)

Ae, DKCR za 3DS ima onu Easy težinu sa 3 srca. Je li moguće odmah izabrati Hard (jedno srce) ili ga i dalje moraš otključati?
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #21 : 21. Listopad, 2013., 13:09 »
To je mirror mode, logicno je da se otkljuca nakon sto se predje igra.

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #22 : 21. Listopad, 2013., 13:25 »
To je mirror mode, logicno je da se otkljuca nakon sto se predje igra.

Je, logično je da se mogućnost zrcalnog prelaženja levela otključa po prelasku igre, ali nije logično da povećana težina (samo jedno srce) bude ekskluzivna za taj mod.
Kao što sam već rekao, postoji još par igara (kako od Nintenda, tako i od drugih izdavača koji su izdavali svoje igre na njihovim konzolama) koji rade istu stvar.
Glup i poprilično jeftin način stvaranja umjetnog replay valuea.

Buduće igre bi trebale imati mogućnost postavke težine od samog jebenog početka: Easy (3 srca), Normal (2) i Hard (1). Ako za primjer uzmemo budući DK:TF za WiiU.
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #23 : 21. Listopad, 2013., 13:30 »
Igre bi po meni trebale posjedovati barem 2 ili 3 osnovne težine odmah od početka, tipa easy, medium i hard, dok bi samo za one koji prijeđu igru na hard se trebao otključati još neki teži mod, tipa hell, tako da nagradi baš one hardcore gamere koji su se potrudili igru prijeći na hardu

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #24 : 21. Listopad, 2013., 16:12 »
Nisi shvatio, te dve igre koje sam naveo imaju biranje tezine na pocetku ;)

Ae, DKCR za 3DS ima onu Easy težinu sa 3 srca. Je li moguće odmah izabrati Hard (jedno srce) ili ga i dalje moraš otključati?
Nema.
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

*

Njec

  • *
  • 109
  • Do a burrito roll! :P
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #25 : 22. Listopad, 2013., 08:03 »
dok bi samo za one koji prijeđu igru na hard se trebao otključati još neki teži mod, tipa hell, tako da nagradi baš one hardcore gamere koji su se potrudili igru prijeći na hardu

Šta nije da na Skyward Swordu ima kad se pređe, onaj hero mod? (nisam još prešao tu igru pa pitam)
***
Nego, pročitah na NL, da ovu zeldu prilagođavaju dosta za 2DS ekrane - ali da kao ne odustaju od 3D efekta. Mislim - jebemu miša, stvarno sam brutalno zavolio taj 3D efekat na 3DSXLu - stvarno bi mi bio problem da onako kupim igru i da me onda ta 3D finta u gameplayu ne oduševi, a upravo je kroz tu 3d fintu, u kombinaciji igranja u modu fasadnog murala - igra od početka najavljivana.

Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #26 : 22. Listopad, 2013., 08:23 »
dok bi samo za one koji prijeđu igru na hard se trebao otključati još neki teži mod, tipa hell, tako da nagradi baš one hardcore gamere koji su se potrudili igru prijeći na hardu

Šta nije da na Skyward Swordu ima kad se pređe, onaj hero mod? (nisam još prešao tu igru pa pitam)
***
Nego, pročitah na NL, da ovu zeldu prilagođavaju dosta za 2DS ekrane - ali da kao ne odustaju od 3D efekta. Mislim - jebemu miša, stvarno sam brutalno zavolio taj 3D efekat na 3DSXLu - stvarno bi mi bio problem da onako kupim igru i da me onda ta 3D finta u gameplayu ne oduševi, a upravo je kroz tu 3d fintu, u kombinaciji igranja u modu fasadnog murala - igra od početka najavljivana.

Bez brige, Skyward Sword ima Hero mod kada jednom prijeđeš igru koji se snima na istu save poziciju.
A Link Between Worlds nije drastično mijenjan, već utoliko da ga je moguće posve igrati u 2D prikazu. No, i dalje je bolje igrati u 3D.
http://www.gamespot.com/articles/the-legend-of-zelda-a-link-between-worlds-changed-slightly-because-of-2ds/1100-6415659/

*

Njec

  • *
  • 109
  • Do a burrito roll! :P
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #27 : 22. Listopad, 2013., 08:30 »
dok bi samo za one koji prijeđu igru na hard se trebao otključati još neki teži mod, tipa hell, tako da nagradi baš one hardcore gamere koji su se potrudili igru prijeći na hardu

Šta nije da na Skyward Swordu ima kad se pređe, onaj hero mod? (nisam još prešao tu igru pa pitam)
***
Nego, pročitah na NL, da ovu zeldu prilagođavaju dosta za 2DS ekrane - ali da kao ne odustaju od 3D efekta. Mislim - jebemu miša, stvarno sam brutalno zavolio taj 3D efekat na 3DSXLu - stvarno bi mi bio problem da onako kupim igru i da me onda ta 3D finta u gameplayu ne oduševi, a upravo je kroz tu 3d fintu, u kombinaciji igranja u modu fasadnog murala - igra od početka najavljivana.

Bez brige, Skyward Sword ima Hero mod kada jednom prijeđeš igru koji se snima na istu save poziciju.
A Link Between Worlds nije drastično mijenjan, već utoliko da ga je moguće posve igrati u 2D prikazu. No, i dalje je bolje igrati u 3D.
http://www.gamespot.com/articles/the-legend-of-zelda-a-link-between-worlds-changed-slightly-because-of-2ds/1100-6415659/

Thanks na infu i linku! :piva:

Sad me pak ovo brine
"The game itself is designed so that it's quite easy to play," said Aonuma, "and quite easy to proceed further and further towards the end of the game. So if you play it all the time directly in a row then it could be that it feels quite quick, and it finishes quickly, but then if you go and do all the sidequests it's quite a long game with a lot of content."
i stvarno više ne znam što da mislim o ovom nastavku - lako moguće da im je i cilj dodatno zbuniti publiku do izlaska igre, ne bi li se više o njoj pričalo. :bonk:

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #28 : 22. Listopad, 2013., 09:00 »
Ima... radi se o dizajnerskoj odluci koja je relika nekog drugog vremena. U ovom slučaju loša i glupa relika.
To nisu jedine igre Diskač - MadWorld, Zelda i još par naslova pati od istog glupog sindroma.

Ne kužim - dizajnerska odluka kao svaka druga - ne kužim, jel ti misliš da postoji neka univerzalna, cross-platform/cross-game norma koja govori što "normal, hard i easy" u svakoj igri mora značiti? Nema uopće smisla da svaka igra ima uopće izbor težine.

Ne znam - jel ima The Stanley Parable izbor težine? A Dear Esther? Dobro, pomalo RADIKALNI primjeri, al' kužiš valjda. Uostalom, nije kao da pričamo o nekoj super-naprednoj/tehnološki-zahtjevnoj značajci za implementirati u igru pa je to jadnom i neiskusnom Nintendu jako teško i jadni se ne snalaze u tom modernom game developmentu... mda, izbor težine je jednostavno nešto što imaš ili nemaš, nešto što želiš imati ili ne želiš imati u svojoj igri (iz perspektive developera jel). Ako želiš da svaki igrač ima podjednako (zahtjevno i izazovno) iskustvo odmah u startu, prvi put kad igra - onda ne staviš izbor težine. I to je to. Ako je igra takva da ima smisla otključati zahtjevniji mod težine po završetku... onda to staviš kao opciju koju otključaš po završetku.

Ne znam, nije to nikakva starinska praksa - dizajnerska odluka ko svaka druga.

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Legend of Zelda 3DS
« Odgovori #29 : 22. Listopad, 2013., 10:27 »
Zelda ima revirzibilni kover :thumbs:

3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9