HCL.HR

Nintendo Wii U - općenita rasprava

  • 525 Odgovora
  • 186181 Hitova
*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #135 : 25. Studeni, 2012., 11:23 »
Da, gledam sad malo i oko prvog Wii-a i novog, upgradeaju hardver taman koliko treba, zadržavajući staru arhitekturu ili barem pristup istoj. Iako bi to možda značilo da bi Wii U bio sposoban vrtiti i GC igre nativno da ima portove za kontrolere i memory kartice.

Našao ova dva linka, vjerojatno viđeno već ali treba staviti, zanimljivo je dosta

Wii U Teardown
Iwata Asks: Wii U - The Console

Sviđa mi se zapravo takav pristup, prvo zbog cijene cijele konzole, mislim Wii U je dosta jeftin obzirom na obzire. Jedva čekam vidjeti malo novih pravih ekskluziva i kako će koristiti gamepad... Možda i neki RTS ne bi bio loš za zaigrat


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #136 : 25. Studeni, 2012., 12:08 »
Treba doduše reći da je GPGPU u Wii U moderniji i sposobniji od trenutne generacije konzola, ali da se isto tako do sada nije dokazao u ovim launch igrama. Jučer je Eurogamer izbacio još jedan "face-off", usporedbu performansi između PS3, X360 i Wii U u Black Opsu 2... i Wii U nije baš oduševio. Iako izgleda kao i (najbolja) X360 verzija (PS3 izgleda najgore), framerate zna ružno opasti baš u scenama koje djeluju da najviše traže od procesora. Ono što se za sada iz takvih performansi nekako logično da zaključiti je da je Wii U po arhitekturi hardvera po nekim stvarima bitno drugačiji od trenutne generacije. Što znači da se programiranju igara za Wii U treba pristupiti na malo drugačiji način, odnosno da se ne može napraviti samo tako jednostavan port s X360 i PS3. A ove prve multiplatform igre koje su stigle na Wii U, kao što je i Black Ops 2, djeluju kao da su samo takvi brzi portovi. Budući da ovdje govorimo ipak o prvoj generaciji igara za Wii U, za očekivati je da će developeri s vremenom razvijati dev toolse, optimizirati kod za rad sa specifičnim Wii U hardverom i naći načina da iskoriste njegov pun potencijal.

Proc moze biti usko grlo, evo primjera:
prije sam imao dvojezgreni pentium e2180 (core2duo arhitektura samo 1mb cachea umjesto 2 ili 4mb pa ga nazvali pentium umjesto c2d) kloknut na 3ghz i uzeo novu grafu (gtx560) i idem testirat street fighter 4 benchmark i rezultat je na kraju 55 fps-a, poslije kupio i3 2100 (sandy bridge) dvojezgreni proc sa HTom (dakle 2 fizicke i 2 logicke jezgre) na 3,1ghz i odvrtim isti test na istim winowsima i sa istim driverima i rezultat je 160 fps-a, btw stara ploca je bila hibridna pa je prihvacala i ddr2 i dd3, bio je ddr3 na njoj, tako da je i memorija ista! Eto kolko moze znacit procesor.
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #137 : 25. Studeni, 2012., 13:37 »
Ma naravno da procesor može biti problem, ali kvragu nisu stavili neproporcionalne komponente valjda u konzolu. Nije im baš ovo prva konzola pa da naprave takvu grešku :) Valjda su razmislili malo o proporcijama snage GPU-a i CPU-a i kako će to dvoje uz eDRAM raditi za prikaz 3D scena... za što će ta kombinacija biti sposobna u smislu grafike itd. Pitanje je samo koja je njihova "računica" po tom pitanju i što se dugerira developerima za maksimalno iskorištavanje konzolina potencijala. Vidjet ćemo zapravo za što je sposobna s prvim konkretnijim ekskluzivama, mislim da još neko vrijeme eventualni portovi s drugih konzola neće baš sjajno raditi na Wii U.

Bayonetta 2 me zanima posebno... ako i to nije neki rushed projekt najavljen i pokrenut samo kako bi Wii U djelovao još ozbiljnije i dobio još jednu jaku 'core' ekskluzivu, mogla bi pokazati za što je konzola sposobna grafički.

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #138 : 25. Studeni, 2012., 21:33 »
Neznam u kojoj temi da pitam,ali evo http://en.wikipedia.org/wiki/Scribblenauts_Unlimited scribblenauts unlimited na pc-u.To sigurno netko uredio wikipediu da zeza ljude ili?

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #139 : 25. Studeni, 2012., 21:42 »
Ne, stvarno izasao neki dan!
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #140 : 25. Studeni, 2012., 21:56 »
Čudan potez devlopera optimiziraju igru za dva ekrana i izdaju je za pc?Pohlepa za novcem je sigurno razlog.
« Zadnja izmjena: 25. Studeni, 2012., 21:58 SnesMaster »

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #141 : 25. Studeni, 2012., 22:01 »
 =D>

Količina retardacije po gaming forumima je baš nevjerojatna.

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #142 : 25. Studeni, 2012., 22:07 »
=D>

Količina retardacije po gaming forumima je baš nevjerojatna.

Nisam retardiran.Bar po iq-u nisam  :wildboy:

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #143 : 26. Studeni, 2012., 10:51 »
Vezano za grafiku Wii Ua, pa jel se sjecate launch naslova xboxa 360? Prakticki glorificirane prvi xbox igre... Wii U launchovi su portovi sa starijih konzola.. Prava snaga ce se tek viditi kad se budu radile graficki intezivne igre grounds up za Wii U

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #144 : 28. Studeni, 2012., 02:36 »
Kruži govor da Nintendo želi sve retail igre, first i third party, imati kao download naslove na svom eShop servisu. Nastoje prinukati izdavače, nudeći im navodno odlične uvjete, kako neki neimenovani izvori navode. Ovo je još u sferi trača, ali se čini vrlo vjerojatnim. Također, neki indie developeri spominju Wii U kao ultimativnu konzolu za njih (indije), upravo zbog istih razloga; odličnih uvjeta. U te uvjete spadaju veći udio u zaradi, veća kontrola cijene proizvoda, besplatan patch a i promidžba koju vrši sam Nintendo. Nintendo predviđa, sluša i uči, čini se.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #145 : 28. Studeni, 2012., 09:22 »
Pa zna se to već neko vrijeme zapravo - mislim na to da indie devovi imaju vrlo lijepe poticaje za razvoj na Wii U konzoli i objavu na eShopu, a i činjenica da je većina retail igara već sada dostupna u Wii U eshopu sama za sebe govori koliko su ozbiljni po pitanju pojačavanja te digitalne distribucije. Istu stvar na kraju krajeva i na 3DS eShopu rade od ne tako davno... negdje desetak retail igara dostupno je za digitalnu kupnju preko eShopa.

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #146 : 28. Studeni, 2012., 13:20 »
Da, ali ovo sam mislio u kontekstu toga da na ovaj način povečavaju sadržaj na konkretno Wii U konzoli, tj. privlače third partyje kako bi izdavali svoje igre (što više njih ) na eShop servisu, kako se ne bi dogodio slučaj Wiija s third party podrškom. Računica je jednostavna - izdavačima je isplativije prodati igru po retail cijeni u digitalnim obliku.

Mislim, da, u praksi se neki od vas susreću s tim. Meni je to, u praksi, totalna nepoznanica. U tom smislu ja zaostajem. Sorry.

Što se tiče još indie ili čak i hobby developmenta: suradnja Nintenda sa Unityjem se ne spominje dovoljno. Iako suradnja još nije do kraja razjašnjena, to otprilike znači da svatko tko posjeduje Unity alat, može izbaciti igru na Wiiju U. Naravno, stvari nisu baš tako jednostavne, ali ipak...
« Zadnja izmjena: 28. Studeni, 2012., 13:39 bombajstampa »

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #147 : 28. Studeni, 2012., 14:03 »
Da li je igdje navedeno koliko će igre biti velike, odnosno max veličina indie igara?

Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #148 : 28. Studeni, 2012., 14:07 »
To nisam pročitao. Ali nake stvari kao što je bio slučaj s WiiWare-om i 40mb se više neće dogoditi, spominje se. Nintendo sluša sugestije indie devova, pa će im vjerojatno ići u korist, u konačnici na obostrano zadovoljstvo.
« Zadnja izmjena: 28. Studeni, 2012., 14:11 bombajstampa »

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Nintendo Wii U - općenita rasprava
« Odgovori #149 : 28. Studeni, 2012., 14:19 »
Sad ostaje za vidjeti što će na kraju biti od svega toga i koliko će devovi dobro kontroler iskoristiti. Nego meni se i dalje čini da je Nintendo izbacio konzolu s premalim diskovima. Pogotovo što ciljaju da im i retail igre budu u digitalnome obliku.

Znam da se može priključiti eksterni hard ali to je dodatni trošak i onda još hard bude ne upotrebljiv na PC kada ga WiiU formatira.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9