HCL.HR

Vraćanje hardcore igrača sa Wii U

  • 78 Odgovora
  • 16990 Hitova
Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #15 : 05. Siječanj, 2012., 18:22 »
ok malo serem, al realno, ps3 već imaš u većini slučajeva, samo dokupiš vitu. Al ae.

@PEWO: ima okej igara, GALAXY i nezz ja koje još, al nijedna nije OMFG REVOLUCIJA MOTION CONTROL. Galaxy je platformer koji je moga izać na bilo kojoj konzoli ono.  :wildboy:
CSadria - Kupovi, LANovi, intervjui i izvještaji s događanja iz Balkan/Adriatic regije.
Web - Facebook - Twitch - Youtube

[/url

Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #16 : 05. Siječanj, 2012., 18:54 »
Čru zvonki  :ementaler:, ALI Zelda Skyward, e to je ako se mene pita bas revolucija u korištenju. ono što su cijeli wiijev vijek pokušavali to su uspjeli na kraju vijeka

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #17 : 05. Siječanj, 2012., 19:39 »
zelda je revolucija u malom  :wildboy:

wario ware smooth moves također  :hiha: (al ozbiljno, rula  :wildboy:)

trauma center.. itd

i dalje, imaš ps3, imaš vitu. šta sad? šta ćeš igrat, a da se koriste obje stvari, u stilu wii-u?  :wildboy: sumnjam da će počet programirat posebne igre za taj hibrid platformi kad će već bit vrijeme za PS4, koji će bogzna kako izgledat i funkcionirat. Podsjetilo me ovo na segu genesis i one addonove pa rade posebne igre za koje treba imat i jedno i drugo (i treće  :wildboy:) a i da počnu, vjerojatno bi se kršili neki patenti i koješta protiv wii u-a

poanta svega je da nintendo ima najveća muda u industriji i postavlja temelje revoluciji u kontroli igre, gdje postoji veći rizik, dok dva preostala proizvođača postavljaju temelje revoluciji u grafici
« Zadnja izmjena: 05. Siječanj, 2012., 19:53 Dragster »


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #18 : 05. Siječanj, 2012., 19:43 »
Dragster <3 jedan velki potpis  :ementaler:

Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #19 : 05. Siječanj, 2012., 20:08 »
poanta svega je da nintendo ima najveća muda u industriji

Ti si najveći kralj ikad.  :hihi:

Da, imaju najveća muda u industriji. DA.
Zato i izdaju praktički Wii HD s malo izmijenjenim kontrolerom. JEJ.
Imaju najveća muda, zato iz godine u godinu gledamo nove mrtve nastavke Marija (i tisuću spin offova istog), Zelde i sličnih.

Ako je itko ziheraš, to je Nintendo.

Složio bih se s tobom... kad bi to stvarno bila revolucija u kontrolama.
Ali nije. Kao što ni Wii nije bio. Jel Wario Ware stvarno revolucija?
Da, potaknuo je Kinect i Move (al ae, onda bi se moglo reći da je Eye Toy potaknuo Wii i tako unedogled u prošlost), ali to nije jer su svi rekli OMFG VIDI REVOLUCIONARNO, nego zato jer mase to puše i prodaje se kao krv djevice Marije u Međugorju.

Koje su to Wii igre revolucionarne? Nisam ih igrao previše, ali zaigrao sam većinu najrazvikanijih naslova (osim ovih zadnjih par tipa Skyward Sword) i ono... ima super igara, al nijedna mi nije opravdala mošn kontrole.
Jebemu, ako u pet godina Wiija nije izišla jedna jebačka MAČEVI igra, što je najprirodnija stvar za Wii kontroler valjda, misliš li stvarno da će Wii U igre izvoditi neke revolucije? Križali su DS i Wii. A na DS-u nije bilo OMFG jebenih naslova koji na stvarno inovativan način koriste dva ekrana. Bar koliko se ja sjećam (a imao sam DS dosta dugo).

Dam se okladiti da će u velikoj većini slučajeva taj tač skrin biti korišten za inventory i mapu. Što je kul, al ono... nije revolucija.

Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #20 : 05. Siječanj, 2012., 20:23 »
Mali note, taj tač skrin kontroler nije samo za prikazivanje invetorija, on se može koristiit tako al ponajprije je namjenjen kao nešto što će ti omogućit da kad ti neko oduzme tv da moš streamati sliku na joystick i po tome revolucija jest. Drugo, realno wii jest bio revolucija kontrola u svoje vrijeme jer smo svi bili UUUUU VAUUU kad smo vidili kako funkcionira. ko se do tad tog sjetio? nitko nego je samo kasnije potaknulo druge da idu u tom smjeru. druga je stvar sto vecina igara nije htjela koristiti te neke posebnosti sem nintendovih i nekih third partija.

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #21 : 05. Siječanj, 2012., 20:28 »
Kroz povijest se jako dobro vidi tko uvodi inovacije, a tko je ziheraš, bar na pogled iz moje perspektive, koja nije ne znam kako ČUDNA ili nešto.

Usporedimo samo Nintendo 64 i Nintendo Wii vs Playstation 1 i Playstation 3.

Očitovanje imanja muda.  :wildboy: Ili ne?

Forsiranje Maria i ostalih nintendo degenerika neću hejtati dok ih ne upropaste kao što je to Sony učinio sa Crashom, npr. Što fali ijednom Mario ili Zelda nastavku pa da ih se mora prekinuti?  :wildboy: Zabavni su i simpatični, ne znam. Lijepo izgledaju.

Zelda je kao što rekoh, revolucija u malom, trebalo im je previše vremena da te kontrole dođu do izražaja (iskreno, u Wii Sports Resortu su izvedene mrvicu bolje, ali lol, wii sports), ali eto, došle su i rasturaju u jednoj pravoj igri. Ako gledaš normalnog, KEŽUALNOG gejmera, mačevanje u Wii sports resortu će mu vjerojatno biti najbolja stvar ikad, jer radi savršeno, zabavno je do boga ako si u društvu i jednostavno je. Ako gledaš HARDKOR si u nevolji i zato niti ne vidim motion kontrole na samom Wii-u kao glavne, već klasičan neki raspored tipki.

Wario Ware jednostavno rula ako si na pijanom partiju. SALVE SMIJEHA. Itd. Ne znam, navedi mi PS3/X360 igru u koju će rendom ekipa s tehničkog, ekonomskog i filozofskog faksa utući cijelu noć umjesto da se ide u noćni klub. I da se dan poslije objavljuju facebook statusi o mojoj igri  :hiha2:  :hiha: Nez, nez, možda nije revolucija!1 al ono. Rotacija možda  ;)

Zadnje, mislim da nisi pogledao demonstracije Wii-U-a. Prikazali su neke mogućnosti prebacivanja gejmpleja s jednog ekrana na drugi i par dosta naprednih i dosad neviđenih stvari koje zapravo nisam ni skužio, uglavnom rotiraš to i kao da se nalaziš u tom nekom virtualnom prostoru... kažem, pogledaj jer ne znam objasnit.

Na DS-u se koristi kao inventory i mapa taj drugi ekran uglavnom, na Wii-U nije isključivo tako. postoji mogućnost za puno toga


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #22 : 05. Siječanj, 2012., 20:58 »
Što fali ijednom Mario ili Zelda nastavku pa da ih se mora prekinuti?  :wildboy: Zabavni su i simpatični, ne znam. Lijepo izgledaju.

Bilo što NOVO?
Kako ne vidiš da je to u direktnoj suprotnosti sa IMANJEM MUDA?
Štancaju iste igre.

Al eto, kad već pitaš - jesi li igrao Mario Kart na Wiiju? Jesi li otključao sve staze?
Točno polovica tih staza su "retro" staze. Ilitiga, uzeli već stare staze i zalijepili nove teksture.
Nintendo to konstantno radi, ali ljude boli kurac jer ej. LEPO! BOJE! MAŠEŠ RUKAMA!

Modern Warfare reciklira model iz okoliša i, unatoč novoj kampanji i mapama i ostalom, svi napadnu i internet se zapali.
S druge strane, Nintendo doslovno reciklira pola igre i ej, to je u redu. Čak štoviše! Imaju muda! Revolucionari!

Zelda. Hej, jedna prava jebačka mošn kontrol igra u pet godina konzole koja se bazira na mošn kontrolama. I to uz noviji, poboljšani kontroler.
Ne znam, sori, ne mogu prihvatiti da je to revolucija.
Čak i kad gledam kežualnu ekipu, nije mi toliko dobro. Frendica je nabavila Wii i definitivno je kežual gejmer. Ne pali ga više manje nikad. A čak i kad budu neke fešte kod nje... ne znam kad smo zadnji put Wii upalili. ;(
A nije da nema igara. Prvih par puta je bilo super i zabavno i smiješno i sve, al jednostavno više nikom nije toliko napeto. Identična situacija je bila s EyeToyem za PS2 i, pretpostavljam, svakom mošn kontrol periferijom ikad. ;(
Odnosno, kako je Wii Sports revolucija kad je ista stvar postojala za Eye Toy? Da, ljepše izgleda i kvalitetnije je odrađeno. Al onda su i PS3 igre revolucija u odnosu na PS1 igre.  :hiha:

Rendom ekipa i cjelonoćno igranje? PES/FIFA? Singstar/Lips? Bilo koje mošn kontrol gluposti na tim konzolama?


Ne brini, vidio sam ja demonstracijski video. Ali ne vjerujem dok ne vidim svojim očima uživo. I Wii je izgledao savršeno u demonstracijskim videima pa se na kraju većina igara svela na gimmicke i bezvezno mahanje kontrolerom.
Evo, predviđam da će biti odličnih Wii U igara i nekoliko njih koje stvarno dobro iskorištavaju kontroler, ali većina igara (pogotovo 3rd party) će bezvezno koristiti taj potencijal. Pojeo svoje riječi.  :hiha:
Misliš da će izmišljati nešto posebno za Wii U verzije CoD-a ili NFS-a i sličnih? Da, hoće, kao što su i za Wii.  :mrs:

Prvi ću kupiti Wii U ako donese nešto bitno drugačije. Ali ne vidim zašto se NE BI ponovila Wii situacija.
Što je točno Wii sprječavalo da dobije odlične igre? Slaba prodaja definitivno nije.
Wii U će vjerojatno izići manje od godinu dana prije glavnih konkurenata i opet će vjerojatno biti osjetno slabiji.

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #23 : 05. Siječanj, 2012., 22:04 »
Red steel 2 je po meni kik es "machevi" igra, neznam jesi probao, al probaj. Fina cell shaded grafika, kontrole rade savrseno(motion+) i jako zabavno!
Za wii mogu rec da je bezveze i da mi je dosadio, ali DS je the konzola, ili handheld votever, ima fantasticnih igara, samo ocito zavisi ko sta voli...
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #24 : 05. Siječanj, 2012., 22:16 »
Jesi ti nintendo mator disco još sa shume i gameplaya? <3

Nisam dvojku igrao, al jedinicu sam probao i meh. Također, nisam ni motion plus probao.
Okej, jesam, al rendom u Linksu.

DS je kul. Ne bi bilo loše imati jedan opet.
Na par tjedana samo, doduše, sumnjam da sam propustio previše igara baš.

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #25 : 05. Siječanj, 2012., 22:20 »
Ne ide mi ovo u glavu da štancaju iste igre, sori.  :wildboy: Isti su likovi da, ali gejmplej se drastično ili dovoljno mijenja. No opet, Forza 4 je najbolja igra ikada, a ista je ko i prva Forza ili prvi NFS. :hiha: Ali, "Bilo što NOVO?" Ozbiljno, tebi nema ničeg novog vrijednog spomena u Galaxy Mariju ili Zeldi? Ili Donkey Kongu ili Kirbyu?  :wildboy: Nešto zbog čega te igre imaju pravo postojati? Pogledaj što su učinili od Crasha i skužit ćeš što znači loša promjena. Na nintendu ne znam ako su zasrali ijednog od svojih trademark likova iz početaka i podržavam to, kao neki retro fan, drago mi je vidjeti da ti likovi žive i dalje. Iznimki naravno da ima, tipa taj Mario Kart koji mi je predosadan i preloš otkad postoji. Crash Team Racing prvi ubija ove nove Mario Kartove IMO.

Što je sa prljavim Unchartedom ili God of Warom? Nije da ti moraš imati nešto revolucionarno NOVO što se gameplaya tiče u tim igrama, mogu rulati ako su badass ili jednostavno dobro osmišljene.  Metal Gear Solid ili npr. Gran Turismo. NFS otprije 5 godina  :fpalm: Sve se igra istim tipkama i eto, rulaju svejedno. Na Wiiu imaš onaj mali bonus kad prodrkaš kontroler, hej, nešto se dogodi. Logičan korak naprijed.

Ali, ako već stavljaš nešto novo u igru, to mora biti kvalitetno, dobro osmišljeno i BETON, što nije lako i traži dosta muda po meni. U nekim igrama motion kontrole jednostavno nisu potrebne  :wildboy: Kao Mario Kart npr, ili Xcite Truck. Radije bih htio to igrati (skretati) na d-padu. (iako, postoji i classic kontroler)

Više sam inače mislio na Nintendo kao proizvođača konzola što se muda tiče, nego licenciranih igara. Samim uvođenjem motion kontrola Nintendo je riskirao, jer je to nova stvar, vjerojatno je teže razvijati igre za takav sistem, a procijeniti kako će tržište prihvatiti cijelu stvar i hoće li bankrotirati ili ne je najveći problem po meni i zato skidam kapu ekipi.

Mogli su i nabrijati Gamecube i imati još jedan relativno dosadan sistem s kontrolerom na tipke i trgati se za ekskluzive.  :wildboy:

Wii je hardverski zaostao, ali Zelda je pokazala da se može i treba raditi još igara za Wii/Wii U koje koriste motion kontrole. Jebiga, ako je trebalo 5 godina da se netko pametan ulovi posla, onda je trebalo 5 godina. Drugim riječima, motion kontrole na Wiiu imaju ogroman potencijal koji nitko zapravo ne koristi jer ili ne znaju ili ne mogu iz nekog razloga i zbog toga razumijem rejđanje hardkor gejmera poput tebe ( :hiha:). Mislim koji će ti kurac mogućnost koju ne koristiš kako spada  :kava: Mene veseli npr kad lupam remoteom po krevetu a na TVu donkey kong lupa po podu  :hiha: Kul, simpa, kežual

Ne znam, ovo za ekipu. PES/FIFU neće igrat žene, a Singstar neće igrat pravi muškarci, a to i nije IMO, igra u pravom smislu. Pizdarije tipa kuglanje, mačevanje, smooth moves su za sve ikad, a motion gluposti s drugih konzola su inferiornije obzirom na motion gluposti sa Wii-a, duplo.

I za ovu frendicu koju spominješ. Ne znam isto, imam protuprimjer sebe i svoje žene  :wildboy: Ja ne znam šta sam, al ne vidim se baš ko hardkor gejmer, al nisam baš ni kežual pa eto, igram se ko nikad u životu s Wiiem, a imam recimo i PS2 i prvi Xbox, cura je kežual i "mrzi igrice" pa je na kraju bolja od mene u super mario brosu što nije baš kežual igra na mahove.


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #26 : 05. Siječanj, 2012., 23:08 »
Ajd me nemoj jebat s Forzom, MGS-om i pogotovo Unchartedom. Jesi li ti ozbiljan?
Uncharted je IP koji se pojavio na OVOJ generaciji konzola. Svaki MGS se radi godinama i s pecto pažnje. Osim spin off smeća, koja hejtam.  :hiha:
Osim toga, čak i da nazovemo nastavke tih igara istim sranjem kao i prije, boks i plejstejšn imaju i jebene 3rd party igre. ;(

Koliko Mario/Zelda/Kirby i sličnih igara ima? Nisam rekao da NE SMIJU postojati ili išta, samo da to nije ni u kojem smislu revolucija.
Što se mene tiče, oni mogu štancati Marija zauvijek (što će vjerojatno i raditi), ali bilo bi lijepo tu i tamo vidjeti bar jedan novi IP.
Ali ne, stalno se vrte iste franšize na istu šemu. Svako toliko pogledaju svoje franšize i vide HEJ VIDI, OVO NISMO VEĆ DUGO RECIKLIRALI i rebootaju to.
Najave 3DS i uz njega Super Marija, Super Mario Kart, Metroid i Kid Icarus. OKEJ.
A nije da je i dosad izišlo išta dobro 3rd party za to čudo.

Jebe mi se za potencijal. Neću hvaliti Wii samo zato jer hardver ima potencijala. Što mi to vrijedi kad su igre derpaste? Ne mogu se sjetiti ni jedne Wii igre koju sam probao gdje sam pomislio da motion kontrole zapravo pridonose gameplayu na neki smislen način. Prije će izići Cooking Mama 68 i Wii Sports Party Isus 143 nego neki novi haj badžet projekt koji će na kul način koristiti motion kontrole. A nije da Nintendo nema love za to.

Također, rizik kod plasiranja Wiija je pohvalan, al nije mi sad toliko impresivan. Jerbo, nije baš da su imali izbora. Da su izdali još jednu neuspješnu konzolu poput N64 ili Gamecubea (financijski, jel), možda bi čak i propali. Sve ili ništa je u tom trenutku bilo za njih.


Ne znam, ovo za ekipu. PES/FIFU neće igrat žene, a Singstar neće igrat pravi muškarci, a to i nije IMO, igra u pravom smislu. Pizdarije tipa kuglanje, mačevanje, smooth moves su za sve ikad, a motion gluposti s drugih konzola su inferiornije obzirom na motion gluposti sa Wii-a, duplo.

Oh, soz, nisam znao da si igrao Move i Kinect.  :hiha:
Singstar argument je... glup.  :wildboy:
PRAVI MUŠKARCI  :hiha:
Okej.


Krivo me shvaćaš, čini mi se. Meni je Wii okej. Ima super igara. Bilo bi ga lepo imati. Ali najbolje igre su i dalje 1st party igre, nastavci iz serijala koje igramo već desetljećima. Većina tih igara čak i ne koristi na neki poseban način motion kontrole, a neke od njih bi čak bolje bilo igrati običnim kontrolerom.
Teško da bih to nazvao revolucionarnim. Ne samo da su igre na platformama na koje je Wii utjecao smeće (što većina Kinect i Move igara je), već je i broj shovelware smeća na Wiiju poprilično veći nego na konkurentnim konzolama. Svi pokušavaju zaraditi brzu lovu na rendom žalosno prosječnim Wii igrama koje su zapravo hrpe mini igara. Kakva je to revolucija?

Nemam problem s Wiijem. Ni s bilo kojom drugom Nintendovom konzolom. Imam mali problem kad ljudi hajpaju Nintendo kao da su išta više od Sonyja ili Microsofta. Nintendo elitisti koji će popljuvati konkurenciju jer konstantno izdaju iste igre, dok će hajpati Nintendo i zanemariti činjenicu da je Super Mario Galaxy 2 samo ekspanzija za Super Mario Galaxy.  :hiha:
Odjebite s duplim standardima. Samo to.

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #27 : 06. Siječanj, 2012., 00:32 »
Glede Forze, MGS-a, Uncharteda i GoW-a sam skroz ozbiljan. Pa što sam krivo rekao?

Ti sad pričaš o novim igrama za novu platformu. Okej, Uncharted. Meni se i dalje više igra Mario Galaxy.  :wildboy: Više od Galaxya mi se igra God of War. Više od God of Wara mi se igra Forza. Ne berem bit ovdje.  :wildboy: Isto sranje ne znači lošu igru, dapače. Meni to jako odgovara kod igara poput gore nabrojanih. Zato sam se i posrao na NFS, primjerice.

Trudim se izjasniti svoje mišljenje da je Nintendo prvi koji je masovno krenuo sa motion kontrolama (je li to bilo pod pritiskom ili ne uopće nije bitno) i tržištu pružio nešto novo i zaokupio jedan postotak kežual ekipe na tržištu. Sama činjenica da su i Sony i Microsoft ponudili svoje varijante motion kontrola je znak tržišnog uspjeha Nintenda. I ne znam, možda nisi koristio Wii za nešto osim za igranje jedan period vremena. Unos teksta ili općenito navigacija konzolom su toliko lakši, brži i prirodniji da se ne da opisati riječima.

Ponovit ću za Zeldu da je revolucionarna igra jer je prva ozbiljna igra koja motion kontrole predstavlja kao glavni ADUT igre. Volio bih da postoji više takvih... Probaj igru, ali ne preko kurca. Rula, zabavna je i ne šteka. Plus, priča, glazba, grafika. Apsolutno osvježenje.

Ostale igre su daleko od revolucionarnih, slažem se, nisam nigdje napisao da su revolucionarne.

Tebe nervira rebootanje franšiza, jebiga, meni je to super. Odrade kako treba, poznati likovi, doza nostalgije, zabavno, fora. Zašto me ne voliš?  :wildboy:

Što se third party igara za Wii tiče, ne znam, možda ne znaš za dobre igre ili ti to jednostavno ne valja, ali npr: Monster Hunter Tri, Xenoblade Chronicles, Muramasa Blade, Trauma Center.... Kvalitetne igre, neke više, neke manje hardkor. Ali, prespecifične su i zaudara Japan, što il obožavaš il mrziš. Po meni su žalosno podcijenjene, ali ajde. Bitno da ja imam šta igrat  :hiha:

Kinect sam probao, simpa je. Move je isti kurac ko i Wii Remote, a fali pravih motion igara za parteh.

Napisao sam i ja da je neke igre bolje igrati običnim kontrolerom, a što je najsmješnije neke i možeš LoL.

I čisto da se izjasnim da nisam Nintendo elitist nit pljujem po drugim platformama. Eto.  :wildboy:


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #28 : 06. Siječanj, 2012., 00:36 »
Ne čitaš, al dobro.
Ne da mi se više. I smaramo.  :hiha: :hiha2:

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Vraćanje hardcore igrača sa Wii U
« Odgovori #29 : 06. Siječanj, 2012., 00:41 »
Mda. Tema je hardkor igranje na Wii U.  :loludara:

Hej, može se!  :hiha:


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9