Ukratko, moje objasnjene:
-Teselacija. Omogucuje kreiranje dodatnih poligona na modelu na bazi matematičke funkcije. U prijevodu to znači da likovi, tereni, pod, i sve ostalo uz pomoc teselacije moze izgledati bolje/detaljnije, bez udara na perfomanse.
-Compute Shaders - Unifikacia GPGPU funkcije koja omogucava da se "višak" snage danasnjih kartica iskoristi u druge svrhe u igrama, kao računanje fizike, AI-a i sl.
-Multithreadnig podrska - Vrlo mala koristi od toga, kao sto ime kaze neutjece na izgled, vec samo omogucava da se sav taj posao koji se obavlja podjeli na vise niti i time optimizira proces rendeiranja, tj. izvodenja.
-I zavrsno donosi novi tip tekstura, tj. texture compresion, pitanje je tko ce to prvi implementirat u igru, mada ni to ne donosi neka drastična povecanja. Konkretno, omogucava da HDR (High Dynamic Range) izgleda realnije.
-SM 5.0 - Samo nadogradnja SM4.1, prosirenje registara i nista vise.
Eto iz svih tih novisti da se zaključiti da DX11 je samo mala nadogradnja na ono sto je bio DX10/10.1. Jedina korisna novost je teselacija (koju je i dx10.1 imao), pa stoga ostaje za vidjeti kako ce izgledati prve prave DX11 igre. Ja osobno neočekujem velik pomak u kvaliteti grafike.