HCL.HR

A Valley Without Wind 2

  • 16 Odgovora
  • 8858 Hitova
*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
A Valley Without Wind 2
« : 18. Veljača, 2013., 20:13 »

Danas izašlo na Steamu
11,49€

A Valley Without Wind 2 brings a vast platforming adventure together with a compelling turn-based strategy game — all within a living, breathing world full of danger and surprises.

A Valley Without Wind 2 Gameplay Overview

A complete re-imagining that takes the best ideas from the first game and takes them to the next level. This time around, you play as a mage who has infiltrated the inner circle of the evil overlord Demonaica in order to gain the power of immortality that he uses to terrorize the land. Now that you too have this power, it’s time to lead an uprising, and ultimately try to bring Demonaica and his henchmen back to mortality so that you can be rid of them forever.



Citat:
KEY FEATURES:   

 Platforming and Turn-Based Strategy Coupled Together:

        ● Flip back and forth between your own adventure, and the progress of the resistance you’re in charge of.

    Vastly Improved Visuals:

        ● Fully redone artwork upgraded from the first title.

    More Tactile Combat:

        ● The physics and the style of movement and attacks have also been completely redone from the first title. Spells have mass and can block each another, leading to many interesting tactical situations in the platforming segments.

    New Updates Constantly Arriving:

        ● Be part of an active community that is fully involved in shaping the game up to its release! Provide feedback and participate in discussions with both players and developers.

    Randomly Generated World:

        ● The ultimate goal may be the same, but how you go about achieving it will differ greatly each and every time through.

    Co-Op Multiplayer:
    ● Bring along as many friends as you like on your journey, depending on your connection speed. 2-8 players recommended on most Internet connections; many more on LAN.

Misli zaigrat netko?

Prvi dio je rulao, jako zarazno i zabavno sa puno istraživanja. Nažalost nisam daleko dogurao jer sam igrao pirata a želim uzet na steamu.

Ako se dobro sjećam rečeno je da će oni koji kupe prvi dio drugi dobiju besplatno, i obratno. To bi bilo kul.






*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #1 : 18. Veljača, 2013., 20:34 »
GG za temu. Sutra ću skinuti pa napisati dojmove.

Nego u prvome dijelu art style bio je puno bolji i napetiji. Ne znam zašto su ljudi govorili da je AVWW ružan. Ili ja imam pokvarene oči ili drugi imaju.

Ako će itko igrati neka javi pa da probamo co-op.


*

fifabalkansoccer

  • n00b
  • 3
  • http://fifa-onlineliga.com.hr/Forums/
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #2 : 19. Veljača, 2013., 15:44 »
dobra je igra

Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #3 : 19. Veljača, 2013., 22:37 »
Kupio sam igru i mogu reči da mi se drama sviđa. Nisam igrao prvi dio, ali ovaj rula. Mehanika, gameplay, zvukovi, zabavnost .. sve to je na jednom velikom nivou i mislim da je ovo dobro uloženih 12 eura :D

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #4 : 20. Veljača, 2013., 19:09 »
Odigrao sada tri poteza i sviđa mi se, puno.

Prvo, odlična uvodna pjesma i soundtrack koliko sam do sada čuo. Baš pristaje uz igru. Totalno.

Zatim ponuda za kontrole, igra podržava čak i Dual Shock 2, odnosno ima spremljenu konfiguraciju kontrola za njega. Ja sam se vratio na tipkovnica + miš, navika iz jedinice, a i više mi odgovara nego difolt kontrole.

U prvome dijelu nedostajao mi je kvalitetniji tutorial. Ovdje je fino odrađen i lijepo uvede u igru.

Najveća razlika između prvoga dijela i ovoga je u veličini teritorija. Prvi dio imao je ogroman teritorij kada se uđe u polje. Ovdje je sve na manjoj razini, nema čak niti mini mape. To nije nikako loša stvar jer sada nema toga da se ide sve istraživati pa da se gubi vrijeme na neke lijeve sobe koje ne donose ništa bitnoga. Za sada mi se sviđa promjena.

Gameplay elementi se razlikuju od prvoga dijela. Više nema inventorija pa da se stavljaju itemi koji će davati dodatne statistike. Sada se sakupljaju kutije, odnosno svaka kutija daje različite bonuse i može se koristiti samo jedan set. Trenutno imam -25% speed, +50% za jačinu spellova. Više nema ni sakupljanja spellova, nego postoji 5 različitih klasa koje se mogu mijenjati.

Strateški dio je također promijenjen i sada se sve vrti oko poteza. Trenutno sam samo kliniku sagradio i oslobodio dva područja pa ne mogu više o tome napisati.

Art style. Odličan ali jedinica mi ima napetiji. Sada definitivno ljudi više neće moći govoriti da je igra ružna kao što su to govorili za AVWW.

Za sada sam i više nego zadovoljan.

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #5 : 06. Veljača, 2016., 12:41 »
Započeo ovo prije koji dan i mogu reći da sam ugodno iznenađen viđenim. Napredak u odnosu na jedinicu je vidljiv gotovo u svim aspektima igre.
Implementacija turn-based sistema na world mapi je odličan dodatak.

Manje mape sa više šore i manjim brojem itema/spellova za pokupit (od kojih je dobar broj u jedinici bio beskoristan) znače brže napredovanje u igri i manje izgubljenog vremena na lutanje uokolo. Treba dobro pripaziti pri mjenjanju setova itema (chestova) i s razumjevanjem pročitati opise jer neki od setova ne samo da daju slabije bonuse nego vas mogu i dokrajčiti (npr "self-combustion" set koji sam bezveze pokupio me pretvorio u pepeo za par sekundi)

Zapravo potpisujem sve što je snowblind napisao u projašnjem postu. Osim ovog da ima igra nudi samo 5 klasa  :D Zapravo ima 5x5 igrivih klasa jer kako igra prolazi tako se "mage tierovi" otključavaju, a svaka ta bazična klasa se diže na novu razinu sa novim setom jačih spellova, tako da na kraju ispada da postoji 25 igrivih klasa što je zbilja jako puno varijacija.

Još nisam skužio kako se Demonica može pobjediti na world mapi, za sada samo bježim u krug sa resistance ljudima i gradim građevine kad dobijem prostora za disanje. Uz to ne kužim ni kako srušiti ona impassable polja na world mapi? Pisalo je nešto da sa resistance likom treba doći do tog polja pa nešto nešto a ja neznam što. Dosta bitnih građevina mi se skriva iza tih polja.

I čini mi se da je igra na defaultnim postavkama težine dosta teža nego jedinica. Desetak pokušaja mi je trebalo da prođem svega par soba u Overlordovoj utvrdi i otključam tier 2 klase, iako mi je onaj advisor odavno počeo govoriti da sam spreman za to (168% danger level je bio).










*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #6 : 06. Veljača, 2016., 13:22 »
Ako me sjećanje još služi, da ga možeš pobjediti prvo moraš neke tri građevine uništiti/završiti, tako nešto, a prije toga one piramide.

A za polja, mislim da moraš imati max resistance likova i onda ih oni unište. Možda griješim, davno je to bilo.

Šteta što je studio u financijskim problemima, bilo bi lijepo za vidjeti i treći dio.


*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #7 : 06. Veljača, 2016., 14:29 »
U pravu si, prvi glavni cilj je zauzet/uništit te krucijalne građevine na strateškoj mapi. Impassable polja se prokrče automatski kad se pozicionira bilo koji resistance lik pokraj njih - ali tek u idućem krugu! Ja sam bio malo nestrpljiv pa sam ih rotirao iz kruga u krug u nadi da će lik sa adekvatnom klasom doći na red i onda automatski to porušit.

Nisam znao ovo za studio, šteta da. Malo je ovakvih unikatnih igara.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #8 : 06. Veljača, 2016., 14:45 »
Jesi već uspio završiti ili?

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #9 : 06. Veljača, 2016., 15:14 »
Uh ma nisam ni blizu, tek sam otkrio tier2 klasu i mislim da sam tek na 4/15 trait levelu. Još desetak sati najmanje dok ne riješim overlorda.

Čitao sam malo diskusije u community hubu da mi se ne desi neka krucijalna greška nakon 10 sati igranja, pa sam naletio na ovo što si ti pisao.
Ali čini mi se da sam fejlao već, trebao sam porušit te impasse odavno jer "kako igra prolazi utjecaj Demonice jača" pa si mislim da uskoro neću imati puno prostora za manevriranje. Ili ću morat za mamac koristit slabije reistance borce - što rađe nebi, ili što prije otkrit što više mape. Napeto sve u svemu xD

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #10 : 06. Veljača, 2016., 16:03 »
Da, taj strateški dio je odrađen veoma dobro.

Šteta jedino što nisu bili ekspanziju izdali ili sam to pomiješao s nekom njihovom drugom igrom.

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #11 : 09. Veljača, 2016., 20:39 »
Prestrašno  :hihi:



Malo sam prekasno skužio važnost onih perk tokena, cold dispersal towera a i još nekih stvari.
Nije mi jasno baš zašto su mi sad prek kraj sve lvl-up vjetrenjaće bile preko 300% danger lvl.
57 turnova sam odigrao, a zadnjih dvadesetak su i hrana i moral bili na nuli...
Ništa, ispočetka.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #12 : 10. Veljača, 2016., 21:52 »
Nisi jedini kojemu se to u prvome igranju dogodilo.

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #13 : 10. Veljača, 2016., 23:01 »
Treba lijepo metodički uć u taj cijeli svijet i igrat pametno. Dok sam skužio što mi se sprema već je bilo prekasno jer sam rushao bezveze, ganjao levele, spell tierove i umro više od sto puta u procesu. Resistance ljudima nisam ni približno ispunio puni potencijal pošto su većinu vremena samo bježali naokolo ili skupljali scrap.

Za vikend ću krenut ispočetka, a mislim si čak combat težinu dić do ibera pa vidit kako će se to odrazit na moral. Stratešku težinu možda čak i spustit malo.

Moram priznat da me malo iznenadila težina igre i brzina kojom su stvari krenule nizbrdo. Prvi AVWW mi je bio mačji kašalj naspram ovog.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: A Valley Without Wind 2
« Odgovori #14 : 10. Veljača, 2016., 23:36 »
Strateški dio može biti teži ako se ne ide s nekim smislenim planom, ali platformiranje mi je ovdje puno lakše bilo nego u jedinici.

Ponajviše zato što su razine kraće i da kažem "pliće". Koliko se sjećam, ovdje nema recimo špilja kao što je bilo u prošlome dijelu ili onih tornjeva s mini bossovima.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9