HCL.HR

Atlantica Online

  • 2 Odgovora
  • 1921 Hitova
*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Atlantica Online
« : 01. Listopad, 2008., 11:20 »
Novi mmorpg koji je nedavno usao u open beta fazu.

Skinuo, isprobao i nastavio igrati.
Definitivno nije standardan mmo.

Ono, skocite do official sajta, malo prosvrljajte po screenovima. Instalacijski fajl je tezak 2 GB, zasad nisam naisao na nikakve bugove u beti i sama igra je(barem meni) vrlo zabavna.


Ako ste zainteresirani, citajte dalje.
Ili ako zelite otkrivati igru i mehaniku sami kroz questove i tutoriale, procitajte samo ono dolje boldano.
Meni vrlo kulna stvar.



Kao prvo, ima turn based borbu.
Ono, rijesavate questove & stuff, ali u borbu ulazite kao u recimo Suikodenu ili FF-u.
Mobovi vas ne napadaju osim ako kliknete na njih ili se direktno zaletite u njih.
Jedan vas glavni lik i do 8 placenika koje drzite u partyu.
Jedan turn ima vremenski limit do 30 sekundi u kojima morate napraviti svoje poteze. Isto vrijedi i za mobove.
Ono, ne znam kako da to tocno opisem, ali borba je najslicnija onoj u Suikoden serijalu.
Svaki lik ima svoje prednosti, mane i skill(ove).
Cak ih mozete stavljati u straznje i prednje redove da bi im smanjili stetu & stuff.
Ne, nije strateski turn based pa da se micete po mapama kao HOMM ili slicno, vec se jednostavno 2(ili vise, ako ste u partyu) grupe bore nasuprot jedna drugo.
Dakle, standardno kao u japanskim konzolaskim rpg-ovima.


Kao drugo, nikad nigdje nisam vidio da jedan mmorpg ima prakticki vlastitu wikipediu unutar same igre.
Ako trebate info o nekom monsteru, gdje naci neki npc, u svojoj blizini ako trebate nesto, bez obzira sto, sve cete naci ako malo pogledate po izbornicima.
Detaljno je do te mjere da imate cak i search funkciju ako ne mozete naci/ne znate tocan naziv necega.
Kad nadete sto zelite medu informacijama, samo kliknete na auto-move(vise o ovome dolje) button na toj istoj stranici i vec krecete prema njemu. ^^
Mozete vidjeti koje iteme droppa koji monster, koje skillove koristi i kako ih neutralizirati.
Kad sam vec kod craftinga, postoji oko 20 crafting skillova.
Od standardnog armor/weapon craftinga, pa do spellbookova i gradevina koje se koriste u gradovima.
Erm, da. Gilde mogu kontrolirati gradove i kupiti porez na sve kupljeno/prodano u tom gradu.
Inace, mapa igre je radena prema mapi Zemlje.
Znaci, imate sve prave kontinente dostupne. Nitko vam ne brani da zauzmete neki grad kroz koji igraci cesto prolaze.
Stovise, pozeljno je uzeti neki grad tako na prometnim rutama.


Trece.
Jako detaljan tutorial koji ce vas nauciti svemu u igri, cak i ako ste najveca mmorpg njubara.
Sto je najbolje, sam tutorial je integriran u questove igre i nagradivati ce vas za to sto ste naucili.
Pocinje osnovama poput kretnje i borbe, do opremanja likova, pa dalje do upgradeanja opreme koju vec imate i obraduje svaku bitnu mehaniku igre. Nista necete propustiti ili ne znati kad dodete do 20. levela. Sto ce biti jako brzo, ako usporedujete sa drugim azijskim mmo-ima.


Cetvrto.
Izostanak grindanja. Barem do 60. levela. Komotno mozete solirati sa svojom grupom cijelo vrijeme dotad.
Ali cak ni poslije 60. levela nije problem skupiti pristojan exp ako ste u partyu sa nekim.
S tim da, ubijanje mobova nije primarni nacin skupljanja exp-a, vec rijesavanje questova.
Dobivate cak i poprilicno velike quest chain bonuse ako rijesite sve questove vezane uz neko podrucje.
Normalno, imate story questove i side questove koje cete naci na raznim mjestima.
Side questovi pojedinacno daju puno veci exp za uspjesno zavrsavanje i bolje nagrade, ali nema chain quest bonusa i puno su opasniji.


Peto i meni najdraze.
Auto-move i auto-battle. ^^
Za totalne ljencuge medu nama. Auto-move vas automatski vodi do npc-a ili moba kojeg trebate za rijesiti quest.
Znaci, nema vise uzaludnog trazenja nekog npc-a negdje u zabiti smjestenog izmedu 2 drveta, ili svrljanja po official forumima da bi ste nasli koordinate moba kojeg trebate killnuti.
Ali, auto-move je zapravo licenca, koja vam vrijedi 14 dana i onda istjece.
Nakon toga bi se trebala kupiti nova u item shopu, za prave novce preko kartice, jel.
Ali to nije potrebno, jer uvijek ima nova na aukcijama za tricavih 5000 golda u prosjeku.
Doduse, ta traje samo jedan dan, ali na 30+ levelu cete takve pare ionako zaraditi u svega par borbi.
Auto-battle radi ono sto i pise.
Bori se umjesto vas, automatski koristi sve skillove i iteme za healanje ako je potrebno.
Prakticki da imate legalnog i dopustenog bota u kombinaciji sa auto-move, jel.
Ali, da bi balansirali, auto-battle je ogranicen samo na 20 borbi po danu.
Korisno je koristiti auto-battle ako ostavite lika da auto-movea na neku udaljeniju lokaciju pa si vi odete nesto popiti/pojesti ili sto vec. Pa se ovaj slucajno sudari sa nekim mobom i ude u borbu.
Umjesto da ubiju boga u vasim likovima dok vi negdje serete, komp ce se fino pobrinuti za sve neugodnosti i rijesiti to umjesto vas.



E da. Igra ima i jos jednu specificnost.
Stamina sustav.
Recimo, igru pocinjete sa 120 stamina bodova.
Ili jednostavnije receno, 120% stamine.
Dok god ste iznad 100%, dobivate triple exp i veci drop rate itema.
Stamina vam se smanjuje ulaskom u borbe. 1 borba = 1 stamina point manje.
Kad dodete do 0% stamine, exp i drop rate vam se smanjuje za 50%.
Nakon 24 sata vam se stamina opet vraca u pocetno stanje.
Na prvi pogled ovo ispada kao da pazi da igraci ne provode previse vremena u igri, buduci da im je nakon nekog vremena neisplativo igrati.
Ovo istodobno smanjuje(skoro pa ponistava) korisnost botova botova u igri i smanjuje sanse da ce neki balavac brze-bolje naci bota koji ce ga levelirati kad ne igra i onda PK-ati low level igrace kad igra, cisto iz njegove retardirane zabave.

Ali! Ima jedna caka.
Nope, nije toliko ogranicavajuci sustav. Ako ste u partyu s nekim, stamina bodovi vam se smanjuju puno sporije.  :ementaler:
Party od 2 lika/grupe = 2 borbe za jedan stamina bod.
Sto vas je vise u partyu, to vise borbi mozete obaviti za jedan bod.
Dodajte tome party exp i drop bonuse i sustav je cisti dobitak za igrace. ^^
Znaci, potice community i eliminira korisnost najcesce koristenih negativnih sranja u vecini free2play mmorpg-ova.

*

sheep

  • ***
  • 687
  • Why so serious???
Re: Atlantica Online
« Odgovori #1 : 02. Listopad, 2008., 07:56 »
Trenutno igram ogame i tales of pirates, al hajd, ide i ovo na test.

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Re: Atlantica Online
« Odgovori #2 : 02. Listopad, 2008., 08:44 »
Prosvrljao sam malo po official forumima.

Vidim da se brdo ljudi buni na taj stamina system.
Vecinom klinci nabrijani na klasicni grindingi koji sto vise levela u sto manje vremena dici.
Pathetic.

Inace, malo sam fulao u opisu stamine.
Kad vam stamina padne na nulu, prestajete uopce dobivati exp i dropove. ^^
3 x EXP i 2 x Drop je samo kad vam je stamina iznad 120.
Sve ispod toga je normal rate.
Mogu se kupiti potioni koji dizu staminu za 20.
Kad igrate u partyu, staminu gubi samo onaj lik koji je zapoceo borbu.
I dalje samo 1 bod gubi.
Znaci, 3 lika u partyu = 300 borbi + stamina potioni = no problem.
Vise borbi, party exp bonusi i dalje stoje.

Tako da ono, divim se retardiranosti ljudi koji kukaju oko toga.
Meni je ovo najbolji free2play mmo na koji sam dosad naisao.
I stvarno se nadam da ova hrpetina retardirani whinera nece ujebati izlazak konacne verzije igre.
« Zadnja izmjena: 02. Listopad, 2008., 08:47 Yuri »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9