Nisu rekli 10 sezona nego da imaju "10 year plan" - ako uzmeš u obzir da je igra 3 godine stara i da je bar 2 godine bila u izradi - već smo na pola puta.
Drugi "problem" je klasično shiftanje profila firme u profitabilnijem smjeru. Planet Coaster kojeg radi Frontier je u prvih 6 mjeseci zaradio jednako kao elite u svoje 2 godine postojanja. Očigledno je da je kašnjenje Horizons sezone uzrokovano prebacivanjem dobrog dijela developera na planet coaster i novu igru na kojoj rade i trenutno ne žele ništa reči o njoj.
Također, nakon 2.4 (zadnji patch horizonsa), već su najavili kako odustaju od "season pass" modela te da se prebacuju na klasične DLCe. To znači da ako nastave s ovakvom isporukom još manje novaca za njih jer em ljudi neće čekat toliko da nešto naprave, a kad i naprave - imat će instantan feedback reviewsa pa ako bude sranje - jednostavno će ljudi prestat kupovat. A bez kupovine nema love, bez love nema razvoja. Do sad, apsolutno ničim nisu pokazali da imaju viziju na koji način će dalje raditi na igri.
Dapače, Sandro Sammarco, glavni dizajner je u 2 zadnja intervjua reko da NISU počeli raditi na sadržaju nakon horizonsa al "we're thinking about many things".
Well, good for you.
Mislim, ja sam vječito u love/hate raspoloženju kad je elite u pitanju. Fantastična atmosfera, fizika i jedinstvenost brodova popraćeno (trenutno) bezidejnom razvojnom ekipom.
Al glavno da je Brabenu sve "exciting".
Još jedan primjer blesave implementacije "priče" je činjenica da ako misliš sam pronači Thargoid megastructure moraš napraviti sljedeće:
1. ovisno o jumprangeu tvog broda putovati 30min-2h da bi došo do trenutno poznate lokacije (vrijeme koje je neko utrošio u pronalazak ove prve ćemo zanemariti)
2. u okolici pronaći unknown artefact (generalno jednostavno)
3. u okolici pronaći unknown probe (zahvaljujući RNGu, postoje ljudi koji već TJEDNIMA traže - i još uvijek nisu našli niti jednu)
4. na lokaciji pobrati unknown link
5. svo troje baciti u čudni stroj na sredini sobe
6. snimiti audio / video file koji igra pusti pri aktivaciji stroja
7. provući audio file kroz neki filter i iz njega izvuči morse code
8. dešifrirati morse code i dobiti potencijalna 2 nova sustava za pronalazak thargoid baze
9. otići u jedan od ta 2 sustava, bacit vani unknown link i pustiti jedan od ostalih audiofileova koje pusti baza kako bi link postao pointing beacon
10. pratiti beacon X puta jer je nemoguće iz prve zaključiti gdje pokazuje
11. kad skužiš na koji planet pokazuje - VIZUALNOM PRETRAGOM planeta pronaći novi thargoid base jer u godini 3033oj ne postoji način da se lockaš na GPS koordinate planeta
znači sve ovo gore je da bi pronašao jednu jedinu lokaciju u igri - za što ćeš potrošiti 90% vremena IZVAN igre koristeći razne audio/video/editing softvere
Takav game dizajn je meni totalno mindblowingly glup, a to je nešto što već rastežu dobre 2 godine