HCL.HR

Igra na kojoj radim - Legend of the Blue Oak

  • 6 Odgovora
  • 8774 Hitova
Igra na kojoj radim - Legend of the Blue Oak
« : 28. Veljača, 2016., 22:27 »
Pozdrav! Legend of the Blue Oak je projekt na kojem radim već neko vrijeme.

Avantura iz prvog lica s nekim elementima RPG-a i survivala, koja se prvenstveno bazira na priči, legendi o Plavom Hrastu, čija priča nas vodi na skriveni otok. Sve piše u opisu ispod videa, pa bacite oko. Napravio sam stranicu gdje ću stavljati napredak igre s vremena na vrijeme, već sam stavio i nekoliko screenshota pa koga zanima može i pratit stranicu, eto :D

Link - https://www.facebook.com/Legend-of-the-Blue-Oak-772042479595664/?fref=ts

PS. Pošto sam veoma ograničen sa softwareom, te radim na lošem laptopu, namjeravam kada napravim još neke stvari napraviti detaljnu prezentaciju igre i zatim neku Crowdfunding kampanju za nabavu boljeg softwarea kako bih mogao završiti projekt onako kako sam ga zamislio, jer će mi laptop eksplodirat :D Pa eto slobodno recite vaše mišljenje o tome. Također radim i na još jednom 2D platformeru, Hrox, koji je trenutno na čekanju, tu je link ukoliko niste vidjeli pa možete pogledat, igra je crtana rukom.

Link - http://www.hcl.hr/forum/multiplatform-gaming/hrox/

Odg: Igra na kojoj radim - Legend of the Blue Oak
« Odgovori #1 : 28. Veljača, 2016., 22:53 »
radiš sam? kako si točno zamislio da to izgleda na kraju?

Odg: Igra na kojoj radim - Legend of the Blue Oak
« Odgovori #2 : 28. Veljača, 2016., 23:00 »
Da, alone in the dark :D Definitivno rad na boljim texturama. Imam puno bolje shadere, ovi su basic, kao i ubacivanje ENB-a, ali mi laptop ne može to progutat trenutno pa grafičko poboljšanje mora čekat sa strane. Sredio sam skripte za izmjenu klime, snijeg, kiša i sunce, te snijeg ostaje na površini i nakuplja se u slojevima. Napravio sam plimu i oseku putem animacija, koje utječu npr na zaranjanje do nekih podvodnih špilja koje je moguće doseći tijekom oseke. Tu je i crafting sistem, još naravno radim na njemu, iako se priča prvenstveno bazira na priči. :)

Odg: Igra na kojoj radim - Legend of the Blue Oak
« Odgovori #3 : 28. Veljača, 2016., 23:08 »
nisam mislio vizualno lol
nego ono, kakve gameplay elemente će imati? što igrač radi/vidi/čuje/OSJEĆA? :hiha:
jel možeš usporediti s nečim već postojećim?

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Igra na kojoj radim - Legend of the Blue Oak
« Odgovori #4 : 28. Veljača, 2016., 23:17 »
Možda ti je pametnije da prvo završiš Hrox jer Legend of the Blue Oak je previše velik poduhvat za jednu osobu a Hroxa bi mogao i sam odradit i možda nešto i zaradit i onda sa više i iskustva, sredstava i kakvog partnera se vratiti Oaku. Samo moje mišljenje

Odg: Igra na kojoj radim - Legend of the Blue Oak
« Odgovori #5 : 28. Veljača, 2016., 23:25 »
Aha xD E ovako. Šta se tiče neprijatelja u igri, na ideju je utjecao shadow of the colosus. Ti duhovi su veliki divovi,  koji su jako rijetki, te je svaki od njih ranjiv na neki svoj način. Ostalo vrijeme bazira se na preživljavanju, na što je utjecao Frostfall mod iz Skyrima. Kao što je prikupljanje vode za piće, hrana i zima. Tu je i crafting, za izradu oruđa i oružja i još nekih materijala. Po otoku je skriveno 7 tajni, te se do svake dolazi na poseban način, a do nekih uz pomoć materijala koje izradiš kroz craftanje. Tijekom penjanja na uzbrdice možeš koristit štap za hodanje, ili koplje dok koristis određenu tipku, pa hodaš brže na uzbrdicama uz pomoc stapa hahh. Otok je 'open world' tipa, te mozes ici svugdje u bilo kom trenutku, ali za neka mjesta trebat ce ti toplija obuća, užad za penjanje itd.. Neke od tajni su skrivene na mjestima do kojih dolazis u điru platformera, kao sto su penjanje, skakanje, riješavanje zagonetki.. Prikupljene tajne koriste se za otključavanje jedne velike :) Šta se Hroxa tiče, i to će se naravno završit, vjerujem i prije ovoga. Tnx za savjet :)

Odg: Igra na kojoj radim - Legend of the Blue Oak
« Odgovori #6 : 15. Svibanj, 2016., 07:15 »
I ja sam prije par godina probao napravit igricu,imao sam ideju jak pc i znanje ali sto sam dalje isao shvatio sam da je izrada igrica posao kao i svi drugi a ne hobi.svaki dan samo brojke slova modeli bugovi, to mi je dosadilo i odustao sam od toga,zato ako radis sam nemoj si zadavat prevelike stvari koje nemozes napravit jer ces odustat

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9