HCL.HR

Pillars of Eternity II: Deadfire

  • 4 Odgovora
  • 4809 Hitova
*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1407
Pillars of Eternity II: Deadfire
« : 27. Siječanj, 2017., 14:28 »




Eothas has returned. The god of light and rebirth was thought dead, but he now inhabits the stone titan that sat buried under your keep, Caed Nua, for millennia. Ripping his way out of the ground, he destroyed your stronghold and left you at the brink of death. To save your soul, you must track down the wayward god and demand answers - answers which could throw mortals and the gods themselves into chaos.


- A Living, Breathing World-

The people of Deadfire have lives of their own, jobs to do, and appointments to keep. They will carry on with their affairs even when you're not watching. If you don’t find the street gang in their usual haunt, a street urchin might be persuaded to tell you that at night you’ll find them at their flop house.


- Enhanced Reactivity -

Continue the story you began as the Watcher of Caed Nua in Pillars of Eternity, and see how your decisions and actions in the Dyrwood persist in Deadfire.

- New and Returning Companions -

While some familiar faces will be returning, Deadfire will also present a fresh crop of travelers with stories of their own. Companions are tightly intertwined with the fate of Eothas and the Deadfire and will change based on the player's choices over the course of the story.


- Dynamic Weather -

In addition to the rich and diverse environments, Pillars II will feature intense and immersive dynamic weather. Rains, fierce winds and sandstorms are among the harsher conditions that are commonplace in Deadfire. You’ll even hear the rain pounding on the roof when you go inside.


A new dynamic lighting and shadows engine brings even more life to characters in the world. Pillars II features revised spells and abilities, with new visual effects working in concert with the new lighting and shadow. We are also adding tons of scripted interactions that let you easily choose who from your party participates, all-new interfaces for inventory and dialog, new creatures, and much, much more.



_______________________
_______________________




*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1407
Odg: Pillars of Eternity II: Deadfire
« Odgovori #1 : 14. Svibanj, 2018., 09:40 »


Igra je vani i tema može pod multiplatform jer dolazi i na konzole...
Evo nešto dojmova nakon cca četiri sata provedena u igri...



Za početak treba naglasti da je za potpuno uživanje u loreu, likovima i priči apsolutno potrebno preći jedinicu. Tada je sve mnogo jasnije!
Jedinicu sam preša sa uključenim Trial of iron modom te je bilo dosta teško i moram priznat da sam prije zadnje bitke napravio backup save foldera ako me Thaos ubije!
Nakon cca pet minuta u dvojci dobivamo opciju da odaberemo šta se je događalo u jedinici ili jednostavno napravimo load savea iz prethodnika. To se odnosi samo na naše postupke sa likovima, svijetom i samim krajem koji smo odabrali u jedinici dok bez obzira na sve ponovno moramo kreirati novog lika. Može sljedit mali spoiler, ali pošto je to sve u prvih pet mninuta igre, pa i prije mislim da nije strašno; a već smo vidjeli i u videu gdje adra statue/titana iz Endless Pathsa "oživi" te narpavi nered u Caed Nua utvrdi, (tj našem dvorcu). Inačle u prelasku jedinice sam odradio kompetan Endless Paths; svih 15 lvla
Dakle uvoze se samo odluke dok naš lik praktički umire i ma priliku na reinkarnaciju te novu avanturu u potjeri za Eothasom; bogom koji je "ušao" u spoemnutog titan ispod Caed Nue...

Tako da eto, igre su potpuno povezane i kao šta rekoh nema smisla krenut u dovjku bez poznavanja prethodnika jer to nije to. Sumnjam da bi i recap videi pomogli u ovako velikom RPG naslovu...

Borba je identična - real time with pause koncept kao u prethodniku. Skill tree mi se čini odlično odrađen.
Igram na Classic težini uz Trial of Iron te Expert mod uklječenma no dosada sam imao samo "simbolične" borbe u ovih par sati provedenih u igri te puno više razgovora i upoznavanja sa svijetom i ljudima. Odmah treba napomenuti kako svi razgovori imaju voice acting te mislim da na tome možemo zahvalit Larianu koji je to uveo sa svojim Original Sinom 2!! I isti je odličan...

Do sada sam sreo Ebera, kompnjona iz jednice koji nam se pridružuje odmah na početku te prvog novog lika - Xoti koji me oduševio odmah na startu sa svojom "osobnoću" i jednostavno je totalno simpa, (pogotovo kada počne skupljat duše u svoju lanternu, a od duša ni traga ni glasa  :hihi:)
Kada sam kod likova mogu samo reći da su vizualno svjetlosnim godinama ipred jedinice; evo npr Eber:



Ingame modeli liče onima sa portreta dok to nije bila situacija u prethodniku...

Da se dotaknem i prezentacije koja je par koplja iznad prošle igre! Rukom crtani svijet je predivan i implementiranje vremenskih uvijeta, efekta vjetra na raslinju, real time osvjetljenja i sjena čine ovo možda najljepšim "rukom crtanim" RPGom, (Divintiy Original Sin 2 nema istu prezentaciju te igra izgleda vrhunski no ovdje usporešujem samo "old school" art)
Na donje dvije slike možemo vidjeti kako vatra te vanjsko svijetlo stvara dinamičke sjene od naših likova:





U pokretu to sve izgleda drastično bolje pa evo dva kratka videa:

http://youtu.be/rEE_M9_F7Jo

http://youtu.be/tjhpo_e80cM
_______________________

Dakle, kod mene su početni dojmovi ekstra pozitivni te ćemo vidjeti kako će se stvari dalje razvijati. Nisam imao neke prevelike primjedbe na priču iz jedinice tako da mi to tamo nije bio problem te pošto se u ovoj igri to sve skupa nastavlja mislim da također neću imati primjedbi na te stvari...

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16153
    • HCL.hr
Odg: Pillars of Eternity II: Deadfire
« Odgovori #2 : 14. Svibanj, 2018., 09:58 »
Mislim da su se maksimalno potrudili da učine igru dostupnom i za novu publiku. Ja sam jedinicu završio prije tri godine i polovicu se toga ne sjećam, tak da mi dobro dođe kao u civilizationu, da su osnovni pojmovi hajlajtani te da na brzinu možeš se prisjetiti tko je bog čega i sl.

*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1407
Odg: Pillars of Eternity II: Deadfire
« Odgovori #3 : 14. Svibanj, 2018., 10:11 »
Možda su se oni potrudili, ali siguran sam da mi to nebi bilo to da nisam odigro jedinicu!

Odg: Pillars of Eternity II: Deadfire
« Odgovori #4 : 14. Svibanj, 2018., 21:53 »
Ovo mi se uzasno igra ali kako na gamepadu to funkcionira nisam bas siguran da bi se proveo lijepo.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23