HCL.HR

Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm

  • 122 Odgovora
  • 23637 Hitova
*

manjamax

  • ****
  • 1062
  • Cro Sim Racing Forum
Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #105 : 28. Travanj, 2014., 19:11 »
Danas pao prvi Kill. :) .Elite Rifleman klasa s puškom Gewerh 41. 28 metara daljine. :)
« Zadnja izmjena: 28. Travanj, 2014., 19:13 manjamax »

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #106 : 28. Travanj, 2014., 19:28 »
:/


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

zg_rider111

  • ****
  • 1636
  • ಠ_ಠ
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #107 : 28. Travanj, 2014., 20:34 »
28 metara. :hihi:


*

Me666

  • ******
  • 5556
  • Snaketicus Murphy Jr.
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #108 : 28. Travanj, 2014., 21:56 »
Meni danas prvi tank vs tank kill
I uspio sam par ljudi zgazit tenkom

Tenkovi rulaju :mrgreen:

*

manjamax

  • ****
  • 1062
  • Cro Sim Racing Forum
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #109 : 28. Travanj, 2014., 22:23 »
Ostanem danas Last Stand mislim da se zove (kad ostaneš zadnji u S&D) i ubijem trojicu.
Apartments mapa.
Skočim kroz prozor i netko me počne pucati, utrčim u zgradu i u WC se sakrijem. I tako trojicu ubijem, dok mi nije došao jedan sa strojnicom.

Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #110 : 28. Travanj, 2014., 23:15 »
evo par savjeta, vecinom za HOS.

zapravo nije toliko bitna timska igra (dobro, je, ali...) nego ko koliko zna igrati klasu koju igra.

rifleman nije uopce losa klasa, moze biti jedna od najboljih na nekim mapama i odlicna je alternativa za snajpera. za snajpera se tesko nadje dobra pozicija i obicno nema toliko velikog prostora na kojem se moze sakriti a da ga rifleman ne skine. meni je nekad i laske ciljati na ironsight, pogotovo na "blizim" udaljenostima. sa snajperom vecina ljudi nezna igrati i stane se predaleko di nitko ne dolazi i imaju prakticki par killova i beskorisni su. primarna zadaca snajpera je zapravo skidanje neprijateljskih mitraljeza (onih teskih) jer ih jedino oni bez beda mogu skinuti. problem je kaj to rijetko ko radi, ali cim ih snajper skine par puta vec pizde.

bolt-action puske stavite na manual bolting. vrlo je korisno kod pucanja na velike udaljenosti. puknes, vidis di padne metak, pa znas nastimat za sljedeci pucanj. onda tek napunis sljedeci metak u cijev. isto tako, manual bolting je brzi od automatskog. i da, nakon trcanja najbrze se "napunite" za novo tako da lezite. stavite i "native voices" pomaze npr kad se deru, znas jel da bacis bombu u prostoriju ili ne.

elite rifelman je za malo blize udaljenosti nego obican, ima poluatomatsku paljbu ali manji damage i manje je precizan na velikim udaljenostima.

assault ima smg i upravo tome sluzi. jedino ova klasa. problem je da ljudi koji hoce igrati sa smg-om kad se ova klasa napuni uzima squad leadera, engineera, commandera zbog naoruzanja i zapravo "krivom" igrom oslabljuje tim.

squad ledaer za razliku od assaulta ima dimnu bombu i na njemu se moze spawnati squad kad se nalazi u zaklonu. sto je vrlo korisno da se ne mora prelaziti velika udaljenost po mapi. dimna bomba je je*eno korisna, jedna od najkorisnijih stvari koji ljudi ne znaju koristit. takodjer buduci da je ispred na frontu moze dati koordinate commanderu za artiljeriju.

commander je jedan covjek koji prakticki moze puno toga promijeniti i usmjeriti ako netko zna igrati s njim. ima ogroman utjecaj na igru, ako u timu nema nekog ko ga zna igrati moze biti bolno. pozovi recon, zamoli squad leadere da ti daju koordinate ili ih uzmi sam, pozovi artljeriju na neprijatelja, baci dvije dimne bombe i uleti s ekpom u objective i prakticki se osvaja teritorij bez beda. dim stiti da se ne vidi, a artiljerija neda prilaz neprijatelju.

engineer. jedna od najboljih i najkorisnijih klasa koje takodjer ljudi ne znaju igrati. opremljen je eksplozivom i moze raznesti vrata i otvoriti alternativne ulaze u neki objecitve. problem je da to ljudi ne znaju. moze i rascistiti anti-tenkovske blokade da tenk moze ici naprijed dublje u neprijateljski teritorij. ovo je i najbolja klasa za unistavanje tenkova, treba mu samo prici s flanka, ali to je prilicno lako buduci da tenk ima preglednost ko da gledas kroz tuljak od wc papira, osim ako tenk nije na nekoj ogromnoj ravnici. jos ako se netko u timu sjeti baciti i dimnu granatu, bez problema.

anti-tank soldier - hm. ovo je klasa i laka i teska za igrati. vrlo je tesko unistiti tenka, treba se znati di treba gadjati (stavit cu slike sutra), ali osim toga puno toga ovisi, tipa udaljenost od tenka, kut pod kojim ulazi metak itd... kompleksno. dobar je za skidanje neprijateljskih igraca, ima najrazorniji, najbrzi metak, a puska zbog duge cijevi ima relativno mali pad metka na velikoj udaljenosti, tako da je lako ciljati. treba naci samo poziciju, sto je najveci problem osim na mapi pavlov's house.

tenkovi - tenk bi zapravo trebao zaustavljat neprijateljski tenk, no to se cesto ne dogadja vec se ukampiraju i unistavaju obicne igrace, ali im se moze doskocit artiljerijom ili pametnim engineerom.

machinegunner - nisam puno igrao s njim za neki savjet, ali nadjes poziciju, vidis otkud najvise dolaze i deres... dobro je pucati i metak po metak prema snajperu (li bilo kome) jer ga se suppressa i onemogucuje da taj neprijateljski igrac puca. u ovoj igri je suppress odlicno napravljen.

mislim da je najbolje igrati territory jer za razliku od countdowna nemas 1 zivot po objecitveu nego se konstantno respawnas dok tim ima reinforcementa. najvise se zaradi xpa unutar objectivea, bilo killom, bilo osvajanjem. ovo mi je zapravo odlican mod i cudno mi je da ga neke druge igre ne koriste, buduci da igraci za osvajanje odredjenog teritorija trebaju biti unutar tog teritorija (koji je velik) a ne unutar 2x2m oko zastavice kao sto je slucaj u svim ostalim igrama.

rising storm mi se cini da je maaaalo dinamicniji, mislim da bi se on vise svidio prosjecnoj vecini igraca, meni je osobno bolji HOS zbog tematike. i mapa po zimi... i jedina igra u kojoj nema amera.

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #111 : 04. Svibanj, 2014., 15:46 »
machinegunner - nisam puno igrao s njim za neki savjet, ali nadjes poziciju, vidis otkud najvise dolaze i deres... dobro je pucati i metak po metak prema snajperu (li bilo kome) jer ga se suppressa i onemogucuje da taj neprijateljski igrac puca. u ovoj igri je suppress odlicno napravljen.

Igrao sam dosta sa MG klasom i rekao bi da je najbitnije konstantno kretanje i mijenjanje položaja. Zadržavanje na istom mjestu dulje od minute je sigurna smrt, jer MG pošto je najglasniji i "najrazorniji" ujedno je i najlakša meta. Skužio sma i to da su najočitija mjesta za mountanje MG-a zapravo i najnesigurnija (tipa prozori ili krovovi, gdje igrač ima najširi radijus za ciljanje) i da je najbolje bit na zemlji u nekom grmu ili nešto.

Pucanje metak-po-metak je obavezno, jer em reload traje jako dugo i nema smilsa potrošit cijeli saržer za par sekundi i dobit isti ishod kao sa par dobro plasiranih metaka, em je užasno neprecizan kad se puca rafalno. Iz svog relativno skromnog iskustva najbolji skor sam imao kad sam pratio svoj squad i čuvao im leđa sa neke poludistance.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #112 : 04. Svibanj, 2014., 18:25 »
Danas sam igrao s MG kada smo napadali na Winterwaldu i mogu reći da je dosta teško igrati upravo zbog toga jer je najlakša meta (dok se pronađe dobra pozicija i namontira), a na mapi još ni nema toliko zaklona. Nekako sam se uspio kretati uz SL pa smo polagano napredovali - ja dajem podršku dok se ostali spawnaju na njega i napadaju. Ono što me pak ne ide sa strojnicom je pucanje iz hipa. Nikako da dobijem osjećaj gdje ciljam pa i na dva metra bez problema mogu promašiti.

*

Me666

  • ******
  • 5556
  • Snaketicus Murphy Jr.
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #113 : 04. Svibanj, 2014., 19:48 »
Danas smo ful dobar meč imali ja i Mzehn. Dobar po tome što smo pobijedili, a ne po tome što prvih 30 min nisam mogao napraviti kill, osim 2 slučajna friendlyja :hihi:

Dobro, na kraju se zaredalo nekoliko dobrih, dobio 4 achievementa sveukupno - GG :ementaler:

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #114 : 04. Svibanj, 2014., 20:11 »
Dobar meč da, skoro sat vremena ukupno :) Mislim da mi je to bio prvi put da sam bio u timu koji je uspješno obranio mapu bridges of druzhina. Ja isto nisam mogo ništa pogodit prvih pol sata i uz to u dva navrata ostao bez municije :hihi: al kad su počeli prelazit rijeku nastao je opći pokolj. I onaj lik koji je jedno 10 tenkova uništio rushanjem neznam jesi ga skužio, gg stvarno.

Ono što me pak ne ide sa strojnicom je pucanje iz hipa. Nikako da dobijem osjećaj gdje ciljam pa i na dva metra bez problema mogu promašiti.

Nema pravila rekao bi, lete meci posvuda. Ja najčešće počnem paničarit u takvim situacijama pa bar jednog skinem :mrgreen:

*

Me666

  • ******
  • 5556
  • Snaketicus Murphy Jr.
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #115 : 04. Svibanj, 2014., 20:35 »
I onaj lik koji je jedno 10 tenkova uništio rushanjem neznam jesi ga skužio, gg stvarno.

Nisam skužio lika, ali sam vidio da tenkovi nešto često lete u zrak :hihi:

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #116 : 04. Svibanj, 2014., 22:05 »
Ono što me pak ne ide sa strojnicom je pucanje iz hipa. Nikako da dobijem osjećaj gdje ciljam pa i na dva metra bez problema mogu promašiti.

Nema pravila rekao bi, lete meci posvuda. Ja najčešće počnem paničarit u takvim situacijama pa bar jednog skinem :mrgreen:

Ima ima, samo treba vježbati. Viđao sam likove koji su čuda radili dok pucaju iz hip firea.

Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #117 : 26. Svibanj, 2014., 16:36 »
Ja sam kao "gamer" uvijek igrao call of duty serijale, i presao sam na RO2, i moram reci u pocetku mi je igrica bila uzasno uzasno spora, ali samim time i zanimljiva, super je igrica i nadam se da ce se prosiriti, p.s nisam bas dugo na forumu zanima me dali postoji nekakvi balkanski klanovi koji to igraju ili je jos uvijek solo igrica na balkanu :solidus: ? LP :)
xf:trulica
steam: truly13
lolacc: trulynho

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #118 : 26. Svibanj, 2014., 18:05 »
*NOB* Mrcine ti nekada kežualno igraju, ali nisam primjetio da ima još baš klanova, barem s područja Hrvatske.

*

Me666

  • ******
  • 5556
  • Snaketicus Murphy Jr.
Odg: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad/Rising Storm
« Odgovori #119 : 03. Lipanj, 2014., 18:04 »
Izgubio sam svaki živac sad na nekoj mapi s bunkerima
Svaki živac
Ubili su me pri bacanju SVAKE granate što je rezultiralo minimalno 3 team killa po mojoj smrti
FML

Bridges of Druzhina je uvjerljivo najjača mapa u cijeloj igri - baš je gušt i napadati i braniti se zapravo :ementaler:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9