HCL.HR

GT 5 Prologue

  • 127 Odgovora
  • 29145 Hitova
*

Under

  • *****
  • 2399
  • Bwaaaah!
    • SH Memories
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #45 : 05. Travanj, 2008., 18:14 »
Ja isto.

Al retajno mi je to bičanje zbog nedostatka demiđa.  :wildboy:
Igra će, pretpostavljam, imati 700+ automobila. Ovaj put i Ferrarrije.
Imat će i ne-znam-koliko-staza.
I online. I Gran Turismo TV.

Demiđ je baš jedina stvar koju neće imat. Al nitko ne vidi kul strane ove igre, svi vide nedostatak demiđa. Da, Forza ga ima, u 720p. Grid će ga imati uz istu rezu. GT cilja na 1080p i 60 fps-ova.
Kolko se ja kužim u hardver, demiđ bi koristio dosta procesorske snage, što uz sve ostale visoke standarde, i nije tako lako izvesti.

Da ne spominjem kako imaju samo dvije opcije - ili napraviti savršen damage model ili nikakav.

Ono, oladite malo.

Eh, to smo sve isto govorili nekad i za GT 4.

To za aute sve stoji, ali onda ne stoji ona tvoja o maksimalnom korištenju hardvera, jer ono, nema demiđa. PS 3 je sposoban za to, na njima je da napokon svate da ljudi to želei ubace ga. I ono, igra je već dosta dugo u razvoju, tako da ako su mogli ubaciti sve one detaljčiće u cockpit za svako auto, onda su bome mogli napraviti i kvalitetan damage model. U biti, ja vjerujem da će ga biti.

Pogotovo što će imati još dosta vremena s obzirom da je igra najavljena za sljedeću godinu.
« Zadnja izmjena: 05. Travanj, 2008., 18:16 Under »
Konzolasi njet gameri!

Svatko tko ima snage igrati s gamepadom cijelo vrijeme, ili nije čuo za miš, ili mu ne treba. 100% igara koje trebaju mozga, a gameri ih vole toliko da se identificiraju s njima, trebaju miš, tj. fini sustav preciznog upravljanja. Gamepad je podlozan samo casual igracima, ali nikako ne nama, gamerima.

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #46 : 05. Travanj, 2008., 18:16 »
Isuse kak si već naporan sa damiđem. Ono.  :tired:

Ak oš demiđ igraj destruction derby.
Ili, još bolje, sačekaj novi apdjt za prolog:

Citat:
Yamauchi:  There are still a lot of things we have left un-done in GT5 Prologue, so by fall [autumn] this year there will be another major update to the game.

The major things that we're planning for the update will be to add community building features such as communication between players and also damage for the cars.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=186087

EDIT:
Citat:
Yamauchi: PS3 development itself is not so difficult. It's just that the level of quality that you can achieve on the PS3 is so high that the amount of data you have to prepare for that is massive. It just takes a lot of time and work.

Kul lik.  :ementaler:
« Zadnja izmjena: 05. Travanj, 2008., 18:22 Facaa »
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Under

  • *****
  • 2399
  • Bwaaaah!
    • SH Memories
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #47 : 05. Travanj, 2008., 18:26 »
Da, kad se drugim igrama prigovori nešto, onda to stoji. Kad se u istoj rečenici spomene GT i demiđ onda si odma naporan, jel ono, kakvo je to pitanje.

Naporniji si mi ti sa svojim ''argumentima'' zašto bi ga imao.

Yamuchi je sve reko, tako da sad možemo raspravljati o ostalim stvarima, kao što su izmjena dana i noći, promjenjivi vremenski uvjeti itd.
« Zadnja izmjena: 05. Travanj, 2008., 18:35 Under »
Konzolasi njet gameri!

Svatko tko ima snage igrati s gamepadom cijelo vrijeme, ili nije čuo za miš, ili mu ne treba. 100% igara koje trebaju mozga, a gameri ih vole toliko da se identificiraju s njima, trebaju miš, tj. fini sustav preciznog upravljanja. Gamepad je podlozan samo casual igracima, ali nikako ne nama, gamerima.

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #48 : 05. Travanj, 2008., 18:53 »
Naporniji si mi ti sa svojim ''argumentima'' zašto bi ga imao.
Gle, ja nisam protiv demiđa. Daleko od toga. Al evo, fanovi (pretežito ni sa gtplaneta) su dosta podjeljena oko toga.

A i ono, forsati da igra mora imat demiđ samo zato što je next gen (bičanje i omalovažavanje konzole) i zato što ga forza (sakat demiđ btw) ima mi malo glupo.

Ima pun k važnijih stvari od demiđa. Za početak bi trebali da srede online, da ispoliraju grafiku, da poboljšaju napokon jebenog rearda od A.I-a, da kompleno promjene zvuk guma i motora, da uvedu promjenjive vremenske uvjete te izmjene dana i noći..
I da, rikverc svjetlo oću.  :ementaler:
« Zadnja izmjena: 05. Travanj, 2008., 18:55 Facaa »
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Under

  • *****
  • 2399
  • Bwaaaah!
    • SH Memories
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #49 : 05. Travanj, 2008., 19:50 »
Gle, vjerujem da se većini ljudi koji ga žele (demiđ, jel) jebe koja ga igra ima, kakav je i da ga pod mus treba imati jel je next gen. Normalno da ima takvih, ali retarda je uvik bilo i biti će. Svi se slažemo da bi bilo odlično kad bi se na ovoliko dobroga što su napravili dodao i taj detalj. Čisto da ga ima radi sebe, zato što je to GT i da to bude još jedan dodatni čavao na lijes konkurenciji koja mu pokušava parirati.

I slažem se s tobom, sve te stvari treba ispolirati, pogotovo A.I. To bi im trebao biti prioritet nad svime ovim ostalim. Naravno, volio bi vidjeti i promjenjive smjenu vremena u dužim utrkama, smjenu dana i noći u utrkama od 24 sata i sve ostale pizdarijice.

Kao što sam rekao, imaju još dosta vremena za to sve srediti i vjerujem da ovoga puta neće ništa od obećanog izostaviti.

Konzolasi njet gameri!

Svatko tko ima snage igrati s gamepadom cijelo vrijeme, ili nije čuo za miš, ili mu ne treba. 100% igara koje trebaju mozga, a gameri ih vole toliko da se identificiraju s njima, trebaju miš, tj. fini sustav preciznog upravljanja. Gamepad je podlozan samo casual igracima, ali nikako ne nama, gamerima.

*

Yuri

  • *****
  • 1958
  • Feeeeejk
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #50 : 05. Travanj, 2008., 21:51 »
Oboje ste zakurac. Moram se quoetat. :HM

Citat:
Prologue je prologue.
U najgorem slucaju decki samo trebaju dodati algoritam koji recimo dodaje 0.5 sekundi ili vise na ukupno vrijeme kao penalty u slucaju sudara.
To je vrlo lako izvedivo, jer bi radilo slicno kao i damage model.
Umjesto da kaznjava igraca smanjivanjem performansi njihovog auta ili vizualnim ostecenjem, dodaje im vrijeme.

Al' ae. To je za time trial.

Za utrke ce morati srediti nekakva ostecenja koja ce utjecati na performanse vozila.
Jebes i to sto se ostecenja nece vidjeti, bitno je da utjecu na vozila.

Oboje je vrlo lako izvedivo.
I pobogu, ja stvarno ne vidim razloga zasto bi ja morao polupati svoj novokupljeni Ferrari ako cu ga razbiti do neprepoznatljivosti negdje jednom.  :wildboy:
A kad vec forsirate realnost i damage, onda bi bilo realno da sva ta ostecenja jos i platite nakon utrka. Realno.

Mislim da ljudi pretjeruju vec. Treba ostati u granicama igre. A ne forsirati realnost.
Jebemu, ako hocu perfektnu realnost, sjesti cu u auto.
A u igrama se zelim voziti uokolo a da ne moram bas masno platiti ako slucajno jednom zavrsim u nekom zidu/autu.

*

Weky

  • ******
  • 4733
  • w00t!!!!!11
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #51 : 06. Travanj, 2008., 08:47 »
to plaćaju sponzori :tired:

al enivej, još držim da im je džabe dati 700 automobila, ako ih daš na pola
a i taj 700 je hipotetički broj, ako računaš da je pola njih samo drugi skinovi, ili malo promjenjene postavke brzine, ubrzanja i upravljivosti, tako je bilo u prošlima
^^TeBi na čeLu Piše OpasnosT_a zašTo onDa osjećam sLabosT_jeR swiĐam ti se baš kO za PakosT

*

Under

  • *****
  • 2399
  • Bwaaaah!
    • SH Memories
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #52 : 06. Travanj, 2008., 15:14 »
Oboje ste zakurac.

Svoju (ne)kulturu pokazuj u neozbiljnim temama. Ovakve stvari moš pisati u lajaonici, ali ovdi nećeš.

Konzolasi njet gameri!

Svatko tko ima snage igrati s gamepadom cijelo vrijeme, ili nije čuo za miš, ili mu ne treba. 100% igara koje trebaju mozga, a gameri ih vole toliko da se identificiraju s njima, trebaju miš, tj. fini sustav preciznog upravljanja. Gamepad je podlozan samo casual igracima, ali nikako ne nama, gamerima.

*

DarX

  • *****
  • 1972
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #53 : 06. Travanj, 2008., 17:23 »
yuri aj se ladni malo :tired:

što se tiče gt 5. damage bi bio samo dodatni plus iovako vrlo vjerojatno odličnoj igri, ali i ako ga ne bude vrijedi igrat i to dugo :thumbs:

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #54 : 15. Travanj, 2008., 15:03 »
I pobogu, ja stvarno ne vidim razloga zasto bi ja morao polupati svoj novokupljeni Ferrari ako cu ga razbiti do neprepoznatljivosti negdje jednom.  :wildboy:
A kad vec forsirate realnost i damage, onda bi bilo realno da sva ta ostecenja jos i platite nakon utrka. Realno.

Mislim da ljudi pretjeruju vec. Treba ostati u granicama igre. A ne forsirati realnost.
Jebemu, ako hocu perfektnu realnost, sjesti cu u auto.
A u igrama se zelim voziti uokolo a da ne moram bas masno platiti ako slucajno jednom zavrsim u nekom zidu/autu.
Upravo o ovome govori glavni čile PD-a;

Regarding realism, when will we see car damage?

Yamauchi: Right now we're testing this. We will see car damage in GT5. There are three problems to solve though. Firstly, some car manufacturers don't care to see damage in their cars but others would never allow that. Some cars will be damaged and others won't, depending on the manufacturer. Secondly, the simulation. In Daytona Speedway, for instance, going slightly sideways when getting out of the banked curve and entering the straight section and hitting slightly the rear part of our car against the sides of the track will make our car become utter junk. Game over. It's a small mistake, but physics calculations tell us we'd undergo a 150 G force. That equals death. The car is literally disintegrated. We do not want that. We do not want to destroy the cars. I don't like that. That's ultrarealistic simulation, but if it happens, the game is over, you lose your car. I'm resisting to accept that kind of effect. Right now we're looking into how to make pure simulation and these kind of situations be compatible with each other. And the third problem, the fact that many driving games out there feature this kind of accidents, but I've never seen one which actually provide something positive or are perfect from a technical standpoint. I've got to think a lot about it yet, but I understand the series supporters do want damage and accidents because, for the better or worse, they're an integral part of reality.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Under

  • *****
  • 2399
  • Bwaaaah!
    • SH Memories
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #55 : 15. Travanj, 2008., 18:40 »
To me sada podsjetilo. Kada bi u igru uveli takav demiđ, logično bi bilo da se može poginuti (:ementaler:). Ono, zadnji krug Endurance utrke od 24h, radite grešku i ljubite zid sa 250 km/h. Auto totalka, vi nekim čudom preživljavate i vrijeme u igri progresira 6 mjeseci dok se ne oporavite. Ili još bolje, auto totalka, vi ginete i onda load game i idemo opet.

Jebote.
Konzolasi njet gameri!

Svatko tko ima snage igrati s gamepadom cijelo vrijeme, ili nije čuo za miš, ili mu ne treba. 100% igara koje trebaju mozga, a gameri ih vole toliko da se identificiraju s njima, trebaju miš, tj. fini sustav preciznog upravljanja. Gamepad je podlozan samo casual igracima, ali nikako ne nama, gamerima.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #56 : 15. Travanj, 2008., 19:21 »
Ane uopće ne pretjeruješ  :ementaler:

Još da ubace onaj ragdoll iz flatoulta, da izletiš iz auta i priljepiš se za zid...

*

Under

  • *****
  • 2399
  • Bwaaaah!
    • SH Memories
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #57 : 15. Travanj, 2008., 19:46 »
Pa ne pretjerujem. :ementaler:

Ragdoll bi bilo previše očekivati jel se za razliku od FO-a vozači u GT-u vežu prije nego krenu voziti. :ementaler:
Konzolasi njet gameri!

Svatko tko ima snage igrati s gamepadom cijelo vrijeme, ili nije čuo za miš, ili mu ne treba. 100% igara koje trebaju mozga, a gameri ih vole toliko da se identificiraju s njima, trebaju miš, tj. fini sustav preciznog upravljanja. Gamepad je podlozan samo casual igracima, ali nikako ne nama, gamerima.

*

Marcus

  • *
  • 125
  • Isus
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #58 : 15. Travanj, 2008., 20:14 »

http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/191242/ShowThread.aspx

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1321037.aspx


Pogledajte post od Richarab .... likovi se nisu dotakli .......
Btw. tu cu se osvrnut na GT5 i Prologue.. po onom sto sam vidio njihova je kolizija banana.. auti se odbijaju ko ping pong loptice, a i
bounding box kolizije je smjesno napravljen pa ni nemas dojam da se dodirnu....

http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/1339956/ShowThread.aspx

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: GT 5 Prologue
« Odgovori #59 : 15. Travanj, 2008., 20:21 »
Ne kužim smisao ovog posta gore. Posebice me uznemiruju linkovi. :wildboy:
Pojasni malo.  :ementaler:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9