HCL.HR

Killzone 2

  • 117 Odgovora
  • 22314 Hitova
*

Facaa

  • ******
  • 4536
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: Killzone 2
« Odgovori #75 : 15. Siječanj, 2009., 18:37 »
Nisi nikad vidio famozni trejler, jel tako? Imaš sindrom selektivnog internet pamćenja.  :b_ae:

Ništa nije ko HL. Osim možda HL2 EP2.  :syzygy:
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Re: Killzone 2
« Odgovori #76 : 15. Siječanj, 2009., 18:38 »
Q2 > HL.  :ementaler:
Svaka drolja zna da ja sam taj
mator pravi nabildovan kao drevni zmaj


Mobilni fontele mi zvoni mala šipu, haklam soni.

*

Pičkica

  • *****
  • 1801
  • Prince`Charming
Re: Killzone 2
« Odgovori #77 : 15. Siječanj, 2009., 18:40 »
Nisi nikad vidio famozni trejler, jel tako? Imaš sindrom selektivnog internet pamćenja.  :b_ae:

Koji kurac? Da, vidio sam to govno i nije kao igra, al ka šta sam reka igra. jebo grafiku kad mi nema seting dobar, bar meni.  :b_ae:
JA SAM TOLKO PAMETAN DA VI TO NEMORETE UOPĆE SKUŽIT KOLKA  JE TO PAMET

Kako mu je pimpek letio na sve strane, straaaaaaaaaaaašno...

s h u m a . o r g  :approve

*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Re: Killzone 2
« Odgovori #78 : 15. Siječanj, 2009., 19:16 »
Nije trik, šta nije da, nak, 90 posto igara na konzolama lokaju framerate?

Lokaju, da. Ali vecinom do 50/60 fps je lock. Vise od toga ne idu da bi izbjegli screen tearing.
Takva je praksa jos prije HD dindza, NTSC=60 hz=60 FPS, PAL=50 hz=50 FPS.
Drze se toga jos uvijek jer ima ljudi koji igraju na SD telkama.

U Dead Space/Killzone 2 se radi o forsanom locku. Dakle, cak i u situacijama kad igra moze ici iznad 30 fps, ne ide. Dead Space je drzao lock na 30 FPS. Cak i na PC verziji.
Za Killzone 2 je 24 FPS, movie framerate.
Ono, s obzirom da na konzolaskim kontrolerima nije moguce okrenuti se za 360 stupnjeva u milisekundi kao sa misem, nema ni razloga za uber fluidnim framerateom.
Manje opterecenje za sustav uz dojam kao da gledate film.

EDIT:

'Oce ga netko vise jebeno benat?
« Zadnja izmjena: 15. Siječanj, 2009., 19:26 Yuri »

*

Facaa

  • ******
  • 4536
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: Killzone 2
« Odgovori #79 : 15. Siječanj, 2009., 19:37 »
Lokaju, da. Ali vecinom do 50/60 fps je lock. Vise od toga ne idu da bi izbjegli screen tearing.
Takva je praksa jos prije HD dindza, NTSC=60 hz=60 FPS, PAL=50 hz=50 FPS.

Uf. Mislim da brkaš neke pojmove.
Nisam sto posto siguran, ali nije li;

60Hz = 30fps
50Hz = 25hfps

Tj, hz =/= fps

Za ovo sam sto posto siguran:
Film u kinu = 24 fps (razlog; filmska traka, kamera, bla bla)
Film na PAL TV-u na recimo HRT-u = 25 fps


Oće reć, rijetko koja igra se vrti na 60 sličica u sekundi. 100% sam recmo siguran da se GT5, pa i 4 vrti u stabilnih 60fpsa.


Koji kurac?

Sorkać kumovino, zabrijah da si netko drugi, jel, al m se nije dalo editovati.
« Zadnja izmjena: 15. Siječanj, 2009., 19:39 Facaa »
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Dodo

  • ****
  • 1774
Re: Killzone 2
« Odgovori #80 : 15. Siječanj, 2009., 19:39 »
I GT3 bogaty

*

Facaa

  • ******
  • 4536
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: Killzone 2
« Odgovori #81 : 15. Siječanj, 2009., 20:09 »
Jes vala.

Neg;

I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Re: Killzone 2
« Odgovori #82 : 15. Siječanj, 2009., 20:16 »
Onak, na ovim animacijama izgleda bolje od Crysisa.

Ako stvarno bude tak dobro izgledala, bit će to mnogo super. Al opet, gledo sam neke in game snimke alpha verzije, pa ne izgleda tolko dobro.

A zapravo, nije ni bitno. Izgleda da će igra imat odličnu atmosferu. To je bitnije.

Ovo tako moram preć kod nekog nekak e.  :wildboy:

EDIT:
Playstation Official Magazine US je u posljednjem broju dao recenziju igre. 5/5 je dobila, makar mi to ništ ne znači. Pet ocjena je premalo. Ima ko skenove možda?  :wildboy:
« Zadnja izmjena: 15. Siječanj, 2009., 21:56 Ixy »

*

Repyh

  • **
  • 386
Re: Killzone 2
« Odgovori #83 : 15. Siječanj, 2009., 22:04 »
Neki su je isto ocijenili sa 9 od 10 cak mi je draze da je 9 dobila nego 10/10,bar znam da su likovi koliko toliko objektivni.

Re: Killzone 2
« Odgovori #84 : 15. Siječanj, 2009., 22:12 »
Tko ju je još recenzirao uopće? Znam samo za ovaj službeni Plejstejšn časopis.

Al nije mi jasno kak možeš govoriti o objektivnosti ako igru nisi igrao.  :wildboy:

*

Yuri

  • *****
  • 1990
  • Feeeeejk
Re: Killzone 2
« Odgovori #85 : 15. Siječanj, 2009., 22:20 »
Pojma nemam, mozda grijesim. Ali mislim da ne.
Naime, sjeti se. Imao si sigurno neki stariji CRT monitor koji je radio na 60/75/85 ili vise hz.
Ako je framerate igre isao brze od refresh ratea, slika na ekranu bi ti se rascjepkala.
Vsync u driverima je prisilno limitirao igre da rade na refresh rateu monitora. Koji se mjeri u hz.

Dosta igara ima fps lockove, da.


Igre si vecinom automatski limitiraju framerate ovisno o tome kako je konfiguriran video izlaz konzole.
Ali HD telke vecinom podrzavaju punokrvnih 60 fps. Killzone jednostavno nece dati iznad 30 fps, bez obzira dali uredaj na koji je konzola spojena to podrzava ili ne.

Ali ono, nije to losa stvar. Dead Space je dobar primjer za to, kao sto sam vec spomenuo.
Napravi stvari preglatkim i izgledaju jednostavno nerealno. Zato Killzone 2 i izgleda tako dobro.

*

Facaa

  • ******
  • 4536
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: Killzone 2
« Odgovori #86 : 15. Siječanj, 2009., 22:50 »
Ehe.

Zaboravljas jednu stvar.
Naime stare telke, cevase jel, su zapravo interlaced. Njemci izumili i komplicirano je al radi. U pocetcima odasiljaci (antene) nisu bile dovoljno jaki da salju cijelu sliku na TV ekran. Tome se doskocilo tako da je ista slika podjeljena doslovno na dva dijela i slana sa dva odasiljaca. Semica je u tome da trebaju obje ''stici'' u isto vrijeme. No nemci su to izracunali i tako.
 
Slika, tj svaki pojedini frame se dakle dijeli na dva dijela - u rasteru pravilnom.



1+2 = 1 frame

50 Hz (60 NTSC) oznacava fill rate. Ne frejm rate.
Razlika upravo poradi interlejsa koji se kakti sastoji od dvije slike, tocnije dva dijela iste slike.

Tak da definitivno;
60Hz = 30 fps
50Hz = 25 fps

Refres rate je nesto skroz drugo pak, cega si iz procitanog valjda i svjestan sam. Tocnije koliko puta u sekundi se osvjezi neka slika na nekom uredjaju. Tipa, zadnje generacije CRT-a su se hvalila sa 100 Hz i 120 Hz. No to nema nikakve veze sa fpsima. Jerbo oznacava samo koliko puta u sekundi se osvjezi prikaz, pa makar bio statican. Konkretno: recimo da se nes vrti u 24 slicica po sekundi na ekranu sa 72 Hz refresh rateom...to znaci da ce jedan frame osvjeziti tri puta. No nece se promjeniti, jel. Smanjuje opterecenje oka jedino i prijelazi nam se cine gladjima. Povezan je refresh rate sa fpsima..tj vertical sync kurac zapravo limitira broj fpsa u odnosu na refresh rate. Ak je refresh rate 100 tolko ce bit i fpsa. Ali, zanimljiv dio je da (PAL) ekran i dalje zapravo vrti sve u 25 fps-a. 

Kolko sam svjestan LCD i plazme nemaju refresh rate kao takav. Tak da mi je smijesno reklamiranje LCD-a sa 100 Hz kao nesto vauu. Samo dodatno zbunjuje.


Zbunjuje sto se i refresh rate i fill rate oznacavaju sa Hz, a posebice je kul sto ih se cesto mijesa sa fpsima.
« Zadnja izmjena: 15. Siječanj, 2009., 23:11 Facaa »
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Dodo

  • ****
  • 1774
Re: Killzone 2
« Odgovori #87 : 15. Siječanj, 2009., 22:52 »
Pojma nemam, mozda grijesim.

Griješiš.

Re: Killzone 2
« Odgovori #88 : 15. Siječanj, 2009., 23:07 »
Hmmm, Faca ima više postova, tak da... on je u pravu.

*

Facaa

  • ******
  • 4536
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: Killzone 2
« Odgovori #89 : 15. Siječanj, 2009., 23:12 »
Ma, prekompleksno je to. I za shvatit i za objasnit. Jeb ga. Nisam ni ja sto posto siguran u sve gore napisano. Osim da je PAL 50Hz = 25 fpsova i da ovih 50Hz ne oznacavaju refresh rate. A o tome smo pricali na stranici prije. Pa smo uveli dodatnih pojmova cist nepotrebno.  :b_ae:

Iam vecu reputaciju. To se broji po novom.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21