HCL.hr forum

Upiti i savjeti o tehnologiji => Softver i internet => Autor teme: Pajko - 25. Siječanj, 2012., 16:58

Naslov: Engine
Autor: Pajko - 25. Siječanj, 2012., 16:58
Došla mi želja da radim nešto korisno na kompjuteru, pa sam odlučio da naučim osnove o nekom game engineu, ali ako mi može reći netko tko ima bilo kakva iskustva u jednom navedenih engina kakvi su potonji. Cilj mi je skinuti taj engine, naučiti raditi u njemu i onda vidjeti što ću dalje. Nakon kopkanja po netu našao sam ove engine:

Unity
UDK
NeoAxis
Panda 3D
CryEngine 2/3
Source
Unreal Engine
RAGE
PipEngine

Nekako mi se najkonkretniji čine Unity i NeoAxis, ali ono, ispravite te me i taq.
Naslov: Odg: Engine
Autor: progabbeing-ixy - 25. Siječanj, 2012., 17:02
Unity.

UDK (što zapravo JE Unreal Engine), CryEngine, RAGE i Source su možda malo prekompleksni.
Ne znam što je PipEngine.
NeoAxis je tu negdje s Unityjem, al ja preferiram Unity.

Imaj na umu da nećeš samo skinuti Unity i raditi gotove igre kao u FPS Creatoru.
Trebao bi znati programirati (C# ili JavaScript), modelirati i slično. ;(

Al ono, gg za inicijativu. :]

URED:
Ako ćeš raditi u Unityju, preporučujem ove video tutoriale (http://www.demonoid.me/files/details/2375404/30766636/).
Naslov: Odg: Engine
Autor: Pajko - 25. Siječanj, 2012., 17:12
Svjestan sam toga da neću raditi gotove igre u FPS Creatoru.
Unity mi se i činio kao najbolji, pa s njime krećem.
Hvala na tutovima. :ementaler:
Naslov: Odg: Engine
Autor: Yuri - 25. Siječanj, 2012., 17:21
Osobno sam radio u starom Serious Sam engineu i Unreal 2/2.5/3 engineu.
Cuo sam dobre stvari o Unity engineu, cesto se nadograduje i poprilicno je svestran. Ali isto se moze reci i za Unreal engine, pa ono.

Realno, lako je rukovati sa sluzbenim verzijama editora za te engine.
Navigacija je manje-vise standardizirana i to sve. Najcesce CTRL+mis/movement tipke za navigaciju i manipuliranje objektima u editorima.
Sad, ovisi sto zelis raditi. Modificirati ili raditi nove mape je relativno lako, ali engine i editor sami po sebi najcesce nisu dovoljni. Ako zelis koristiti nove teksture ili napraviti nove meshove(tj. modele) za mape, trebat ces nesto u rangu Photoshopa(moze i Gimp) i/ili neki program za 3D modeliranje.
Od programa za 3D modeliranje mi je Autodesk Maya bila vise nego ok, imao si mogucnost uzeti training licencu i koristiti taj program besplatno.
Gimp je recimo open source i ima pluginove za exportanje tekstura u vecinu danasnjih game enginea. Blender bi bio dobar primjer open source programa za 3D modeliranje, ali osobno mi je bilo znatno lakse raditi u Mayi.

Sto se tice editora, recimo za Unreal engine funkcionira kao alat za 3D modeliranje. Moglo bi se reci da zapravo "busis" prostorije u beskonacnosti, ako ti to pomaze tako zamisliti. Masta ti je granica. Osim izrade mapa, editori ti dopustaju izradu ili promjenu osnovnih skripta igre, tj. enginea.
Unreal engine koristi script language koji je dosta slican PHP-u, pa bi se trebao lako snaci ako si ikad radio u tome. Realno, to je najkompleksnija stvar dostupna u editorima, ali pruza goleme mogucnosti. Prakticki najbitnija stvar enginea.

Tak da ono, ako planiras zbilja "raditi" u nekim od tih enginea, racunaj da ces trebati dosta sirok spektar vjestina da bi bio efektivan u njima.
Naslov: Odg: Engine
Autor: Pajko - 25. Siječanj, 2012., 21:58
Ae, psihički sam se već pripremio da neće ić po loju, tako da mi je jedini neuspjeh da ne downloadam tutoriale od Iksija. :hihi:
Naslov: Odg: Engine
Autor: redhillunited - 26. Siječanj, 2012., 11:08
Imas i tutoriale za Unity na 3D Buzz stranici, malo sam radio u Unity i kad naucis lagano je.
Naslov: Odg: Engine
Autor: progabbeing-ixy - 09. Lipanj, 2012., 14:42
Iskopavam topik, al budući da nemamo dedicated topik, ovo će poslužiti.

UE4, bar ono do sad prikazano, rula.
Ako Kismet funkcionira kako najavljuju,,,,,, nez. Savršeno.

Aktivno sam uzbuđen.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (http://www.hcl.hr/forum/Smileys/Alpha/HIHA.png)
Naslov: Odg: Engine
Autor: nije_zvone - 09. Lipanj, 2012., 14:45
kismet?  :hiha2:

share video links
Naslov: Odg: Engine
Autor: progabbeing-ixy - 09. Lipanj, 2012., 14:46
Kismet (http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/06/08/what-unreal-engine-4-means-for-artists-and-indie-developers.aspx)
Naslov: Odg: Engine
Autor: nije_zvone - 09. Lipanj, 2012., 15:21
pari kul al realno nisu ništa pokazali  :hiha2: