HCL.HR

Gravity Rush

  • 13 Odgovora
  • 7696 Hitova
*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Gravity Rush
« : 05. Veljača, 2012., 12:11 »

Gravity Rush, naslov u kojem kontrolirate gravitaciju putem žiroskopa. Glavni lik u igri je djevojka imena Kat koja se budi u nepoznatome gradu bez ikakvog sjećanja kako je došla tamo. Igra će sadržavati elemente rpg pa ćemo dizati levele, riješavati sporedne zadatke, istraživati svijet i te stvari. Famitsu ocjenio igru sa 10/9/9/10.

« Zadnja izmjena: 05. Veljača, 2012., 12:13 snowblind »

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Gravity Rush
« Odgovori #1 : 05. Veljača, 2012., 15:52 »
Čuo za igru prije, ali nisam previše obraćao pozornost. Pogledao sad trailere i grafika/animacije izgledaju lijepo, a i koncept igre općenito se čini dobro smišljen.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Gravity Rush
« Odgovori #2 : 22. Veljača, 2012., 12:00 »
Probao sam demo ovoga - jako zanimljiva i grafički prekrasna igra. Doduše, baš kao i Uncharted - čini se da se ne izvodi na Vitinoj nativnoj rezoluciji pa je grafika "zubata", tj. zbog upscaleanja rezolucije ističu se pikseli na rubovima. Ali svejedno izgleda jako lijepo zbog dobro odrađenog cell shadinga. A cijela stvar je jako uvrnuta - nekakva gravitacijska mačka je tu, čudni neprijatelji, zagonetna cura crvene kose s također nekakvim "gravitacijskim moćima". Morat ću ovo malo više istražiti i probat nabaviti cijelu verziju.

Odg: Gravity Rush
« Odgovori #3 : 22. Veljača, 2012., 15:24 »
Gledal sam demo, sigurno uzimam cim izadje. Bomba zgleda a i filing mi se cini jako dobar.

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Gravity Rush
« Odgovori #4 : 22. Veljača, 2012., 18:54 »
Probao sam demo ovoga - jako zanimljiva i grafički prekrasna igra. Doduše, baš kao i Uncharted - čini se da se ne izvodi na Vitinoj nativnoj rezoluciji pa je grafika "zubata", tj. zbog upscaleanja rezolucije ističu se pikseli na rubovima. Ali svejedno izgleda jako lijepo zbog dobro odrađenog cell shadinga. A cijela stvar je jako uvrnuta - nekakva gravitacijska mačka je tu, čudni neprijatelji, zagonetna cura crvene kose s također nekakvim "gravitacijskim moćima". Morat ću ovo malo više istražiti i probat nabaviti cijelu verziju.
Nema sanse da nije na nativnoj rezoluciji, ovo sta si ti opisao je nedostatak AntiAliasinga. Da je na nekoj drugoj rezi slika bi bila izrazito mutna, a ne nazubljena (AA je zapravo zamucivanje da se nazubljenje nevidi).
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Gravity Rush
« Odgovori #5 : 23. Veljača, 2012., 08:17 »
Ma za AA sam rekao već kod Uncharteda da ga fali, i kažem isto je ovdje - ali je stvar također u rezi koja je manja od nativne, pa je slika upscaleana zbog čega su ti rubovi koji bi trebali biti oštri, zapravo glatki (mutni), ali i dalje se vidi da je sve pikselizirano i 'titravo' a slika nije oštra kako bi mogla biti i kako je primjerice u Wipeoutu, ModNation Racersu i FIFA-i.

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Gravity Rush
« Odgovori #6 : 23. Veljača, 2012., 13:06 »
Ma za AA sam rekao već kod Uncharteda da ga fali, i kažem isto je ovdje - ali je stvar također u rezi koja je manja od nativne, pa je slika upscaleana zbog čega su ti rubovi koji bi trebali biti oštri, zapravo glatki (mutni), ali i dalje se vidi da je sve pikselizirano i 'titravo' a slika nije oštra kako bi mogla biti i kako je primjerice u Wipeoutu, ModNation Racersu i FIFA-i.
Ajoj pa to mora da izgleda onda grozno! (kao kad ds igru igras na 3ds-u).
Nemogu vjerovat da vec na launchu nisu mogli napravit igre koje ce ic u nativnoj rezi....
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: Gravity Rush
« Odgovori #7 : 01. Ožujak, 2012., 22:49 »

*

foksi

  • *
  • 22
Odg: Gravity Rush
« Odgovori #8 : 17. Lipanj, 2012., 16:19 »
Dovršio igru danas. Svidjela mi se steampunk tematika. Mehanizam mijenjanja gravitacije je bio vrlo zabavan. S druge strane, combat nije najsretnije riješen i zna iritirati. Priča apsolutno nema nikakvog smisla od početka do kraja. Sve u svemu, možete računati na 10-20 sati solidne zabave, ovisno volite li ganjati trofeje.

Odg: Gravity Rush
« Odgovori #9 : 29. Lipanj, 2012., 10:56 »
Evo poceo igrati jucer. Stvarno je super filing kretanje kroz prostor i to. Jako sam zadovoljan, konacno nekaj konkretno za platformu. Jos kad Assasins liberation dodje.... tesko mi je cekati

Odg: Gravity Rush
« Odgovori #10 : 12. Kolovoz, 2012., 15:45 »
Jedno pitanje, htio bi kupiti preko 'rvackog PS Storea, ali smeta mi što je demo kojeg sam tamo skinuo imao kineski audio, a ja bi htio originalni japanski. Ima li full verzija japanski audio?

Odg: Gravity Rush
« Odgovori #11 : 13. Kolovoz, 2012., 14:45 »
Ja imam retail verziju, kupio igru u senditu i poslali mi znaci britanska verzija. Mislim da je jezik japanski, titlovi su engleski i stripovi isto. Ali tesko razlikujem kineski od japanskog moram priznati

*

foksi

  • *
  • 22
Odg: Gravity Rush
« Odgovori #12 : 13. Kolovoz, 2012., 18:57 »
Audio u igri nije ni japanski ni kineski nego u potpunosti izmišljeni jezik.

Odg: Gravity Rush
« Odgovori #13 : 14. Kolovoz, 2012., 00:33 »
Hm, bio sam uvjeren da sam japanskom traileru čuo japanski... No, whatever, skinuo sam igru. Ionako mi se čini da je većina dijaloga samo ispisana.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9