HCL.HR

Trčanje, jogging

  • 38 Odgovora
  • 11812 Hitova
*

Dragster

  • ******
  • 7720
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Trčanje, jogging
« Odgovori #30 : 13. Ožujak, 2014., 18:10 »
:hihi::hiha:


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

des3iny

  • ****
  • 1506
  • xD xD xD
Odg: Trčanje, jogging
« Odgovori #31 : 13. Ožujak, 2014., 19:24 »
ako si već počeo onda i završi,,,
apsolutno!

ples frende. step. brz tempo. solo. doma

gubim kile ko nenormalan. noge i tetive se samo jačaju.
:loludara:
problem je kaj većinu vremena nisam raspoložen za plesanje
a i želim nešto što će mi pojačat kondiciju pri bržem trčanju, ne znam koliko je ples dobar za to :D

Odg: Trčanje, jogging
« Odgovori #32 : 13. Ožujak, 2014., 20:02 »
probaj fast walking
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

Seengeer

  • ******
  • 4945
  • ︻デ═一 not srs
Odg: Trčanje, jogging
« Odgovori #33 : 13. Ožujak, 2014., 20:05 »
NABAVI PSA KO JA, bit ćeš u kondiciji za tjedan :hiha2: :hiha2:

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Trčanje, jogging
« Odgovori #34 : 13. Ožujak, 2014., 20:28 »
Ček, želiš trčati duže dionice ili kratke, vraćanje kondicije ili šta?

Ja se trenutno pripremam za polumaraton, pa ako ti ovo može imalo pomoći:

1. Odredi željeno vrijeme za koliko želiš pretrčati polumaraton (nebitno, može biti i 10 ili 5 km, bitno je samo da imaš cilj)
2. Izračunaj kojom se brzinom trebaš kretati da postigneš taj cilj (meni je cilj trenutno 15 km/h)
3. Treniraj minimalno 3 puta tjedno, iako je preporučljivo izdvojiti 3 dana za naporne treninge i 3 dana za rekuperaciju tijela i mišića
4. Osobno imam naporne treninge utorkom, četvrkom i subotom, nedjeljom odmaram, a ostali dani su za obnovu i laganu vježbu
5. Laganim danima idi na ultra lagano trčanje, jogging, istezanje i slično, čisto da malo pokreneš tijelo
6. Utorak je sprint dan, dakle trči određenu dionicu kratko i završetak odrađivaj u sprintu, napravi serija koliko možeš
7. Četvrtkom trči brzinom kojom želiš trčati na polumaratonu, bez obzira koliko kilometara, bitno je samo održati konstantu brzinu
8. Subotom trči lagano, ali nabijaj što veću kilometražu

Osobno sam s ovim programom povećao broj prijeđenih kilometara sa 4 na 11 te povećao brzinu za 1,8 km/h :thumbs:

*

Dragster

  • ******
  • 7720
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Trčanje, jogging
« Odgovori #35 : 13. Ožujak, 2014., 21:26 »
alternativno, trči uzbrdo lel :( ne postoji napornije sranje na planetu


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Trčanje, jogging
« Odgovori #36 : 13. Ožujak, 2014., 21:41 »
Naporno da, ali ne razvija baš mišiće onako kako bi trebalo biti optimalno za trčanje dužih dionica

*

Dragster

  • ******
  • 7720
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Trčanje, jogging
« Odgovori #37 : 13. Ožujak, 2014., 21:59 »
rekob' da su bitnija pluća i srce za trčanje nego muscles,, uzbrdo trčanje multiplicira intensity u svakom pogledu jel, tako da, ako lik može pratiti takvo nešto, prolly će brže doć do rezultata

tu je dosta cca 20 minuta na jačoj uzbrdici za krepati (šprint gore, odmor dolje), ali ako se ne varam destrini je imao neke šeme sa srcem i to pa možda nismo kvalificirani =)


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

des3iny

  • ****
  • 1506
  • xD xD xD
Odg: Trčanje, jogging
« Odgovori #38 : 13. Ožujak, 2014., 22:12 »
ovak, za sad mi je c25k dovoljan za to što hoću, pitao sam za kasnije. C25k će me dovesti do 30 minuta kontinuiranog joggiranja, kasnije bi htio povećati brzinu i eventualno vrijeme.
što se srca tiče sve je oke i mogu sve radit samo ne smijem pretjerati sad u početku i radit prevelike skokove u naporu.

kaiser, hvala, mislim da ću pratiti ovo tvoje kad završim sa programom. inače trčim pon/sri/pet a ostatak mi je odmor od vježbanja nogu. ovo trčanje uzbrdo nije loša ideja čisto zbog kombinacije snage i izdržljivosti, mislim da bi mogao ukomponirati to u program... al otom potom :D

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9