Gle Facaa, sve je komercijalno čim se radi u svrhu prodaje i zarade.
Al ono, nećemo opet o tome. Znaš točno na što sam ciljao.
@Grga - sustav je bio odlično implementiran, i vrlo dobro i detaljno napravljen. Većini se nije svidio, posebno retajima.
Privikavanje jeste potrebno, al vraćanje nakon toga na onaj "uzmi-health-pack-i-sav-si-sređen" je bilo iznimno iritirajuće, plitko i glupo.
Downgrade u smisli da su se opet vratili na ratione, i stavili veću količinu istih nego i ujednom nastavku prije.
Eh da, također sam zaboravio sustav kamuflaže koji je napokon izbacio ono smeće od "vidnog trokuta stražara" pa su te isti vidjeli ovisno o obleki i njenom stapanju sa okolinom.
Iskomrecijalizirano je ime samog MGS-a. Od ponuda za filmske adaptacije, prodaju ofišl soundtracka, raznih figurica, hrpe megakul filmskih trailera, pravljenje spin-off nastavaka, izdavanje stripova (kasnije čak i digitalnih) itd.
Al nije toliko zadiralo u mehaniku igre, koja je i dalje imala brdo codec-sekvenci, dugih animacija, kameru iznad glave, potrebu za stealthom, boss fajtove itd.
Tek sa 3. nastavkom (i to najviše subsistanceom) dolazi prilagođavanje masama u svrhu prodaje većeg broja primjeraka igre. Tako da se dodaje i 3D kamera ala Splinter Cell. Al ono, to je gud ting.
Korak dalje su napravili u MGS4 kad su dodali kameru iznad ramena (i to po izboru lijevu ili desnu) koja služi isključivo za pucanje i nudi mogućnost strafe-anja.
Vraćanje na stari health sustav, pojednostavljanje kamuflaži, middle east setting pa čak i pozitivne promjene sustava kamere, sve su to promjene u svrhu prilagođavanja igre većem broju korisnika. Naravno, to je poteglo i neke druge stvari za sobom, kao i najveći hype koji je neki MGS naslov doživio od casual gamera.