HCL.HR

Xbox ONE bez online DRM-a

  • 22 Odgovora
  • 12283 Hitova
Odg: Xbox ONE bez online DRM-a
« Odgovori #15 : 20. Lipanj, 2013., 10:30 »
Vau, DANAS PEDER SUTRA PEDOFIL skokovi u logici, ne čitanje, hipotetski argumenti. Sve u jednom postu.

Daj sačuvaj nešto za DLC. xDDDDD

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Xbox ONE bez online DRM-a
« Odgovori #16 : 20. Lipanj, 2013., 10:37 »
Dobio si jednostavno pitanje: misliš li da je jednako (finacijski) izvedivo napraviti rasprodaju na Steamu i na konzolama? I prije bih zaključio da ti hipotetski argumentiraš, spominješ ukidanje nečega što uopće nije bilo najavljeno :approve
No hej, nemoj ni ovaj put odgovoriti, stavi svoju lajaonica masku i dobaci još jedan cool bro komentar ;)

Odg: Xbox ONE bez online DRM-a
« Odgovori #17 : 20. Lipanj, 2013., 10:57 »
Onda bi krivo zaključio. :approve xDDDDDDDDDDDDD
Jer, ako slučajno pročitaš moje postove, vidjet ćeš da to nisam nigdje rekao. =)
Nego sam rekao da bi, uz određene promjene i uvođenje tih stvari koje su se spominjale (za koje sam spomenuo da su hipotetske =)), Xbox 1 mogao biti u skroz okej poziciji.

Zašto bi bilo financijski neizvedivo ostvariti Steam na konzolama? Tvoj argument je išao otprilike NA PCJU JE TO OKEJ ALI KONZOLE SU DRUGA STVAR SKUPLJE JE NEŠTO LICENCE  ADAKSJKJ NEŠTO NVIDIA.


Recimo, u normalnoj raspravi bi ti možda malo detaljnije argumentirao ovo:
na PC-u ti nisi dužan nikome plaćati određene procente od svoje prodaje, eventualno manji dio kolača ako odlučiš svoj produkt plasirati preko određenog servisa (Steam, Origin etc), dok je na konzolama daleko drugačija situacija.

Primjerice, napisao bi po čemu se situacija baš TOLIKO razlikuje da je neusporedivo.
Možda plaćaš još nekom osim Microsoftu/Sonyju ako objavljuješ igre na PSN-u/XBL-u?
Joooooj, čekaj, pa to si zaboravio reći!  #-o

Ili možda misliš na činjenicu da se konzole u početku ciklusa uglavnom prodaju ispod cijene? =)
Da, vjerojatno si na to mislio. =)
Iako, vidiš, nisi baš objasnio kako to utječe na išta.

Jerbo, xDDD, ako pričamo o Steamu, uoči da nove igre na Steamu nisu odmah baš prejeftine. xDDD
Isto tako, u toj hipotetskoj situaciji =), digitalne igre na XBL-u ne bi bile odmah baš 5$ LOL!
Ali. Hipotetski. Recimo. Možda.
Zamisli da iziđe igra X. I igra je skroz okej, dobiva okej ocjene i solidno je prihvaćena među igračima. Ali se proda u milijun primjeraka i onda prodaja praktički stane.

Što je financijski isplativije za Microsoft i izdavača u tom trenutku:
a) ostaviti igru na toj cijeni i toj prodaji
b) u jednom trenutku staviti igru na rasprodaju po dosta niskoj cijeni
?

xDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ne znam, ovo nije jedini primjer ili način, ali zašto uopće moram objašnjavati Steam model? xDDDD
Pls objasni točno kako je financijski neisplativo imati takav sustav? =)

No hej, nemoj ni ovaj put koristiti mozak, dobaci još ovakvih argumenata:

pa vjerovatno nije smio pričati da ne izvali nešto u stilu njegovog kolege: idi kupi x360 ako nemaš internet :ementaler:

xDDDD

Odg: Xbox ONE bez online DRM-a
« Odgovori #18 : 20. Lipanj, 2013., 11:36 »
Ovo je dosta bijedno od microsofta. :wildboy:
CSadria - Kupovi, LANovi, intervjui i izvještaji s događanja iz Balkan/Adriatic regije.
Web - Facebook - Twitch - Youtube

[/url

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Xbox ONE bez online DRM-a
« Odgovori #19 : 20. Lipanj, 2013., 11:47 »
Dragi Ivane, ajmo to onda jednostavno sumirati na sljedeći način:
zašto sličnu opciju Microsoft/Sony/Nintendo/kurcipalci nisu ponudili na sadašnjim vlastitim e-shopovima? Pa ovo je se moglo uraditi i na X360 ili PS3, dakle govorimo na (ras)prodaju digitalnih kopija videoigara. I sada se prodaju te igre digitalno, što bi to trebalo biti imalo drugačije od prodaje digitalnih primjeraka na Xbox One? U tome i je sva bit, te rasprodaje se i dalje mogu ostvariti, no neće. Zbog čega bi bila veća vjerovatnost da će se to dogodilo da su se držali DRM plana od prije?
Što se tiče Microsoft/Sony vs Steam, razlika je u procentu koliko uzima jedan Steam, a koliko jedan Microsoft/Sony. Prvo si postavi pitanje zašto su fizičke kopije konzolaških videoigara skuplje od PC verzija. Zbog boljeg omota možda :mrgreen: razlika je upravo u tome što Microsoft i Sony pune svoje blagajne primarno uzimajući veće marže na prodanim igrama za njihove sustave, zato i jesu u stanju ponuditi konzole ispod cijene proizvodnje. I stoga jednom Sonyju, koji je npr prodao konzolu 50$ isod njegove vrijednosti nije u cilju prodati jednu videoigru za 5$. OK, nakon određenog vremena cijena digitalnih kopija se blago smanji, tu su i platinum izdanja, no ne možeš očekivati rasprodaje kao na Steamu, budući da Valve nije poslovao u minusu da bi prodao igre iz svog kataloga. On je obični preprodavač, dok Sony/microsoft imaju puno veće uloge.
Dakle, suma sumarum je to da Sony i Microsoft nemaju namjeru živjeti od prodaje konzola, nego upravo od prodaje videoigara za njihov sustav. Zbog toga je nerealno očekivati ultra niske cijene poput Valvea, koji se ne mora brinuti za budućnost konzole

Odg: Xbox ONE bez online DRM-a
« Odgovori #20 : 20. Lipanj, 2013., 15:28 »
Okej, ajmo prvo izbaciti ovo potpuno izjednačavanje konzolaša i Steama. Malo je gej da spominješ OMG ONI MORAJU PRODAVATI KONZOLE A PRODAJU IH S MINUSOM, a ne spominješ kontrolere, ostalu periferiju, online usluge, multimedijalne usluge tipa Netflix, trenutne konzole koje se još uvijek solidno prodaju i tisuću ostalih izvora profita. Nije baš da ISKLJUČIVO igrama pokrivaju te troškove.

Plus, nije da itko od njih lovi profit od prvog dana. Obje kompanije si mogu dopustiti i nešto slabije kvartale u gejming diviziji jer imaju hrpu ostalih proizvoda koji će to pokriti.
Tak da ono. Prd.

Zašto nisu već ponudili sličnu opciju? Misliš, zašto jesu?
Jer, osim što PSN+ (a odsad i XBL) nudi besplatne igre, rasprodaje postoje.

To su baš prva dva rendom linka na koje sam naišao guglanjem.
S DRM-om bi bila i veća vjerojatnost za rasprodaje (TEORETSKI LOL!) jer bi Microsoft imao... DRM? Izdavačima je dosta bitan DRM. O tome valjda ne moramo raspravljati, to je valjda dosta očito. ;)
A budući da bi Microsoft u tom slučaju njima "dobacio kost" i kontrolirao prodaju korištenih igara (što je svima također dosta bitno), mogli bi više uvjetovati cijene. Plus, tu je činjenica da će na XB1 sve igre dobiti istovremeni digitalni release, što na trenutnim konzolama nije tako.

Da opet ponovim, jer očito dosad nije bilo dovoljno jasno, ne kažem ja da bi se to sigurno tako dogodilo. Niti da bi Microsoft išta tako napravio. Samo da je vjerojatnije da bi tako ispalo da se nisu povukli.


Uostalom, postoji još dosta razloga zašto nisu trebali povući ovaj potez. IMO, ovo je najgluplji potez koji su dosad povukli vezano za XB1.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6514
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Xbox ONE bez online DRM-a
« Odgovori #21 : 20. Lipanj, 2013., 16:15 »
i opet kažem, postoje, i igre mogu pasti cijenom do 20$ kao što već jesu, no teško da mogu činiti rasprodaje poput Steama, to tvrdim od početka. I manje bi bile šanse s DRM-om na popuste, jer hej, onda bi netko kupio videoigru za par dolara, a usput omogućio još 10 članova "obitelji" da igraju tu igru koju je on kupio za zanemariv novac. Slažem se, izdavačima je jako bitan DRM, i njima bi to značilo oooogromne prihode. Što se tiče digitalnog releasea, zar i PS4 nije rekao da će sve igre MORATI biti dostupne i na PSN, koliko se sjećam.
Mislim, diskutiramo oko nebitne teme čiji ishod nikada nećemo saznati :hiha: no mišljenja sam da je ovaj potez dobar općenito za sve gamere, budući da će malo balansirati potražnju Xbox/PS i samim time stvoriti uvijek zdravu konkurenciju.

*

Deadwalker

  • *****
  • 2495
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Xbox ONE bez online DRM-a
« Odgovori #22 : 22. Lipanj, 2013., 10:56 »
Vidiš, u mojim očima je ovo dosta suprotno win-win situaciji.

Kako se granice pomiču naprijed ako baš sve ostaje točno gdje je i bilo?
Ono što je prvotno najavljeno nije bilo savršeno, ali uz par izmjena i ostvarenje svega onog o čemu se pričalo (jeftinije igre, veliki popusti a la steam i slično), XB1 bi zapravo bio dosta velik korak naprijed za konzole.

Ovako se nastavlja ovo neodrživo stanje. xDDDD

Ovo indirektno potvrđuju i zadnje informacije iz Sonyjevih krugova koje zadržavanje trenutnog poslovnog modela objašnjavaju lošim stanjem na britanskom tržištu igara. Budući da je Europa kao tržište iznimno važno za Sony, posebice britansko koje je jedno od najjačih, ima smisla. Sonyju (a i drugim izdavačima) očito je u interesu da retail lanci opstanu - za razliku od Microsofta, vjerojatno nisu imali "muda" mijenjati zastarjelu distribucijsku politiku iz očiglednih razloga.
The greatest teacher, failure is.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9