Dragon Age 2 nije izgubio element taktiziranja
Još otkako je Dragon Age 2 najavljen, počele su priče kako će nastavak u odnosu na prethodnika ostati zakinut na polju taktičkih elemenata, što je posebno zabrinulo PC gamere. Srećom, BioWare je to odlučno demantirao.
Još otkako je Dragon Age 2 najavljen, počele su priče kako će nastavak u odnosu na prethodnika ostati zakinut na polju taktičkih elemenata, što je posebno zabrinulo PC gamere. Srećom, BioWare je to odlučno demantirao, a za sve one koji u to još uvijek ne vjeruju, razvojni direktor Robyn Theberge danas je pojasnio stvari. Thenberge je potvrdio kako će taktički elementi iz Originsa i dalje ostati u igri te ćemo opet moći pauzirati bitku, odrediti plan napada i davati svakom članu tima pojedinačne naredbe.
Raze
13.11.2010 - 08:37Dragon Age Origins je bio super. Sumnjičav sam prema ovom nastavku… to sšo plate Blur studio da napravi CGI od kojeg si die-hard fanovi režu žile, ne znači da će sama igra bit na zadovoljavajućem nivou.
mToma
13.11.2010 - 13:24Moguće je da će se moći preći igra i bez taktičkih elemenata čak i na većim težinama, pa to što će pauza i planovi napada biti u igri ne znače ništa ako neće biti potrebni.
Ali nadam se da to neće biti slučaj. Bioware je uvijek znao oduševiti RPG igrače 🙂
wyzard
14.11.2010 - 11:30vjerujem da će na PC-u to znat fino izbalansirat. I u Originsima je na PC-u bilo teže za igrat jer je po defaultu friendly fire bio uvijek uključen, za razliku od konzolaških verzija.