HCL.HR

Halo: Reach – potencijalni blockbuster 2010.-te

Ante Malenica 16.01.2010.   •   3 komentara


Novi nastavak Halo sage punog naziva Halo: Reach planiran za jesen ove godine, trebao bi uvesti veliki broj noviteta u igru i na taj način privući velike mase novih igrača.

Tim se riječima hvale ljudi iz developerska djela kompanije Microsoft. Novi nastavak Halo sage punog naziva Halo: Reach planiran za jesen ove godine, trebao bi uvesti veliki broj noviteta u igru i na taj način privući velike mase novih igrača te naravno i stare fanove serijala. Ovom igrom u Microsoftu žele potući konkurenciju na svim platformama, posebice nadolazeći God of War 3 za Playstation 3 te još više Call of Duty 7. Za takva vrlo pozitivna očekivanja imaju naravno i argumente te tvrde da su veliki napor uložili u multiplayer komponentu igru u kojoj bi igrači naprosto morali uživati. Izgleda da će ove godine konkurencija na području multiplayer FPS-ova biti doslovce brutalna. Prvo nam stiže od Battlefield: Bad Company 2, zatim Halo: Reach te na kraju godine od Call of Duty 7. Najbolje od svega je to što će se svaki od developera morati vraški potruditi da privuku igrače za svoj naslov. U prijevodu, biti će ovo vrlo dobra shoterska godina.

Komentari (3)

  • Pheaton

    16.01.2010 - 19:52

    Po mom skromnom mišljenju, Halo će bit najprodavaniji naslov ove godine, jedino FIFA 11 možda osvoji štogot. Mislim da bi GOW 3 bio najizgledniji protivnik da je PS3 baza malo veća. Ovak mi se to čini jasno kao dan. Plus Bad Company nema dovoljno veliku publiku, a COD 7 nema šanse.

  • Army Face

    16.01.2010 - 19:53

    jako dobra igra

  • Lupingo

    16.01.2010 - 20:02

    FIFA 11 bi mogla biti najprodavanija ako EA posveti istu pažnju verziji za pc i novim konzolama.A zašto nema šanse?Jer ga radi treyarch?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?