HCL.hr forum

Off-topic => Lajaonica => Filmovi i TV serije => Autor teme: n00b - 30. Siječanj, 2014., 08:52

Naslov: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: n00b - 30. Siječanj, 2014., 08:52
(http://i62.tinypic.com/2ewgosj.jpg)

Nakon velike uspješnice 'Dvorci' sa zadovoljstvom preuzimam štafetu iz ruku člana [proGABBEing] Jadran! Pokušat ću sa više filmova pa da ljudi BIRAJU iako sumnjam da će to imati ikakvog efekta.

Kad sam natipkao temu mislio sam na 'transmutaciju' ili 'transformaciju' radije negoli uskrsnuće al OK. Uskrsnuće je, ko što i sami znate, čin povratka mrtvih u svijet živih. Da bi film zadovoljio kriterije, bitno je da lik/likovi UMRU i onda su opet ŽIVI i mora biti neka PROMJENA.

Ovo s promjenom se mora naglasiti jer ima filmova gdje netko umre i onda ga ožive bez nekih većih posljedica. To je u principu povratak iz kliničke smrti, i iako tehnički zadovoljava uvjet termina 'uskrsnuće', mislim da je ovaj dio s promjenom puno zanimljiviji i da je to zapravo nekakva bit uskrsnuća.

Isusovo uskrsnuće, koje je vjerojatno najpoznatije, ovdje neću koristiti jer Isus uvijek umire na kraju filma, što cijeli koncept uskrsnuća na kakav smo navikli u fikciji baca u drugi plan. Na naglasku u religijskim filmovima je muka, širenje Božje riječi itd.

No dakle! U skladu sa svim ovim, odabrao sam nekoliko filmova koji spadaju u kalup uskrsnuća, s tim da sam nastojao biti raznolik. Navest ću nekoliko filmova i ukratko ih opisati. Filmove sam birao po razradi teme uskrsnuća više nego ičemu drugom.

Stavit ću nekoliko preporuka i par BONUS rubrika. Bit je da pogledate nešto što dosad niste. Sretno. :hiha:

PREPORUKE
Dead Alive (1992)  (http://www.imdb.com/title/tt0103873/?ref_=tt_rec_tt)
Peter Jackson, redatelj Gospodara Prstenova, King-Konga i Hobbita je u početku karijere radio čisti horror/komediju. Dead Alive (odnosno Braindead originalno) se naziva i 'the goriest movie ever'. Jasno taj naziv je produkt fenbojeva koji apsolutno ništa ne znači, ali ako niste navikli gledati gore filmove Braindead bi vam mogao lako pasti u tu kategoriju.
Film se temom uskrsnuća bavi upravo putem zombija, iako ovdje nisu ništa slično 28 day later ili Walking Deadu. Ovi zombiji ignoriraju dosta 'pravila' zombija koje većina fikcije u filmu koristi. O samom filmu neću puno, početak je malo spor ali onda slijedi krv i klanje do kraja. Film je komedija/horror tako da nemate baš nikakvog straha to gledati. Svakako zabavan film, neće vam biti dosadan (barem ne cijelo vrijeme).

 The Crow (1994)  (http://www.imdb.com/title/tt0109506/?ref_=fn_al_tt_1)
Devedesetih je jedno vrijeme vladala totalna pomama za ovim filmom. :hiha: Masu ljudi se maskiralo u glavnog lika i Vrana je na našim prostorima bila dosta popularna.
Uskrsnuće je ovdje nešto drugačije od standarda. Dakle, lik umre i vrati se nakon godinu dana da bi osvetio svoju smrt kao i smrt zaručnice. Njegova promjena je ta nova MOĆ/SPOSOBNOST koju ima, a koju ne mogu otkriti jer je kao spoiler iako mislim da je prilično očito koja je to sposobnost.
Sam film je oda goth rocku, crnim kaputima i emo mračnosti uz bezličan soundtrack devedesetih. Koliko se sjećam Crow nije loš ali mislim da bi danas bio pomalo trešast. Za one koji ne znaju, glumac Brandon Lee je umro tijekom snimanja filma zbog greške s rekvizitima pištolja i metaka. Grad Vrane podsjeća na Gotham city i Sin City sa dosta pederastog goth-rocka.

 The Curse of Frankenstein (1957)  (http://www.imdb.com/title/tt0050280/?ref_=tt_rec_tt)
Ovo je jedan od najranijih primjera animacije trupla u fikciji. Mary Shelley je ovo napisala sa 18 (18!), roman je odjeknuo svijetom i postoje deseci adaptacija u filmskom mediju. Stavljam ovu verziju jer ju nisam pogledao a dosta je hvaljena.

Uskrsnuće je ovdje horor tema, dakle stvor (fiend, wretch, creature) je doslovno animacija mrtvog tijela, iako se u romanu detalji ne opisuju. Znanstvenik Viktor Frankenstein samo oživi stvora i nije jasno je li bio jedna mrtva osoba ili više njih (bar se ja ne sjećam kad sam čitao). Kako god, u filmovima je potpuno jasno da je riječ o mrtvoj osobi vraćenoj u život, svi ste čuli za Frankensteina i vjerujem da gledanje ovog filma nije potraćeno vrijeme. Ovdje nema LEGENDARDNOG Borisa Karloffa u ulozi Frankensteina već Christopher Lee!

Cemetery Man (1994) (http://www.imdb.com/title/tt0109592/?ref_=nv_sr_1)
U originalu Dellamorte Dellamore, ovo je dosad jedina gledljiva adaptacija Dylan Doga (iako Francesco nije Dylan zapravo al AJD). Navodno je Tiziano Sclavi prvo stvorio Dellamorte Dellamorea i onda je Bonelli malo izmijenio lika i dobili smo Dylan Doga. Dakle, ovo je na neki način Dylan Dog prije Dylan Doga.
Uskrsnuće je ovdje prilično jednostavno, opet zombiji ali ovaj put također imaju emocije, nisu svi bez vlastite volje itd. Pored toga, ovaj film obiluje jeftinom filozofijom o ŽIVOTU i SMRTI i iako ga se sjećam na trenutke dosta naivnog jako dobro radi to što radi i ugodan je za gledati. Ima se što komentirati kad ga pogledate.
Postoje još jedna ili dvije adaptacije Dylan Doga ali to su baš katastrofalni filmovi, Dellamorte Dellamore nije.

HOĆU NEŠTO MODERNO
 Warm Bodies (2013)  (http://www.imdb.com/title/tt1588173/?ref_=nv_sr_1)
Romantična komedija sa zombijima. Navodno je ok. Uskrsnuće tema su zombiji sa svješću! Vjerojatno naj-mainstream film od ponuđenih u smislu nekakvog općenitog izgleda, mislim da je u RH bio i u kinu. Ova rubrika je za sve one koji žele ostati unutar granica sigurnosti svog ukusa, koji ne žele eksperimentirati previše. Film je neki način igranje na sigurno, dakle visok budžet, lijepa post-produkcija itd. :kava:

HOĆU NEŠTO KRAĆE
 Masters of Horror: Season 1, Episode 12
Haeckel's Tale (2006) (http://www.imdb.com/title/tt0643106/)

Epizoda dosta dobre serije Masters of Horror, gdje je svaka epizoda zasebna (rađena od različitih pisaca/redatelja) tako da možete pogledati ovu bez problema. Odabrao sam ju jer očito, USKRSNUĆE, ali na jedan dosta zanimljiv način. Epizoda traje manje od sat vremena i tema uskrsnuća je zanimljivo obrađena.
Preporuka: 7/10

IZAZOV MJESECA

Kao što ime govori, svaka tema trebala bi imati film koji samo najhrabriji mogu pogledati! :hiha:
Ovaj mjesec to je Tetsuo, the Iron Man (1989) (http://www.imdb.com/title/tt0096251/?ref_=nv_sr_2).

Glavni lik umre i vrati se, iako u drugom, neljudskom obliku.

Film je potpuno crno-bijeli s jakim kontrastom tonova i super industrial mjuzom. Film traje oko 70 min i pamtljiv je zbog ideja, simbolike i dosta ekstremnog stila režije. Gluma je osrednja do loša i povremeno je dosadan ali cijela tema, atmosfera i jedan od originalnijih prikaza uskrsnuća ga čine dosta dobrim. Izazov je jer je film na puno područja na marginama filma na koji smo navikli: priča, tema, način snimanja, obrada filma, specijalni efekti, glazba... izlet u nešto drugačije!


KONTROVERZNO!!!

 DMT: The Spirit Molecule (2010)  (http://www.imdb.com/title/tt1340425/?ref_=nv_sr_1)
Dokumentarac o DMT-u, spoju kojeg sadrži svako biće na zemlji, uključujući i čovjeka. Znan i kao 'most potent psychedelic on Earth', DMT djeluje tako da čovjeka odvede u astralnu stvarnost, odnosno, daje djelić onoga što čovjeka čeka nakon smrti. Svi ili velika većina konzumenata DMT-a se 'vrate' kao potpuno drugačije osobe, promijenjene na ovaj ili onaj način, obično produhovljene, s pronađenim smislom postojanja itd. Eh sad, općenito droge dosta sjebu čovjeku mozak generalno ali DMT je zanimljiv jer je izuzetno rijedak, ne stvara ovisnost i ljudi koji su ga uzimali... a mislim, vidjet ćete u dokumentarcu. Nisu neki stoneri već ono, matematičari, fizičari, botančari, ZNANOST ekipa jel pa je njihov osvrt na cijelu stvar prepun argumenata i dokaza koje su skupili tijekom testiranja kao i opisa osobnih iskustva.

Preporučam ga jer je ovo jedan od načina da iskusite smrt i vratite se, odnosno, da iskusite pravo uskrsnuće. (WHOA) Tijelo ne umire tako da nije PRAVO ZONNBI uskrsnuće, ali vaš um navodno posjeti svijet mrtvih tako da...
Govornici u dokumentarcu su ok ljudi, ZNANSTVENICI, pisci i hipiji ali rađen je u stilu HRT-a, dakle nizanje izjava bez naracije. Ima hrpa informacija i vjerojatno će umoriti pa budite spremni da odsjedite sat i nešto uz ovo.
/

Uživajte. :piva:
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: pilip - 31. Siječanj, 2014., 02:03
Sad mi kao biramo od ove liste? :hiha2:
Ja bi Cemetery Man.

BTW skidam već tjedan dana Jamu i njihalo, pa ću i to tokom sljedećeg tjedna pogledati.
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: progabbeing-ixy - 31. Siječanj, 2014., 05:47
Zašto već tjedan dana?,
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: [proGABBEing] SmaugX - 31. Siječanj, 2014., 05:54
Pogleda sam sve s ove liste osim Tetsua i kontroverzne molekule, ali nema veze, jedva čekam ponovno pogledati Dellamorte Dellamorea, realno savršen film :hiha: Odlično si odradija ovaj uvod, sigurno ću bar nešto pogledati wooo
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: pilip - 31. Siječanj, 2014., 13:28
Zašto već tjedan dana?,



Jer ima pecto gigabajta, a uvijek zaboravim utorrent ponovo ukljuciti. =(
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: Adam Jensen - 31. Siječanj, 2014., 13:52
Jer ima pecto gigabajta, a uvijek zaboravim utorrent ponovo ukljuciti. =(
To je razlog zašto nisam odgledao onaj film iz teme "Dvorci", činio mi se interesantan film ali ko star pa nit ima dovoljno seedera a mnogo giga i jbg nisam ga ni odgledao :wildboy:.
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: pilip - 31. Siječanj, 2014., 14:01
Pa nije loš torrent, samo je veliki. I star je, prestani. :tired:

Nego.
Ovaj Cemestery man ima na YouTubeu cijeli film.

Cemetery man full movie (http://www.youtube.com/watch?v=s-mKJdrFE3U#ws)
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: n00b - 31. Siječanj, 2014., 17:12
''We all do what we can not to think about life.'' :hiha:

@Adam Jensen
Imaš nekoliko filmova koji nisu 'stari' na listi pa si odaberi.

DD je super, nisam ga pogledao godinama. Ovo što smaug kaže, baš mu se radujem. Regledao sam The Crow i Tetsuo. Crow je lošiji nego ga se sjećam, Tetsuo bolji. Idemo dalje. :hiha:

Što se tiče Jame i Njihala baš mi je drago da sam ga pogledao. Nije neko REMEK DJELO ili KULTNI FILM ali to nije ni poanta. Hoću reći da ne vidim smisao da linkamo samo filmove koje su svi gledali ili čuli za njih. Preporuke su ionako ograničene temom tako da nije izgledno da ijedan film bude WOW.
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: kaisersephirot - 31. Siječanj, 2014., 17:20
Nadam se da ću pogledati DD, Vranu i Warm Bodies, kad pogledam koji napišem dojmove :piva:
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: Adam Jensen - 31. Siječanj, 2014., 21:41
@Adam Jensen
Imaš nekoliko filmova koji nisu 'stari' na listi pa si odaberi.
Ma nije bitno jel star ili nije bitno je da se može brzo skinuti. Vranu sam gledao i ostao mi je u sjećanju kao veoma dobar film, potrudit ću se da odgledam Tetsua, čini se zanimljiv.
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: pilip - 02. Veljača, 2014., 18:47
Pogledao Dellamorte Delamore upravo. Baš kako n00b kaže. Ful je ugodan za gledati baš zbog svoje jednostavnosti i prostodušnosti. Radnja je in overall dosta jednolična tipa NEŠTO-PUCANJE ZOMBIJA-NEŠTO, i tako do kraja. U suštini je film zabavan i interesantan, ekipa je zakon a i vizualno je dosta zanimljiv. Dobro da radnju mijenjaju iz dana u noć i da su toliko izbalansirali jer bi noć smarala malo, dosta je pretamno.
Ne kužim jedino klasifikaciju ŽANRA :hiha: kao horor komedija.
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: n00b - 02. Veljača, 2014., 19:25
Pod što bi ti stavio DD ako ne horor komediju? Čini mi se da je zapravo dosta precizno.

Što se tiče radnje mislim da nije baš samo pucanje-zonbiji... pričekam da drugi pogledaju pa podijelimo l00de teorije.
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: Ramza - 03. Veljača, 2014., 02:20
Bit će minornih spojlera, ali može se čitati, ukoliko ikoga zanima bez da je gledao film. =)

Warm Bodies (http://www.imdb.com/title/tt1588173/)

Možda će biti malko messy ovako krcati rendom rece, pogotovo ukoliko se tko -drzne- (dobra riječ) i DISKUTIRATI nešto, ali dobro, o tim problemima kad ih i ako ih bude. =)

Dakle, što reći za Topla tijela?
Pa za početak da može biti jako simpatično, ali da isto tako ne mora biti za svakoga.
Ideja filma je hej imamo zombije i nešto s tim nespojivo - <3 LJUBAV <3 probajmo od toga stovriti nešto novo ali ipak jako lako probavljivo!
S obzirom da film ima jako dobre/simpatične momente i jednoga i drugoga u sebi, ali niti jedno u potpunosti predano svojim specifičnostima, razumljivo je da baš radi te mlakosti možda ne zadovolji ljubitelje ili jednog ili drugog na filmskom platnu. Ali, s druge strane, ima određen šarm u tom miksu i moram reći da se meni svidio. (pitam se jel i Cole ovako smišlja rečenice. hah)
Dakle imamo zombije, tu ideju čovjekova otuđenja utjelovljenu u horor motiv kojeg toliko volimo. Bilo da je to otuđenje od sebe, društva, ljudskosti, zombiji su uvijek predstavljali onaj dio nas koji zatomljuje našu humanost. Stoga mi se jako svidilo otvorenje filma gdje lik toliko humano opisuje svoje stanje da bi van konteksta to lako prepoznali kao SVAKODNEVNI ŽIVOT (tinejđera) negoli dijagnosticirali kao zombi infekciju. Lokacija za to je savršeno pogođena i aktualna; gdje se više čovjek osjeti kao ništa, tek funkcionalno živo stvorenje mravlje bitnosti nego li u suvremenim ne-lokacijama kao što su aerodromi? Simptomatično je to, jako mi se svidilo, vjerujem da bi ta ideja (još i bolje) zaživila i da se filmu pristupilo na drugačiji način, tj, HOROR jel.
Ali umjesto da se bavi horor stvarima, film ide na obrat i u principu jako nježno i bez pretjeranog eksperimentiranja (što mi je isto krivo) opisuje ljubav između našeg krnjeg Romea i Julije. I u tom segmentu ima sve što treba - fatalan susret, ljubav kao utočište, mini krizu, nevolje s roditeljima i naravno jako puno dobre MJUZE. Tu se baš nema što pretjerano pogriješiti, dobro je i tjt. Poanta "život je težak i nepredvidljiv, ljubav pobjeđuje sve prd" toliko bode u oči da je zapravo suptilno, genijalno zapravo. Ugl, za nekoga tko ne očekuje nešto više i jednostavno se želi prepustiti deklarativno čudnom tematikom obrađenom na jako konvencionalan način, film je sasvim ok, dapače, cilja da bude baš jako dobar.
Ali, s druge strane, ljubiteljima zombija će ovo biti FUCK THIS SHIT XDDDD jer ono.. teen zombiji, jeste vi srs :( a ljubiteljima ljubića ovo će biti koji je ovo DICK kako sad to zombi koja glupost prd prd. U jednom i drugom aspektu film je mogao više pretjerati i poprimiti neki zanimljiviji smisao, ali nije, valjda i jest zato gledljiv. Moglo je biti krvavije, moglo je biti smiješnije/morbidnije, moglo je biti ljubavnije, ali valjda u svom tom mlakom miksu film i gradi svoj mlaki šarm kojeg ne mogu hejtati. Zadovoljan ugl =)
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: [proGABBEing] SmaugX - 03. Veljača, 2014., 02:55
Dobro zboriš, ali nažalost, ja nisam prepozna tu simpatičnost i mlaku probavljivost filma, pa mi je ispa samo govno. Ideja ima potencijala, čitavo vrime sam čeka da se dogodi... nešto, ali na kraju samo prd, sve očekivane i standardne stvari. Dosta jadno/10
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: [proGABBEing] Richard - 03. Veljača, 2014., 03:10
ja sam htio da mi bude super, i najgore je jer ima ta tema toliko SMJEŠNOG potencijala, ali i HEARTBREAKING potencijala, ali na kraju ispadne samo mlako i dosadno i većinom se ništa ne događa.

a daj zamisli pilip gleda filmove na yt-u :( to mi je baš neznam grozno ako imaš drugi način, a imaš lely.

mogo bi crow pogledat, prije mi je bio najgore smeće, al počeo sam nekako odvratno ironično :( cjenit taj goth mrak emo ozbiljno sranja tipa blade underworld i, frankenstein (odite u kino, rula) pa možda nešto plus gledo sam to pradavno.

da sam neki gledač stvari pogledao bi crow seriju čak jer glumi miss simpatičnosti martijalno umjetničkog filma - drive <3

sad vidim: crow 3 - kirsten dunst <3

crow 4 - crow je Edward Furlong ave.

cijeli serijal ima potencijala, može.

dead alive bi radio pogledo opet, ne u hodniku na neudobnoj stolici po danu. :( cementary man sumnjam da oću jer sam gledao relativno nedavno, al preporuka svima koji nisu slučajno, odličan moovee.

hammer frankenstein nezzy, moram uć dublje u problematiku jer planiram jednom naravno,,,,,,,,,,ovako odvojeno neću,,,
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: nije_zvone - 03. Veljača, 2014., 20:08
@ warm bodies: gleda sam ga prije pa mi se ne da opet, al po mom sjećanju sam ga doživia dosta slično ovom vanjinom. Sad sam skočio na svoj letterbxd profil da vidim šta sam zapisao o njemu i nemam uopće ni review ni ocjenu.

:(
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: n00b - 09. Veljača, 2014., 23:51
Pogledao/regledao sam sve s liste osim Warm Bodies. Izbjegnite Curse of Franenkenstein, poprilično je loš. :( Ni Crow nije neka sreća. Dead Alive i Dellamorte Dellamore su sjajni, Tetsuo i dalje upečatljiv.

Jel itko misli da je Dellamorte Dellamore opis Francesovog čistilišta ili pakla? Ima dosta elemenata koji se ponavljaju tipa impotencija koja to nije, uvijek viđa istu djevojku i svaki put se beskrajno zaljubi u nju i možda je to njegov pakao, da bude osuđen na tu jednu noć strasti s njom a zapravo nikad ništa više... činjenica da 'ostatak svijeta' ne postoji isto daje na dojmu da je sve u nekom nestvarnom svijetu.

Kraj sa snježnom kuglom također podcrtava to da njegov svijet nije stvaran. Mislim da bi moglo biti čistilište, ponajprije jer Sclavi (autor) često zadire u alternativne svijetove, pakao, ništavilo... Također i niz bizarnih situacija u kojima Franceso nikada nije kriv za zločine koje je očito počinio i priznao ih.

Hoću reći ima dosta tih elemenata koji se ponavljaju a ostali likovi ih zaboravljaju (iako nije isključeno da ih i Francesco zaboravlja također jer se ne osvrće na prošlost). Možda romantiziram, ali jako vuče na čistilište/pakao.
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: Adam Jensen - 11. Veljača, 2014., 12:45
Tetsuo: The Iron Man (1989) (http://www.imdb.com/title/tt0096251/)

(http://www.electricsheepmagazine.co.uk/features/wp-content/uploads/2012/07/review_TETSUO.jpg)


1. mišljenje:
Ukratko: Kad me slijedeći put neko bude pitao koji je to najgori film koji sam u životu odgledao sad ću konačno znati odgovor na to pitanje.
Obrazloženje: Japanski uvrnuti i bolesni "umjetnički" izražaj nikad nisam volio a još manje cijenio, a Tetsuo je stvarno prekoračio svaku mjeru čak i za njihove standarde. Radnja filma se najjednostavnije može objasniti da je to neka noćna mora, i to ne u pozitivnom smislu tj. da je strašan kao noćna mora nego u smislu da je radnja skup nepovezanih sekvenci koje imaju vrlo malo veze jedna s drugom i gdje se stalno isprepleće realno i nadrealno (mnogo više ovo drugo), zaista kao da gledaš nečiju noćnu moru. Nakon što sam ga odgledao sam dugo razmišljao o tome šta sam gledao, da li ima neka skrivena poruka koju žele da prenesu masama i sl. jer mora biti u pitanju nešto dublje jer nema šanse da nešto ovako glupo još uvijek egzistira i još se gleda. To da me film smorio (iako traje samo 1h) i da nisam ni trun zabave u njemu pronašao to smo već ustanovili. Ali ovaj film nisam ni planirao gledati zbog zabave nego što umjetničke vrijednosti ili jednostavno da odgledam nešto drugačije. Očito je da je film drugačiji od svega viđenog ali ne bih mu zbog toga prišio epitet "umjetnički". Pa više je umjetnički ona dvominutna ukletna vrpca iz filma The Ring, stil je dosta sličan samo što ta vrpca iako kada je prvi put gledaš izgleda da je sve nepovezano ali na kraju filma se sve razjasni. Jedina pozitivna strana je muzička podloga koja je stvarno vrhunska i to me jedino oduševilo, a na momente mi se čak svidjela režija i izbor kadrova snimanja ali većinom sam sa poker face izrazom lica gledao i pokušavao skontati šta to gledam. Ko ima suprotno mišljenje od mene o ovom filmu volio bih da mi objasni njegove kvalitete, tu simboliku i poruku koju ovaj film prenosi.
P.S. Film nije ni Horror a još manje je Sci-Fi što piše u opisu žanra.

3

2. mišljenje:
Film počinje sa čovjekom koji je opsjednut metalnim augmentacijama (koje nisu ni približno sofisticirane kao one ugrađene u moju visost), već poslije par minuta tog čovjeka udara auto, on pada u komu i u tom stanju sanja kako je oživljen kao metalni čovjek koji ima samo jedan cilj a to je da čitav svijet bude metalan, počevši od osoba koje su ga ubile. Kao što vidite film je u stvari prikaz noćne more, i moram priznati da sam naprosto oduševljen originalnošću i realizacijom. Ovo je najupečatljiviji filmski prikaz noćne more, savršeno ukomponovana stvarnost sa maštom uz jednu dublju poruku koja se proteže kroz čitav san a koja predstavlja našu podsvijest tj. našu najveću želju o kojoj stalno razmišljamo. Sve je u tom tonu, počevši od crno-bijelog kolora pa do režije i kadrova snimanja, prebacivanja scena, niđe-veze pokušaja dijaloga (koji su karakteristični za stanje spavanja), savršena muzika koja u potpunosti dočarava to stanje. Film koji svako treba pogledati.
9

P.S. Nadam se da ću do kraja mjeseca naći vremena da po drugi put odgledam Vranu, gledao sam ga nekada davno i ostao mi je u veoma dobrom sjećanju pa me zanima jel mi se ukus promijenio od tada.
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: n00b - 11. Veljača, 2014., 20:55
Ako nije horror/Sci-Fi, što je? I kako to imaš dva mišljenja o fillmu, u jednom ti je najgori film u drugom svakom preporučuješ da mora pogledati?  :wildboy:

Slijede spoileri.

Film ima suludu vojsku fanova koji overhajpaju i pronalaze nove značajke kojih nema, što je standardno za većinu nadrealističnih uradaka. Dosta toga ljudi analiziraju preko mjere i onda 'pronađu' stvari koje autoru nisu bile ni na kraju pameti. Ali Tetsuto nije samo rendom izdrkavanje, u to sam siguran.

Valja samo spomenuti što je sam pisac/režiser rekao za film (što valjda treba uzeti u obzir), da je film njegov prikaz ljubavi/mržnje prema Tokiju.

Prvo što tebe Adam Jensen buni je sama radnja filma. Nije to nikakva noćna mora već je film ispričan nizom sekvenci koje skaču malo u prošlost malo u sadašnjost. Ništa revolucionarno samo je ovdje to malo teže pratiti. Ima samo jedna scena sna, cijeli film definitivno nije san. Zbog opskurne crno-bijele boje i izgleda može biti malo teško pratiti ali nedavno sam gledao drugi put i stvari su definitivno sjele na svoje mjesto. 

Ovo je time line događaja-

Dakle film se otvara frajerom (zovimo ga Hrđa je nema ime) koji si stavlja hrđavu čeličnu cijev u nogu. Kad ugleda crve u mesu kraj cijevi uznemiri se i istrči na cestu gdje ga pregazi automobil. Hrđa umire, i vidimo da ga je ubio bračni par koji je sjedio u automobilu. (nazovimo ih Mala i Tetsuo jer likovi nemaju ime)
Mala i Tetsuo grabe tijelo i odbacuju ga u šumu te se nakon toga poseksaju pred truplom. Ova sekvenca seksa se često pojavljuje kroz film koju i vidimo u nešto drugačijem stilističkom obliku (blicevi/prijelaz su kratki white noise na TV-u), što je zbog toga jer ju gledamo P.O.V. (point of view), odnosno kroz oči umirućeg Hrđe. Čak u jednom od tih flashbackova Mala jasno kaže ''Hej on nas gleda.''

Hrđa je umro/preživio udar automobila i onda se vraća u svoj HQ gdje ga strojevi potpuno rastave na proste faktore i opet sastave. To je zapravo tema uskrsnuća, jer Hrđa se nakon smrti vraća kao potpuno novo biće, ojačan i spreman za osvetu! No da ne preskačem, dakle nakon Hrđine smrti, bračni par se poseksao u šumi naočigled umirućeg Hrđe.

Nakon toga smo u kući bračnog para i Tetsuo uvidi da na licu ima metalnu izraslinu koju ne može otkloniti. Tu uslijedi telefonski poziv ko iz Ćelave pjevačice (uzastopno ponavljanje 'Hello?''), dok se Tetsuo zapravo prisjeća grozote koju su on i Mala napravili; ubili su čovjeka i sakrili tijelo.

Slijedi scena u subwayu gdje je Tetsuo progonjen od nepoznate žene (koju nazovimo Žena) koja se pretvara u polu-metalno čudovište. Mi vidimo njeno pretvaranje u 'čudovište' jer je dotaknula dijelić metala na tlu koji je zapravo Hrđa. Ovo znamo zbog identičnog P.O.V. koji se ponavlja u sceni sa seksom, dakle nepoznatu ženu Ženu je zarazio Hrđa. Odmah potom, Hrđa preuzima kontrolu nad njenim tijelom i napada Tetsua koji panično bježi. Tetsuo pobijedi Ženu dok Hrđa uživa u početku svoje osvete. Nakon ovoga, Tetsuova transformacija je sada uznapredovala i sve veći dio njegovog tijela postaje metalan.

Nakon ovoga slijedi jedina scena SNA u filmu u kojoj Mala siluje Tetsua, i to poprilično nasilno. Scena sna nije besmislena jer se radi o analnom seksu, činu kojeg je nemoguće imati sa ženom (da je žena ta koja penetrira falusom). Scena sna u kojoj Mala siluje Tetsua je zapravo predviđanje njegove budućnosti, o čemu više u nastavku.

Nakon tog sna, Tetsuo se budi izbezumljen i svjestan da metal proždire njegovo tijelo. Slijedi scena u kojoj njegova žena pokazuje znakove da ona već jest metalno čudovište jer sva hrana koju stavlja u usta ima metalan zvuk što je jako naglašeno.
Ovo može biti znak da se njegov san ostvaruje (Mala postaje metalno čudovište), ali isto tako može biti i Tetsuova percepcija svijeta u tom trenutku. Ovo da se san ostvaruje mi se čini vjerojatnije.

Ovo je i pomalo erotska scena, nakon koje Tetsuo doživljava ključni trenutak svoje transformacije. Njegov falus (penis, kurac, kita) postaje ogromno metalno svrdlo. Bori se sa Malom i pobijedi ju upravo sa svojim penis-svrdlom, što je bitno spomenuti i za kasniji osvrt na film, ubio ju je činom ljubavi (seksom).

Prebacujemo se na Hrđu i njegove flashbackove gdje se susreo sa liječnikom nakon što ga je udario automobil. Liječnik utvrđuje da Hrđa ima metalni komad u mozgu i da je 'čudo što je živ'. Liječnik odlučuje da neće maknuti komad metala, i nakon toga vidimo opet dijelove Hrđine smrti i preobrazbe koji su tek kasnije prikazani u cijelosti.

Tetsuo je sad gotovo potpuno metalan i prisiljen je gledati Hrđina sjećanja. Ovo je prilično jasno, i tu mu Hrđa ukazuje na sav horror koji je morao proživjeti nakon što su ga Tetsuo i Mala pregazili, bacili u rupu i potom se jebali pred njegovim truplom. Tetsuo je užasnut a Hrđa mu dolazi u posjet. Prilikom posjeta, Hrđa zarazi Tetsuove mačke, sobu i naposljetku Malu. Hrđa uništi Malu (pretvori ju u paramparčad) i onda se uzdiže. Tetsuo je šokiran njegovim uskrsnućem (odnosno, you survived). Hrđa pokazuje Tetsuu 'new world', odnosno viziju svijeta u kojoj ljudi umiru i pretvaraju se u polumetalne stvorove.

Slijedi borba između Hrđe i Tetsua u kojoj imamo flashback Tetsua na njegovu prošlost kad je bio dječak i kad ga je otac tukao. Ovo je jedan od tabua u Japanu, ta strogost roditelja, posebice očeva koja se podrazumijeva do te mjere da se strašno odvojeni od djece. Zanimljivo je da, kako otac tuče malog Tetsua, i Tetsuo i Hrđa jadikuju od boli, odnosno Hrđa osjeća Tetsuove osjećaje.

Gledamo suludu borbu između Hrđe i Tetsua u kojoj Hrđa grabi Tetsua pod okrilje metalnog štita gdje su obojica goli te se uz romantično-erotsku glazbu spajaju u jedno. Na kraju, fuzija Tetsua i Hrđe je taj veliki metalni oblik (opet, u obliku falusa) koji je spreman da pokori svijet.

/

Simbolike ima na bacanje, praktički odabereš ono što ti najviše odgovara. Jedna najočitija stvar koja bode u oči je ta fuzija čovjeka i tehnologije u kojoj se čovjek prepusti tehnici. Film je napravljen krajem osamdesetih kad je Japan bio snažna industrijska sila i Tokio se, ako je vjerovati internetu, pretvarao u jedan golem industrijski pogon.

S druge strane, ima jako puno aluzija na homoseksualnost. Primjerice, seks između muškarca i žene, točnije Tetsua i Male je svaki put prikazan vrlo nasilno, neprirodno, nešto s čim Tetsuo i nije baš presretan dok je spajanje/fuzija/(seks?) Tetsua i Hrđe prikazan ko jedan lijepi trenutak, utopija na koju se dugo čekalo.

Flashback u kojem otac tuče Tetsua također se može tumačiti kao potiskivanje homoseksualnosti, gdje Hrđa i Tetsuo obojica osjećaju bol potiskivanja. (zbog ovoga Hrđa osjeća bol jednako kao i Tetsuo prilikom svakog udarca). Analni seks između Male i Tetsua u njegovom snu još je jedna oda potiskivanju homoseksualnih poriva, mislim Mala ga analno siluje, nešto što je za njega lijepo žena (žena!) pretvara u nemoguću misiju, nešto odvratno i ružno.

Sekvence u filmu su dosta dobro povezane iako su raštrkane uzduž i poprijeko, i jbg, to je 16 mm film na kojem se kurca vidi + što nama svi Japanci izgledaju identično. Struktura također funkcionira, nije da sam pretjerano nešto analizirao ali redoslijed događaja i otkrivanje informacija je jako dobro tempirano.

Film nikako nije jedna velika noćna mora - to nema smisla. Mislim da je moj timeline gore manje ili više točan, ima i nekih drugih teorija po netu ali ljudi tu već odlaze u nebuloze (tipa da Hrđa predstavlja AIDS koji je u to vrijeme bio veliki tabu i pripisivao se isključivo homoseksualcima).

Scena potjere u subwayu gdje se Tetsuo bori protiv Žene sadrži jednako uzvikivanje ''Prestani!'' koje se ponavlja u sceni s ocem. Ako uzmemo u obzir kontekst scene sa ocem, onda se čini da i ovdje Tetsuo bježi od žena, odnosne nametnute seksualne orijentacije.

Isto tako konstantna opsesija sa falusima, pogotovo metalnim falusima također ukazuje na neke skrivene ideje.

Dio sa 'Hello? Hello' telefonskim razgovorom koji djeluje besmisleno jako baca na teatar apsurda što nije čudno jer hej, redatelji i glumci su bili ta kazališta grupa i kazalište je njihov primarni medij. Tetsuo je uslijedio nakon toga. Nije da ovo opravdava bizarnost filma ali daje uvid u tehnike snimanja i dijaloga. Ne bi rekao da su dijalozi besmisleni, upravo suprotno, otkrivaju jako puno i popunjavaju rupe u filmu.

Po meni film ima nekoliko poruka koje se isprepleću, nije sad to neki masterpiece u kojem je autor htio reći jednu jedinu stvar, stil je dosta ekstreman ali ima mi smisla.

tl;dr

Reko bi da je riječ o potiskivanju homoseksualnosti, metal predstavlja prihvaćanje iste a svi ženski likovi i otac u filmu rade upravo suprotno; tjeraju Tetsua da se srami sebe i svojih iskrenih poriva. Ako uzmemo u obzir autorovu ljubav/mržnju prema Tokiju krajem osamdesetih, industrijski dio sa metalom lijepo sjeda kao alegorija na vrijeme u kojem su nastupili događaji.

Hoću reći, metal je simbol industrijalizacije, modernog doba, budućnosti, doba koje će donijeti brojne promjene među kojima je ključna promjena prihvaćanje homoseksualnosti u konzervativnom japanskom odgoju/društvu. IMO sve sjeda na svoje mjesto, pogotovo kad gledaš film/dijelove filma kroz ovu prizmu.

 :(
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: Adam Jensen - 11. Veljača, 2014., 23:19
Dobro napisano, sviđa mi se tvoj stil. Ništa et, film definitivno nije za mene. Samo da uđe u zapisnik naravno da sam znao da to nije noćna mora :hihi:, nego sam taj izraz koristio da izražem koliko mi je sve to bilo konfuzno da sam rekao da kao da je neko snimio film o noćnoj mori tj. sve je za mene bilo konfuzno i nepovezano. Inače ono prvo mišljenje je moje, a drugom je cilj da malo ismije film :(. A što se tiče ovog žanrovskog pitanja pa nije defnitivno SF jer nema ništa naučno u tome, a horror pa film se ne trudi biti čak ni to ali ajd pola filmova nemaju veze sa žanrom pod kojim se vode. Inače, n00b dobar posao si napravio s ovom temom :thumbs:
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: [proGABBEing] Richard - 11. Veljača, 2014., 23:25
isusa ti jebem retardiranog jesmo propšli već par puta što je horor?

kako ovo nije horor care aseva, ajde ti meni reci što je horor molim te doslovno ću si odrezat jaja od muke što ti postojiš :ave:
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: pilip - 11. Veljača, 2014., 23:51
Jadna gnjevna osobo. :(
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: [proGABBEing] Richard - 12. Veljača, 2014., 00:10
e skoro sam dobio kap bio. :hiha:

sad me više nije briga ofc. :hiha:
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: Ramza - 12. Veljača, 2014., 00:15
:hihi: ane
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: n00b - 12. Veljača, 2014., 00:24
:mrgreen:

Adam Jensen, ne znam što da ti kažem. SF je jer je riječ o znanstvenoj fantastici, odnosno fuziji čovjeka i stroja. Nema ništa znanstveno ni u Inceptionu pa se vodi kao SF. Nema ništa znanstveno ni u Star Warsu pa se vodi kao SF. Malo mi je mučno ovo pojašnjavat, ali događaji u Tetsuu su stvarni, nisu produkt mašte. Mislim čovjek se pretvara u robota, ja ne znam što je to ako nije SF.

A horror pa apsolutno je horror.  :wildboy: Cijeli film je prožet hororom koji protagonist proživljava, od sudara automobila, sna, progona, mislim frajer doživljava preobrazbu u metalno čudovište, falus mu postaje svrdlo, ubio je vlastitu ženu, njegova psiha je izložena udarima sa svih strana, sve je krajnje morbidno i mračno.

Mislim ok ŽANROVI, zbilja nije bitno u koji žanr spada neki film, ali zanima me gdje bi ti onda svrstao ovaj film ako ne pod SF/horror. (ja bi dodao još nadrealizam, MOŽDA)
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: Đester - 12. Veljača, 2014., 03:17
kako ovo nije horor care aseva, ajde ti meni reci što je horor molim te doslovno ću si odrezat jaja od muke što ti postojiš :ave:

:ave::ave:
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: Ramza - 12. Veljača, 2014., 04:04
Dellamorte Dellamore
http://www.imdb.com/title/tt0109592/ (http://www.imdb.com/title/tt0109592/)

Ajme, koji je ovo vrh od filma. Sjećam se da sam kao mlađi puno više volio tu smiješnu notu filma, sad mi je ista isuviše depresivna da ne bi pomislio zašto je to tako :( Mislim, film je na površini i dalje zabavan i sve, cice, zombiji, pištolji, u toj nekoj domeni film je zabavan za pogledati i ne pomisliti o tome svemu. Ali, mislim da ima tu još štošta toga za reći, mislim, film završi prečudno da bi samo bili zabavljeni tim krajem, ne i idejom istog. Malo ću se nadovezati na MILU dolje, kad je već u spojlerima i ja ću spolerati.

Jel itko misli da je Dellamorte Dellamore opis Francesovog čistilišta ili pakla? Ima dosta elemenata koji se ponavljaju tipa impotencija koja to nije, uvijek viđa istu djevojku i svaki put se beskrajno zaljubi u nju i možda je to njegov pakao, da bude osuđen na tu jednu noć strasti s njom a zapravo nikad ništa više... činjenica da 'ostatak svijeta' ne postoji isto daje na dojmu da je sve u nekom nestvarnom svijetu.

Kraj sa snježnom kuglom također podcrtava to da njegov svijet nije stvaran. Mislim da bi moglo biti čistilište, ponajprije jer Sclavi (autor) često zadire u alternativne svijetove, pakao, ništavilo... Također i niz bizarnih situacija u kojima Franceso nikada nije kriv za zločine koje je očito počinio i priznao ih.

Hoću reći ima dosta tih elemenata koji se ponavljaju a ostali likovi ih zaboravljaju (iako nije isključeno da ih i Francesco zaboravlja također jer se ne osvrće na prošlost). Možda romantiziram, ali jako vuče na čistilište/pakao.


Pa je li čistilište, ili pakao? = ) I prema komu? Bibliji ili nezz, DANTEU (to mi je u glavi jer italija). Mislim, zašto misliš da pakao/čistilište mora biti takvo, a i je li dan neki hint zašto je on tamo da pomislimo da je tamo?
Nije da ideju odbacujem ili nešto.. samo me zanima, zašto misliš da taj -KONCEPT- kojeg on prolazi mora biti religijski? =)
Možda idem malo preduboko, ali čini mi se da se Sclavi tu barem malo poigrao s idejom Ida/Ega/Superega i, naravno, straha od kastracije. Imamo zombije, nešto umrlo, neprirodno vraćeno u život protiv čega se Dellamorte bori. Ali ti zombiji su >pohotni< :hiha: , žude za životom kojeg Francesco odbacuje, nije ni čudo što je sukob neizbježan (sukob između njega i njih, svi drugi ne znaju za njihovo postojanje; ali otom potom). I svi oni su opet nekako seksualno povezani uz život, ali je on to odbacio, DOK ne dođe Ona. E sad je tu problem tko je što u tom filmu.
Mislim da je iz eto, očitih razloga Francesco predstavnik Ega dobar dio filma, dok je Gnaghi predstavnik zakržljalog i zatomljenog Ida. Jednostavnije rečeno, Francesco kao kombinacija Ida Ega i Superega je odbacio sve seksualne porive, pri tom osakativši i stvorivši Id/Gnaghia. Sad, je li impotentnost razlog ili posljedica događaja morao bih razmisliti, ali u svakom slučaju imamo taj nesrazmijer seksualno aktivnih mrtvih i impotentnih živih, ljubav omogućenu jedino kastracijom nasuprot mogućnostima superega. Drugim riječima, supostojanje ida i superega je u potpunosti isključeno, što ostavlja trajnu traumu na našeg junaka = )
Da se vratim još na tu kastraciju, opet frojdovski lol, otac je stalno prisutan kroz prezime, smrt jel, a majka pak je spomenuta kroz ljubav, dok je Francesco, ego negdje u sredini zarobljen između tog dvoje. Očito da Francesco negdje u stvarnom životu kojem mi nemamo pristup to nije razriješio. Možda u tom smislu čistilište.
Ali prije nego li čistilište, to je čisto življenje fantazije, iz tog razloga film započinje relativno normalnim stanjem da bi se bez proispitivanja doveo do banalnosti, a taj solipsizam je na kraju dočaran snježnom kuglom. Tek nakon svega, nakon što Francesco, ego, u potpunosti poludi i oslobodi se "kastracije", impotentnosti, kad zombiji kao nekakvi superego predstavnici postanu nerazlučivi od živih, Gnaghi nešto progovori, a Francesco odgovori sa gnja. Iliti, preobrazba se desila i kroz fantaziju superego je potpuno zatomljen a na površinu izlazi Id.


Naglasit ću, možda bih trebao preciznije baratati s pojmovima, ali ono, mislim da poanta stoji. Ne vjerujem da je to bila prvotna ideja filma, čini mi se da bi to više moglo ići kao usput, ali film u principu djeluje kao nekakva struja podsvijesti pa eto. Iz tog me razloga podsjeća dosta na Mulholland Drive =)
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: [proGABBEing] Richard - 12. Veljača, 2014., 04:15
nije bilo potrebno ovo stavljati u spiler.

ali volim tvoje ANALize xD
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: n00b - 12. Veljača, 2014., 08:48
HAH. Ovo s Frojdom ima par poveznica, dobro mi je ovo otac-majka-između, dosta dobro se uklapa. Cura koju ovaj stalno sreće bi mogla simbolizirati Francescovu majku... HINT (i mali spojler u Dylan Dogu!), ali Morgana, velika ljubav Dylan Doga je u principu... njegova majka! Ovime se još više poklapa. Francesco zapravo voli ženu koja izgleda poput njegove majke ili jest njegova majka. Cura predstavlja ono što on svjesno želi jel, odnosno tu ljubav koja bi trajala beskonačno. Mislim frajer je spreman na kastraciju samo da bude uz ovu, zvuči ko nekakva ultimativna ljubav i STVARNA želja jel.

Vrhunac nikad ne potraje! Uvijek ju ubije. Možda ovo da je ona mama nema smisla ali vidim da ju nisi definirao, a čini mi se da je to dosta bitno da bi teorija funcionirala do kraja.
Fora. =)

Inače ovo s čistilištem je nekakav slobodan zaključak. Čistilišta nema u Bibliji to je čisto izmišljotina Crkve pa su i 'pravila' dodavana putem literature i medija primjerice eto Dante iako dosta nagađam ovdje.
Nisam čitao Purgatory ali ako je isto ko Pakao Dante sreće te ljude koji neprestano ponavljaju jedne te iste radnje. Nez ovo baš pucam naslijepo ali vodim se tim da sreće ljude koji tamo provode vječnost...

A Pakao u kojem lik opetovano proživljava iste situacije se može vidjeti na masu primjera. Clive Barker, Stephen King, Neil Gaiman eto i sam Dante koji muke u Paklu opisuje kao vječno ponavljanje istih radnji. Čak je i American horror story prikazao pakao kao neprestano ponavljanje najgoreg perioda u životu. Imam osjećaj da se to podrazumijeva.

Zbog ovoga mogu utvrditi (mogu li!?) da je i čistilište svedeno na konstantno ponavljanje radnje, opet i opet iznova. Recimo, Wriscutters: A Love Story je dobar prikaz čistilišta kojeg ovako povlačim kao kartu zamku za primjer. Beznadno ponavljanje u kojem nema nade u bolje sutra ili prisjećanja na loše jučer.
 
Sclavi voli ništavilo i često mu je postavljeno kao nešto između života i smrti. Ako pokušamo gledati iz neke njegove perspektive, onda to 'čistilište' možda jest između života i smrti zapravo, a Francesco je zarobljen i obnaša istu dužnost kao smrt ili Haron... ipak nazove Smrt 'bratom' za što mislim da nije slučajnost.

I ono što me posebno intrigira je to ponavljanje. Neprestano upoznaje ženu svog života, s kojom se boji da neće moći spavati jer misli da je impotenan, da bi potom imali najbolji seks ikad, da bi ju potom ubio. I uvijek, njeno ubojstvo ga mimoiđe, ko ultimativni pečat ironije na tu sudbu koju stalno mora proživljavati. To ponavljanje me najviše vuče na čistilište/ništavilo, gdje se stanje Francesca ne mijenja. On čak i poludi pretkraj i počne ubijati rendom ljude ali ništa se ne odrazi, tj., vanjski svijet se potpuno jednako odnosi prema njemu što samo dokazuje dokle ide ta bizarnost.

Imam osjećaj da smo se samo uključili u jedan dio te spirale ništavila i pratili dalje. Samo dojam, ali mi je dosta jak.

Gnaghi je jako bitan, čini se dosta izgledno da je zapravo dio Francesca (ego/id teorija), tj. Francesco i Gnaghi su zapravo jedna osoba u smrti.

Francesco u jednom trenutku kaže da je pročitao samo dvije knjige u životu... koliko ih je pročitao Gnaghi? =)
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: Adam Jensen - 12. Veljača, 2014., 12:31
isusa ti jebem retardiranog jesmo propšli već par puta što je horor?

kako ovo nije horor care aseva, ajde ti meni reci što je horor molim te doslovno ću si odrezat jaja od muke što ti postojiš :ave:
Nakon prvih 6 min. filma sam misilio da će biti dobar horror, ona scena kada ga ona žena-čudovište ganja je bilo u horror stilu a kasnije se film NIJE TRUDIO biti horror tj. nije reditelju bio cilj da napravi horror film nego da valjda neke druge poruke prenese, barem sam ja imao takav osjećaj. Ne mora film biti strašan da bi bio horror ali ovaj film je više bio neka šprdancija ili parodija, kako će nešto biti horror ako je neozbiljno. To je isto kao da kažeš za Mrak film da je horror kad je komedija, jest da možda poređenje nije na mjestu jer Tetsuo nije komedija ali je neka vrsta parodije. Kako drugačije objasnit scenu kada onaj frajer što se pretvorio u čudovište počne ganjat svoju curu i nakon što ga ona sredi umjesto da preplašena bježi što dalje može (kao što biva u horrorima) ona ga počne lizat :bonk:, ili kada frajeru umjesto kurca nikne bušilica pa to jebeno nije strašno nego smiješno, da ne nabrajam dalje takvih primjera je u ovom filmu bezbroj, ako je tebi to horror oda se idi ubij odmah ISFRUSTRIRANA OSOBO,  boli me qrac ako ti je život pun neuspjeha nemoj ovdje liječit te tvoje frustracije imaš za to specijalizovane ustanove :tired:.

A što se tiče da li je naučna-fantastika. Pa cilj SF filmova nije da oni na naučni način objasne neku fantastičnu temu nego da se trude da je objasne. Uzmi za primjer najbolju SF seriju Fringe, ljudi se bave tako paranormalnim i fantastičnim temama ali su se potrudili da to objasne na "naučnoj" osnovi da gledatelj ima osjećaj da je to sve moguće. A u Tetsuu se niko ne trudi da nešto objasni, čovjeku počne rasti željezo iz njega i niko nije ništa objasnio kako je to moguće (jel mu neko ušprico u krvotok neku materiju koja počinje stvarati metalne ćelije ili koji već qrac :bonk:), u Tetsuu se jednostavno dešavaju fantastične stvari ali niko ne zna odakle i kako i to ne može biti SF (iako se hrpa takvih filmova nažalost vode kao SF-ovi). U Tetsuu je jedino objašnjenje kada mu dokror kaže: " Ne znam odakle ti to željezo u tijeli ni ko je to tako dobro ubacio ali gledaj na to kao na ukras". . 
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: black_out - 12. Veljača, 2014., 12:53
Nema potrebe za objašnjavanjem, svi znamo da nije horror ako nije strašno i da nije SF ako se radnja ne odvija u svemiru.

:kava:
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: pilip - 12. Veljača, 2014., 14:48
Ako uspoređujemo Dellamortea sa Danteovom Komedijom, može se reći da Francesco utjelovljuje i Dantea i Vergilija u jednoj osobi. On prolazi kroz taj SVIJET i gleda, kako kažeš, te ljude koji ponavljaju jednu te istu radnju kao u Paklu. Kao narator, on prati i sam sebe jel. U daljnjoj paraleli sa Komedijom, recimo da ŽENA predstavlja Beatrice, kult njegovog obožavanja, vrhunac koji on ne može dostići. Ubojstvom nje ("umrla" je tri puta - simbolika broja 3 koji je temelj Komedije), on ostaje bez daljnjeg vodiča do Raja što se može, recimo, opisati kao kraj one ceste koji vodi iz pakla, kroz čistilište do paradisa.
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: progabbeing-ixy - 25. Veljača, 2014., 04:03
Braindead sam pogledao nekoliko puta pa nez baš da ću ga gledati opet. Ali sjećam se da mi je bio dosta solidan i zabavan. Iako opet, postoji dosta dobra šansa da bih ga sad mrzio.


Dellamorte Dellamore (1994) (http://www.imdb.com/title/tt0109592/)

A rula. Što više say,,,,
Uz svo svoje koketiranje s filozofijom, psihologijom i referenciranje na (za jednu horor komediju) prilično teške teme, ne zaboravlja biti zabavan lol.
Film je baš dosta bogat u svim svojim elementima. Tematski, vizualno (setovi rulaju), idejno,,,,

watch def


Tetsuo (1989) (http://www.imdb.com/title/tt0096251/)

Zapravo sam očekivao i teži film,.
Nez, ovo je relativno str8fwd. Ne pokušavam biti RUBAN il nešto,,,, meni se sve činilo relativno jasno. :(
Ae, ponekad je malo dosadan zbog tog svog načina.

ALI, stilski jako rula. Koji vrh vizualno,,,,, pa jemtima.

(http://i.imgur.com/DS9VJpg.jpg)

Nez baš kad ću ga (ako ikad lol) opet pogledati i nije sad UVUAUAUUAVUAU NAJBOLJE IKAD, ali dosta sam zadovoljan,,, pogotovo izgledom, režijom i cijelom tom vizualnom stranom filma.



Warm Bodies (2013) (http://www.imdb.com/title/tt1588173/)

A meni je ovo bilo dosta simpatično.
Naravno, potpuno onako rendom gledljivi holivudski (bez negativnih konotacija,,,, prije nego karlo i grga počnu smarati iako znaju da nisam tako mislio,,, ali opet, impliciranje da ti glupi šabani čitaju više išta na forumu, A KAMOLI SUDJELUJU,,) film koji vjerojatno neće nikom prosuti mozak il nešto, ali ima tih nekih dijelova i pošalica koje ga izvuku ipak iz nekog prosjeka.

Iako,, dosta me iritirao taj anti mozak način ljudi.
Durrrrr ajmo na čelo svih ljudi ikad staviti frajera koji je debil koji je madde jer mu je žena umrla,,, DURRRRR JA SAM MALKOVIČ JA PRIČAM S MRTVACEM KOJI PRIČA I IMA NEKU INTELIGENCIJU I NE JEDE ME ALI JA NEĆU VJEROVATI DA SE IŠTA PROMIJENILO XDDDDDDDDDDDDD

Mislim, malo je iritantno koliko film ni ne pokušava biti bar centimetar dalje od neke šablone,.
Uzeli su taj standardni ljubavna komedija scenarij, upisali zombije i sve to u njega,.,.., onda je netko došao i rekao HEJ ALI OVO BAŠ NE MOŽE TAKO NEMA TO SMISLA NE BI TO TAKO, ali onda su zaključili da DURRR KOME SE DA TO SMIŠLJATI xDD SNIMIĆEMO OVAKO.

Al eto,,,, možda je baš zbog te šablone gledljiv.


The Crow mi je ostao u sjećanju kao užasan, ali možda ćemo i to provjeriti,.,,.
Za ostalo nezzz,,, vidjet ću koliko će mi se dati.
Naslov: Odg: II. HCL Filmski Klub, veljača 2014. - Uskrsnuće
Autor: progabbeing-ixy - 02. Ožujak, 2014., 20:25
:hiha:

The Crow (1994) (http://www.imdb.com/title/tt0109506/)
..::dok čitate slušajte::.. (https://www.youtube.com/watch?v=1V4AscLidWg)

A ono, da sam ga gledao u nekom ludom društvu (hehee, pozdrav ekipi ;)), možda bi bilo zabavno.
Ovako je bilo samo prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrd.

Ta 90e goth emo estetika... ja nez. :))))
Bez ikakve trunke ironije ili samosvijesti. Film ima ravno lice dok izvodi to sranje.

(http://i.imgur.com/AutfmYm.jpg)
doslovno izvodi xDDD


I to se fura baš jako. Def glavna karakteristika filma.
Osim toga je potpuno generičan dosadni akcijski film.
Eric Draven je čak solidan lik. Nekako je jadno smug i sarkastičan kao i dosta današnjih AWESOME likova, ali ima feel prave osobe, nez.

Šteta što su baš svi osim njega dosadno govno. Pogotovo negativci. Ni jedan od njih nema baš ništa.
Bijedno dosta.
Plus, oni zapravo nemaju neki motiv za išta, nego su jednostavno ZLOČESTI. U jednom trenutku čak imaju sastanak na kojem pričaju o tome kako je sve to što su dosad radili onako OKEJ, ali sad trebaju nešto novo zločesto raditi. Eto. Malo.

VRANA (znam da se ne zove tako al jbg, tako ste nazvali film i on se sad tako zove REALNO) izgleda slično kao Ledgerov Joker pa me na sekundu zabavila ideja da je Crow prequel Dark Knighta, a onda sam skužio da je to glupo.

(http://i.imgur.com/kVneBAU.jpg)
why so serioPRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRD

Da je bar nekako maštovitiji. As ima tu moć regeneracije što je vjerojatno prva ideja koja je ikom pala na pamet kad su pisali scenarij pa ajde stavit ćemo je.
Ili da su bar ti negativci zanimljivi imalo.

Meh. :kava: