I da, to sto će nadolazeci Battlefield Bad Company 2 imati dedicated servere je samo radi konkurencije s MW2 i mislim da ce tako vise izgubiti, nego dobiti. Tak da mi nemojte tu povlaciti neke poveznice.
*coughbullshitcough*
Nije stvar samo u brzini konekcije, vec i u sustavu na kojem se hostaju igre. Nemoguce je dobiti uvjete identicne hostanjem na dedicated serverima. Prvo, tu su windowsi kao takvi. Koji su daleko inferiorni sto se tice net frameworka u sebi naspram linuxa. Da ne spominjem da vise srcu resurse.
A sto se tice gubitka na dedicated serverima, erm, pardon na pitanju, ali gdje ti zivis?
Istina, dedicated serveri traze dodatnu infrastrukturu od strane publishera za hostanje. Ali to je, da budemo iskreni, pi*kin dim sto se tice troskova. Svaka online pucacina je dosad donosila nekoliko desetaka online servera za igranje po defaultu, dok je sve ostalo dolazilo od privatnih dedicated server providera. Klanovi su tako unajmili server kakav trebaju, customizirali ga i sve to za recimo 10€ mjesecno. Ili manje. Na cemu su zaradivali privatni dedicated server provideri ala
www.ngz-server.de, preko kojih su i neki od nas igrali. I gustali.
Bilo je slucajeva da su i sami developeri/publisheri nudili uslugu hostinga servera i zaradivali na tome dodatno.
I da, moglo bi se povuci dosta paralela sa MMO pretplatama na taj nacin, ako je itko pomislio na to.
Ako devovi i publisheri imaju imalo mozga, mogu samo zaraditi na tome.
A sad, ajmo realno. IW je ovaj potez povukao cisto radi pressinga od strane Activisiona. Nitko u ludilu ne bi napravio takvo nesto samo od sebe, pogotovo za PC publiku. Podrzavas? Mkay.
Ali meni je ipak draze da postoji barem opcija da imam svoj vlastiti klanski server, gdje mogu uploadati svoje custom mape, igrati po svojim uvjetima i, sto je najbitnije, imati lokaciju gdje mogu igrati u normalnim uvjetima sa svojim klanom.
Ovo je konzolaski model. Ne mozes nista od toga, a pitanje je vremena kad ce Activision/IW ponuditi placeni DLC od svega par mapa i mozda kojim gametypeom. Ono, wtf?
Ako su mogle sve igre prije njega na PC-u imati takvu infrastrukturu, moze i MW2. Jedina "isprika" koju imaju za to su anti-pirate potezi, poput linkanja svog IWnet servisa sa Steamom.
I ruku na srce, NE POSTOJI metoda koju pirati ne mogu razbiti. Jednostavno ne postoji. Ako netko moze programirati zastitu, netko drugi ju moze razbiti. Cista logika.
Za mene je to epic bullshit. I ne znam kako ijedan osoba koja je u proslosti igrala neku online igru moze to prihvacati samo tako. Ako ce se tako u buducnosti nastaviti, jebat ga, onda nema izbora. Ali ne znaci da je to cisto ok naspram PC igraca, a nikako se ne moze smatrati napretkom, vec ogranicavanjem. A ljudi to puse, poput ovaca. Najlicemjerniji su mi ovi MW2 bojkoteri, koju su organizirali kojekave peticije i sto vec ne, samo da bi kasnije pokupovali igru. Meh.
Dode mi da se opet primim UT2004 ili cega vec. To su bila vremena.
