HCL.HR

Kolumne

Gdje su nestali veliki dizajneri i inovatori u industriji videoigara?

Pero Mlinar 27.10.2018.

U posljednje sam vrijeme ponešto odustao od igranja igara kao središnjeg hobija. Ne mogu se ne sjetiti magije i posebnosti tog medija koji je toliko različit od sveg ostalog.

Red Dead Redemption 2 možda je zadnja šansa visokobudžetnog single-playera

Zoran Žalac 15.10.2018.

Rockstarov jesenski hit pred sobom ima gomilu očekivanja, a na svojim leđima nosi i sudbinu budućih single-player igara visokobudžetne produkcije.

Priče u igrama još uvijek robuju gameplayu

Zoran Žalac 16.09.2018.

U namjeri da nam prezentiraju junaštvo u stvarnom svijetu kojega poznajemo, igre često upadaju u zamku da im likovi djeluju nestvarno.

Jesam li lopov ako skidam igre koje se ne mogu kupiti?

Zoran Žalac 17.08.2018.

Velika je ironija industrije videoigara kada ju piratstvo mora spašavati od nje same jer videoigre ne idu u raj i ne postaju besmrtne.

Što se čeka sa spajanjem univerzuma u videoigrama?

Zoran Žalac 11.08.2018.

Zabava nije nešto što se uzima u obzir kad se balansira univerzum. Ali crossoveri… mi izmamljuju osmijeh na lice.

Ljepota je prolazna, no mogu li to današnje igre naučiti od nekadašnjeg Crysisa?

Pero Mlinar 05.08.2018.

Crysis je igra koja je bila daleko ispred svog vremena u tehničkom pogledu. No, ostaje li iza nje danas kvalitetna zabava u FPS žanru?

Koliko često igrama dajete drugu šansu?

Zoran Žalac 18.07.2018.

Izlazak igara u nedovršenom izdanju često zna pokvariti uživanje u zabavi koja ima potencijala. Je li danas pametnije igrati igre s odmakom od godine dana?

Previše smo posesivni kad su igre u pitanju

Zoran Žalac 26.06.2018.

Strastveni ljubitelji gaminga najčešće su i kolekcionari, a ta karakteristika ne ide nam u prilog s obzirom na budućnost igranja kakvu nam pripremaju.

Zašto sve nove igre sliče jedna drugoj kao jaje jajetu?

Zoran Žalac 20.06.2018.

Neki igrači uvjereni su kako je industriji videoigara ponestalo mašte i kako svaka nova igra kopira nešto što smo već vidjeli. Zašto je to tako?

Ni suzu pustiti neću za kampanjom u Call of Duty: Black Ops IIII

Zoran Žalac 19.05.2018.

Izostavljanje singleplayer sadržaja iz Call of Duty igre moralo se dogoditi kad-tad. No, ne vrijedi kukati za tim iz jednog vrlo sigurnog razloga – kampanja će se ubrzo vratiti, i to kao novitet.

Štete li dobna ograničenja kreativnosti u videoigrama?

Zoran Žalac 15.05.2018.

Dobna ograničenja za igranje videoigara najčešće su samo normativna, no ponekad su i utezi za igre koje se žele izraziti izvan standarda, ali se ne žele prodati ispod prosjeka.

Imam problem s igranjem igara bez ikakve priče

Zoran Žalac 17.04.2018.

Neke od najpopularnijih igara današnjice uopće se ne baziraju na priči i zbog toga ih sve više percipiram kao gubitak vremena.

Fortnite: Battle Royale vodi nas prema budućnosti gaminga

Zoran Žalac 19.03.2018.

Popularnost battle royale žanra jednog će dana iščeznuti, a igrači će se takvih igara zasititi. No, Fortnite: Battle Royale važna je prekretnica za industriju videoigara nevezano za svoj žanr.

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?