@cole:
Ne, ne serem. Neke stvari funkcioniraju samo u igrama. Kad u igri parkouraš pola sata u komadu, nije problem jer imaš utjecaja na to. Ti pritišćeš tipke i o tebi ovisi kako će to završiti. Da u igri gledaš te parkour scene u animacijama, a ne igraš ih zapravo, bile bi ti dosadne i naporne. Isto tako nitko ne želi platiti kino ulaznicu da gleda Jakea Gyllenhaala kako skakuće okolo po ekranu. Osim muškaraca i žena koji su samo i došli gledati polugolog Jakea, ali tog se mogu u filmu nagledati i bez parkoura.
Pogledaj bilo koji film po igri. U Silent Hill igrama većinu vremena sam tumaraš okolo sa svjetiljkom i na mapi grada križaš vrata koja su ti zatvorena. Tu i tamo mlatneš koju hodajuću nakupinu mesa, riješiš koju zagonetku (tipa, moraš odsvirati određenu melodiju na klaviru). A sad zamisli da tako izgleda film. Lik koji hoda po magli i drka po klaviru dok ne pogodi melodiju koja pomakne zid da može proći dalje.

Ili Resident Evil. Milla hoda okolo sama, ubija zombije, čita fajlove po kompjuterima i papirićima i drogira se zelenim i crvenim biljkama.
Velika većina igara je ionako 90% repetitivnog gameplaya koji funkcionira samo kao dio igre, a 10% je priče. Ako i toliko. I to onda još rade filmove po igrama bez priče. Bilo bi užasno retardirano da žrtvuju i to malo jadne priče nauštrb sekvenca koje će prljave gikove podsjetiti na igru. Ako želiš igrati igru i parkourati, igraj igru. ;(