HCL.HR

"Old-skul" vs "Next-gen" shooteri

  • 42 Odgovora
  • 9606 Hitova
*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9142
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #15 : 16. Travanj, 2013., 12:05 »
Čemu sada to? Ako ti se ne sudjeluje u temi, nema ni potrebe za avatarima.

Sad čekam samo suradnik/moderator post.

Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #16 : 16. Travanj, 2013., 12:07 »
Nek netko zapravo pročita intervju jebemu :wildboy:

Intervju govori isključivo o multiplayeru. Dapače, lik kaže da je SP super i sve bolji.
A ti ovdje pričaš o... zapravo nemam pojma čemu.

*

Me666

  • ******
  • 5109
  • Snaketicus Murphy Jr.
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #17 : 16. Travanj, 2013., 12:08 »
Danas ima svakakvih shootera isto kao što ih je svakakvih bilo prije, čak je danas izbor mnogo širi da se zadovolji svačiji ukus. COD nije jedina pucačina.

*

Korisničko Ime

  • **
  • 397
  • Kak ti fino jedeš.
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #18 : 16. Travanj, 2013., 12:08 »
Ja mislim da cilja na igru carmageddon, ali to je vise bila voznja, a ne pucacina.
Promasio je topic.

*

Dragster

  • ******
  • 4491
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #19 : 16. Travanj, 2013., 12:09 »
pa priča se o MP shooterima :wildboy:

Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #20 : 16. Travanj, 2013., 12:10 »
Da, zato se spominju Doom, Stalker i Deus Ex. xDDDD

*

Korisničko Ime

  • **
  • 397
  • Kak ti fino jedeš.
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #21 : 16. Travanj, 2013., 12:11 »
Sva tri deus ex-a su bila odlicna. Mrvicu zahtjevna za to vrijeme.
« Zadnja izmjena: 16. Travanj, 2013., 12:13 Korisničko Ime »

*

Dragster

  • ******
  • 4491
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #22 : 16. Travanj, 2013., 12:12 »
da, kao glupa digresija koju ste započeli vi iz PROGABBE klana :hiha:

ured: molim da se opcija ignoriraj korisnika stavi u funkciju

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9142
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #23 : 16. Travanj, 2013., 12:21 »
Korisničko ime, nitko ne priča o Carmageddonu, stoga nemoj trollati, ne ide ti baš.
Dragster dobro rekao, Grga izgleda da nije pročitao do kraja prvi post pa je rasprava krenila u drugome smjeru.
Smatram da je Mzhen ima pravo što se tiće tog osjećaja zadovoljstva i postignuća koji se poprilično izgubio u igrama poput CoD, gdje zbog brzine i skoro pa instant respawna, nemaš dojam da si nešto napravio.
Dok s druge strane, kada nekoga prvi puta ubiješ recimo u RO2, dobiješ dojam da si pobijedio u ratu.

*

Korisničko Ime

  • **
  • 397
  • Kak ti fino jedeš.
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #24 : 16. Travanj, 2013., 13:28 »
Da pliz qoutanje mog avatara i konstantna prcada je sigurno moja greska.

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9142
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #25 : 16. Travanj, 2013., 14:02 »
Ti si jedini počeo o Carmageddonu. Uostalom, napisao sam da se prestane s avatarima, tako da, ako netko stavi opet tvoj, post će se brisati.

*

progabbeing-jadran

  • *****
  • 3219
  • abrah cadabrah
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #26 : 16. Travanj, 2013., 14:08 »
može li netko razlučiti točno što razlikuje današnje šutere i "oldskul" šutere?

note; razlučivanje ne smije uključivati riječi poput "filing" i ostalih metafizičkih sranja koje se ne mogu opisati činjenicama.

po autorovom naputku, "Oldskul" šuteri će biti oni prije COD-a 4.
također ako je mzehn voljan zanimalo bi me što razlikuje cod 2 i cod 4, tj po njemu, gdje su najvažnije razlike, znači čvrste objektivne razlike.

*

Mzehn

  • ****
  • 1478
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #27 : 16. Travanj, 2013., 17:07 »
:hihi:

Može

Na stranu to što četvroka ima glađi gameplay, revolucionarnu grafiku i aute koji eksplodiraju.

Sprint. Vidiš u cod2 si trebo promjenit oružje na pištolj da bi se brže kretao pa bi najebo dosta često zbog tog i ipak si trebao naučit kako i gdje to koristit. U cod4 je sprint esencija igre i koristi se 90 posto vremena pa je igra automatski duplo brža.
UAV, airstrike i helikopteri. Neviđeno nešto, ubijem 5 likova i onda dobim zračni napad pa ubijem još 5 likova, i onda dobim helić pa ubijem još 5 likova. Ubio sam 5 likova.
Granate. Prestale su zahtjevat korištenje mozga, jer više nemoraš proračunat gdje će past nego ju "skuhaš" pa ubiješ 5 likova.
Pucanje kroz zidove.
Red dot sight.
Flashbang.

Imam 2k sati previše coda4 tako da ne pljujem po ničem, ovo su samo najvažnije čvrste objektivne razlike. I naravno ovo se odnosi za MP. Svi nastavci nakon četvorke su bjedna reciklaža iste. Promod nije uračunat.

Šteta što ti se filing i metafizička sranja moraju opisivat činjenicama...

*

Korisničko Ime

  • **
  • 397
  • Kak ti fino jedeš.
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #28 : 16. Travanj, 2013., 17:14 »
Ja mislim da je najveca razlika bila u inovativnosti.

Danasnji shooteri lice jedni drugima kao jaje jajetu.

Samo se kopiraju i preradjuju stare stvari koje su utemeljene old school shooterima.

Atmosfera je bila bolja jer si znao da ces vidjet i iskusiti u igri ono sto prije nisi.

Nezzz, oruzja i level design nisu bila sva ista kao i kod nekih prethodnih shootera.




Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #29 : 16. Travanj, 2013., 19:51 »
:hihi:

Može

Na stranu to što četvroka ima glađi gameplay, revolucionarnu grafiku i aute koji eksplodiraju.

Sprint. Vidiš u cod2 si trebo promjenit oružje na pištolj da bi se brže kretao pa bi najebo dosta često zbog tog i ipak si trebao naučit kako i gdje to koristit. U cod4 je sprint esencija igre i koristi se 90 posto vremena pa je igra automatski duplo brža.
UAV, airstrike i helikopteri. Neviđeno nešto, ubijem 5 likova i onda dobim zračni napad pa ubijem još 5 likova, i onda dobim helić pa ubijem još 5 likova. Ubio sam 5 likova.
Granate. Prestale su zahtjevat korištenje mozga, jer više nemoraš proračunat gdje će past nego ju "skuhaš" pa ubiješ 5 likova.
Pucanje kroz zidove.
Red dot sight.
Flashbang.

Imam 2k sati previše coda4 tako da ne pljujem po ničem, ovo su samo najvažnije čvrste objektivne razlike. I naravno ovo se odnosi za MP. Svi nastavci nakon četvorke su bjedna reciklaža iste. Promod nije uračunat.

Šteta što ti se filing i metafizička sranja moraju opisivat činjenicama...

Igraj PROMOD a ne Hardcore na COD4. Nema ti punjenja granata, red dota, killstreakova itd.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9