HCL.HR

Totalno je razbijena Denuvo anti-piratska zaštita, radi se na hitnom popravku

Zoran Žalac 03.04.2026.   •   41 komentara   •   Industrija videoigara, Tehnologija


Iznenada se pojavila metoda zaobilaženja omražene anti-piratske zaštite Denuvo. Tvrtka Irdeto najavljuje hitne popravke.

U zadnje je vrijeme piratski svijet videoigara praktički bio na koljenima. Anti-piratska zaštita Denuvo postala je toliko višeslojna da je razbijanje iste trajalo predugo da bi ikoga bilo briga. Piratske verzije velikih igara tako su se pojavljivale godinu dana nakon izlaska, ako bi se uopće i pojavile.

Međutim, sad je došlo do velikog preokreta. Pronađena je nekakva nova metoda za zaobilaženje Denuvo zaštite, što je odmah otvorilo vrata krekiranju najnovijih igara, kao i onih čija zaštita mjesecima nije bila probijena.

Za one koji konzumiraju ilegalno distribuirane verzije igara ovakav razvoj situacije slavi se kao piratski blagdan. Međutim, nova metoda zaobilaženja Denuvo zaštite prilično je invazivna te se duboko integrira u sam operativni sustav, tjerajući korisnika da se odriče nekih osnovnih sigurnosnih značajki.

Primjerice, potrebno je između ostalog isključiti provjeru digitalnog potpisa za drivere, kojom Windowsi provjeravaju smatra li se driver sigurnim za sustav.

U prijevodu, za igranje piratskih igara s Denuvo zaštitom rizik po sam sustav i sigurnost korisnika zapravo nikad nije bio veći.

Tvrtka Irdeto, u čijem se vlasništvu nalazi Denuvo, obećala je hitan popravak ovog propusta te su napomenuli kako ti popravci neće negativno utjecati na performanse igara. Čim to moraju naglasiti… nekako sumnjamo da će tako i biti.

Za igre koje kojima je zaštita razbijena šteta je već učinjena. Krpanje Denuva u ovom će slučaju pomoći samo budućim igrama koje budu koristile tu zaštitu.

Označeno sa: ,

Komentari (41)

  • kaurazmaj23

    03.04.2026 - 10:14

    Pravi problem je što danas više nema pravih crackova kao prije, nego nekakvi bypassi koji rade samo u specifičnim uvjetima. To nije isto kao kad si prije skinuo igru i igrao bez problema. Ako za to moraš gasiti antivirus i pola sigurnosti u Windowsu, to mi više nije “igranje” nego riskiranje vlastitog PC-a. To je ujedno i najlakši način da ti netko uvali crypto miner, backdoor, keylogger ili trajni pristup sustavu — zato takve stvari jednostavno zaobilazim.

    • Iron666

      @kaurazmaj23, 03.04.2026 - 10:46

      Slažem se, a realno igre nikada nisu bile pristupačnije nego što su sada. Okej, cijena im je globalno narasla, ali isto tako; kada si prije 15 godina mogao odmah po izlasku neke igre naći key za Steam za skoro 50% manju cijenu? Nikad.. Jebote evo gledam Kingdome Come Deliverance 2 možeš kupit za Steam za 19eura… i netko će radije to piratizirati? Nema smisla

    • agresv

      @kaurazmaj23, 03.04.2026 - 14:21

      Samo hypervisor bypass za denuvo je takav. U zadnje vrijeme voices38 cracka denuvo i bez hypervisora. Sljedeci put malo istrazi sta se dogada sa piratskom scenom prije nego sto pises ovakva sranja.

    • kaurazmaj23

      @agresv, 03.04.2026 - 15:11

      Doom: The Dark Ages je jedino što je uspio ‘crackati’, odnosno vjerojatno je naletio na lošu implementaciju i pametan exploit, a ne na potpuni proboj Denuva. Zato nema ništa novo i to mu je vjerojatno prvi i zadnji prolaz koji je uspio ostvariti na taj način. Bilo bi dobro da griješim, ali čisto sumnjam.

    • agresv

      @kaurazmaj23, 03.04.2026 - 16:25

      AC Mirage + DLC , Sonic Frontiers, Anno 1800 + DLC , Dead Space Remake, Star Wars Squadron, NFS Heat su samo od nekih naslova koje je crackao u zadnjih pol godine. Ponavljam malo bolje prouci piratsku scenu da ne grijesis previse.

    • kaurazmaj23

      @agresv, 03.04.2026 - 17:31

      Djelomično se mogu složiti da možda griješim, jer AC Mirage je već prošle godine procurio bez zaštite, a na takav proizvod nije znanstvena fantastika prišiti DLC. Dead Space Remake je također prije njega razvaljen od strane 0xZeOn, tako da ni tu ne mogu pridati značaj. Što se ostalih tiče, iznenađen sam, jer takve igre ni ne pratim, a kamoli znam imaju li zaštitu. Vidim da ga neki u komentarima prozivaju Voksi; ako je to taj momak, onda je u redu.

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 03.04.2026 - 17:45

      Zar nije verzija 1.0.6 (prosinac 2023.) igre Assassin’s Creed Mirage procurila na internet bez Denuvo zaštite:)

    • kaurazmaj23

      @Mrkvicaa, 03.04.2026 - 17:59

      Naravno da je i ja je isti dan snimio kada se pojavila. A sada je kao verzija 1.1.1 što se isto lako da izmijeniti ali to ne znači da je nanovo krekirano već samo modificirano staro.

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 10.04.2026 - 14:40

      Eto, taj tvoj je krekira Resident Evil Requiem.Taj lik bas besto voli krekeirati RE igre:)

    • agresv

      @kaurazmaj23, 03.04.2026 - 18:49

      AC Mirage se moralo nanovo crackati jer je DLC izasao sa Denuvo 2024 verzijom tako da ova verzija sta je izasla bez zastite nema smisla spominjati.

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 03.04.2026 - 16:26

      Složit ćeš ti offline PC samo za HV:)

  • curkass2

    03.04.2026 - 10:17

    DRM je kancer, Denuvo je virus.
    Pokretali su razne “Piracy is dead” inicijative, ali realno ta kompanija je sada Dead.

  • Snake666Doctor

    03.04.2026 - 10:22

    Odlicna stvar, mozda sad probam taj crimson desert

    • Akull

      @Snake666Doctor, 04.04.2026 - 00:14

      Samo treba igrat offline,i koji sken sa malewarebytes poslje….

  • thaares

    03.04.2026 - 10:42

    Hypervisior je prerizican za zaje*avat se tim

    • Thanos

      @thaares, 04.04.2026 - 09:05

      Slazem se☝️

  • to0ony

    03.04.2026 - 10:42

    Sve to je jos u ranoj fazi. Radi se na tome da hypervisori budu manje invazivni tako da se ne trebaju gasiti Windows zastite. Stvar je u tome da je nakon toliko dugo vremena Denuvo probijen – vremenom ce hypervisor metoda se usavrsiti do te mjere da ce biti kao i crack. I crackovi na pocetku kada su krenuli izlaziti davnih 2000ih su bili nesigurni i od tada je i krenuo onaj trend – da sve piratsko donosi virus. Sigurno da se sad ne isplati riskirati casual igracima ali vidjet cemo sto buducnost nosi.

  • Jurex

    03.04.2026 - 11:04

    Kao što su neki rekli, igre znaju biti stvarno na akcijama i da se uzet ako nešto stvarno želiš.
    Odrekneš se 10 kutija cigara i evo igre, uz GamePass itd. stvarno ne vidim više smisao takvog rizika svog računala sa piratizacijom.

    • PppPP

      @Jurex, 03.04.2026 - 19:10

      Kako očekuješ da se netko tko puši odrekne 10 kutija cigareta?? 💀

    • Skoropazao665

      @PppPP, 05.04.2026 - 19:09

      A kako tek ovi što ne puše da se odreknu pušenja

  • VectraGT

    03.04.2026 - 11:44

    Igre kupujem,ali neke neke specificne programe piratiziram jer mi se ne nudi opcija da ga kupim,ne budem nikome placao pretplatu za nesto sto koristim za svoje potrebe tu i tamo,ako je cijena 200 eura i lifetime licenca,nije problem,evo,ali 20 eura mjesecno uz uvjet 1 godine ne ne…ne moze

    samo je pitanje vremena kad cemo i igre placati mjesecno…piratizacija nikad nece izumrijeti

  • GogicM99

    03.04.2026 - 11:54

    Najbolji način zaobilazenja denuva je offline activation preko discord servera. Samo potrebno ugasiti windows update i to je to

  • Dick Johnson

    03.04.2026 - 12:15

    Ziher nedam nekom rusu kernel 0 pristup. Al isto tak ne namjeravam dat pare za igru s Denuvom. Meni je vise ok da oni gube pare nego da ja gubim FPS zbog njihovih zastita.
    Generalno igru odigram piratsku, ak valja kupim na akciji. Ak ima denuvo necu nikad odigrat, tak da generalno manje para od mene bi dobili. S iznimkama koje bi ionak day 1 kupio.

  • Smiley_007

    03.04.2026 - 12:18

    Koristim Bit Defender već par godina, ne utječe na comp i radi kso podmazan, naravno platio sam ga nije free

  • KhorneFlake

    03.04.2026 - 12:25

    Ne pamtim kad sam piratovao igru. Možda Metro Exodus, samo da probam bench, al to ne računam jer nisam igrao. Samo krekovanje zarad prelaska igre više od 10 godina sigurno. Jedino što mi je ostalo piratsko, a da igram, su stari Underground 2 i Most Wanted, sa neslužbenim 4k zakrpama.

    • curkass2

      @KhorneFlake, 03.04.2026 - 13:43

      Yes, upiknuo si u srž problema. Igraju se stare crackane igre. Zašto sam ja spomenuo da je Denuvo kancer u jednome od komentara je činjenica, da kad izbrišu igre s digitalnih trgovina, nećemo ih moći zauvijek igrati radi denuva.

    • Zoran Žalac

      @curkass2, 03.04.2026 - 14:10

      Nikoje igre nećeš moći igrati zauvijek, s Denuvom ili bez njega 💀

    • curkass2

      @Zoran Žalac, 03.04.2026 - 15:23

      Sve jasno Zorane, ali što bi me trebalo spriječiti točno? Ako držim crackanu verziju igara koje mi znače nešto u životu zauvijek na svom storageu?

      Poprilično sam siguran da compatibility neće biti problem u budućnosti.

      Ali čak i da se desi to na što aludiraš za vrijeme naših života, opet je lakše očuvati drm-free igru nego igru sa denuvom.

    • Zoran Žalac

      @curkass2, 03.04.2026 - 17:57

      Više aludiram na to da nitko od nas ne živi zauvijek da bi igre mogao igrati zauvijek.

    • curkass2

      @Zoran Žalac, 03.04.2026 - 18:50

      Aha, ma kužim haha… naravno da će nas pregaziti vrijeme kad tad.
      Meni je bitno imati neke igre za vrijeme svojega života, ma čak da ih više nikad ni ne zaigram… Ali isto tako i prezervacija igara za buduće naraštaje. Mislim da kao ljudi-gameri moramo zaštiti neke od igara. Ako se može čuvati Mona Liza, možemo i mi San Andreas 😂

    • MomoKiid

      @KhorneFlake, 03.04.2026 - 16:33

      Računa se, da se nađeš pred sucem zar misliš da bi ti uvažio “nisam igrao sam sam probao”. Dobio bi istu kaznu kao da si ju skroz odigramo.

      “Nisam ja ništa ukrao samo sam držao vreču”

      Lol

    • KhorneFlake

      @MomoKiid, 04.04.2026 - 12:37

      Ne govorim u smislu kažnjavanja, već pukog igranja. Bukvalno sam igru uzeo samo da probam Crossfire u benchmarku i izbrisao. Bila mi je kraće na disku nego što je uzelo vremena da se skine. Kad kažem krekovao i i zapravo igrao 10-13 godina ima. Negdje u eri Metro Exodus/Bioshock Infinite/Duke Nukem Forever. Mislim da su to bili posljednji naslovi koje sam odigrao na taj način.

  • Outback

    03.04.2026 - 13:08

    Pre star i dovoljno sam bogat da si mogu priustit igru nego se zajebavat sa tim pizdarijama. Evo probao sam hypervisor i shvatio da mi se jednostavno neda drkat s tim.

    • lycker

      @Outback, 03.04.2026 - 19:01

      uskoro dolaze hypervisor crackovi s kojima nečeš morat niš od ovoga do sada kaj si moro radit

    • Outback

      @lycker, 04.04.2026 - 16:56

      Svejedno. Imam dovoljno novca da si priuštim igru koju želim bez ikakve zajebancije.

  • Frk1982

    03.04.2026 - 14:01

    Ode Denuvo laganu u penziju. 🙌

  • Dragan[MKD]

    03.04.2026 - 18:09

    Šteta za tvrtke koje plaćaju masne pare svaki mjesec Irdeto za Denuvo zaštitu. Nadam se da će to što brže poprave.

    • lycker

      @Dragan[MKD], 03.04.2026 - 19:00

      wow nije mi ih žao ni malo jer Denuvo je drek koji su importali u igre, ako se htjelo zaštitit trebali su neš drugo napravit a ne 3rd party program koji ti totalno ubija performanse u igri a to je i dokazano i dokazano je da piratske igre ne utječu na prodaju naslova več sam naslov s kvalitetom.Ko da kupiš izgled sportskog auta a ispod haube totalno druga priča i onda se čudiš zašto neide.

  • Blackbeard

    03.04.2026 - 20:20

    Posto mrzim Denuvo iz dna duše,drago mi je da je se ovo desilo. Čitao sam,ljudi ih koriste na offline PC-evima mislim da je rizik tu,i osobno ne bih to radio,ali mi je i drago što ima opcija,tako da,samo naprijed.

  • Krle91ITG

    04.04.2026 - 17:08

    Brate cekam popuste i sve igram original, nisam igrao pirate dobrih 10-ak godina. Cak sam i pokupovao sve igre koje sam igrao piratske a bile su mi dobre, tipa sve za 3-4-5 dolara…

  • matrix_4_life

    05.04.2026 - 03:48

    Hmmm…HYPERVISOR BYPASSS…ne treba se sa time zajebavat, ali…ako nekoga zanima bas jeftino igranje i neda mu se kao meni davati 80+ eura za igru. Kupis si STEAM offline account za nekih 3-5 eura za specificnu igru ( RE Requiem odigrao za 3,,99) i to je to.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?