Kako to misliš nebi prošle kod izdavača? Koliko sam skužio, ti koji pokreću te Kickstarter pizdarije najavljuju svoje igre onako bombastično, kao da je riječ o igri desetljeća, nečemu što će promijeniti gaming industriju te samim time i tijek ljudske povijesti...
Onda je očito da netko sere. Ili te igre zbilja ne valjaju ili su dobre, ali velik dio novca ode na nešto drugo (plaćanje prostitutki na godišnjem odmoru ''umornim'' programerima).
Neznam za tebe, ali ja ne volim davati novac za nešto što će se tek napraviti. Ja sam igrač, a ne ulagač.
Čovjek bi pomislio da se igre lakše prave u 21. stoljeću. Ali ne, za nekakvu igru sa kjut (PS1) Saga Frontier 2 grafikom (da se razumijemo, volim tu igru) treba pola milijuna dolara. Minimalno.
Ne pušim to.

U ovoj rupi od države sat ozbilnijeg programerskog rada je cca 200kn. Govorimo o PHP programiranju ili podršci većih sustava, ne kompleksnim projektima poput igara koji između ostalog traže veliku dozu kreativnosti. S time da je pisanje AI-a vjerojatno najkompliciraniji posao koji možeš raditi. Crtanje, dizajniranje, 3D modeliranje, produkcija glazba, pisanje scenarija, nerijeko uključivanje VA, animiranje...Sve su to veoma specifični poslovi koji traže ogromni broj radnih sati i veoma sposobne pojedince koji neće raditi za džabe.
I to je tek dio troškova - marketing također pojede ozbiljnu svotu novaca, i to bez nekakvih plakata po zgradama ili TV reklama. Bez obzira što je ovo Kickstarter, i takva igra se mora oglašavati. I ne zaboravi plaćanje poreza te drugih danaka koji idu državi - ne možeš raditi ilegalno.
Ono, izvlačiš zaključke napamet. Ako se tebi ne sviđa ideja da igrači budu ulagači, ne znači da je to prijevara. Mnogi potencijalni projekti ne prolaze kod izdavača budući da su oni uglavnom poslovnjaci bez dubljeg poznavanja svih aspekata industrije. Danas ako igra nije maksimalno pristupačna, smatra se rizičnim ulaganjem.