HCL.HR

"Old-skul" vs "Next-gen" shooteri

  • 42 Odgovora
  • 8243 Hitova
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #30 : 16. Travanj, 2013., 21:19 »
joj, kad se sjetim kako sam igrao prvi DOOM s 6-7 godina :ave: uvijek sam se bojao zadnjeg levela :hihi:
meni su osobno novi COD-ovi dobri, ali nije vrijedno kupovanja jer sve ide na istu shemu. cod 2 mi je bio dobar, ali mi je mp bio smece (zbog campanja i bezumnog ubijanja granatom kroz cijelu mapu). cod 4 i 6 su mi najdrazi cod-ovi (svako na svoj nacin), al ovi kasnije vise nemaju taj osjecaj otprije :wildboy:
ja sam od shootera zapravo vecinom igrao COD-ove (malo i stalker, ghost warrior, far cry, bf itd) pa onda neznam bih li mogao reci moje misljenje o starim suterima :wildboy:
''The curse of much knowledge is often indecision.'' - Paarthurnax, Skyrim

*

Armin44

  • ***
  • 886
  • I'll be one tough act to follow...
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #31 : 16. Travanj, 2013., 22:01 »
Prije bilo,više nikad neće biti nekad mi nedostaje to deranje starijih FPS igra po igraonicama kojih danas nema mada protiv COD 4 nemam ništa..
Vremena se mijenjaju tako i igre..

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #32 : 16. Travanj, 2013., 23:33 »
Staroj gardi šutera falila je jedino ovakva organska grafika kakvu danas imamo.
Često se pojavi nostalgija prilikom igranja današnjih šutera koji su izgubili dušu tamo negdje kako je Mzehn rekao, pojavom modernog COD-a.

Mislim da sam nakon prvog Black Opsa, pokrenuo originalni Medal Of Honor AA i ostao zapanjen koliko ta igra pojede ove naslove, što atmosferom, što jednostavnom gameplay mehanikom te kretanjem kroz igru bez mapa, pomagala i indikatora. Danas igre se trude biti filmovi i to nebi bilo ništa loše, jer svako teži tome da dobije što imerzivnije iskustvo od igre, samo problem leži u tom što u većini slučajeva pati gameplay koji je u gamingu najvažniji segment zabave. Najveći problem danas je poglupljivanje i prilagođavanje igara masama, tako da i petogodišnje dijete nebi imalo problem s bossom, jer će nakon trećeg pokušaja uspjeti svladati prokleti QTE. Igre koje nam dolaze kao na traci recikliraju druge igre, igre u svojem serijalu pa se dešava da rijetko koji studio novim nastavkom ponudi nešto novo, nešto sviježe.

Srećom svake godine se pojavi par dragulja koje neutraliziraju ovo sivilo koje se nadvilo nad modernim igrama, te ih cjenimo kao nekad igre koje su izazivale strahopoštovanje. Ono čega više nema su kultne igre, koje se igraju godinama. Danas kako god dobra igra bila, kada prođe aktualan hype i slegne se prašina oko igre, gotovo da se nitko ni ne sjeti iste. Time mislim da je termin kult za igre ovog doba stvar prošlosti. Dobra priča u današnje vrijeme je rijetkost, što je prije bilo pod normalno, jer su nekad vjerovali ili ne mlada generacijo, priče prodavale igre, a ne Crysis grafika.

Današnjim igrama po mojem skromnom mišljenju jedino fali više osjećaja za detalje, priču i više osjećaja zadovoljštine prilikom gejmanja.

Lažan osjećaj koji je često prisutan kod WOW trenutaka cut scena ili animacija često su način da se oduševi igrače, umjesto da se više pažnje posvetilo gameplay detaljima koji daju pravi osjećaj zadvoljštine. Automatsko regeneriranje zdravlja, indikacije smjera pucanja na lika kojeg kontrolirate, pomoćni putokazi kretanja i razno razni wall hackovi, samo su pošast današnjeg gejminga. Sjećam se kada sam prije desetak godina znao zapesti na Tomb Raider levelima po tjedan dana rješavati jednu jedinu zagonetku, jer tada nije bilo interneta, you tuba, tada vas igre nisu vukle za ruku kao što je to danas slučaj. Tada je dobar level design značio vizualno stilski dopadljivu mapu, uz koju je kretanje koridorima zamišljeno na više načina i alternativnim rutama. Danas upalite BF3 kampanju i poginete zato što ste otišli u kontra smjeru od zadatka koji vam je zadan. Te stvari se daju lagano ispravit, no pitanje je koliko developera to želi? Koji to žele novac bez obzira na kvalitetu završnog proizvoda, a koji ipak žele svoje ime opravdat dobrim proizvodom i ponudit kompleksnost i inovativnost. Na sreću postoje igre kao nedavo izašli BioShock Infinite koji kombiniraju next gen sa old skulom na fantastičan način, pritom ne gubivši ništa. Situacija će se popravit kada developeri shvate da njihove igre igraju ljudi koji imaju više znanja i intelegencije od jednostaničnih organizma te da se mogu potrudit bez glupih pojednostavljenih pomoći (hintova, putokaza, QTE i mapa) završiti igru.

 

*

Ralok

  • *
  • 44
  • Ye!
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #33 : 27. Travanj, 2013., 16:35 »
Ne sviđa mi se kuda polagano skrecu noviji Fps-ovi. Cini mi se kao da se vise ide na cistu vizualnost nego na gameplay (pogotovo teskoca igara). Naravno, jos ima jako dobrih FPS-ova, da nebi ispalo kako sam samo došao širiti negativnost. čak ni Old school nije bio savršen, našlo se je veoma loših naslova. :hiha2:

Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #34 : 08. Svibanj, 2013., 23:45 »
I naravno mora se spomenuti taj famozni "chest hight wall", zato se takve igre samo izignoriraju i igra se Tribes Ascend :)
Sto se Bioshocka tice, meni je napucavanje uglavnom bilo dosadnjikavo, osjecaj napucavanja je bio "meh" te su neke vrste neprijatelja previse metaka upijale bez da utjece na njih.

Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #35 : 17. Svibanj, 2013., 11:14 »
iako igram zadnjih 20godina, ne osjecam neku nostalgiju sa starim fps-ovima. dapace, bf3 me je pozitivno iznenadio koliko je dobra igra, bar meni licno...

takodje Killzone 2 na ps3 se nametnuo kao fps koji nisi moguao u provm mecu da ravis reda ekipi sa par stotina sati igre, sama mehanika igre, kretanja, tacno se osjetila tezina oruzija pri dizanju nisana. Nije isto bilo dizati nisan, trcati sa recimo assault puskom M-82 i sa shotgunom, razlika je bila primjetna i osjeca u igri...

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2025
  • i didn't ASK fOr this
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #36 : 17. Svibanj, 2013., 13:12 »
I ovi današnji a i oni stari shooteri su imali prednosti i nedostataka. Npr. Stari shooteri su cijenili skill i bili su izazovni (prednost), a mana im je što su većinom bili strogo linearni. Ovi današnji su mnogo lakši i neizazovni (mana) ali zato su većinom mnogo nelinearniji i omogućavaju različite pritstupe igranja (npr. Far Cry 3, BioShock, Metro itd.) što je prije bilo rijetkost. Sviđa mi se što današnje igre (i shooteri općenito) idu u pravcu što veće nelinearnosti i slobode igranja (npr. danas imamo nekoliko akcijskih igara koje je moguće preći bez ijednog ubistva (DE:HR, Dishonored, novi Thief 4 itd.), ali je loša stvar kod današnjih igara je što se dosta prilagođavaju širokim masama, "vuku igrača za ruku" tj. tretiraju nas kao da imamo mozak na nivou 10-godišnjeg djeteta. Prije sam više uživao u igrama. Ne znam jel razlog što su prije igre bile mnogo atmosferičnije ili što sam ja bio mlađi.

Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #37 : 30. Svibanj, 2013., 22:32 »
FPS igrice su danas svugdje i skoro svi ih igraju ili je to HALO ili neki COD i iskreno to me zivcira zato sto ima toliko puno boljih igrica , ali ako moram izabrat između najboljih FPS-a izabro bih MW2 i HALO 3
HALO 3 zato sto je stavio potpuno novo znacenje na rijec "tea bag"  i MW2 zato sto je to igrica koja me uvela u FPS-e


 :clap:
 :hiha2:  <--tbagging
                                                                                                   
                                                                                                                                                   
« Zadnja izmjena: 30. Svibanj, 2013., 22:34 kresoso »
DA FUQ?

Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #38 : 31. Svibanj, 2013., 09:34 »
...

Jesi li ti osoba koja postoji u realitetnom svijetu?

*

Syzygy

  • *****
  • 1867
  • čvarkuša
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #39 : 31. Svibanj, 2013., 10:47 »
Po meni najveci problem današnjih šutera je community.

Internet, računalo i same igre su dostupne puno većem broju nego što je to bilo "devesprve", samim time se i više retaja spawna. Makar, uvijek je bilo problema s retajima, ali su dobre grupice održavale sve to. Čisto gledajući s neke "UT" strane, igrao sam ga zbog:

- easy to play hard to master gameplaya
- komjunitija koji je bio ogroman, što strani, što domaći
- zbog zajebancije i hrpe zabave
- slobodnog vremena , danas ga nemam
- u tim godinama sam te igre drugačije gledao i mogao se uživiti u cijeli gameplay, danas to ne mogu


Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #40 : 05. Lipanj, 2013., 23:36 »
Ne znam jel se tko sjeća toga, al prije deset godina je bio isti kurac ko i danas. Svi su srali kako šuteri ne valjaju, kako su svi na isti kalup dosadni i jednoliki te kako se gura samo grafika. Kako je to žanr za debilne seljačine, itd.

Dizajn nivoa je nešto čime se industrija prestala baviti tamo negdje 2000. nakon što je LGS prdnuo u fenjer, a svaki oblik težine i izazova nestao je tamo negdje 2005. kad su ih počeli raditi isključivo za Xbox 360.

Budimo realni, šuteri (oni čisti šuteri i pritom mislim isključivo na SP šutere) su smeće zadnjih 15 godina ( a ni prije nisu bili vrhunac moderne umjetnosti), nije to ništa novo, samo su se trendovi promijenili.

MP šuteri današnjice pak su mukotrpno odstranili svaku potrebu za poboljšanjem putem iskustva koju su mogli tako da su današnji MP šuteri čisto smeće. Da budem fer, oduvijek su bili smeće, izuzev onih nekoliko kompetativnih a la Quake i UT (UT3 se ne računa ofc). Zapravo, jedino su ta dva serijala ikad nešto valjali od MP šutera, no to je samo moje mišljenje jer smatram da su ovi realistični-ali-svejedno-retardirano-arkadni-s-maloumnom-balistikom spori MP šuteri smeće.

CoD serijal je oduvijek bio smeće, nije se odjednom pokvario nakon četvorke. I tko god da je reko da je četvorka imala revolucionarnu grafiku: :hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi:

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #41 : 06. Lipanj, 2013., 01:46 »
Uvrnuti Babić.

*

Draka

  • **
  • 186
Odg: "Old-skul" vs "Next-gen" shooteri
« Odgovori #42 : 06. Lipanj, 2013., 10:08 »
Što se tiče težine igranja, naravno da će praviti sve lakše i lakše. Sve postaje komercijalizovano, samo su pare bitne. :chair:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9