DRM i DLC(u sto upadaju i pre-order bonusi).
DRM je kao koncept potpun promasaj jer utjece samo na legalne kupce. Pirati crackaju i svejedno im.
DLC kao koncept je dobra ideja, ali dosta izdavaca ima poprilicno jadnu izvedbu.
Recimo, Bethesdini Fallout 3/New Vegas su primjeri odlicne primjene DLC-a. Omjer dobivenog i ulozenog u njihovim igrama je savrsen.
S druge strane, u Final Fantasy XIII-2(kao najnoviji primjer) prica zavrsava sa "To be Continued".
Na karti gdje se biraju podrucja su 3 prazna slota, sto naslucuje neku vrstu DLC endinga.
Istu stvar je napravio Ubisoft sa svojim Prince of Persia(2008) rebootom, gdje je originalna igra zavrsila cliffhangerom, a prica je zakljucena DLC-om koji se placa.
Ili Alan Wake, koji isto zavrsava sa cliffhangerom i ima DLC koji bi to kao trebao rijesiti.
Kupac, tj. igrac je na kraju jednostavno razocaran takvim tretmanom. Kupis igru za punu cijenu, a realno je nedovrsena i ocekuju od tebe da ces platit jos za zavrsetak price.
Druga stvar su sitni, beskorisni DLC-i, poput dodatnih kostima koji kostaju 3-5$ i tako to. Poput
ovakvih sranja.
Nekad si u igrama sam otkljucavao takve sitnice. Danas dobijes retajne achievmente kojima si mjeris gaming e-penis, a bonus sadrzaj se vecinom placa.
Al' ae. U tom slucaju se zapravo nista ne gubi ako se ne kupi taj sitni DLC. Druga stvar su ovi ending DLC-i. Tukob'.
