1. Vidiš lijepu djevojku na tulumu. Priđes joj i kažeš "Ja sam
fantastičan u krevetu". To je direktni marketing.
2. Vidiš lijepu djevojku na tulumu. Zamoliš prijatelja da ode do nje i
da joj kaže: "Moj prijatelj je fantastičan u krevetu". To je
oglašavanje.
3. Vidiš lijepu djevojku na tulumu. Saznaš njen broj telefona pa je
zoveš sutradan i kažeš: "Ja sam fantastičan u krevetu". To je
telemarketing.
4. Vidiš lijepu djevojku na tulumu. Ona ti priđe i kaže: "Čujem da si
fantastičan u krevetu". To je prepoznavanje brenda.
5. Vidiš lijepu djevojku na tulumu. Priđeš joj i uvjeriš ju da ide
kući sa tvojim prijateljem. To je trgovacko predstavništvo.
6. Tvoj prijatelj ne može zadovoljiti djevojku i zove tebe da dođeš i
pomogneš. To je tehnička podrška.
7. Ideš na tulum i pomisliš da u kućama pored kojih prolaziš možda ima
lijepih djevojaka. Popneš se na telefonski stup i počneš se derati iz
sveg glasa: "Ja sam fantastičan u krevetu". To je spam.
kul, kul