Ne, kužim ja šta je društvena odgovornost, samo ne vidim baš neku vezu s medom štedom. 
Ma ni ne govorim vama. Neg patki ovoj.

Reklama zapravo ni ne zaslužuje da ju spominjemo.

Mislim da su fulali cijelu koncepciju. Jasno je da se žele diferencirati od slatke i simpatične bubašpare na kul i urban način...al poruka im nije štednja već potrošnja. Uostalom, sigurno kad pomisliš na rep ne pomisliš na štednju...
I da, možda deca i pevaju pesmu (pa tako i tvoja rodbina), al to je nebitno. Bitno je dal će roditelji uložiti novac za svoju djecu u tu i takvu banku. Jer, roditelji su obično najosjetljiviji na djecu...a tu dolazi u igru i društvena odgovornost. Prema djeci najviše. Naravno, ona se ne prenosi preko spota već preko raznih akcija i djelovanja. Npr, mislim da bi više ljudi bilo protiv medo štedo slikovnice u vrtiću neg protiv bubašpara slikovnice. A istu stvar prodaju. Al na drugačiji način.

Čak je i bilo pisanja pisama pravobraniteljici za djecu i slično od strane zgroženih (?) roditelja. jer medo promovira trošenje, govori deci da nisi kul ak nosiš tenisice s placa i slično. A to si banka, il bilo koja ozbiljnija firma, ne bi smjela dopustiti.
Ne da mi se pisati baš previše. Al uglavnom, nije problem u samom spotu, već je cijeli marketinški koncept loš i na prvu i pretpostavljam da neće dugo trajati.

I ključno, potrošači, ipak, nisu glupi.