Aneđlina i Bred u bosni i uđu u burekdžinicu. Pita burekčar šta će. Na to će Anđelina: Za mene burek, a za breda pita. 
Najbolji vic realno.
Nego, on topic.
Vidim da je neki generalni stav većine da tehnologija u školama = loše, lol, to neće pomoći, to ne smije, kompjuteri - to ne pomaže.
Sve je stvar toga kako se neka tehnologija koristi, što ne mora nužno značiti da jej sad je nama tehnologija donijela powerpoint prezentacije u škole i tablet računalo za svakog učenika da gugla odgovore koje ne zna, i to je taj tehnološki napredak o kojem pričamo. Postojeća tehnologija se može razviti u milijun smjerova koji su prilagođeni učenju, praćenju nastave, pojašnjavanju gradiva, i slično. Tehnologija u školi nije samo hej sad imamo računalo, ono će nam sve reći i ja ću sve jednostavno naučiti.
Drugi dio istraživanja kojim se bavim za isti elaborat jesu alternativne metode školovanja - od Montessori pedagogije do Waldorfskih škola i sličnih nestandardnih načina održavanja nastave. Recimo, Montessori - koncept nastave prilagođen je djetetu, u prvom su planu razvijanje njegovih sposobnosti, a ne državno propisani šturi nastavi plan kojeg se pošto poto treba držati od sata u sat jer eto, udžbenik povijesti ima 290 stranica i to se mora proći do kraja godine pod svaku cijenu. Učenje je orijentirano djetetovom tempu, zanimanju, povezano je logički i interdisciplinarno umjesto da tjedno sluša 17 različitih predmeta i za svaki doslovno buba gradivo napamet da bi ga već sutradan potisnuo svježijim gradivom kao što je slučaj u "državnim" školama. I najbitnije, dijete uči kako učiti samo, i tako lakše povezuje cjeline i s konkretnog prelazi i na apstraktnije teme. Bez stresa, bez pritiska okoline, a jednako dobro, ako ne i bolje. Zašto ne takav jedan sustav u simbiozi s tehnološkim mogućnostima današnjice prenijeti i u standardne škole? Ono neće tražiti od učenika da uči manje, dapače, angažirati će ga još više u ostvarivanju kvalitetne komunikacije s okolinom i u izgradnji sebe kao osobe.
@presveti i pristranost ankete - anketa se bavi postojećim stanjem u školi, i služi tome da bi na kraju potvrdila ili opovrgnula hipotezu da škola danas ne zadovoljava učenikove potrebe. Također, anketa će biti polazna točka i smjernice za diplomski rad koji će na nečemu trebati počivati. Okej, ti možda nisi imao problema ni sa jednom grupom predmeta, imaš opciju other i tamo napiši da si savršen. Konkretno to pitanje služi utvrđivanju generalno najkompleksnije grupe predmeta koja je očito sadašnjim načinom rada nedovoljno dobro ispredavana da bi ju učenici mogli s razumijevanjem i lakoćom savladavati. Na kraju krajeva, pokazati će na kojem će se primjeru školskog predmeta ovaj rad temeljiti.