Igramo se argumentiranja.
Jej.
Ako ce svi ljudi skakati s mosta, znaci da je jebeno i da valja. Pih.
Idiotizam je uopce kupovati takve overpriced i overhyped mobitele poput iPhone, HTC i inih sranja. 
Jedino za sto ja uopce koristim mob su pozivi, poruke i mp3 player. Eventualno organizer da bi ubacio rodendane i ostale bitne datume i termine.
Zbilja, ali zbilja ne vidim jebeni smisao ni u jednoj drugoj funkciji. Doduse, pojavilo se par modela u zadnje vrijeme koji su stvarno solidni fotici, ali osim toga, nista drugo nije iskoristivo kako spada.
Ono, net na mobu? Drek.
Video na mobu? Premali ekrani, drek. Zbilja, bez forsiranja, ali gledati nesto na malim ekranima nije vrijedno toga. Imao sam PSP, pa mi je i na tome bilo mucno gledati isto, a kamoli na mobovima.
Igre? Nah. Nespretno.
Jebeni marketing. I jos se nade par pametnih koji dizu ime necega u nebesa. Jebeno.
Frende, trebas shvatiti da nisi ti centar svijeta. Nisam ni ja, sto je najzalosnije, jel.

Odnosno, TI kao takav nisi ni priblizno ciljana publika tih stvarcica. Kuzis? Njih zboli kurac za tebe i sto ti ne volis gledati video na mobu il surfati netom na istom.
Nadalje, ekipa koja kupi te i takve uredjaje nisu seljcine niti retardi bez mozga, vec kupci i uvazeni clanovi danasnjeg drustva.
Takodjer, ovdje par vas pokazuje opce ne poznavanje nekih pojmova i trzista kao takvog.
Konkretno, marketing NIJE oglasavanje. Oglasavanje je samo mali, gotovo zanemarivi dio marketinga.
No, serem jerbo se forsira arumentiranje. Al kontam vasu poantu.
Nadalje, ne lansiraju se proizvodi cist rendom, pa se onda oglasavanjem nalaze kupci. To rade retardi. Ono sto radi l33t ekipa je nesto sto se zove istrazivanje trzista. Sto ponekad zna trajati i godinama. Dakle, sta trziste zeli, to ce se plasirati. Ne obratno. U tome je caka, koju malo tko ovdje uvidja. Nije ekipa retardirana i kupuje iPhone zato jerbo se reklamira, vec se kupuje iPhone jerbo se to zeljelo i prije no sto je postojao.
Jer, kolko god ti i Ixy brijali na spiku o retardiranim zombie potrosacima, morate imati na umu jednu sitnicu. Potrosaci su od 60-ih godina jako dobro svjesni svog polozaja i svoje kupovne moci. Oni zapravo diktiraju trendove i korporacije se podredjuju njima, a ne obratno.
Ako će ga većina ljudi kupiti iPhone, znači da je jeben i da valja. Inače ne bi.
tuzno :kingmortal:
Ako ce svi ljudi skakati s mosta, znaci da je jebeno i da valja. Pih.
Rofl ne. Znači da su dio retardirane mase istog mentaliteta. Šta vide na televiziji, to je najbolje.
Opet krivo i dosta ograniceno gledate na stvar. Posebice ste samouvjereni u to pouceni svojim bogatim i inim iskustvom sa...necim.
Ocemo socijoloije il ekonomije?
Ajd, socijologija.
1. Masa nije glupa niti spremna na sve sto joj se naredi.
2. Masom nije lako kontrolirati.
Masu je tesko motivirati. Iz cisto jednostavnog razloga sto je masa zapravo skup jebenih individua koji nemaju apsolutno nista, ili vrlo malo, toga zajednickoga. Ne to brkati sa masom koja dodje na neki skup na trgu poradi neke politicke akcije i slicno, jerbo, oni imaju nesto zajednicko te se na osnovu toga gradi prosvjed il sta vec.
Ekonomski gledano;
Cisti genije treba biti da se ''natjera'' mladog menadzera, studenta filozofije, babu Maru iz Donjeg Stupnika, bravara iz Mitrovice i biznismena iz Zagreba da kupe neki proizvod koji im, zapravo, ne treba. To ukljucuje zapravo sve proizvode (koji nisu primarni ala hrana, voda i ino) ikad stvorene.
Jednostavna činjenica koja pobija tvoju tvrdnju je činjenica da iPhone kupuju ljudi koji nemaju pojma o mobitelima i ne znaju po čem je iPhone tak dobar. Recimo, moj stric. Planira kupit iPhone, iako nema blage veze o bilo kakvim funkcijama mobitela. Vidio ga je na TV-u. 
A da još jednom ponovim, jer ti očito nije jasno.
Marketinški najeksponiranije =/= najbolje
Ajd, dokazi tu cinjenicu necime. A da nije tvoj stric. Jer evo, moja baba prati mobtele i narucil je iPhone prije neg je uopce predstavljen u rvatskoj jerbo je bila odusevljena tehnickim i inim specifikacijama. Nadalje kako definiras ljude koji nemaju pojma o mobitelu? Su to ljudi koji nikad nisu culi za mobitele kao takve i zapravo zive negdje u africi? Il su to ljudi koji ne pate na tehnicka ovn tipa edge, gprs i blutut al im treba nesto za razovaranje?
Il uzimas sebe kao bencmark za poznavanje mobitela? Ak ne zna ko i ti, nema pojma? Il ipak ima ekipe koji vise znaju? I sta onda ako netko zna manje a netko vise? Kakve to veze ima sa icime?
Il aute smiju kupovati i voziti samo mehanicari? I strojari? Jer, et, ostali nemaju pojma?
Jebemu, pogledajte oko sebe (ti, a posebice Yuri) i vidite kolko razlicitih proizvoda i brendova konzumirate na ovaj il onaj nacin. Zasto? Zato sto vam je neophodno? I onda serete po ljudima koji kupuju iPhone da su seljacine i bezglava masa? Vi koji pijete koka kolu, idete u McDonalds, pusite Marlboro, upraznjavate Durex i koristite Axe mirise?
Po kojoj osnovi ste vi bolji od ikog po tom pitanju?
Uvidjas li problem? Uvidjas li da nemas argumenata? Osim sto baljezgas svoje misljenje? I ja baljezgam, moze, al, za razliku od tebe, nista ne tvrdim. Osim da je iPhone jeben brand.
I, ak malo bolje pogledate, iPhone se zapravo nigdje ni ne reklamira, zar ne? Il barem osjetno manje od Nokie i SE-a.
The bottom line is:
-kupujes iPhone radi tehnickih specifikacija = kreten (ima puno boljih za iste novce. a i za puno manje novaca).
-kupujes iPhone radi branda = kreten, vjerujem da ovo ne treba puno objasnjavati.
U svakom slucaju kreten bez mozga.
A covjek ne mora biti ni neka preteska gikcina da bi skuzio da je iPhone ekvivalent vreci vruceg zraka.
Prenapuhano i uzdignuto u nebesa.
Za pocetak nije sve sto mislite da je brand ujedno i brand. Brend nije ime, znak ili simbol. Simboli i znakovi nemaju znacenje. Oni samo ukazuju na znacenje. Brend je zapravo skup percepcija u glavama potrosaca. Dakle, nije opipljiv, niti se moze drzati u rukama, tj brend nije proizvod. On postoji samo u nasim mislima. Bas zbog toga je brend jaka stvar. I tu se fino uklapa wekyeva tvrdnja; svi kupuju = valja.
Jer ti prije kupovine samog proizvoda imas u svojoj glavi viziju tog proizvoda, imas beskonacna ocekivanja o kvaliteti, obliku, osjecaju pri koristenj, mogucnostima itd. Pozitivne i negativne osobine, racionalne i emotivne asocijacije. Sve prije no sto si uopce kupio jebeni proizvod. Zasto? Jerbo brend obecava. Dapace, ne prodaju se potrosacima samo proizvodi, vec se prodaje image potrošača njemu samome (ferari npr, svi znaju, a rijetki ga imaju). Formalnije; brend, kao splet povezanih racionalnih i emocionalnih asocijacija s nekim komercijalnim proizvodom, uslugom ili idejom, u sebi sadrži i pojam nas samih o tome kao mi ‘izgledamo’ u ili s tim brendom, te kako ocjenjujemo druge u tom ili s tim brendom i kako drugi ocjenjuju nas kao korisnika tog brenda. Sto se vidi iz prilozeno i u ovoj raspravi.
I sve je divno i krasno, al je uzasno tesko. Jerbo, posto imaju svi tako velika ocekivnja, taj brand mora to ispuniti, inace propada. Vrlo logicno. I ne, fenboji se ne racunaju jerbo ih je 5 i ni jedna firma na svijetu nemre opstati samo od istih. Ukratko, brend je jebena stvar. Gradi se godinama, uzasno ga je tesko odrzavati i, na koncu, garancija je kvalitete i ispunjavanja obecanja. Inace ne bi bio brend. I da, ne uzdize ga Apple u nebesa, vec, sok, korisnici.
I opet, da se ponovim;
jebemu, pogledajte oko sebe (ti, a posebice Yuri) i vidite kolko razlicitih proizvoda i brendova konzumirate na ovaj il onaj nacin. Zasto? Zato sto vam je neophodno? I onda serete po ljudima koji kupuju iPhone da su seljacine i bezglava masa? Vi koji pijete koka kolu, idete u McDonalds, pusite Marlboro, upraznjavate Durex i koristite Axe mirise?
A, mene i dalje fascinira gledanje na sve iskljucivo iz svoje pozicije.
weky:
iPhone je trenutni benchmark estetike, funkcionalnosti i kvalitete mobilnog telefona, i sva ova ogromna plagijatorska sranja mu se neuspješno pokušavaju približiti.

Još jednom pokazuješ da se voliš miješat i u stvari o kojima ne znaš ni približno dovoljno. Uređaji slični ajfonu na tržištu postoje od krista, a ono... ane, poboljšanje dizajna i funkcionalnosti mobitela je plagijatorstvo iPhonea. 
Ajd, navedi iPhone prije iPhonea. I prelako je samo rec da netko nema pojma i slicno...Dokazi da nema.
Kolko ja znam, oni su prvi isfurali spiku i stvorili novu klasu. Ostali kopiraju.
Uzmi na primjer walkman. Pojam je. Bio. Svi ostali su bili kurac i lose kopije. Amen.
Eh sad, Ixy, kako argumentirano raspravljat o necemu ako pola vas nema pojma o odredjenim pojmovima niti zna ista o toj materiji?
I cist da neb bilo zabune, nit branim ajfon nit me briga za njega. Al me posebno zanimaju trzista, brendiranje, oglasavanje i istrazivanja trzista. Hvala, djenja.
Edit;
Jebemu, mozd sam malo oftopikarijo i ne odovaram na neka druga, mozd vaznija, pitanja, al me zanijelo. I retrdirani ste kad serete bez pokrica na temelju neke svoje predodzbe o necemu.