ha, a evo par usporedbi za koje mislim da bi se teško moglo reći da se vrte na hardveru razlike 6 godina:
 Tekken Dark Ressurection (PSP)    -  [
2006]  

vs      DoA: Dimensions  (3DS)    -   [2011]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fire Emblem (3DS)     -   [2013]

vs  Final Fantasy Dissidia (PSP)   -  [2009]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
te vjerojatno najljepša igra na 3DS -  RE:R   -     [2012] 

vs  3rd Birthday  (PSP)    -   [2011]

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ono što je meni uvijek upadalo u oči kod 3DS igara je nevjerojatno niska rezolucija na tome malome ekranu sa jako primjetnim nedostatkom AntiAliasinga, a uključivanje 3D efekta je u nekim igrama znalo usporiti framerate te u svakom slučaju potpuno isključiti AA. 
Također, donji ekran je obično bio vrlo malo upotrebljiv, najčešće sa nekim informacijama prikazanim u 2D te ga stoga i ne računam kao nešto hardverski zahtjevno.
Tih nedostataka sam još više svjestan od kad igram PSP koji ima duplo veći efektivno iskoristiv ekran od običnog 3DS-a a ne pati ni od nedostatka AA, ni od niske rezolucije a bome ni od slabog frameratea.
U biti, smatram da bi 3DS s obzirom na launch cijenu i godinu izlaska na tržište trebao biti barem donekle usporediv sa PS Vitom koja je sada ipak opravdano skuplja, a ne sa komadom hardvera iz 2006 od kojega je, ja bih rekao, u najboljem slučaju do 30% napredniji (što se tiče same hardverske snage i sposobnosti)