Bez novog medija - cda, ne bi izasle igre poput ff vii nikad. Mislim da je to govori o bitnosti cda.
I da, ps1 je imao dual analoge, n64 nije. Ima je retardiran joypad s 3 drske. Besmisleno 
Prvi PSX kontroler nije imao analog, znaš to valjda. Morao si kupit novi kontroler ako želiš analog kontrole u igrama, kontroler koji su naknadno izbacili jel. Ali da, dual analog je totalno bolja konfiguracija za igre i to je bila revolucija u malom, pogotovo za TPS i FPS igre. Ali kad pričamo o inovacijama i ko je uglavnom prvi da predstavi nešto novo, što kasnije konkurencija napravi za svoje konzole (često i bolju inačicu), to je Nintendo. Isto to rade i s Wii U, a isto tako su ljudi bili skeptični i prema Wii "daljinskom" koji je izgledao kao nešto što nije ni približno dobro kao jedan dualshock. Pa eto, najprodavanija konzola generacije, unijela gaming neke vrste (casual bi neki ljudi rekli) u obitelji koje nisu ni razmišljale o tome. Znaju prodat konzolu jel, isto kao što znaju napravit igru primamljivu i "hardkorašima" i "kežualcima".
U biti, oko Wii U-a, jedino im zamjeram užasno lošu prezentaciju na E3-u nakon koje je masa ljudi mislila da predstavljaju kućnu konzolu koja je handheld... tj. da su predstavili samo novi kontroler za Wii. Marketinški gledano prenijeli su svoju poruku jako loše, zbunili ljude. Valjda će to ispraviti u narednim mjesecima. Kontam da će izaći tamo negdje oko rujna ili listopada.
A koliko će čudan Wii U koncept kontrolera biti zapravo dobar, to ćemo vidjeti, ali da otvara nove mogućnosti za igranje igara, to da. Btino drugačije od svega do sada, a to je kod novih geeracija i bitno - da se nešto zapravo i promijeni osim grafike. I s time da se često zaboravlja da će Wii U podržavati samo jedan Wii U tablet kontroler, ostali kontroleri koje će "primati" su Wii Motion Plusevi, a pucačine s Wii Motion Plusom apsolutno rulaju, puno mi je bolje igrat takve igre s kombinacijom nunchucka i Wii Motea nego s gljivama... barem ako je igra dobra. Wii U će vjerujem to pokazati bolje nego Wii koji je prespor da održi framerate stabilnim uvijek, a kod FPS-ova i takvog načina kontrole je to uber bitno.