Producent The Witchera za pojednostavljenu priču u seriji okrivio Amerikance i TikTok
Izvršni producent Netflixove serije The Witcher nije se baš suzdržavao u objašnjavanju zašto je priča u seriji The Witcher pojednostavljena u odnosu na romane na kojima bi se trebala bazirati.
Nakon što je treća sezona serije The Witcher razočarala dobar dio fanova kroz pojednostavljivanje priče, otvorilo se pitanje zašto je do toga došlo. Čuli smo već optužbe da su neki scenaristi Witchera “aktivno mrzili” romane Andrzeja Sapkowskog na kojima se serija temelji. Međutim, ako je vjerovati izvršnom producentu serije Tomeku Baniskom, problem je kulturološki.
U razgovoru za poljsku stranicu Wyborcza, Baginski je izjavio sljedeće:
“Kad se serija radi za velike mase gledatelja, različitih iskustava, iz različitih dijelova svijeta, i veliki dio te publike su Amerikanci, pojednostavljivanje ne samo da ima smisla, nego je i nužno. To je bolno za nas, i mene osobno, ali što je veća razina nijansi i kompleksnosti, to je doseg publike manji. Ponekad to pojednostavljivanje ode predaleko, ali mi moramo donositi takve odluke i prihvaćati ih.”
U prijevodu, krivica za pojednostavljenje Witchera je ta što je to serija za mase, a masa baš i nije osobito inteligentna, pogotovo u SAD-u – tako barem aludira Baginski.
U drugom intervjuu Baginski je otišao dalje, optuživši mlade generacije publike da nisu u stanju konzumirati kompleksne sadržaje jer zbog TikToka više nemaju strpljena za to.
nenno
03.08.2023 - 15:59Vecina igara postage sve laksa i laksa da bi SE dodvorila konzolasima I klincima. Nazalost ako oces igrati nesto normalno kupi PC I uzivaj.
THRViP
@nenno, 03.08.2023 - 20:22Ne baljezgaj
Darac83
@nenno, 03.08.2023 - 22:35Zar si i na ovakvu temu išao progurat platformske ratove? 😂
SanKa
@nenno, 04.08.2023 - 09:23stari moj, daj si šamar za najgluplju izjavu godine.
Tomislav88
@nenno, 04.08.2023 - 23:28Al ga baljezgas sada.
Apocalypse4987
03.08.2023 - 16:21Da, neka krivi koga oće al na kraju je cili producentski tim napravija zajeb i krivnja je isključivo njihova. Tiktokeri jesu idioti, al ne tribaju radi toga ostali patiti
Ivano Blazevic
03.08.2023 - 16:30Po ovoj logici da se breaking bad danas snima i izlazi,nitko ga ne bi gledao
Nemanjazzz
@Ivano Blazevic, 03.08.2023 - 16:40Pa to je ta teznja da se zgrabi ogromna lova za kratko vreme. Dok su witcher igra ili breaking bad polako kroz godine postojanja privlacili gledaoce, ovakve serije na trejlere i na hype namame masu ljudi odjednom i posle neko vreme ode serija u zaborav.
Ivano Blazevic
@Nemanjazzz, 03.08.2023 - 16:50Ali eto ne kontam zasto bi nesto bilo tako popularno ako je lose,pa eno prije par mjeseci the last of us je bio svugdje jer je bila dobra adaptacija i ne tako jednostavna prica pa je opet obarala rekorde na hbo
Nemanjazzz
@Ivano Blazevic, 03.08.2023 - 17:15Al recimo squid game je lak za mozak a privlaci te da gledas sledecu epizodu jer te zanima sta ce sledece da se desi. A kad vidis sta ce da se desi onda nemas potrebu ni zelju da je ikad opet gledas. Tako je bilo i sa casom de papel.
_Someone_
@Ivano Blazevic, 03.08.2023 - 16:59A nije ti bas Breaking Bad olicenje kompleksnosti. Gledaj kako je prosla recimo 1899, ugasena nakon 1 sezone, a toliki potencijal. Ili Dark, meni jedna od najboljih serija ikad, nije stekla niti priblizno toliku popularnost koliko zasluzuje. Te serije su kompleksne i zahtijevaju skoncentriranost, strpljenje i mentalni napor pri gledanju, sve sto novije generacije nemaju
Ivano Blazevic
@_Someone_, 03.08.2023 - 17:15A eto ne gledam bas puno serije,vise filmove,ali eto bb je nekako bio skroz popularan u svoje vrijeme i uvijek je u njoj nesto na knap i neka trka,pritisak i neki mali detalji koju puno utjecu,pa mi je eto pala napamet jer je i dobra i popularna,ali da,ima puno jos kompleksnijih serija
delight353
@_Someone_, 03.08.2023 - 17:17Hm… Bas da BB nije kompleksan. Dark je turbo dobar, slazem se. Nije serija za one koji gledaju “kroz tv”. TLOU je totalno bez veze.
Ivano Blazevic
@delight353, 03.08.2023 - 17:45I meni je tlou nije bas nesto,ali vjerojatno to zato jer sam igru preso 10 puta,netko tko nikad nije cuo za igru,msm da mu je serija odlicna
Nemanjazzz
@_Someone_, 03.08.2023 - 17:18Nekako nije 1899 dao dovoljno za nastavak. Imam osecaj da su hteli da prave zaplet kroz nekolko sezona i da rasplet bude u zadnjoj sezoni. Tako je nekako bilo i sa darkom ako se ne varam
Apocalypse4987
@_Someone_, 03.08.2023 - 19:36dark je oni tip serija kojeg gledaš sa papirom i olovkom u ruci i crtaš obiteljska stabla i relacije među likovima. U drugoj sezoni koristiš računalo. U trećoj sezoni ti triba kvantno računalo da sve povežeš. I onda pogledaš zadnju epizodu i samo kažeš “kako jednostavno”
Nemanjazzz
@Apocalypse4987, 03.08.2023 - 21:14Nisam neki fan. Drzalo mi paznju dok je trajalo al nekako mi se jeftino zavrsilo. 3 sezone lomis mozak da povezes sve i oni ga povezu na najprostiji nacin sto kazes. Sve sam zaboravio iz serije i tesko da bi je odgledao opet
JCD-Bionicman
@_Someone_, 03.08.2023 - 21:39Kao što je i Altered Carbon, izvrsna serija, jedna od najboljih koje sam gledao ali samo prva sezona je takva, a drugu su pokušali sa mnogo manjim budžetom i nije im uspelo. Ljudi su glupi i nema tu pomoći, a nama nema spasa pošto sve više i više upliću nas koji smo za malo kompleksnije priče, likove, zagonetke itd.
SanKa
@Ivano Blazevic, 04.08.2023 - 09:24što je najgore, danas ta serija ne bi prošla. ili bilo pojednostavljeno sve ili bi neko woke sranje progurali
Darac83
03.08.2023 - 16:32Zašto su onda radili za mase? Pare, naravno. Dakle, znali su što rade.
movie
@Darac83, 03.08.2023 - 23:28Baš čudno da se serija snima zbog zarade? Dobro da si mi skrenio pažnju. Sad ću bolje paziti na takve stvari.
Darac83
@movie, 04.08.2023 - 01:02Ok, s obzirom da se opet ponašaš kiselo bez razloga, ajmo crtat. Dakle, imali su izbor hoće li radit za “idiote” ili kako treba. Odlučili su radit za “idiote” jer ih je više i tu su pare. Napravili su za idiote i sad krive te iste idiote zato što nisu napravili kako treba. Znam da nisi balavac, ne znam zašto komentiraš kao balavac.
movie
@Darac83, 04.08.2023 - 11:40Spominjati novce u kontekstu bilo čega što je napravljeno zbog novca je neozbiljno. Naravno da se sve radi zbog novca. Nitko ne radi zbog slave. To i balavci znaju.
Darac83
@movie, 04.08.2023 - 13:47Spomenuo sam novce u širem kontekstu ovog članka. Poanta je, napravio si kako si napravio (zbog novca), nisi MORAO tako. Ne krivi onda publiku. Balavci to ne znaju, inače ne bi slušali prepucavanja koja firma najviše “voli” igrače…
movie
@Darac83, 04.08.2023 - 15:05Tu se slažem. Tvoj izbor, ne moraš ga nikome obrazlagati.
Lazy
03.08.2023 - 16:37Serija nije vrijedna spomena, kako lose majko mila, ovu zadnju sezonu ne mogu ni poceti gledati, a probao sam vise puta, uvijek zavrsim na pola prve epizode, odustajem. Frajer trazi ispriku za svoju losost hihihi, promjeni posao frende, mozda ti bolhe ide postavljanje plocica ili nesto trece.
nenno
@Lazy, 03.08.2023 - 16:55Serija nije vrijedna spomena ali si pogledao 2 sezone. Fasciniran sam sa takvom ekipom. Ako ti nesto ne pase odustanes nakon pola sata sat. Ovaj vikend sam refundirao Varhallu nakon 66 minuta gameplay I uzeo Chaos Gate Demonhunterse I uzivam. Ali zato necu kazato da je Varhalla losa ili spomena vrijedna jer sam odustao nakon 66 minuta.
delight353
@nenno, 03.08.2023 - 17:19A covjek se uvijek nada da ce postati bolje. Ja, primjerice, sam postao svjestan bez veze potrosenog vremena na totalni trash pri kraju prvog djela trece sezone. Naprosto sam se smijao sto su ucinili od Witchera…
Lazy
@nenno, 03.08.2023 - 20:37Toliko volim taj cijeli seting i Witchera, od prve slike u casopisu Bug, da sam jednostavno morao davati sansu iz epizode u epizodu ocekujuci nekakav pozitivni razvoj situacije, ok priznajem neke sam i zaspao jer mi je bilo pre dosadno. A ja cu ti uvijek reci za nesto sto je meni osobno lose, ne vidim razloga da ne kazem, a u ovom na zalost nisam sam, masu ljudi koje znam, a vole to sve, su rekli jbte, sto ucinise od “naseg” Witchera.Drago mi je da vidis nesto vise u nama i da si fasciniran s nama koji smo izdrzali gledati ovu seriju prve dvije sezone, no ja ti zapravo na ovom portalu nez za druge, bar sto se tice Witchera, moj je koment pa eto.Eh da, i super da si kupio ono sto volis, uzivaj.
movie
@Lazy, 03.08.2023 - 23:32Nisam čitao knjige, nisam igrao igru pa ne znam što su učinili od Witchera. No pogledao sam sve tri sezone serije. Osobno ne vidim razliku između prve i treće sezone u kvaliteti serije. Sve je to otprilike na istoj razini. Ubijem sat vremena i meni sasvim ok. Dosadno mi nije bilo niti jedne sekunde. Bez problema ću odgledati i četvrtu sezonu. Serija čisti prosjek.
delight353
@movie, 04.08.2023 - 06:39No stvarno nije prosjek. Scenarij je prepun neobjasnjivih dogadaja, sastajanja, pojave likova iz vedra neba i sl. Da ne duljim, pogledaj na Youtubeu koji video bas o tim stvarima. Iznenadit ces se koliko je sve to ljeno napravljeno.
movie
@delight353, 04.08.2023 - 11:43Ja ne razumijem čuđenje svih nakon treće sezone? Nisam čitao knjige i nisam igrao igru. Samo sam gledao seriju. Za mene prva sezona i ova treća su na istoj razini. I jednoj i drugoj bih dao ocjenu 6. Za zabavu i potrošiti vrijeme ok. Nista vise od toga
Lazy
@movie, 04.08.2023 - 08:53Svaka cast, ne volimo svi isto, al ovdje su napravili toliko stvari koje nemaju veze s vezom, nepovezano, nabacano, pace serije je ubijen, izbor karaktera sam jedva prozvakao…po meni samo Henry valja i to je pogođeno “u sridu” nez, evo naglasavam, “meni” je serija losa i necu gledati novu sezonu,a i glavni glumac je veliki fan Witchera, nije bez veze otisao.Ako ti pase super, zasto ne,uzivaj kompa.
movie
@Lazy, 04.08.2023 - 11:48Nisam rekao da je super niti da uzivam. Za ubit vrijeme sasvim ok. Kao i u svakom filmu ili seriji ima nelogičnosti. Za njih se hvatamo samo kada nam nesto ne odgovara. Ne mogu suditi seriji jer ne poznajem izvorni materijal no mogu reci da li se to meni ovakvo kakvo je gleda i dalje. Gleda. Interesira me kamo to ide iako se da naslutiti. Kao samo gledatelju smeta me odlazak glavnog glumca jer smatram da ga nitko ne može zamijeniti.
Jkuzma111
03.08.2023 - 16:54Zamisli imati posao prebaciti radnju serijala knjiga u format pogodan za seriju i ti to zasereš toliko jako da kriviš publiku i zoveš ih budalama jer si ti napravio seriju po svom fanficu a ne po materijalu originalnog autora. Ne smijemo zaboraviti da je glavni razlog zbog kojeg je Henry Cavill otišao je da je on želio pratiti knjige a ne Netflixove izmišljotine.
movie
@Jkuzma111, 03.08.2023 - 23:41Krivo. Otišao je jer je potpisao ugovor za novog supermana. Nećemo sada stvarati urbane legende. Već se i fotkao u novom kostimu. No onda se promijenio generalni menadžer u firmi i donio neka nova pravila te ugasio neke projekte među kojima je bio i superman. Tako da je Cavill izvisio na dvije strane.
“Pojedinosti o novom Superman filmu su zaista šture. O projektu ne možemo reći ništa izuzev očitog – da bi se snimanje preklapalo sa snimanjem 4. sezone The Witcher, zbog čega je Cavill na koncu i odabrao napustiti seriju”
thaares
@movie, 04.08.2023 - 07:39Istina, na kraju ce radit nesto iz warhammer fransize
Lazy
@movie, 04.08.2023 - 09:01Kolega moram se nadovezati da je i ovo tvoje kriva informacija, nigdje nije potvrđen ovaj tv9j navod, nema to veze s tim, a Cavill je jednom rekao da ovo sve nije vjerno materijalu iza kojeg bi on vise stajao, ugl oba navoda su spekulacije.
movie
@Lazy, 04.08.2023 - 11:55Na svom mislim twitter profilu se fotkao u kostimu supermana i indirektno sve najavio. Film i serija su se preklapali i morao je odabrati. Pun je internet tih tvrdnji. Isto tako nigdje nije decidirano rekao da napusta seriju zbog kreativnih neslaganja. Tu tvrdnju su prihvatili fanovi nakon sto je izrazio neslaganje s producentima u kojem smjeru ide serija. Kad si u toj industriji u kojoj ovisis o filmskim kompanijama javno im se ne zamjeras jer oni ti daju ovaj i buduci posao. Lijepo su se poklopili film i serija tako da nam masta moze raditi koji je razlog pravi.
cmicko22
03.08.2023 - 17:07Nažalost sam pogledao novu sezonu i ne bih se složio da su išli udovoljavati masama pa čak ni ljubiteljima videoigara Witchera i knjiga, te grupe nisu ciljali e sad koga jesu to je drugih par cipela.
xxved
03.08.2023 - 17:53Premda je ovo sigurno prenapuhano da bi spasili vlastitu kozu, vjerujem da istina opet nije predaleko od ovog sto je rekao
ReVamped
03.08.2023 - 18:11Kada netko iz filmske industrije prizna da je nešto njihova krivnja ja ću u nevjerici samo ostati danima šokiran. Sve bude krivo osim njih. Niti su Amerikanci krivi, niti TikTok niti tko ja znam što… Ne možeš kupiti licencu za Witcher i onda napraviti seriju koja je ko da gledam nešto o afričkim plemenima sa znanjem magije. Osim Geralta ovo sa Witcherom veze nema. Koji k… se više kupuju licence za nešto i onda se napravi nešto sasvim drugačije ibonda aw krivnja svali na nešto totalno stoto? J… ih i tik tok i sve ostale isprike. Gledatelji nikad nisu krivi ako nešto ne valja, to taj idiot očito ne zna. A ironično je što su zadnjih 10ak godina svi flopovi bili flopovi zbog istih ili barem sličnih razloga. Usrani idioti
Hadvar
03.08.2023 - 18:56Znači ovo je najbolji primjer pljuvanja po svojim kupcima. Ono, kak mozes nesto tako reći? I još je ispao glup jer im gledanost pada što znači da ni “glupi” Amerikanci ne žele gledati ovu tragediju od serije. Producent je ispao gluplji od onih koje naziva glupima.
Adam Jensen
03.08.2023 - 19:13Barem je rekao stvarni razlog, taj virus je zahvatio gotovo sve zabavne zadržaje
LegendaSvjetska
03.08.2023 - 19:50Zasto onda slicna serija house of the dragon moze izaci i biti komplicirana dobra i popularna
JCD-Bionicman
@LegendaSvjetska, 03.08.2023 - 21:44Nije baš toliko popularna kao The Witcher, a svakako da glupi amerikanci kvare i filmsku i gaming industriju baš zbog toga što i oni rukovode skoro svime, a ne razlikuju se nešto od običnog amerikanca tinejdžera sa ispodprosečnim IQ-om.
LegendaSvjetska
@JCD-Bionicman, 03.08.2023 - 22:01popularnija je od witchera
Artyom
03.08.2023 - 20:32Istina je šta čovjek kaže. Prva sezona je imala jako dobru, i isprepletenu priču, pa su svi prozvani kmečali kako je prekomplicirano i kako ništa ne kuže i kako ne mogu pratiti radnju… Eto sad zbog takvih ujebaše sve. Henry, svaka čast što si (skoro) na vrijeme otišao…
JCD-Bionicman
@Artyom, 03.08.2023 - 21:46Prva sezona je bila još i najbolja ali su i nju usrali pošto su se pravili “pametni” i zbrzali cele dve knjige kratkih priča u svega par epizoda. Dve priče po epizodi koje su izmešane s leva na desno pa onda na sve strane, nije dobra ideja. Jel je toliko teško bilo napraviti dve sezone po desetak epizoda, a svaka epizoda da bude 1/1 sa knjigom?
snooker
@Artyom, 04.08.2023 - 09:26nisi u pravu, prva sezona je bila pravi kronološki nered, ničega pametnog nema u njoj
Artyom
@snooker, 04.08.2023 - 13:43kmeeee, pa ne mogu pratiti radnju…. kmeee, kronološki nered…. kmeee, nema tu ničega pametnog….
snooker
@Artyom, 04.08.2023 - 20:49ako ti je taj infantilni odgovor najveće dostignuće onda čestitam
MistaPeppe
03.08.2023 - 21:05Serija je tipicni money-grab s Netflixa na temelju popularnosti igre i knjiga zadnjih godina. Sve podrzano zagrizenim fanovima koji su ocekivali vise i onima koji vise na Netflixu i ne znaju sto gledaju, te klinkama od 12-18 godina koje sanjaju da su s Henryem.
1) Efekti su prosjecni u najboljem slucaju
2) setting je previse anglosaksonski u smislu arhitekture, nema onih trosnih kucica i atmosfere iz igara koje su pogodile slavenski stil gradnje
3) Henry Cavill iako zgodan lik, nije za Geralta i to ce priznati svatko tko je citao knjige. Ray Stevenson (da je ziv) bi bio odlican Geralt jer je zracio tom energijom :”don’t f*ck with me”. Dok Henry radi grimase cijelo vrijeme i pokusava biti opasan. Niti po visini i stasu, izgledu nije priblizan Geraltu.
4) serija nema glavu i rep, da se osjeti velicina svijeta, nemas osjecaj koliko se putuje iz Vizime do Novigrada. Likovi su u jednom gradu, pa scena od 5min na konju i onda u drugom gradu.
5) cudovista su nemastovita i igra je napravila puno bolju adaptaciju, ovo je kao da gledam neki nastavam filma Beovulf sa Lambertom.
tuvvok1701
04.08.2023 - 08:07Koji lik trebaš biti da ovako nešto izvališ, to je strašno. Pa ako ti se mase ne sviđaju, nemoj raditi za mase. Ali naravno, cilj je što veća zarada i onda idu na ono štomoni misle da će privuć najviše ljudi, i zajebu. Isto kao Rings of Power. Nije istina da su nove generacije gluplje, čak su i pametnije rekao bih, ako bi gledali postotak. Ali s većim brojem ljudi dolazi i veći broj onih koje zanimaju bezvezni sadržaji. Ukratko, niti mu je kriv TiKTok ni mlađa generacija nego to što oni sami ne znaju koja im je ciljana publika. Kada ideš udovoljit svima, najčešće ne udovoljiš nikome i onda se izvlačiš kroz plitke izgovore.
SanKa
04.08.2023 - 09:25stoji sve sto je rekao, ali najveca krivica je na smeću od Netflixa…oni mu daju placu pa ne smije po njima srat…oni su krivi za sve..od miscasting do odlaska Cavilla do poglupljene i loše priče…3. sezonu nisam ni krenuo, a bome ni ne namjeravam . piše po internetima da je teže smeće
Pussybomber
04.08.2023 - 12:39Vidi se tu da tu nema cvrstog plana i cilja, oni su se jednostavno pogubili u svojim idejama i izmjenama, zato sto su si u glavi stvorili svoju pricu… I sa ovim sta su sada objavili samo jos podtvrduje da su Witchera od pocetka radili za mase a ne da bi nesta napravili sta ce se gledati godinama kasnije zbog svoje kvalitete…I sada se cude i krive publiku…Steta za Witchera sto mora da ispasta zbog smotani mozgova na visokim pozicijama, koji odlucuju po svom ukusu…Pokazuju prst na mladu publiku i TikTok a oni su jos gori, sve su nabrzaka zbrljali i napravili kao da je za TikTok, dode ti da prebacis dalje nakon par sekundi gledanja…
Danijel88
04.08.2023 - 15:35Isli su na tu foru pojednostavljanja da bude vise ljudi pratilo seriju a nakraju se sami sje.ali, pa za koga je onda ta serija naprqvljena??? Jer ako ju bude jos manje ljudi pratilo zbog odlaska cavilla onda su se trebali voditi tom logikom da odje.u pojednostavljanje i naprave seriju vise sl po igri ili seriji i cavill bi ostao a caspier i radovid se nebi ljubakali u nekoj šupi kad sam to vidio veliki WTF, knjigu nisam citao igre jesam igrao ali serija je zivo sranje naspram igre
Future man
05.08.2023 - 08:48Producenti nisu postovali izvorni materijal ,mogle su im igre isto posluzit.Imali su glumca koji se razumije u witchera.Kad je covjek vidio sta idioti rade od serije otisao je.
MaliMicek
08.08.2023 - 13:59Vidim da vecina komentira kako je on sam kriv i cijeli producentski tim. Ne, nije. Obozavatelj sam knjiga i mene smeta kako je serija “masakrirana” ali čovjek aposlutno nista krivo nije rekao. Vecina vas baljezga jer nikad nije radila neki projekt za veliku korporaciju tipa Netflix. Nisam ni ja u TV poslu ali znam kako funkcioniraju KORPORACIJE i njihove UPRAVE. Ljudi moji mozes ti imat ideju da se 100% drzis predloška ali dodje ti neki baja iz Netflixa koji nema veze s Witcher svijetom i kaze: “ali cujte to nije za nasu ciljanu publiku ako cete tako od serije nista” i mozes se sljivit. I to vam je jedina istina, a vi si slobodno zabrijavajte da nije. A Netflix bas uporno zeli zaglupljenu woke, tik-tok,IG,internet ratnici publiku. Kaj vam to dosad nije jasno ??