HCL.HR

2001: A Space Oddysey

  • 58 Odgovora
  • 9319 Hitova
Odg: 2001: Space Oddysey
« Odgovori #15 : 01. Veljača, 2011., 20:39 »
ova mmo ekipa me nervira. jako.  :wildboy:

Sta oces ti?

*

Dragster

  • ******
  • 4491
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #16 : 01. Veljača, 2011., 20:51 »
Ništa.

Lik je čoban, ignoriraj ga  :hug

ljubaw zvoni : ( <3

*

progabbeing-jadran

  • *****
  • 3219
  • abrah cadabrah
Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #17 : 02. Veljača, 2011., 00:25 »
neznam, možeš hejtaj odiseju jedino ako ne znaš film.

to je to, gotovo.

mislim ok je, ne sviđa ti se film. al onda realno ne znaš film kao takav.  :hiha:
jer onako film je predivan. predivan. neznam glupo je govorit više, al svaki put ga mogu pogledat kolko je lijep i poetičan.

Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #18 : 02. Veljača, 2011., 00:26 »
Zašto ne bi mogao shvaćat i opet ne lajkat? :(

*

beaver hunter

  • ******
  • 4543
  • I <3 trance
    • Vatreni App
Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #19 : 02. Veljača, 2011., 00:38 »
nezz, ne volim ga. u principu je damir158 sve rekao. to je to. moje mišljenje.

*

progabbeing-jadran

  • *****
  • 3219
  • abrah cadabrah
Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #20 : 02. Veljača, 2011., 00:41 »
Zašto ne bi mogao shvaćat i opet ne lajkat? :(

najmanje je stvar u SHVAĆANJU.  :wildboy:

*

progabbeing-jadran

  • *****
  • 3219
  • abrah cadabrah
Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #21 : 02. Veljača, 2011., 01:16 »
usporedio bi ga sa sjenom kolosa. tko je igrao zna. kao ima radnju, al nevažno je ustvari. više kao nekakav flow ljepote sniman kamerom.  :wildboy:

*

Yuri

  • ****
  • 1733
  • Feeeeejk
Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #22 : 02. Veljača, 2011., 01:20 »
Ali sjena kolosa nema 5 minuta crnila i nistavila.  :wildboy:

Al' ono, nemos povuc paralelu izmedu neceg interaktivnog i neceg pasivnog. Ne vrijedi.

*

progabbeing-jadran

  • *****
  • 3219
  • abrah cadabrah
Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #23 : 02. Veljača, 2011., 01:40 »
znači tebi privlačnost SoTC-a dolazi iz aktivnih djelova? jer meni su fajtovi s kolosima rendom. uopće po tome ne pamtim igru.

*

Wildboy

  • ******
  • 5612
Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #24 : 02. Veljača, 2011., 02:18 »
Jebovas isus, kao da je odiseja jedini ''spori'' film ikad.
Ne kažem da su svi jednako gledljivi.

Al + na grgu uglavnom

*

Yuri

  • ****
  • 1733
  • Feeeeejk
Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #25 : 02. Veljača, 2011., 02:19 »
Cijela igra je aktivna, ne samo fajtovi. Ti biras gdje putujes, kako putujes. Samim time i ono sto ces vidjeti usput.
Sam odlucujes kako zelis sto napraviti i koliko vremena mislis potrositi na to.
A i ne mozes reci da su fajtovi s kolosima rendom. Sama prezentacija kolosa je vec dovoljno dobra da ostavi dojam.
Plus, njihova smrt pogotovo. I atmosfera tijekom igre koja je gorko-slatka, ovisno o tome kako na sto gledas.
Sam biras, sam interpretiras. Ne potpuna sloboda, ali puno veca nego film kao medij. Meni neusporedivo.

Ne znam kak da tocnije objasnim, jebat ga. Film je nesto linearno, pasivno, fiksno. Ti gledas ono sto je scenarist, redatelj i na kraju producent odlucio da ces gledati. I kako su odlucili da ces gledati. Pa mi usporedba ne moze nikako stajati.


Meni Odiseja kul. Ali da ima nekih nepotrebno forsanih dijelova(tih 5 minuta recimo), ima.

Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #26 : 02. Veljača, 2011., 02:23 »
Valja li išta taj film?

*

T.N.T.

  • ******
  • 4164
    • http://www.last.fm/user/8th_Method/
Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #27 : 02. Veljača, 2011., 02:51 »
Odlično je kao i sve Kubrickovo.

Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #28 : 02. Veljača, 2011., 09:26 »
to se može svakako shvatiti hehehehe

@JEBENI INTERMISSION: 5 minuta crnila je valjda napravljeno za kina nekoć davno, kad je zapravo postojao intermission u filmu.  :wildboy:
lawrence of arabia to isto ima.

*

Facaa

  • *****
  • 2773
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: 2001: A Space Oddysey
« Odgovori #29 : 02. Veljača, 2011., 09:57 »
Ne znam kak da tocnije objasnim, jebat ga. Film je nesto linearno, pasivno, fiksno. Ti gledas ono sto je scenarist, redatelj i na kraju producent odlucio da ces gledati. I kako su odlucili da ces gledati. Pa mi usporedba ne moze nikako stajati.

Neke igra, posebice SOTC, su samo prividno aktivne i otvorene. Ti igraš/gledas ono što je scenarist, redatelj i producent odlucio da ces igrati/gledati. I kako ces gledati. Odlicna je usporedba. Posebno sa SOTC-om.




Ništa u Odiseji nije viška. :hiha:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9