Jer koriste Steam kao osnovni multiplayer framework radi blokiranja piratizacije na kompu.
Ironija? MW2 se prodaje vise nego prvi dio na PC-u. Ali se MP manje igra. A placati 60$ za singleplayer od 3 sata... Ne znam, ne zelim ni misliti o tome kamo opcenita gaming populacija krece. Ovce.

Ono, sa dedicated serverima, dakle kompovima koji su zasluzni samo za hostanje igre i nista drugo, si mogao sam namjestavati kojekakve opcije. Medu ostalim i skinuti cd key checkove, anti-cheat zastitu i sto vec ne.
Dedicated serveri su bog i batina. Ovo sto se sad koristi u MW2 je identicno kao i konzolaski MP.
Nema dedicated servera, vec ljudi hostaju matcheve sami na svojim kompovima.
Al' ajmo u praksi. Recimo, dedicated server provideri obicno drze specijalizirane servere za igre.
Drze ih na sinkroniziranom DSL linku, najcesce jednak upload kao i download. Nema Windowsa koji sisaju memoriju, nema dodatnih aplikacija koje opterecuju bandwidth kao na personal kompovima. Dedicated serveri najcesce koriste Linux kao OS-ove i sluze cisto za hostanje igre, nista drugo. Idealni uvjeti.
Plus, mozete ih customizirati i namjestiti kako zelite. Staviti modove na njih, ukljuciti skidanje dodatnih mapa i sadrzaja sa njih ako ih igraci koji se spajaju nemaju....
Dok kod ovakvog hostanja kao sto ga imate u MW2, sve pada u vodu. Ljudi hostaju na svojim uploadom ogranicenim konekcijama, koje ne da nece izdrzati 9 vs 9 matcheve, vec se ove nase domace konekcije muce i sa 4 vs 4 matchevima.
Nema dodatnih mapa, osim koje ce Activision/IW ponuditi preko svog servisa. Nema customiziranja, ili automatskog downloada sadrzaja. I, kad se hosta igra, vrti se sama igra + windows + sve aplikacije i servisi koje imate na kompu aktivno.
Sto je vrlo, vrlo sakato.