Ja ću dobiti rak od ovoga. Znači prekjučer kasno navečer mi crkne monitor, odnesem ga jučer ujutro natrag u servis da mi odriješe garanciju, zove me frajer danas u 8 i kaže: provjerili smo monitor, pokrit će vam ga garancija, izgleda da je kontroler panela umro. kažem mu ja, super kad mogu doći po drugi?
ZA DVA TJEDNA
obzirom da mi se ISTA STVAR desila i sa prokletom memorijom, samo sam hladno rekao okej (jer sam s memorijom malo pokazao zube tamo u dućanu i kasnije mi je bilo neugodno) i nazovite me kad stigne. Onda sam nazvao poslovnicu u zagrebu, objasnio problem i pitao u čemu je problem s ta dva tjedna čekanja na monitor, zašto ne mogu dobiti zamjenski i zašto išta, jebemu boga. za sat vremena me nazove isti frajer i kaže JESTE VI ZVALI U ZAGREB SADA??!!?! kažem-jesam, on nastavi evo možete doći po monitor, mislim kao da ništa nije rekao prije.
izašto oni to rade? jel on mora ići pješke u zagreb po taj novi monitor ili što? jel mora platiti iz svog džepa nešto pa treba čekati dva tjedna da ipak ne bi platio? što on ima od tog mog čekanja dva tjedna? moj mozak to ne može hendlati više
