to nije slučaj s ovim. ne može neki tuđi običaj postat popularan ovdje u jednoj godini, iz čista mira. to ne drži vodu. to se dogodilo medijskim pumpanjem, forsiranjem od strane radija, portala i sličnih alata koji služe zaglupljivanju i promoviranju stvari za koje misle da će im se isplatiti.
isto tako, ne možeš mi prodat spiku da prosječan čovjek voli slušat FEEL GOOD proljeve na radijima koji nemaju niti 100 pjesama u plejlisti, ili da voli gledat nez BIG BROTHER. naravno, možeš me demantirati sa statistikama slušanosti i gledanosti, ali kao što rekoh, čovjek je pasivan i otupi na to što mu se servira i ne može pobjeći od toga jer je na svakom koraku. na taj način i ti i ja postajemo konzumenti takvih stvari koje do jučer nisu bile prisutne na ovim prostorima, nego su bile
prisutne samo u vodećim zemljama tvornicama kulturnih običaja.
a to je, jel, očito LOŠE jer doprinosi društvu koje će biti blijedo, isprazno, ISTO ko i sve na zapadu.
mislim, već možeš zamislit dosadnog europljanina od 20-25 godina kako nosi istu frizuru, ponavlja iste fraze, ima iste afinitete i karakteristike općenito.
ono, gledam ih po gradu. ERASMUS studenti. lol.
BEEER
BOOOBIEES
WEEED
