Jedno pitanje na koje pretpostavljam Hrv4tin4 moze imat odgovor.
Kad se zatrazi povecanje brzine od operatera dobije se aneks ugovora,
po tome je operater duzan u roku 45 dana napraviti povecanje...
ono sto me zanima je što kada ni nakon 45 dana ne dođe do povecanja brzine?

Ako unutar svoje tarife tražiš povećanje, tada se ne potpisuje ugovor nego ti ISP povećava brzinu u roku od 24h i to ti je vidljivo na idućem računu pod tipa "opcija 60mb/s".
Ako potpisuješ novi ugovor onda ti sve ovisi o općim uvijetima poslovanja ISPa.
Neki zakonski konkretan rok ne postoji, ali operatori u većini slučajeva ga predstavljaju kao 45
radnih dana.
Ukoliko nisi zadovoljan procedura je slijedeća:
1. Žališ se direktno operatoru
2. Ako nisi zadovoljan s ISPovim odgovorom žališ se opet operatoru, ali njegovom vijeću i to isključivo pismeno (preporučeno)
3. Ako i dalje nisi zadovoljan odgovorom onda se žališ HAKOMu.
U suprotnom HAKOM neće reagirati ako nisi obavio ova prva 2 koraka i ako im ne dostaviš dokaze o ta 2 kontakta. ISP ima zakonski rok od 15 dana za odgovor na tvoju žalbu pod točkom 1.
Isto tako vijeće ima rok od 30 dana za odgovor na tvoju tužbu pod točkom 2
I na kraju HAKOM ima također 30 dana za odgovor.
Uz to sve moraš računati da se radi o radnim danima gdje se vikend ne broji!
Nadam se da sam ti uspio barem malo pomoći.