simulacija, CodemastersDatum izlaska: 31.05.2024.
akcija, crimDatum izlaska: 28.04.2024.
Prve PlayStation slušalice earbuds tipa iznenađujuće su kvalitetne,…
Uloga API-a nije BAŠ takva kakvom si je opisao, ali blizu si i slažem se sa ovime dijelom da će vjerojatno biti malo više zbrke oko multiplatform igara koje će se bazirat na "devetki" za konzole, a ukoliko žele biti konkurentne na PC-u, morati će se i dodatne DX11 instrukcije dodavati ( što će opet vjerojatno uzrkovati PC kašnjenja igara ).
Slazem se za ovu konstataciju. Konzole danas drže glavnu rijec kada je gaming u pitanju. Sve se ravna prema njima. Mene pak to veseli sto ne moram svoju kantu dirat barem jos jedno 2-3 godine. Sad cu samo ubacit malo jaci procesor i to je to.
E to sam osjetio na vlastitoj kozi. Zapravo, sama grafika je u toj igri je cisti prosjek, al igra doslovce ubija procesor. I bas sam neki dan gledao video za novi CryEngine 3. Uglavnom, graficki je gotovo identican verziji 2, al su zato debelo poboljsali fiziku. U prijevodu, nista sto konzole procesorski ne mogu prozvakat, dok na nama na pc-u ne gine kupnja quad-a. Pa cak one Intelove I serije.
A dobro, to ce kod Crytek-a biti vjerojatno tako, posto je zapravo igra i bila pc ekskluziva. Svejedno, fizika u novoj verziji engine-a je drasticno poboljsana(a i prije nije bila bas "losa", hehe) i trebat ce sigurno mocan procesor za kvalitetne perfomanse. Glede razlika između konzola i pc-a, one ce normalno postojat i bit ce vidljive, al bas da ce biti "nebo i zemlja", sumnjam.
Ocete da vam kavu napravim..
Citat: seedorf - 25. Listopad, 2009., 17:40Ocete da vam kavu napravim.. nemoj kavu radije daj nesto zestoko...
Zaboravili ste ono najbitnije, sve se to da napraviti i bez DX10,11 supporta, znaci baljezgate gluposti. Zašto i kako, reći ću kada još malo naserete kako serem gluposti