Da, znam da vec postoji Metal Gear Solid topic.
Ali ovo je ipak odvojena stvarcica, pa odlucih otvoriti novi topic.
Igram ovo vec nekoliko dana i moram priznati da je prokleto zabavno vecinu vremena.
Kao sto je poznato, kompletna mehanika iz singleplayera MGS4 je prenesena u online.
To ukljucuje cqc, isti sustav kretanja, kartonske kutije, bacve, cak i octocamo i MG Mk.II kad igrate kao Snake u Sneaking Mission. Uglavnom, sve.
Uz to su dodali i skill sustav slican perk sustavu iz CoD4. Skillovi vam mogu poboljsati rukovanje odredenim oruzjima(manji recoil, brzi reload i rate of fire), poboljsati cqc i dodati dodatne sposobnosti koje imaju veze sa SOP sustavom.
Funkcionira na jednostavnom principu. Ako koristite SMG+ ili CQC+ skill i koristite odgovarajuca oruzja/napade, s vremenom ce vam skillovi dobiti level.
Ukratko, skillovi rastu aktivnim koristenjem.
Ali, razliku od onlinea iz Subsistencea i Portable Ops, ovdje je stvarno moguce igrati takticki i timski, cak i sa ljudima koje ste prvi put susreli.
SOP sustav to omogucuje.
Ali, da pojasnim kako to izgleda.
Dakle, match pocinje. Vas tim se spawna na istom mjestu. Nemojte odjuriti odmah na slijepo negdje vec stisnite tipku za salutiranje(trokut) da biste se linkali sa ljudima u svom timu.
Kad se linkate, moci cete ih vidjeti bilo gdje na mapi, kroz zidove i sve. Narancaste/plave siluete. To vec samo po sebi olaksava igru, ali nije jedina prednost SOP linkanja.
Ako ubacite odredene skillove, igraci u vasem timu mogu vidjeti kad vas netko napada i gdje se napadac nalazi, jer ce se nakratko pojaviti na isti nacin kao i vas tim zahvaljujuci SOP-u.
Mozete i ubaciti skill koji prikazuje koga vi napadate.

Isto tako, mozete uhvatiti protivnika u cqc choke i iskoristiti Scanning Plug ako imate Scanner skill.
Ali ono sto mi je osobno najkorisnije u cijelom SOP sustavu je fluidan teamplay. Uz to sto mozete vidjeti i svoje igrace i protivnike, SOP vam omogucava da se vrlo efikasno krecete i pokrivate u grupama.
Recimo, linkate se sa dvojicom i krenete negdje. Cim netko od te dvojice pocne ciljati negdje, vi cete vidjeti nesto poput lasera koji pokazuje gdje cilja. Ako ste gledali neke od animacija u singleplayeru, skuzit cete na sto mislim.
Svaki igrac pokriva svoj dio i krecete se u timu. Ako pocne okrsaj, zahvaljujuci SOP-u isto tako mozete vidjeti ako ste na liniji paljbe svojih kolega. Pa si fino cucnete/legnete/maknete se. Uglavnom, nesto meni osobno predobro.
Dvojica-trojica linkana igraca koji se pokrivaju kako spada mogu relativno bez problema pobiti sve koji ce ih rushati bez razmisljanja. Dvojica ce davati cover fire, dok ce treci baciti granatu protivnicima. Works like a charm. ^^
Zahvaljujuci SOP-u, komunikacija u igri je zapravo nebitna i nepotrebna. SOP sve javlja, vidite gdje su ljudi s kojima ste linkani i to je to.
Inace, igra doslovno forsira headshotove.
Ako cete pucati u tijelo igraca, s nekim oruzjima mozete ispucati i cijeli sarzer a ovaj ce prezivjeti.
Ali headshotovi uvijek pale i zapravo nisu preteski.
Sto se tice modova igre, manje vise su standardni, osim jednog.
Redom:
Deathmatch - znate sto je ovo. Kill or be killed.
Team Deathmatch - standardno, sa dodatkom vec spomenutog SOP sustava.
Capture Mission - kao CTF, samo sto metu morate drzati u svojoj bazi 30 sekundi
Rescue Mission - slicno CTF-u, samo sto jedan tim spasava metu, a drugi brani. Tko prvi pobije sve u drugom timu pobjeduje, respawna nema.(Bez SOP-a se ovo ne smije igrati.

)
Base Mission - morate drzati odredena podrucja na mapama pod svojom kontrolom neko vrijeme. Pobjeduju oni koji sve kontroliraju ili imaju vise podrucja pod kontrolom.
Team Sneaking - isto kao Rescue Mission, samo sto jedan tim ima Stealth camo i Mk.22 pistolje. Drugi imaju ubojita oruzja. Cilj vam je donesti metu u svoju bazu. Ako vam tim pogine, gotovo je, respawna nema.
Sneaking Mission - moj favorit. 2 tima se bore jedan protiv drugih po standardnim TDM pravilima. Ali u igri je i Snake(i ako ima vise od 11 igraca, jedan igrac preuzima kontrolu nad MG Mk.II i pomaze Snakeu).
Pobjeduje tim koji nade i ubije Snakea odredeni broj puta ili ima vise killova od drugog tima kad vrijeme istekne.
Igracu koji kontrolira Snakea su dostupne skoro sve stvari kao i u singleplayeru. Octocamo, Facecamo, razna oruzja i cqc iste jacine kao i u singleplayeru.
Yup, one-throw stun, isto kao u normalnoj igri. Ako vam uspije sve u timovima nokautirati/ubit kao Snake, then Snake wins.

Uglavnom, ako se nekome igra ili znate nekoga tko igra, javite ovdje. Pa da malo halamo.
