HCL.HR

Kolumne

Nešto je trulo u vrijednosti današnjih videoigara

Zoran Žalac 24.05.2015.

Industrija videoigara trenutno prolazi kroz tihe promjene koje ostavljaju zabrinjavajuće posljedice na sam medij videoigre.

U videoigrama nisam gubitnik ako ne igram da bih pobijedio

Zoran Žalac 19.04.2015.

Veseli me što se videoigre iz godine u godinu sve više priznaju kao sport ili umjetnost. Ali prije svega nadam se da nikada neće prestati biti intimno osobno iskustvo.

Glumačka improvizacija iliti neotkriveni tajni sastojak uvjerljivosti videoigara

Zoran Žalac 22.02.2015.

Koliko god tehnologija napredovala, ono što vidimo u igrama uvijek će biti umjetno. Zato igrama više od svega drugoga treba korisna praksa glumačke improvizacije.

Još smo stotinu godina daleko od videoigre s temom Domovinskog rata

Zoran Žalac 30.11.2014.

O ovdašnjem ratu početkom devedesetih još i danas pišemo knjige i snimamo filmove. No za videoigru te tematike nismo spremni dvadesetak godina kasnije, a nećemo biti ni idućih osamdeset.

GamerGate ili kako smo se počeli svađati i zaboravili voljeti igre

Zoran Žalac 20.10.2014.

Većina ljubitelja videoigara htjela bi da se videoigre u široj javnosti smatraju umjetnošću. No, čini se kako dio te većine nije spreman prihvatiti kritički aspekt te umjetnosti.

Postoji li razlika između kreativnosti i debilizma u imenovanju igara?

Zoran Žalac 03.08.2014.

Igračima nije toliko bitno kako se igre nazivaju, ali izdavačima je to ključan segment u tržišnom pozicioniranju svojeg proizvoda. Postavlja se stoga pitanje: zašto onda imenovanje igara postaje sve debilnije?

E3 2014 bio je sajam taštine, i dobro je da je tako

Zoran Žalac 16.06.2014.

Publika je svoje dojmove nakon najvećeg sajma industrije videoigara već posložila i rangirala, stoga je vrijeme da i mi iz HCL-a prokomentiramo kakav je značaj E3 2014 imao za nas gamere.

Kiselo grožđe: Facebookov VR

Mudri Lisac 16.04.2014.

Prošlo je nekoliko tjedana otkad je Facebook najavio kupnju Oculusa i uspuhao dušebrižnike diljem interneta. Evo što naš Mudri Lisac misli o onima koji nisu slavili uz ekipu Oculusa.

Kiselo grožđe: Early Access iliti Alphafunding

Mudri Lisac 24.02.2014.

Unazad dvije godine, rastom popularnosti Kickstartera, Steam Greenlighta i sličnih prilika, razvoj indie igara na PC platformi doslovno je procvjetao. No zajedno s njim procvao je i sasvim novi model koji prijeti tradicionalnim vrijednostima igre.

Što će velike kompanije pjevati na kraju 2013. godine?

Zoran Žalac 22.12.2013.

Ekskluzivno doznajemo koji će se domaći glazbeni hitovi slušati na blagdanskim domjencima velikih izdavačkih kuća i developera u industriji videoigara!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?