HCL.HR

Ne znam koju priču The Last of Us serija pokušava ispričati, ali više to nije priča iz igre

Zoran Žalac prije 2 dana   •   89 komentara


Zadnje dvije epizode iz druge sezone The Last of Us demonstrirale su oštar pad u kvaliteti, do te mjere da djeluju kao parodiranje priče iz same igre.

Dvije su epizode bile dovoljne da se serija The Last of Us raspadne. Ono što je u prvoj sezoni bila nagrađivana adaptacija jedne od najcjenjenijih priča u gamingu, sad je narativni nered kojemu je teško naći glavu i rep. Priča za koju bih volio da ju dožive i oni koji nisu igrali The Last of Us Part II, u seriji je sad odrađena kao da se radi o nekakvoj parodiji zbog koje me sram navoditi ju kao preporuku.

Iskreno rečeno, šokiran sam ovako oštrim padom u kvaliteti serije. The Last of Us Part II (igra) ima svojih problema u naraciji, ali je i dalje kompleksna priča o traumi i cikličnosti nasilja. I kao takva je sjajan predložak za dramsku seriju koja bi te teme mogla odvesti na još višu razinu. Nažalost, nekako se dogodilo sasvim suprotno.

Iskreno rečeno, šokiran sam ovako oštrim padom u kvaliteti serije.

Seriju gledam kroz prizmu koliko se i na koji se način razlikuje od igre. Itekako sam svjestan da se igru ne može precrtati 1:1 u seriju i to ne tražim. U prvoj sezoni serije su mi originalni dodaci priči uglavnom bili sjajni, mislim da su obogatili priču bez da se gledatelja previše odmaknulo od onoga što je predstavljala radnja same igre. U drugoj sezoni imam potpuno suprotan dojam – sve što je dodano ili promijenjeno za potrebe serije totalno mi odskače od izvornog predloška i čak ga degradira.

Nakon zadnje dvije epizode pitam se koju to priču serija uopće nastoji ispričati. Kako mi se čini, to je na silu ljubavna priča između Ellie i Dine, naprasno stisnuta na par epizoda jer serija nema luksuz prirodnog razvijanja odnosa među likovima kroz desetak sati, kako je to izvedeno u igri.

Došlo mi je da se zapitam što ja to uopće gledam. Ellie kao da je u Seattle došla ne ekskurziju, umjesto da je deprimirana gubitkom Joela i opčinjena osvetom, ona u seriji baca povijesne činjenice i zbija šale koje nisu nimalo smiješne. Istina, u seriji je vremenski odmak od Joelove smrti veći, ali za razliku od igre, u seriji gledatelju jednostavno nije prezentirano koliko Ellie želi tu osvetu i koliko je daleko spremna ići za nju. Ključna stvar u igri je ta da je Ellie spremna odbiti svaku pomoć i riskirati sve kako bi došla do Abby, što ju čini toliko opasnom – jer smatra kako nema što izgubiti. Ellie u seriji nije nimalo takva nego traži tuđe odobrenje, drugi joj govore što da napravi i kako da to učini.

Za razliku od igre, u seriji gledatelju jednostavno nije prezentirano koliko Ellie želi tu osvetu i koliko je daleko spremna ići za nju.

Trenutak u kojemu se sve raspalo je to forsirano zbližavanje Ellie i Dine kroz scenu kakvu bih očekivao vidjeti u romantičnim komedijama. Nakon što Dina sazna da je Ellie imuna, pa s njom podijeli informaciju da je trudna, odmah nasrnu jedna na drugu, otkopčavaju se hlače, poslije vidimo maženje i Dina je isplanirala čitav život s Ellie bez da se išta pita oca djeteta kojeg ona nosi. On je tu nebitan i prije nego ga ubiju. Da taj cirkus susramlja bude kompletan, Ellie u šali izjavljuje “Bit ću tata, hehe.”

Pogledali se ja i partnerica u tom trenutku i ja od neugode kažem: ovoga nema u igri.

Poslije objašnjavam kako je ta situacija u igri totalno drugačija i kako je Ellie karakterno skroz drugačiji lik. Ellie u igri nakon saznanja o Dininoj trudnoći uznemireno poručuje Dini kako je “teret”. Nema hihotanja, nema planiranja zajedničke budućnosti. I nema potrebe da se Ellie nakon toga prebaci u osvetnički mod – ona cijelo vrijeme jest u tom osvetničkom modu zbog kojega ni ne može na pravi način procesuirati informaciju o Dininoj trudnoći.

Poanta cijele druge igre jest to da trauma definira Ellie kao osobu, da joj onemogućuje da nastavi s normalnim životom, kako joj njezina nemogućnosti da se s time pomiri nastavlja donositi nesreću i daljnje patnje. Za mene je serija odbacila tu priču predstavivši Ellie kao lik koji će se u jednom trenutku Dini uvlačiti u gaće, a nakon toga se sjetiti da je malo ljuta i da je zapravo došla pobiti sve koji joj stanu na put da osveti smrt najvažnije osobe u svom životu.

Kao da ne gledamo istu priču

Opet kažem – ne treba mi serija koja će doslovno prenijeti cutscene iz same igre i ne smatram da je priča u igri narativno savršena. Postojao je potencijal da ju serija učini još boljom, ali nakon totalno nepotrebne “Bit ću tata” scene bojim se da se serija nepovratno raspala. Da se radilo o bilo kojem drugom liku, još bih takvo blesavo pisanje i pretrpio. Međutim, Ellie je početak i kraj The Last of Us Part II. Ako su ovako promašili poantu njezinog lika, to može značiti samo jedno – serija je tu da ispriča drugačiju i po svemu sudeći inferiornu priču naspram one u igri.

Komentari (89)

  • ZamZurinho

    08.05.2025 - 12:43

    Kao popriličnog fana obje igre, druge pogotovo da prostite pos…. su se poprilično na sve što je odrađeno prethodno.. kap preko čaše je def. Ellie i magic finger

  • mili1985

    08.05.2025 - 12:46

    Prvu sezonu sam pogledao i bila je dobra, ništa specijalno kako su je neki dizali u nebesa, ali dobra.
    Sad nakon što sam pročitao ovo, mi je drago da nisam pogledao drugu sezonu.

    • atlas

      @mili1985, 08.05.2025 - 14:11

      Same, drugi dio (igre) je sam po sebi dosta težak za prožvakat cijelu radnju (emotivno) i za mene još jači utisak ostavlja od prvog dijela. A serija, prva sezona mi je bila ok sa nepotrebnim odstupanjima i davanjem previse pozornosti nekim nebitnim radnjama. Drugu sezonu kompletno preskacem bas zbog tih nekih mušica iz prve sezone, koje su ovdi jos vise naglasene. Srecom imamo igre koje su 10/10

  • californiamen

    08.05.2025 - 12:53

    Druga sezona TLOU serije je očito loša, kao što je prva bila isto tako loša. Zašto je to tako kako jeste? Jer glavni akter jeste Elli ( u drugom dijelu se ta preklapanja i podudravanja sa Abby) – ova glumica Bella Ramsey nije uspjela dočarati tu tugu i bijes, tu nježnost i strast, tu bezvremensku distopičnost Elli. Ona jeste GLAVNI lik ali je antipatičan do bola. Ne znam zašto su režiseri serije uzeli tu glumicu – meni je jedino očito da su htjeli ispričati DRUGAČIJU priču. Ali, nisu uspjeli.

  • curkass2

    08.05.2025 - 12:55

    Nebrojeno puta smo imali rasprave na istu temu u videoigrama. Točno to je bila moja poanta uvijek u takvim raspravama. Gura se ta “moderna” politika na štetu kvalitete priče i atmosfere. Welcome Zoki, iskusio si i ti sad taj osjećaj. Meni je takav osjećaj bio s Fallout serijom, znam da se tamo nismo složili.

    • Zoran Žalac

      @curkass2, 08.05.2025 - 13:22

      Ne slažemo se jer nas ne smetaju iste stvari. Priča u seriji mi nije loša zato što su njih dvije gej ili su žene ili štogod. I u igri su, jednako kako su duga zastave i u igri i u seriji, kog briga. Loša mi je priča zato što su napravili sranje time da su scenu koja se dogodi ranije u igri ostavili za kasniji stadij serije, što se nikako ne uklapa i totalno promašuje karakternu crtu glavnog lika i njegove prioritete. Kao da su išli adaptirat Zločin i kaznu i od planiranog ubojstva napravili nesretni slučaj da bi glavni lik bio simpatičniji publici. Tako ja to vidim. A TLOU 2 je baš specifična igra po tome što igraš s likovima koji rade stvari koje ti kao igrač / gledatelj ne odobravaš. Al igraš dalje i pokušavaš ih shvatit u konačnici. U seriji tog nema – sve je unaprijed shvaćeno za tebe i silno žele imat duo koji će nadomjestit onaj iz prve sezone, a to uopće nije poanta priče.

    • curkass2

      @Zoran Žalac, 08.05.2025 - 15:53

      A okay, ne smeta ni meni očito što su njih dvije gay, da paće, jedan sam od ljudi koji je oduvijek žustra branio TLOU Part II… Igra mi je dobra. Kako god, čest se zbog forsiranja da netko bude gay u entertainment proizvodu dogodi ista stvar kao što se sad dogodila zbog forsiranja tog dueta kako kažeš. Fokus skrene na totalno nebitne stvari u priči i to je jedina moja zamjerka u vezi te politike. Generalno sam stava, nek svatko radi kaj želi sa sobom.

    • Mrkvicaa

      @Zoran Žalac, 08.05.2025 - 17:50

      Na kraju će ove dvije da završe kod Abbya na žurci, da bleje i sviraju vutru, u svom elementu… Biće to komedija, nije burek od mesa, nego od pite:)

    • -W-

      @curkass2, 08.05.2025 - 21:46

      Well..ako niste primjetili, “moderna politika” je na žalost ruka uz ruku s narativom..ako nekoga socijalni manifesto i ne smeta, teško se oteti dojmu da upravo to i unakazi narativ..jbg.. Teškom mukom se natjerao pogledat obje epizode jer nisam mogao vjerovati ekstremnim reviewima (npr synthetic man)… Nema se šta reć nego cuckman full gas na 6. potenciju

  • mirkunjaaa

    08.05.2025 - 12:56

    Prva sezona je bila dosadna pilana.
    “Najuzbudljiviji” dio se desio u trećoj epizodi. 🤷‍♂️
    Drugu sezonu nisan ni planira gledat.
    Nema smisla kvarit dobre igre tv smećarijama.

    • -W-

      @mirkunjaaa, 08.05.2025 - 21:47

      Potpisujem..

  • Wik7im

    08.05.2025 - 13:00

    Serija koju nebumo gledali

  • croBilly394

    08.05.2025 - 13:05

    Sada će postati tata, a u idućoj sezoni će mijenjat spol i postati trans. Kad jednom pokažemo kičmu i karakter, pa počnemo sa bojkotom svih sadržaja koji u prvi plan guraju određenu politiku i agendu ispred kvalitete, onda ćemo početi dobivati kvalitetniji sadržaj. Ako primijetim i gram woke sranja u nekoj igri/seriji, to za mene nije vrijedno minute mog vremena. Ali s obzirom da idemo u smjeru gdje AI kreira glazbu, glasove, uskoro filmove i igre, a napor i rad umjetnika i predanih i talentiranih game developera se ne cijene i postaju neisplativi, sumnjam da će biti bolje.

    • -W-

      @croBilly394, 08.05.2025 - 21:53

      Trans-oriented AI, haha..da mi i to doživit, pa mogu na miru crknit..pun qrac mi mentalno bolesnog planeta…. Btw, tvoja izjava samo potvrđuje kaj sam više puta rekao: mnogi su vremenom postali hipersenzitivni na ta bolesna sranja, u dobroj mjeri i ja (a oduvijek bio max tolerantan), no mi nismo za to krivi…što su posijali, to će i žeti

    • croBilly394

      @-W-, 08.05.2025 - 22:26

      Apsolutno se slažem, svaka akcija izaziva reakciju, a debelo su pretjerali, stoga će i biti sve više nas hipersenzitivnih što pružamo otpor tom ludilu.

  • Iron666

    08.05.2025 - 13:09

    Ta scena kad je Dina rekla da je trudna, i one posrnu jedna na drugu, je krinđ krinđeva nad krinđevima. Još taj “postat ću tata” dio je šlag na torti. Dragi te kamen jebo’ taj koji je to odobrio treba hitno na evaulacije moždanih sposobnosti, jer ovo nema veze s vezom. Nit pričam iz nekog hejta prema istospolnim vezama, nit išta slično tome, nego je jednostavno loše do, do jaja loše.

    • -W-

      @Iron666, 08.05.2025 - 21:59

      Moj najbolji frend je latentni gay, u braku je već skoro desetljeće (žena)..i dao bi život za njega..ali je normalna osoba i također ne može smisliti maloumne bolesne budale i ekstremni leftizam..točnije, ponekad osječam da ga je sram što ga ubrajaju u isti koš i kad pričamo o tim stvarima (i gaming i filmovi i serije)

    • Bronson

      @Iron666, 09.05.2025 - 00:18

      Ovoga sam se i plasio najvise isto kao kada je Walking Dead odlutao od stripa posle 5 sezone i krenuo sa lupetanjima samo da zgrnu lovu..

  • sparrowpunk

    08.05.2025 - 13:11

    Ta Bella Ramsey uopće nije za ulogu Ellie. Odakle im pomisao da bi ona bila dobar odabir? Vidio sam puno scena iz prve sezone i par scena iz druge i Bella mi izgleda nekako ukočeno, izraz lica uvijek isti. Kao da ima dvije emocije koje zna odglumiti. Je li ona dobila tu ulogu samo zato jer je nebinarana? Ali, to je samo moje mišljenje ništa više. Nemam ništa protiv nikoga ali biranje glumaca na temelju podobnosti a ne sposobnosti je glupost. Igre su mi super, i prva i druga dok me želja za gledanjem serije prošla. Dovoljno mi je pogledati neke scene na YT.

    • gamer12345

      @sparrowpunk, 08.05.2025 - 18:03

      Isto misljenje imamo, Bella mi se uopste ne uklapa u seriju, Pedro je prvu sezonu vukao a ovu tesko da Bella moze.
      Cak mi je lik Dine i Abby dosta bolji od Ellie, sva mi je ukocena, nazalost mislim da necu svu seriju odgledat, cekam dok mi pretplata na max istekne i to je to od mene

    • sparrowpunk

      @gamer12345, 08.05.2025 - 18:49

      Ma meni se čini da su općenito Dina, Abby i ostali likovi bolji od Ellieinog lika. Seriju nisam gledao ali scena ‘postati ću tata’ me uvjerila da je Bella Ramsey najgori odabir, a nisam seriju čak niti pogledao. Na stranu njena uvjerenja, ne kažem da je zbog toga i to mi ne smeta niti me se tiče što je tko ali kao Ellie je promašila. Ashley je to u igri majstorski odglumila, mogla je Bella tražiti koji savjet od nje.

  • VitMeR

    08.05.2025 - 13:11

    steta jer mi se svidila prva sezona dosta, zelim jedan dan kupit obje igre ih prec ih tako da je ovo jos dodadna motivacija. Što vi mislite o promjenama u drugoj epizodi da svi likovi i gledatelji odma znaju zašto je ono Abby napravila

  • djosic85

    08.05.2025 - 13:13

    A i ti zoki se pravis iznenađen a zaboravio si epizodu 3 u prvoj sezoni koja je isto bila van svake pameti. I šta očekivat onda nego forsiranje ljubavi dine i ellie. Ako ništa drugo bar ima više akcije, vuče mi na walking dead, tako da meni puno bolje od prve sezone

    • Zoran Žalac

      @djosic85, 08.05.2025 - 13:27

      Za tu epizodu imam samo riječi hvale. Narativno je imala svoju svrhu koju je savršeno ispunila, po meni. Totalno nebitno što je priča o gej odnosu i što to neke ljude smeta – narativno je Joelu prenijela poruku koju je trebao čuti i signalizirala prelamanje njegovog odnosa prema Ellie, od robe koju treba transportirati do osobe koja treba njegovu pomoć. Serija inače nije izmislila odnos Ellie i Dine – postoji on u igri, i treba postojati i u seriji ako je već adaptacija. Al ne na tone-deaf način kako je to tu izvedeno.

    • djosic85

      @Zoran Žalac, 08.05.2025 - 13:40

      Ma ne sležem se, previše mi to mlako i toplo u toj epizodi, trebalo je bit bliže igri. Slažem se za drugu sezonu ali nisam iznenađen ni najmanje, pogotovo izjavom “bit ću tata, he he” baš naprotiv, bilo je za očekivat

    • Darcoolio

      @Zoran Žalac, 08.05.2025 - 13:51

      *što im je 80% priča gej i muškarci moraju da umru

    • Zoran Žalac

      @Darcoolio, 08.05.2025 - 14:06

      Selektivno gunđanje i izmišljanje. U prvoj igri umiru skoro svi bitni ženski likovi, od Tess do Marlene. Jedini gej lik je Bill. U drugoj igri Ellie ubija Noru i Mel, umire Yara. Imaju hetero veze: Tommy, Abby, Owen, Jesse. Jedini gej lik: Ellie.

    • Darcoolio

      @Zoran Žalac, 08.05.2025 - 15:47

      Umire glavni lik, Abby ima hetero vezu i potpuno mušku građu, isto kao da je lik sa muškarcem.
      Jesse umire da bi njih dve mogle da odgajaju dete, odnosno “I’m gonna be a dad” momenat.
      A da su bitni ženski likovi, Druckman bi ih ostavio u životu, to sam siguran.

    • Zoran Žalac

      @Darcoolio, 08.05.2025 - 16:13

      Mogao si isto tako napisat komentar: “U igrama glavni likovi ne smiju umrijeti i žene ne smiju bit nabildane. Zato mi je TLOU2 loša igra.” Došlo bi na isto ovome što si napisao.

    • Darcoolio

      @Zoran Žalac, 08.05.2025 - 18:15

      Smeju biti nabildovane, ali ja za sve svoje godine ne videh takvu ženu, a bavio sam se borilačkim sportom i teretana je bila jedno od mesta koje sam posećivao poprilično.
      Sem ako ne računamo neke internet ekstreme koji su do takvih rezultata došli konzumirajući tešku hemiju, ali neka, ti tvrdiš da je u pitanju bildovanje.
      I ne, nije mi zato loša igra, odnosno za klasu ispod prvog dela, jer nema načina da Drukman nije rešio da sprovede svoju agendu nakaznih likova i svih ostalih sranja o kojia je već x puta bilo govora.

    • Artyom

      @Darcoolio, 08.05.2025 - 20:49

      U igri Abby nije nabildana žena, to je transgender muškarac. Jasno ko dan…

    • Cipelcug

      @Darcoolio, 08.05.2025 - 20:57

      Uzalud ti je objašnjavati, tko god je stupio u teretanu ili se ozbiljnije bavio fitnesom zna da Abby nema smisla, fizički, u svijetu u kojem se nalazi. Da bi žena imala izgled kakav posjeduje Abby mora posjedovati elitnu genetiku, uzimati koktel droga i hormona, odrađivati treninge koji najčešće guraju do granica izdržljivosti, biti u kalorijskom suficitu (i proteinskom) te spavati barem osam sati dnevno. Sve što sam naveo je i dalje pojednostavljeno bez da spominjemo da bildanje takve vrste često skraćuje životni vijek i uzrokuje ozlijede od kojih se ne oporavlja bez operacije. Mislim da je jasno da postapokaliptični svijet ne nudi baš idealne uvjete za bildanje.

    • Darcoolio

      @Cipelcug, 08.05.2025 - 21:11

      I tada je upitno da li bi postigla takvu građu.

    • Mrkvicaa

      @Cipelcug, 08.05.2025 - 21:31

      3D model Abby u igri The Last of Us Part II temelji se na kombinaciji više stvarnih osoba, što je česta praksa u modernim igrama kako bi se postigla visoka razina realizma:

      1. Gluma i glas # Abby je glumi Laura Bailey, poznata glumica koja je dala svoj glas i sudjelovala u motion captureu. Ona je odradila glumački i emocionalni dio performansa.

      2. Fizički izgled (lice) # Lice Abby temelji se na Jocelyn Mettler, bivšoj zaposlenici studija Naughty Dog koja je poslužila kao model za facial scanning. Dakle, izgled lica je njezin.

      3. Tijelo i građa # Fizička građa Abby inspirirana je i djelomično modelirana prema stvarnoj sportašici Colleen Fotsch, koja je CrossFit atletičarka i bivša plivačica. Ona nije korištena izravno za motion capture, ali je njezina mišićava građa bila referenca za dizajn tijela Abby.

      https://barbend.com/the-last-of-us-2-colleen-fotsch/

    • Darcoolio

      @Mrkvicaa, 09.05.2025 - 00:45

      To je i napisano, ekstrem na steroidima koji u nekim iole normalnim uslovima ne možeš postići.

    • Mrkvicaa

      @Mrkvicaa, 09.05.2025 - 12:17

      U CrossFitu, kao i u veĉini sportova koji se natječu na visokom nivou, 𝗸𝗼𝗿𝗶š𝘁𝗲𝗻𝗷𝗲 𝘀𝘁𝗲𝗿𝗼𝗶𝗱𝗮 𝗶 𝗱𝗿𝘂𝗴𝗶𝗵 𝗻𝗲𝗱𝗼𝘇𝘃𝗼𝗹𝗷𝗲𝗻𝗶𝗵 𝘀𝘂𝗽𝘀𝘁𝗮𝗻𝗰𝗶 𝗷𝗲 𝘇𝗮𝗯𝗿𝗮𝗻𝗷𝗲𝗻𝗼. CrossFit koristi vlastiti antidoping program pod nazivom Drug Testing Program, koji je u skladu s pravilima World Anti-Doping Agency (WADA)

    • Darcoolio

      @Mrkvicaa, 09.05.2025 - 13:10

      Druže, antidoping prolaze kako hoće, pogotovo što znamo da WADA NEMA mnogo uticaja šta OCA, ili USADA ili neko peti mogu da stavi na listu dozvoljenih sredstava i godinama se vode ozbiljne polemike oko toga.
      Mislim, banalan prmer je sada Siner u tenisu, koristio je, generalno većina koristi, ali ono što nije na određenoj listi. Neće me neko ubediti da za 4 dana odigraju 3 meča po nekoliko sati i kao sve je ok, pio je vitamine i minerale i sad je super.
      Generalno za dotičnu svi znaju da je na nečemu, čak i profesionalci znaju da nije čista, što eto, možeš da proveriš.
      Lično sam dugo bio u kik boksu, svega sam se nagledao u teretanama, a sestra i njen muž su u u fitnesu, on konkretno u disciplini koju pominjemo, plus i personalni trener, a imam i drugove koji su u CrossFit svetu, a naše kolege gejmeri su.
      Pričali smo pre nekoliko godina još na tu temu kad smo videli ko je model, svi su se složili da je skoro nemoguće prirodno doći do tog izgleda.
      Stvarno ne postoji način da me neko uveri suprotno u neke stvari koje su očigledne.
      Ona ima čudnu konstituciju, nije ličila ni na šta pre hemije, što možeš sam da vidiš, a onda odjednom eto ga, rezultati koje ni pojedini muškarci ne može da postignu.
      Imaš čak i polemike na YT od profesionalaca vezano za nju konkretno.

    • Mrkvicaa

      @Mrkvicaa, 09.05.2025 - 13:20

      Nema javno dostupnih dokaza koji potvrđuju da je Colleen Fotsch koristila steroide. Kao profesionalna sportašica, natjecala se u disciplinama poput plivanja i CrossFita, koje su podložne antidopinškim pravilima i testiranjima. Iako se u online zajednicama vode rasprave o tome je li njezina fizička građa prirodna ili rezultat upotrebe dopinga, takve tvrdnje ostaju spekulacije bez konkretnih dokaza. Neki izvori ističu da je njezin izgled postignut kroz predanost treningu i disciplini, bez upotrebe nedozvoljenih sredstava.

      Važno je napomenuti da optužbe o dopingu bez čvrstih dokaza mogu biti neosnovane i štetne. U nedostatku konkretnih informacija, najbolje je suzdržati se od zaključaka o upotrebi steroida.

    • Darcoolio

      @Mrkvicaa, 09.05.2025 - 14:44

      Je l ti to koristiš AI majstore da bi mi odgovorio?
      Ne verujem da je ovo tvoj tekst, najiskrenije.
      Ako želiš da odbraniš igru i agendu. onda to bar uradi svojim rečima.
      Nema konkretnih dokaza ni da postoji politička korupcija u (u mom slučaju) u Srbiji, pa je svima jasno da se dokazi na tom nivou lako zataškaju, a rezultati se vide jasno,

    • Darcoolio

      @Darcoolio, 09.05.2025 - 14:54

      Da, čovek da bi izneo argument ladno koristio ChatGPT.
      Bukvalno isti odgovor.
      Nemoj to da radiš.stvarno sam stekao utisak da si inteligentniji od toga, nema potrebe za lakim rešenjima.

  • Skif

    08.05.2025 - 13:16

    Glavna glumica je trebala glumuti Šreka a ne Eli

    • Dick Johnson

      @Skif, 08.05.2025 - 15:13

      Lol. Ja iskreno neznam jel ta zenska ima neki sindrom il sam tak izgleda.

    • Skif

      @Dick Johnson, 08.05.2025 - 16:49

      Izgleda kao neko ko ne treba da bude glumac. Zamisli Pitera Krauča da glumi u pornicima. Domduse tombi nekako i svario ovu nikako

  • Darcoolio

    08.05.2025 - 13:19

    Smeće, pogledao sam malo i kad sam video da Joel ide na terapije znao sam da ne može da bude ni osrednjeg kvaliteta.
    Serija je vredela u prve dve epizode prvog serijala, posle toga je potpuni promašaj.
    U suštini, kao i ceo narativ koji igra ima u drugom delu.
    Joel je smrad i zaslužio je da umre, a ove dve pobile nekoliko gradova ljudi, one su kul.
    Čak je i Abby, čiji je otac umalo postao Mengele, bolji lik od neurotične Ellie koju niko i ništa ne može da ubije, ali taj dramski efekat koji Drukckman pokušava da postigne je potpuni promašaj, pogotovi što su u njegovim igrama sve žene ružnjikave ili nakaze kao Abby. Valjda ne sme da ih dotera bolje od žene koja je skoz gadna.
    A i ono proseravanje gde su hrišćani praktično ološ, a kad uđe u sinagogu sve je u tako mirnom tonu…
    Isto je rađeno i u seriji, a kako je išla prva sezona, za drugu se očekivalo da bude još veće sranje.
    Nadam se da će propasti kad tad.
    Bolje filmove po igrama je radio Uve Bol kom je prosek na IMDB možda 2.5 do 3, nego ovi pavijani koji žele da budu provokativni u uvuku se LGBTXYZTURBOGTI publici.

  • PrydaCro

    08.05.2025 - 13:21

    Ti si ćerko tatin sin bi na balkanu rekli. Koliko smo mi napredniji od zapada bili i ostali 😎

  • Mrkvicaa

    08.05.2025 - 13:25

    Manipulacija da se zavoli ellie u duginim bojama? Slaba predstava. Ukus se ne usađuje, a moj ocigledno nije kompatibilan s propagandom. Mozda su racunali da ce biti zarazna,ali izgleda da sam razvila prirodni imunitet na marketinske trikove:)

  • Kirian_1984

    08.05.2025 - 13:29

    prvu sezonu smo pogledali s oduševljenjem…. ja zbog priče, cura zbog Joela… I onda počne druga sezona, i ono usiljeno gej sr**e, i dve tinejđerke koje bacaju tantrume ko u highschool komediji nekakvoj… odustali smo

  • TitanShifter

    08.05.2025 - 13:42

    Ni prva sezona nije bila pretjerano dobra adaptacija igre. Zna se dobro koliko su smanjili infected susrete i susrete s ljudskim protivnicima.. Falilo je akcije, napetosti, ukratko nije pogodjen osjecaj igre kako treba. Imaju ogromno, epsko putovanje kroz sve i svasta, dok u seriji uopste nemas taj osjecaj, ni osjecaj opasnosti koji je u igrama haman uvijek na 8-9 pojacan, plus zbog cega mi ovo sve prolazimo i idemo na drugi kraj zemlje, takoreci u pm? Scena u bolnici lose adaptirano isto, komentar za S2 ispod..

  • Mattrk

    08.05.2025 - 13:42

    Od svega što sam do sada pročitao o drugoj sezoni mogu reći samo da je ovo najtočniji i najprecizniji opis svih problema koje ima druga sezona. Ionako problematičan narativ drugog dijela igre s nekim vrlo tankim narativnim elementima ova je sezona detruirala potpuno promašenim fokusima i krivim predodžbama likova. Savršena kritika.

  • TitanShifter

    08.05.2025 - 13:51

    S2 me je opet negativno iznenadila. Pored svega o cemu pricate mene je odmah alarmilo sto su izbacili onog lika iz abby grupe, jordan kako se vec zvao. Nije to neki velik lik, ali daje poprilicno dobar pocetni susret s osvetom u seattlu. Dobro je iznenadjenje, padaju s konja, konj umire, jedna biva zatocena, scena izbavljanja i killa te prve osobe iz abby grupe, je malo reci napeta.. A i citava school sekcija gdje se to odvija, jako drag susret makar meni. Minimalno 80% promjena koje su napravili su za osudu. Gledat cu naravno do kraja, al mi uopste nije zao responsa kakvog dobijaju. Nakon druge ep, lagani decline. To je to za sad.

  • IgorBiH

    08.05.2025 - 14:26

    Lijepo je čuti da čak i ovi slobodoumni i tolerantni tipovi poput Zorana imaju neki prag tolerancije na propagandu. Mene bi susramlje uhvatilo da me neko uhvati u gledanju tih gadosti. Doduše, priznajem, gledao sam do one treće, ili koja je već bila epizoda i sa gnušanjem naprasno prekinuo. Osjećao sam se prljavo 24h poslije toga što sam uopšte gledao i toliko.

  • Future man

    08.05.2025 - 14:35

    Ja prestao gledat u prvoj sezoni. Jos nisam siguran ocu li nastavit.

    • Daky_13

      @Future man, 09.05.2025 - 12:44

      Nema potrebe bolje iskoristi tvoje slobodno vreme za nešto pametnije

  • Kris7yburado

    08.05.2025 - 14:40

    Sa pričom druge igre su se usrali na sve ono što je u jedinici valjalo i što je igru i proslavilo. I još se DREKmann imao obraza suptilno narugati igračima ubacivši u igru kolekcijsku karticu (Dr. Uckmann) gdje si je kao karakteristiku pod ‘Intelect’ dodijelio 100. I zar očekivati od 2. sezone nešto!?

  • Future man

    08.05.2025 - 14:41

    Jednostavno ljudi koji su radili na seriji nisu dorasli poslu koji se od njih trazi i netko ma silu trpa svoje idete. Serije,filmovi I igre su postage alat za politicku propagandu.Dajte nam zabavu I dobru pricu a ne pilanje mozga.

    • Future man

      @Future man, 08.05.2025 - 14:43

      Pardon na gramatickim greskama. Autocorect mi podivljao.

  • Maxrock1509

    08.05.2025 - 15:12

    Fulali su totalno izbor glumaca za ovu seriju. Ajde još u prvoj sezoni su to nekako izvukli, ali u drugoj imaju glumce koji ne mogu prenjeti karakter likova iz igre. Vizualno su super napravili, ali karakterno su fulali sve. Pedro Pascal je isto “nosio” prvu sezonu, a sad imamo dvje osrednje glumice. Mislim, Dinu glumi glumica kojoj je najveći uspjeh bio glavni lik u filmu dora istražuje, tako da…..

  • GTA222

    08.05.2025 - 15:17

    Znači ko i igra, prva sezona super druga ne, dobro da se nisam ni trudio gledat 😀

  • DiVojic

    08.05.2025 - 15:19

    Dragi HBO (ili Max), you just went full retard – you never go full retard.

  • snooker

    08.05.2025 - 15:34

    Čitav članak da se Zoran pohvali da ima partnericu haha. Šalim se. O woke seriji neću ni govoriti jer ću dobiti ban

  • Bubimir666

    08.05.2025 - 15:34

    Kako mi je dobra ova slika Bit ću tata, hehe… 🤣🤣🤣

    • djosic85

      @Bubimir666, 08.05.2025 - 17:18

      Smiješno, ali to je zaista taj trenutak, nije zoki namontirao…

    • Bubimir666

      @djosic85, 08.05.2025 - 20:02

      Ma znam znam, gledal sam jučer (nažalost?), zato mi je još smiješnije kad sam vidio ovak prevedeno na naslovnici 😅

  • Motor City Bengals

    08.05.2025 - 16:49

    Imate na Prime Video adaptaciju Segina Like a Dragon serijala video igara. Gledajte ono sto valja, ja nisam pogledao ni sekunde ovog iz clanka, nemam uopce osjecaj da to i postoji, razvio sam dobar sustav flushiranja govana u kanalizaciju.

  • Serpico

    08.05.2025 - 17:05

    Gde će ova ružnjikava da nosi seriju, ajte molim vas. Ljudi hoće da gledaju lepe i harizmatične glavne glumce, da sa njih ne skidaju pogled. Ova može da glumi neke sporedne likove i to je to.

  • esse

    08.05.2025 - 17:05

    Hvala na ustedi vremena, bolje ovako nego pogledati pa se razocarati ..

  • pinkfloyd94

    08.05.2025 - 17:07

    A ko je reko da se ta serija nije raspala vec u prvoj sezoni kad su posvetili 45 minuta dvojici ciji se odnos u igri oslovio kao partnerski (nije navedeno partner poslovni ili ljubavni)? Zalosno je sto su uzeli takav projekt koji nesto znaci u gamingu i pokusavaju progurati neke svoje vizije i ideje. Isforsirano, pretjerano i uzasno.

  • gamer12345

    08.05.2025 - 18:17

    Jos scena u kojoj Abby govori kako joj je Joel zgodan, ides osvetit oca i govoris kako je njegov ubica prezgodan, cringe.

    • sparrowpunk

      @gamer12345, 08.05.2025 - 18:59

      Hahaha, a u igri mu kaže da je starac ili tako nešto😊, uz izraz lica prepun mržnje.

    • djosic85

      @sparrowpunk, 08.05.2025 - 21:44

      Rekla mu je da je starac prije nego ga je počela mlatit golf palicom, nisu to izbacili. I nije mu rekla da je zgodan nego da su ga tako opisivali kad su ga tražili i onda mu je to rekla da mu se u biti naruga, nije ovaj gamer gore dobro skopčao to

  • StJimmy90

    08.05.2025 - 18:33

    Obje igre smatram remekdjelima. Presao sam ih desetke puta svaku, ali serija mi je uzas. I prva i druga sezona.
    Prvu sezonu sam odgledao epizodu i pol, a drugu samo upalio da vidim i odmah ugasio.
    Ne znam jel problem u meni jer i inace ne volim format serija nego filmove ili je problem u seriji, ali meni je sve to traljavo. Gluma losa. Cak mi je i Pedro los u ovo malo sto sam vidio druge sezone.
    Ponavljam, tesko mi sjedaju serije i vise bih volio da jw ovo bionjedan posten film, ali unatoc tome, meni je ovo losa serija. I prva i druga sezona.

  • Goblin

    08.05.2025 - 21:12

    Koliko samo ružnih komentara na nečiji izgled, sram vas može bit.

    • Darac83

      @Goblin, 08.05.2025 - 22:06

      Nije prva ni zadnja fizički nezgodna glumica, ali takve često karizmom iznesu lik. Ova to nema.

    • Goblin

      @Darac83, 09.05.2025 - 12:06

      Molim te, koji je glumac dobro utjelovio lika iz biko koje video igre, osim Jean Claud Van Damma u Street fighteru?

    • Darac83

      @Goblin, 09.05.2025 - 15:26

      Odakle si skočio na ovu temu sad? Koji JCVD pobogu i što je on to točno imao za utjeloviti? Trolaš me… 😂

    • Darcoolio

      @Darac83, 09.05.2025 - 16:58

      Traži opravdanje pa se hvata za slamku.

    • Goblin

      @Darcoolio, 09.05.2025 - 18:18

      Opravdanje za što? Kažem da, evo meni osobno, niti jedan glumac nije savršeno prikazao lika iz igre

    • Darac83

      @Goblin, 09.05.2025 - 18:48

      Pa nisam ni govorio o likovima iz igre, nego općenito glumcima…

    • Goblin

      @Darac83, 09.05.2025 - 23:00

      Znam, zato mi je usporedba labava… jedno je biti fizički nezgodan, a drugo fizički nezgodan za lika koji već ima svoj fandom. Mogu proći Angeline Jolie i Henry Cavilli s nikakvom izvedbom, ali su zgodni

    • djosic85

      @Darac83, 09.05.2025 - 18:02

      Pa onaj iz street fightera, Guile ili kako se već zove, to bi trebalo bit najgore utjelovljene ikad 😅 mislim da je sarkastičan bio

    • Goblin

      @Darac83, 09.05.2025 - 18:17

      Malo da 😂

    • Mrkvicaa

      @Goblin, 09.05.2025 - 19:04

      Bez mudrovanja bih stavio plavog ježa iz Sonic the Hedgehog 2:)

  • marincilic1985

    08.05.2025 - 22:06

    Nikad nisam napisao mišljenje o TLoU2 osim da je gameplay brutalan i poanta da junak neke priče nije svima u očima junak. Joel koliko god nama bio drag, on je za Abbey negativac, to mi je odlično kao i što su stavili borbu protiv Ellie, da igrač osjeti i drugu stranu. Pisac ovog članka je napisao jedinu stvar koja mi je u igri zasmetala a to je kad igrač igra sa Ellie i u društvu Jesse on nju pita hoće li Dina zadržati dijete (ako se dobro sjećam)? Otac djeteta se ne pita ništa, lik ubačen u priču da bude donor sperme i eto to je to “my job here is done”. Pogledao sam prvu sezonu i nije mi ništa posebno, probat ću i drugu pogledat ali članak je me već malo ohladio iako sam to i očekivao.

  • Nikokapovci30

    08.05.2025 - 22:32

    Obje igre sam prešao par puta i opet ću. Seriju sam pogledao kada je izašla i sada je opet gledam prije nego izađu sve epizode druge sezone. Igre su mi vrh vrhova, a prva sezona mi je ok, ali da nije The last of pitanje je da li bi ju odgledao. Fali mi akcije, zombija kao da nema dušu. Drugu sezonu ću pogledati, ali serija i igre ne mogu u istu rečenicu zajedno. Možda bi bilo bolje da seriju nisu radili. 🙄

  • Ivo91

    09.05.2025 - 10:49

    Prošla epizoda me razočarala da sam ovu epizodu pogledao tek sinoć, a bolje i da nisam….ne razumijem čemu sve to.

  • Daky_13

    09.05.2025 - 11:33

    Serija nikad nije ni imala veze sa igrom to je bio samo paravan da se bolest i pederizam prikazuju masama kao nešto normalno.Sve je to agenda i politika.Igra je samo iskoriscena

    • Mrkvicaa

      @Daky_13, 09.05.2025 - 16:26

      Ima i onih koji koriste igru da bi vrijeđali druge. Treba se paziti podmuklih koji ne vrijeđaju direktno,ali iz drugih izvlače ono najgore u njima.

    • Gamer975

      @Daky_13, 09.05.2025 - 18:55

      moli boga u crkvi

  • mii2o90

    10.05.2025 - 00:26

    Prva sezona je smeće, gledao sam jer sam relativno nedavno prije toga prešao prvi dio na PCu. Drugu nisam ni planirao gledati, ali ako je još gora, enough said

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?